Zakupiłem produkt który chciałem zwrócić, lecz takiej moźliwości nie ma. Jedynie wymiana z dopłatą. Większość produktów w tym sklepie jest droższa niż na internecie o około 20-80zł co utrudnia wybór towaru aby nie stracić pieniędzy. Bronią się ogólnodostępną siecią sklepów, serwisem na miejscu. Jednak prawda jest taka że gwarancji prawie nie uznają (bo niby uszkodzenie mechaniczne przez klienta), a takowa po zapytaniu moźe trwać nawet do miesiąca - odpowiedział mi sprzedawca. Towar zamówiony w czwartek miał być w piątek lub poniedziałek, lecz doszedł w środę następnego tygodnia czyli 6 dni czekania. W dodatku nie otrzymałem smsa, tylko musiałem chodzić codziennie i sprawdzać czy towar doszedł. Produkt zamówiłem w sklepie przez co koszty przesyłki miały być zminimalizowane do 2-3zł, tak tłumaczył mi sprzedawca gdy go zamawiałem w komputroniku. Po przyjściu długo wyczekiwanej przesyłki, wystawili mi rachunek powiększony o przeszło 20zł od kosztu przesyłki. Po prostu dno i 10 metrów mułu pod każdym względem. Nie polecam tego sklepu!
ZaletyBrak.
Wady1.Brak możliwości zwrotu towaru.
2.Wymiana tylko za dopłatą.
3.Notoryczne nieuznawanie reklamacji i bardzo długo czas jej realizacji.
4.Długi czas oczekiwania na przesyłkę (brak potwierdzenia dostawy).
5.Duże i ukryte koszty przesyłki (ponad 20zł więcej niż miało być).
6.Fatalna obsługa klienta.
7.Niektóre towary ciężko dostępne lub niedostępne.
8.Bardzo wysokie ceny w porównaniu z serwisami internetowymi.
~newpoland / 2016-07-12 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem sprzęt którego nie otrzymałem. Sklep umywa ręce, żałosne. Nie polecam, lepiej już zamówić z dobrych chińskich sklepów, przynajmniej sprzęt przychodzi zawsze mimo, że to drugi koniec świata.
~Agko / 2016-07-12 15:02
Ocena: 1.50 / 5
Sklep anulował moje zamówienie pomimo tego że nie było informacji o tym że produkt nie jest już dostępny, Zdecydowanie odradzam kupowanie szczególnie produktów które są w promocji bo możecie czekać a zamówienia i tak nie otrzymacie jedynie informację o anulowaniu. Kiedyś oddałem dysk na gwarancje i na odpowiedź czekałem około 3 tygodni.
Zamawiałam małe agd i jestem bardzo z zakupów zadowolona :) w sumie 2 zamówienia, z odbiorem w salonie, bardzo szybka wysyłka i sprzęt w dobrej cenie - polecam :-) solidny i terminowy sklep
~Hinx / 2016-07-10 10:43
Ocena: 5.00 / 5
kupiłem stacjonarkę u nich, gotowy zestaw - jestem zadowolony bo działa bez zarzutu, był w dobrej cenie i ma fajne podzespoły do grania, bdb grafika, porządny montaż etc. polecam!!
~raffel / 2016-07-06 10:06
Ocena: 4.00 / 5
w zasadzie wszystko okej... zamówiłem kierę do kompa, akcesoria i tablet, wszystko hurtem - dobre ceny mieli, parę promocji się trafiło więc można było skorzystać i taniej kupić... do tego szybko wysłali... sklep polecam
~viczi / 2016-07-02 09:31
Ocena: 5.00 / 5
Kupiłem na promocji sprzęt, mieli ostatnią sztukę ale sie udało :-) wysłali migiem i wczoraj odebrałem od kuriera paczkę, akurat do przetestowania na weekend! polecam sklep!
~najol / 2016-06-28 08:06
Ocena: 4.60 / 5
Ogólnie sklep zrobił na mnie pozytywne pierwsze wrażenie. Zamówiłem sprzęt w dobrej cenie, do tego dostawa była za free do salonu który mam rzut beretem, obsługa też OK, realizacja w sumie w 1,5 dnia to też duży atut. Na razie oceniam bdb :)
~Korix / 2016-06-23 09:59
Ocena: 5.00 / 5
Przede wszystkim na plus zaliczam dobry konfigurator zestawów PC - usługa montażu wykonana szybko i bdb jakości, zero rzeczy do poprawiania, tylko włączyć sprzęt i gotowe - do tego szybka wysyłka za grosze, bezpłatny montaż, fajnie tez że można odebrać osobiście w pobliskim salonie - polecam sklep.
Zaletykrótki czas realizacji
dobry wybór
montaż komputerów
szybka wysyłka
odbiór osobisty
Wadybrak
~c.c. / 2016-06-13 12:58
Ocena: 3.20 / 5
Zamówiłam laptopa + instalację win 7 na nim we wtorek 31.05. Dnia 03.06. dostałam informajcę "dzisiaj będzie ale mozliwe że późno" "w takim razie proszę o przekazanie zamówienia innemu salonowi" (Byłam pewna, że w ciągu 3 dni będzie do odbioru i zamówiłam do miejsca tymczasowego - żeby nie było, w informacjach podałam że jeżeli do tego dnia nie bedzie będę musiała przekierować). Zrozumiałam, że zamówienie jest gotowe łącznie z instalacją s.o. We wtorek na zapytanie otrzymałam informację "jak będzie to damy znać". W czwartek 09.06 telefon o problemach ze ssterownikami do kamerki na win 7. Powiedziałam, że mogą 10tkę zainstalować jak trzeba - następnie po wyszukaniu sterowników znalazłam sterowniki do kamerki na win 7 - informacja "no ale już przekazaliśmy do wykonania no i to chodziło o kamerkę 3d". Z braku informacji do dnia 13.06 godziny 12 - odwołałam zamówienie.
Domyślam się, że winna jestem ja i moje przekierowanie między salonami przynajmniej w części opóźnienia. Ale samo przekazanie zamówienia z jednego salonu do drugiego trwające prawie tydzień i kiedy 13 dni po zamówieniu, kiedy laptop jest w miejscu docelowym od 5 dni (Komputroniki zwykle pracują w weekendy) nadal zero informacji o odbiorze - kpina.
Zalety-być może jak mają na stanie i nie zamawia sie z "usługami" dostawa rzeczywiście jest od razu
Wadydługi czas oczekiwania
brak pełnej informacji
zamykanie ticketów bez podanej konkretnej informacji ("kiedy będzie zamówienie do odbioru?" "jak będzie to zadzwonimy"
usługi w formie instalacji systemu operacyjnego trwające zdecydowanie za długo
~sommelk / 2016-06-12 11:41
Ocena: 5.00 / 5
sprzet zamówiony jednego dnia, drugiego już był u mnie - zgodny z opisem na stronie, dobrze zapakowany do wysyłki i jeszcze w naprawdę dobrej cenie - dla mnie wszystko spoko i bankowo wrócę
~agregol / 2016-06-09 09:49
Ocena: 5.00 / 5
sporo różnych rzeczy kupuję dość regularnie w różnych sklepach ale dla komputronika plus za to że do tej pory jeszcze sklep mnie nie zawiódł, nie anulowali żadnego zamówienia i bardzo szybko wysyłali, nawet udawało sie zamówić przed samym weekendem a w sobotę już odebrać w salonie sprzęt więc naprawdę ekspresowo :)
~vikks / 2016-06-08 09:25
Ocena: 4.00 / 5
Pierwsze zakupy w sklepie i wszystko było OK. Wybrałem sobie sprzęt z dostawą do salonu i następnego dnia już był gotowy do odbioru. Poza tym fajnie że można było zamówić wersję z dołożoną pamięcią RAM oraz innym dyskiem. Plus dla sklepu za to.
~Vikolino / 2016-06-03 21:02
Ocena: 1.60 / 5
Nigdy więcej nic nie kupię w tym sklepie. Pracownicy nie znają przepisów! Nie stosują się nawet do swoich założeń. Przeciagaja w nieskończoność sytuację wymagające naprawy wadliwego sprzętu. Przerzucaja wina na innych swoich kolegów w pracy, później zaś umywaja ręce i zasłaniają się "centrala". A żeby delikatny towar otwierać nożem wbijaj go w środek opakowania na wylot? Kpina! Przestrzegam.
ZaletyNiekiedy promocje
WadyBrak wykwalifikowanej kadry, brak znajomości prawa, brak "opieki nad klientem"
~woriq / 2016-06-02 08:15
Ocena: 5.00 / 5
Zakupy na stronie zrobiłem w piątek z rana, w sobotę rano już z salonu smsa dostałem że mogę odebrać, a w sumie nawet nie łudziłem się że przed weekendem zdążą więc mają dużego pozytywa za to. Poza tym to wybór mają jednak najlepszy i sporo fajnych promocji.
~tadeusz / 2016-06-01 18:37
Ocena: 1.00 / 5
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ. KUPIŁEM NA RATY KARTĘ GRAFIKI. TRWA WYSYŁKA JUŻ 3 DNI. KOŃCA NIE WIDAĆ
WadyOLEWANIE KLIENTÓW
~Łukasz / 2016-05-31 13:29
Ocena: 5.00 / 5
Fajny sklep z dobrymi cenami, asortymentem i możliwością odbioru z galeriach handlowych w dużych miastach co jest dużym plusem jak dla mnie.:)
korzystałem kilkukrotnie
~Rion / 2016-05-30 11:14
Ocena: 5.00 / 5
w mojej ocenie sklep ma dużego plusa za jakość obsługi - szybko odpisują na maile, do tego bdb wybór, łatwe porównywanie produktów i możliwość odbioru w salonie - polecam
~Dragon / 2016-05-18 12:33
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!! NIE WYDAWAJCIE SWOICH PIENIĄŻKÓW W BŁOTO.
Zamówiłem na komputronik.pl komputer stacjonarny PC. Sam dobrałem podzespoły,zleciłem im tylko montaż i wysyłkę drogą kurierską. Wszystko wyniosło mnie przeszło 9000zł. Liczyłem, że będę miał maszynę o jakiej zawsze marzyłem i zaczęły się schody.
Czas oczekiwania:2,5tygodnia(!). Gdy w końcu moje cacuszko dotarło do mnie, po oględzinach zewnętrznych odebrałem od kuriera przesyłkę. Wszystko było tip top. W końcu nadszedł moment podłączania jednostki pod monitor i do sieci. Uratowało mnie to(teraz już wiem, że to bez znaczenia), że jestem z wykształcenia elektrotechnikiem i na komputerach się znam czy tego chcę czy nie i w technice zawsze stosuję zasadę:"Pańskie oko konia tuczy".
Mój super komputer posiada z boku obudowy okno przez które widać jego wnętrze. I zaczęła się rozpacz. Wyłamane powyginane styki gniazd na płycie głównej,wyłamany kondensator, port PCIe wygięty jak spirala(!), na porcie PCIe w którym zamontowana jest karta graficzna brak klamry spinającej kartę graficzną(!)TRAGEDIA.
Wszystkie uszkodzenia sugerują ewidentną winę montera i kontrolera jakości który kontrolował i odbierał komputer z działu montażu! Większość uszkodzonych elementów znajduje się w jednej płaszczyźnie i linii z zasilaczem,ewidentne jest to,że monter montując zasilacz do obudowy wcisnął go na siłę uszkadzając wszystkie ww elementy płyty głównej. Trzeba wprawnego oka i minimum wiedzy aby dostrzec te uszkodzenia.
MOJE PYTANIE BRZMI ILE LAIKÓW W TEMACIE ZOSTAŁO W TEN SPOSÓB OSZUKANYCH??
Mało tego,ja i moje wykształcenie pozwoliły mi na wykrycie usterki i minimum przytomności pohamowało mnie aby podłączyć komputer do sieci 230V.
CO ZROBIŁBY CZŁOWIEK,KTÓRY JEST LAIKIEM W TEJ DZIEDZINIE?Podpowiem spaliłby płytę główną, a co za tym idzie procesor,pamięć RAM,dysk twardy i ogólnie komputer byłby wrakiem.
DLACZEGO O TYM MÓWIĘ?Już tłumaczę co nastąpiło dalej ze strony komputronika.
Natychmiast napisałem maila do handlowca komputronika, pana Krzysztofa S. (człowieka który zajmował się nadzorem nad składaniem mojego komputera i informował mnie skrupulatnie o postępach aż do momentu wysyłki na mój adres) - ZERO ODPOWIEDZI.
Próbowałem dzwonić ze sto razy na numer tel, który widnieje przy jego nazwisku na stronie komputronika - ZERO SZANS,NIKT NIE ODBIERA.
Poszedłem wyżej, napisałem szczegółowego maila z załączonym zdjęciem do jego szefa, pana Marcina J - Kierownika sklepu internetowego - ZERO ODZEWU,ZERO ODPOWIEDZI. Próby dzwonienia na wskazany przy jego nazwisku nr telefonu również spełzły na niczym - ZERO SZANS.
Następnie po paru dniach poszedłem jeszcze wyżej i napisałem jeszcze obszerniejszy konkretny e-mail do Dyrektora działu sprzedaży - pana Bernarda B.
CHYBA NIE MUSZĘ TŁUMACZYĆ, ŻE OCZYWIŚCIE ODPOWIEDZI NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ A WIELOKROTNE PRÓBY POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO SPEŁZŁY RÓWNIEŻ NA NICZYM.
Dopiero uprzejma Pani z innego działu powiedziała mi, że nie mam szans w obecnie panującym bałaganie w firmie na jakąkolwiek reklamację i dochodzenie swoich praw. DLA MNIE TO SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A po trzydziestej próbie dodzwonienia się na dział reklamacyjny "przemiły" pan powiedział mi, że reklamacja nie ma sensu gdyż nie przyjmują reklamacji usterek mechanicznych!!! I z pewnością winny jest kurier(tu akurat będę bronił kuriera - nie ma z tym nic wspólnego).To ja się pytam: po co dają w ogóle gwarancję????TO WSZYSTKO JEST PICEM NA WODĘ.
Finalnie wygląda to tak,że taką samą płytę zamówiłem z innego sklepu(cena tej płyty to 960zł), doszła w niespełna 24h!Obsługa rewelacyjna.
Teraz pozostaje rozplombować komputer i wymienić ją samemu ponosząc straty finansowe,czasowe i tracąc przez byd..o z komputronika tony nerwów.
Na koniec od siebie dodam, że byłem tej firmie wierny od samych jej początków przez ponad 15lat. I to mnie zgubiło, nie wziąłem pod uwagę, że czas płynie i wszystko się zmienia, również i usługi w danej firmie.
Końcowa ocena: KOMPLETNE DNO I OSZUŚCI!!!!!!!
~Dargel / 2016-05-18 09:26
Ocena: 4.40 / 5
Kupiłem u nich sporo już rzeczy, ostatnim razem trafiłem na drukarkę i mieli ją z dobre 15-20% taniej niż jakikolwiek inny sklep który udało mi się wyszperać, nawet przez porównywarkę, do tego mają świetny agregator promocji - warto poszperać bo można dostać sporo taniej sprzęt.