strona 16 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~woriq / 2016-06-02 08:15
Zakupy na stronie zrobiłem w piątek z rana, w sobotę rano już z salonu smsa dostałem że mogę odebrać, a w sumie nawet nie łudziłem się że przed weekendem zdążą więc mają dużego pozytywa za to. Poza tym to wybór mają jednak najlepszy i sporo fajnych promocji. -
-
~tadeusz / 2016-06-01 18:37
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ. KUPIŁEM NA RATY KARTĘ GRAFIKI. TRWA WYSYŁKA JUŻ 3 DNI. KOŃCA NIE WIDAĆ WadyOLEWANIE KLIENTÓW -
~Łukasz / 2016-05-31 13:29
Fajny sklep z dobrymi cenami, asortymentem i możliwością odbioru z galeriach handlowych w dużych miastach co jest dużym plusem jak dla mnie.:) korzystałem kilkukrotnie -
~Rion / 2016-05-30 11:14
w mojej ocenie sklep ma dużego plusa za jakość obsługi - szybko odpisują na maile, do tego bdb wybór, łatwe porównywanie produktów i możliwość odbioru w salonie - polecam -
~Dragon / 2016-05-18 12:33
OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!! NIE WYDAWAJCIE SWOICH PIENIĄŻKÓW W BŁOTO. Zamówiłem na komputronik.pl komputer stacjonarny PC. Sam dobrałem podzespoły,zleciłem im tylko montaż i wysyłkę drogą kurierską. Wszystko wyniosło mnie przeszło 9000zł. Liczyłem, że będę miał maszynę o jakiej zawsze marzyłem i zaczęły się schody. Czas oczekiwania:2,5tygodnia(!). Gdy w końcu moje cacuszko dotarło do mnie, po oględzinach zewnętrznych odebrałem od kuriera przesyłkę. Wszystko było tip top. W końcu nadszedł moment podłączania jednostki pod monitor i do sieci. Uratowało mnie to(teraz już wiem, że to bez znaczenia), że jestem z wykształcenia elektrotechnikiem i na komputerach się znam czy tego chcę czy nie i w technice zawsze stosuję zasadę:"Pańskie oko konia tuczy". Mój super komputer posiada z boku obudowy okno przez które widać jego wnętrze. I zaczęła się rozpacz. Wyłamane powyginane styki gniazd na płycie głównej,wyłamany kondensator, port PCIe wygięty jak spirala(!), na porcie PCIe w którym zamontowana jest karta graficzna brak klamry spinającej kartę graficzną(!)TRAGEDIA. Wszystkie uszkodzenia sugerują ewidentną winę montera i kontrolera jakości który kontrolował i odbierał komputer z działu montażu! Większość uszkodzonych elementów znajduje się w jednej płaszczyźnie i linii z zasilaczem,ewidentne jest to,że monter montując zasilacz do obudowy wcisnął go na siłę uszkadzając wszystkie ww elementy płyty głównej. Trzeba wprawnego oka i minimum wiedzy aby dostrzec te uszkodzenia. MOJE PYTANIE BRZMI ILE LAIKÓW W TEMACIE ZOSTAŁO W TEN SPOSÓB OSZUKANYCH?? Mało tego,ja i moje wykształcenie pozwoliły mi na wykrycie usterki i minimum przytomności pohamowało mnie aby podłączyć komputer do sieci 230V. CO ZROBIŁBY CZŁOWIEK,KTÓRY JEST LAIKIEM W TEJ DZIEDZINIE?Podpowiem spaliłby płytę główną, a co za tym idzie procesor,pamięć RAM,dysk twardy i ogólnie komputer byłby wrakiem. DLACZEGO O TYM MÓWIĘ?Już tłumaczę co nastąpiło dalej ze strony komputronika. Natychmiast napisałem maila do handlowca komputronika, pana Krzysztofa S. (człowieka który zajmował się nadzorem nad składaniem mojego komputera i informował mnie skrupulatnie o postępach aż do momentu wysyłki na mój adres) - ZERO ODPOWIEDZI. Próbowałem dzwonić ze sto razy na numer tel, który widnieje przy jego nazwisku na stronie komputronika - ZERO SZANS,NIKT NIE ODBIERA. Poszedłem wyżej, napisałem szczegółowego maila z załączonym zdjęciem do jego szefa, pana Marcina J - Kierownika sklepu internetowego - ZERO ODZEWU,ZERO ODPOWIEDZI. Próby dzwonienia na wskazany przy jego nazwisku nr telefonu również spełzły na niczym - ZERO SZANS. Następnie po paru dniach poszedłem jeszcze wyżej i napisałem jeszcze obszerniejszy konkretny e-mail do Dyrektora działu sprzedaży - pana Bernarda B. CHYBA NIE MUSZĘ TŁUMACZYĆ, ŻE OCZYWIŚCIE ODPOWIEDZI NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ A WIELOKROTNE PRÓBY POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO SPEŁZŁY RÓWNIEŻ NA NICZYM. Dopiero uprzejma Pani z innego działu powiedziała mi, że nie mam szans w obecnie panującym bałaganie w firmie na jakąkolwiek reklamację i dochodzenie swoich praw. DLA MNIE TO SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A po trzydziestej próbie dodzwonienia się na dział reklamacyjny "przemiły" pan powiedział mi, że reklamacja nie ma sensu gdyż nie przyjmują reklamacji usterek mechanicznych!!! I z pewnością winny jest kurier(tu akurat będę bronił kuriera - nie ma z tym nic wspólnego).To ja się pytam: po co dają w ogóle gwarancję????TO WSZYSTKO JEST PICEM NA WODĘ. Finalnie wygląda to tak,że taką samą płytę zamówiłem z innego sklepu(cena tej płyty to 960zł), doszła w niespełna 24h!Obsługa rewelacyjna. Teraz pozostaje rozplombować komputer i wymienić ją samemu ponosząc straty finansowe,czasowe i tracąc przez byd..o z komputronika tony nerwów. Na koniec od siebie dodam, że byłem tej firmie wierny od samych jej początków przez ponad 15lat. I to mnie zgubiło, nie wziąłem pod uwagę, że czas płynie i wszystko się zmienia, również i usługi w danej firmie. Końcowa ocena: KOMPLETNE DNO I OSZUŚCI!!!!!!! -
~Dargel / 2016-05-18 09:26
Kupiłem u nich sporo już rzeczy, ostatnim razem trafiłem na drukarkę i mieli ją z dobre 15-20% taniej niż jakikolwiek inny sklep który udało mi się wyszperać, nawet przez porównywarkę, do tego mają świetny agregator promocji - warto poszperać bo można dostać sporo taniej sprzęt. -
~Oskar / 2016-05-17 17:34
Zostałem wprowadzony w błąd przez sprzedawcę. Kupując słuchawki z mikrofonem do komputera. Dostałem słuchawki z jednym wejściem do komputera przez co sprzęt jest niezgodny z tym co chciałem kupić. Sprzętu nie mogę zwrócić przez naderwane opakowanie przy otwieraniu. 0/10 Kupione w Komputroniku w Poznaniu w starym browarze -
~qoreq / 2016-05-17 09:43
Zamówiłem przez ich stronę internetową komputer stacjonarny i jestem pozytywnie zaskoczony - szybki i bardzo dobrej jakości montaż, do tego bez opłat za montaż i szybka wysyłka. Polecam. -
-
~Moriks / 2016-05-07 09:06
Wybrałem u nich możliwość zamówienia zestawu PC z montażem bo stwierdziłem że raz - wybór najlepszy mają, dwa - najsensowniejszy konfigurator zestawów PC ze wszystkich sklepów które sprawdziłem. Do tego montaż za free, szybka wysyłka też za free do salonu. Polecam, tym bardziej że jakość montażu mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. -
~Wojx / 2016-05-02 11:14
Sprzęcior dotarł mega expresowo, opcja turbo-kuriera z megastoru kiedyś też przetestowana i było szybko, plus za możliwość odbioru też w salonie - sporo rzeczy kupiłem u nich i zero problemów do tej pory - oby tak dalej. -
~danielq / 2016-04-29 09:17
Kupiony sprzęt u nich działa bez zarzutu - łącznie zamówiłem przez ostatnie ze 2 latka kilkanaście razy i często sporo droższego sprzętu też do firmy i muszę przyznać że mega pozytywnie - szybka dostawa, zgodnie z opisem na stronie, sprzęt bez zarzutu, dobre ceny i często fajne rabaty. -
~twern / 2016-04-27 19:31
Mega lekceważenie klienta!!! Zamówiłem monitor 10 marca, a 20 kwietnia łaskawie przysłano informację o braku możliwości realizacji zamówienia. Po co szubrawcy występują z ofertą jeżeli nie mogą jej zrealizować? Żenada i totalny brak profesjonalizmu!!! -
~faryz / 2016-04-24 08:32
Imho sklep nr 1 jeśli chodzi o komputerowe rzeczy. na plus zaliczę - mega szybką wysyłkę, bdb wybór, możliwość szybkiego porównania sprzetów na stronie, dobry konfigurator do całego zestawu i masę promocji i rzeczy outletowych. -
~Krzysiek / 2016-04-23 19:43
Jak najbardziej na plus, polecam wszystkim którzy cenią sobie produkty dobrej jakości i w niewygurowanej cenie!!! ZaletySzybkość realizacji zamówieniakupiłem tablet sony Xperia z4 lte, sklep Lębork -
~Mike / 2016-04-19 10:32
Odradzam sklep ten sklep, obsługa niekompetentna, brak przepływu informacji między działami. Ostrzegam ludzi którzy kupili w tym sklepie laptopy firmy HP z linii Probook.... które Komputronik zmodyfikował, wymieniając dyski mechaniczne na ssd. Dyski SSD zastosowane przez ten sklep, nie obsługują technologi SED (self encrypting drive) w HP nazywane DriveLock - czyli sprzętowe szyfrowanie dysku. Efekt - próba wykorzystania DriveLocka z poziomu Bios w HP - skutkuje uśmierceniem dysku. Reasumując, mimo zwrócenie im uwagi, udokumentowanego oficjalnym pismem producenta dysku SanDisk - nie zareagowali. Komputer wysyłam trzeci raz do serwisu z tym samym problemem, niedziałającym dyskiem. Podsumowując - modyfikowane laptopy HP z serii ProBook - to "kastraty", komputronik ogranicza nam znacznie funkcje / opcje dane nam przez HP. ZaletyBRAKWadyCałe mnóstwo, najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia.Około 2 lat. W sklepie zostawiłem ponad 100 000 zł - prowadzę sklep. -
~Renderrs / 2016-04-19 08:23
Zamówiłem w piatek sprzęt do kompa, mega pozytywnie mnie zaskoczyli bo odebrałem w salonie już następnego dnia w sobotę kole południa, tempo mają bdb. Ogólnie na plus: bdb wybór, sporo promocji, dobry konfigurator do zestawów PC, fajna gazetka z przecenami i ogólnie poziom obsługi OK, szybko sprawnie ZERO PROBLEMÓW - POLECAM -
-
~Michał / 2016-04-15 21:43
Asortyment jak każdy, ale Komputronik zawyża parametry niż urządzenia faktycznie mają. Jak coś jest to łatwo zamówić, ale połowa asortymentu zwłaszcza atrakcyjnego jest niedostępna, a ich wytłumaczenie, żeby ludzie sobie mogli porównywać... ale opcji aby nieaktualnych ofert nie wyświetlało nie mają. Poziom cen haha tak jest cena możliwa, ale z tymi zawyżonymi parametrami, więc nierealne abyśmy otrzymali taki produkt z taką ceną jak tam wypisują. Dostawa?, różnie jak mają to wyślą i od kuriera zależy, a reszta jak na zamówienie to miesiąc się czeka lub na świętego dygdy czyli nigdy. Obsługa=żenada, fatalna=daj kasę i spier... Reklamacje jak słyszałem bardzo kiepsko, miałem do czynienia ze zwrotem też nieciekawy. Zaletykompletnie żadne nigdy mi się tam nie udało nic kupić zawsze rezygnacja lub zwrotWadyich popularność, z taką obsługą to powinni być ostatnim miejscem jaki wybiera klient -
~Basialuk / 2016-04-12 10:26
Nigdy w życiu nie kupię tam już żadnego sprzętu, nawet jeśli byłby tańszy niż gdziekolwiek indziej. Głównie ze względu na poziom obsługi klienta - gorzej niż fatalny. Dlaczego? Złożyłam reklamację na sprzęt komputerowy (dysk zewnętrzny WD, po wcześniejszej konsultacji z serwisem WD i stwierdzeniu, że to uszkodzone głowice w dysku) w sklepie stacjonarnym Wola Park w Wwie. Wystałam swoje w kolejce, gdyż zawsze w Komputroniku takowa jest (w poprzednim miejscu też tak było, więc to chyba nie przypadek). Po około 2 tyg chciałam się dowiedzieć co się dzieje ze sprzętem - dzwoniłam wielokrotnie do sklepu - nikt nie odbierał, bylam osobiście, wyczekalam się w kolejce (tylko 1 osoba obsługiwała reklamacje, inni pracownicy niestety nie mogli mi pomóc, gdyz podobno nie mieli dostępu w swoim systemie do danych reklamacji), po czym usłyszałam od Pana, że nie wie czy jest sens bym czekała, bo z Panem przede mną jeszcze się zejdzie ok 40 minut. Odwróciłam się na pięcie, wyszłam. Potem dzwoniłam jeszcze przez kolejne 3 dni po parę razy dziennie - nikt nie odbieral. Gdy napisałam posta na Fb - od razu dostałam odpowiedź, że oczywiście to nie do przyjęcia, że nikt mnie nie poinformował co się dzieje i że ktoś się skontaktuje. Pan zadzwonił od razu, że będą w następnym tygodniu ustalać z serwisem WD kiedy będzie decyzja. Wybrałam sie znowu osobiście po paru dniach (oczywiście jak zawsze - kolejka), by złożyć wniosek o odstąpienie od umowy i zażądać w takim wypadku zwrotu gotówki. Poinformowano mnie, że mają od 14-28 dni (?) na rozpatrzenie mojej reklamacji (dziwne, że z początku Pani przyjmująca reklamację mówiła, że jest to do 2 tyg, czyli 14 dni) i że będą się dowiadywać co się z nią dzieje. Minęło rzeczone 28 dni - zero odzewu, zero telefonu. Generalnie JEDNO WIELKIE ZERO. Wystarczyłby głupi sms z informacja co się dzieje, no ale widać taka polityka w firmie - bez przywiązania do obsługi klienta, bo po co. Życzę by nikt, kto kupił sprzęt w Komputroniku, nie musiał się zmagać z reklamacją w tym sklepie, bo to jest dramat i żenada. Nie wymagałam nie wiadomo jakich informacji i również nie wiadomo jak często (naprawdę wystarczyłaby RAZ informacja dlaczego po 2 tyg jeszcze nic nie wiadomo i kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi, skoro Pani zapewniała mnie, że do 2 tygodni powinnam otrzymać informację co dalej). Zostałam zignorowana kompletnie, a na miejscu potraktowana po prostu niezbyt życzliwie. Ja już na pewno żadnego sprzętu tam nie kupię, nawet jeśli miałabym dopłacić gdzieś indziej, nie chcę później bić się o swoją reklamację i sprzęt, który potrzebuję (w końcu po to go kupiłam...). NIE POLECAM. ZaletyGdy kupowałam sprzęt - faktycznie przyszedł bardzo szybko do odbioru osobistego.Ponad rok, 420zl, Komputronik Megastore w Wwie -
~korel / 2016-04-12 08:20
Dużego plus mają u mnie za bardzo szybką wysyłkę oraz dobrą jakość montazu zestawu PC. W dodatku na koniec był dodatkowy rabat, montaż za free, darmowa wysyłka do salonu. Polecam! -
~raztze / 2016-04-02 08:02
jak na razie wszystko spoko :) kupowałem nie zliczę ile razy przez ich stronę oraz bezpośrednio w salonie i nigdy sie nie zawiodłem, bardzo expresowo wysyłają trzeba przyznać no i bez dwóch zdań najfaniejszy wybór i najwięcej rzeczy w promo mają no i outlet
strona 16 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »