Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 627 opinii

3.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.95
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.44
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2016-09-03 10:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam ze względu na niską jakość obsługi klienta oraz, w mojej ocenie, nieuczciwe praktyki.

    Chciałem zwrócić sprzęt zamówiony przez Internet, a dowiedziałem się, że nie "zamówiłem" tylko "zarezerwowałem" - teraz od 30 dni nie mam ani sprzętu ani pieniędzy, bo nie wysłali nic z powrotem i nikt nie odpowiada na maila.

    Podejście do klienta tragiczne.
    ZaletySzeroki asortyment, dużo sklepów
    WadyNiska jakość obsługi klienta
  • ~margola / 2016-08-27 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Zaskoczyłam się pozytywnie bo pierwszy raz kupowałam, ale na pewno skorzystam przy następnej okazji ponownie. Zamówiłam przez sklep internetowy z odbiorem w salonie. Wybór był bdb, do tego mieli sporo promocji więc udało mi się dobrać sprzęt tak że wyszło taniej niż chciałam początkowo a jeszcze do tego wysyłka do salonu za free i bardzo szybka. Sklep godny polecenia.
    Zaletybdb wybór, szybka wysyłka, bardzo pomocna obsługa w salonie, dużo promocji/ceny
  • ~Anna / 2016-08-14 01:28
    Ocena: 1.80 / 5
    Wypracowałam w firmie nagrodę w postaci laptopa Aplle. Ponieważ pieniądze płaciła Komputronikowi moja firma ze Stanów (9 maja b.r wpłacili 100% centy tj. 89990 zł w dniu złożenia zamówienia) więc nie miałam pełnej kontroli. Powiedziano mi tylko, że zamówionego laptopa nie maja na stanie i muszą go sprowadzić z zagranicy a będzie to trwało od 7 do 14 dni. Gdy minęło 14 dni zaczęłam dopytywać co z moim laptopem. Wówczas Komputronik odpowiedział, że laptop będzie dostarczony do mnie do końca czerwca. Około 25 czerwca gdy otrzymałam z mojej firmy numer zamówienia postanowiłam sama dopilnować, aby Komputronik tym razem wywiązał się z terminu dostawy, ale nic z tego.

    29 czerwca pracownica Komputronika zadzwoniła do mnie z informacją, ze.... z powodu wprowadzania przez Apple nowszego modelu dostawa przedłuży się o kolejne 4 tygodnie. Jako rekompensatę zaproponowano mi rabat w wysokości niecałych .... stu złotych!!!! Prosiłam o kontakt z managerem chcąc negocjować cenę, bo oczywistym powinno być, ze starszy w tym momencie model powinien być w niższej cenie, a tu w dodatku dostawa wydłużyła się do 12 tygodni! Niestety nic podobnego nie nastąpiło.

    W ostatnich dniach lipca poinformowali moja firmę, ze mój laptop był gotowy do wysyłki. Prosiłam pracownice firmy, aby wynegocjowała dołożenie do tego laptopa jako rekompensatę za 12 tygodniowy czas oczekiwania i sprzedaż już nie najnowszego modelu, przyzwoitego osprzętu w postaci dobrej torby do niego i firmowych słuchawek średniej jakości (za 380 zł). Wiecie co zaproponowali? Nie? Torbę. Tylko torbę do laptopa i to chyba najtańsza, bo za 74 zł!!! czyli za mniej niż proponowano w czerwcu jako rabat. Ha, ha. Po negocjacjach zgodzili się dać lepsza torbę którą w detalu sprzedają po 150 zł a pracownica mojej firmy negocjowała dołożenie do niej słuchawek Aplle. Zgodzono się, dać najzwyklejszej za 99 zł w detalu, ale .. miałam oddać torbę. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zdecydowałam jednak poinformować o tym na forach.
    WadyNiedotrzymywanie terminów dostawy
    brak rekompensaty za wydłużenie terminu dostawy do 12 tygodni
    chciwość i pazerność
  • ~Zbyszek / 2016-08-12 16:44
    Ocena: 2.20 / 5
    W sklepie Komputronik w Stalowej Woli chciałem zamówić zestaw który skonfigurowałem sobie na stronie komputronik, a tam sprzedawca informuje mnie , że do każdego podzespołu będę musiał dopłacać po ileśtam złotych marży sklepowej. W sumie cena komputera wzrosła o 110 zł. Zapytałem czy można to jakoś pominąć, to sprzedawca zaproponował mi gotowy zestaw, który mi nie odpowiadał. Zrezygnowałem z zakupu i ten sam zestaw kupiłem w sklepie w Rzeszowie, ale w x-kom zapłaciłem za zestaw taniej niż bym zapłaciłem w komputroniku, montaż za darmo bez problemu pań w sklepie wszystko mi doradził. Nie żałuję tego, że zrezygnowałem z zakupu w komputroniku.
  • ~forzel / 2016-08-02 09:53
    Ocena: 5.00 / 5
    zmontowali mi na zamówienie komputer stacjonarny pod obróbkę video i jestem mega zadowolony - szybki montaż, wszystko na swoim miejscu, do tego naprawdę genialny wybór i na następny dzień od wysłania sprzęt był już podłączony i przetestowany - polecam sklep!
  • ~argel / 2016-07-25 09:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dotąd OK, zamawiałem wielokrotnie, głównie komputerowe rzeczy, tablety, akcesoria, telefon etc., z odbiorem w salonie. Obsługa pomocna na miejscu, wysyłka z magazynu w zasadzie tego samego dnia była praktycznie za każdym razem jak zamawiałem w dni robocze. Plus też taki że mają dobry wybór i szybko się zamawia.
  • ~Karol / 2016-07-21 12:02
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiony tablet. Po kilku dniach dzwonienia, dowiaduję się, że nie posiadają, więc anulują zamówienie. Pół roku później kupuję zestaw myjkę Leifheit. Po miesiącu jeden element się psuje, odsyłam na reklamację i bez słowa wytłumaczenia przysyłają mi korektę - zwrot 50% kwoty, którą za niego zapłaciłem. Czyli mają na stronie do sprzedaży dany element, ale dla mnie na wymianę już nie. I zwracają mi kwotę, która jest połową tego co kosztuje na stronie. KPINA! Odradzam w zupełności
  • ~Marcin / 2016-07-18 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep nie przyjął zwrotu produktu, który wydawał się być inny na zdjęciu niż w rzeczywistości zasłaniając się faktem, że została na niego wystawiona FV
  • ~Rogel / 2016-07-17 09:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Zamówiłem u nich kilka razy do tej pory i przyznam że mają fajne promocje a do tego outlet, mam dwa outletowe sprzęty i super, cena była zauważalnie niższa a jedyną wadą było np. uszkodzone opakowanie :) generalnie fajnie że jest w czym wybierać
  • ~Budzik / 2016-07-16 14:53
    Ocena: 1.60 / 5
    Próbowałem u nich zakupić telefon oraz tablet, w dniu kiedy zamawiałem na stanie sklepu był tylko telefon a do 2 dni mieli sprowadzić tablet, miałem dostać sms'a kiedy zamówienie będzie gotowe, po kilku dniach oczekiwania udałem się do sklepu z zapytaniem co z zamówieniem i okazuje się że tablet jest ale czekają na telefon i tak zbywali mnie przez tydzień więc zrezygnowałem i zakupilem sprzęt w innym sklrpie. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Roxa / 2016-07-16 08:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłam wiele razy czy to małe agd czy jakieś komputerowe/tabletowe rzeczy i za każdym razem sklep spisywał się tak jak powinien :) Bardzo na plus wybór, ale także możliwość odbioru osobistego czy choćby to że promocji mają sporo i warto przeglądać ich stronę aby kupić taniej.
  • ~Kaspi / 2016-07-14 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem produkt który chciałem zwrócić, lecz takiej moźliwości nie ma. Jedynie wymiana z dopłatą. Większość produktów w tym sklepie jest droższa niż na internecie o około 20-80zł co utrudnia wybór towaru aby nie stracić pieniędzy. Bronią się ogólnodostępną siecią sklepów, serwisem na miejscu. Jednak prawda jest taka że gwarancji prawie nie uznają (bo niby uszkodzenie mechaniczne przez klienta), a takowa po zapytaniu moźe trwać nawet do miesiąca - odpowiedział mi sprzedawca. Towar zamówiony w czwartek miał być w piątek lub poniedziałek, lecz doszedł w środę następnego tygodnia czyli 6 dni czekania. W dodatku nie otrzymałem smsa, tylko musiałem chodzić codziennie i sprawdzać czy towar doszedł. Produkt zamówiłem w sklepie przez co koszty przesyłki miały być zminimalizowane do 2-3zł, tak tłumaczył mi sprzedawca gdy go zamawiałem w komputroniku. Po przyjściu długo wyczekiwanej przesyłki, wystawili mi rachunek powiększony o przeszło 20zł od kosztu przesyłki. Po prostu dno i 10 metrów mułu pod każdym względem. Nie polecam tego sklepu!
    ZaletyBrak.
    Wady1.Brak możliwości zwrotu towaru.
    2.Wymiana tylko za dopłatą.
    3.Notoryczne nieuznawanie reklamacji i bardzo długo czas jej realizacji.
    4.Długi czas oczekiwania na przesyłkę (brak potwierdzenia dostawy).
    5.Duże i ukryte koszty przesyłki (ponad 20zł więcej niż miało być).
    6.Fatalna obsługa klienta.
    7.Niektóre towary ciężko dostępne lub niedostępne.
    8.Bardzo wysokie ceny w porównaniu z serwisami internetowymi.
  • ~newpoland / 2016-07-12 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem sprzęt którego nie otrzymałem. Sklep umywa ręce, żałosne. Nie polecam, lepiej już zamówić z dobrych chińskich sklepów, przynajmniej sprzęt przychodzi zawsze mimo, że to drugi koniec świata.
  • ~Agko / 2016-07-12 15:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Sklep anulował moje zamówienie pomimo tego że nie było informacji o tym że produkt nie jest już dostępny, Zdecydowanie odradzam kupowanie szczególnie produktów które są w promocji bo możecie czekać a zamówienia i tak nie otrzymacie jedynie informację o anulowaniu. Kiedyś oddałem dysk na gwarancje i na odpowiedź czekałem około 3 tygodni.
    WadyAnulowanie zamówień, powolne naprawy gwarancyjne
  • ~Gretzel / 2016-07-12 08:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamawiałam małe agd i jestem bardzo z zakupów zadowolona :) w sumie 2 zamówienia, z odbiorem w salonie, bardzo szybka wysyłka i sprzęt w dobrej cenie - polecam :-) solidny i terminowy sklep
  • ~Hinx / 2016-07-10 10:43
    Ocena: 5.00 / 5
    kupiłem stacjonarkę u nich, gotowy zestaw - jestem zadowolony bo działa bez zarzutu, był w dobrej cenie i ma fajne podzespoły do grania, bdb grafika, porządny montaż etc. polecam!!
  • ~raffel / 2016-07-06 10:06
    Ocena: 4.00 / 5
    w zasadzie wszystko okej... zamówiłem kierę do kompa, akcesoria i tablet, wszystko hurtem - dobre ceny mieli, parę promocji się trafiło więc można było skorzystać i taniej kupić... do tego szybko wysłali... sklep polecam
  • ~viczi / 2016-07-02 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiłem na promocji sprzęt, mieli ostatnią sztukę ale sie udało :-) wysłali migiem i wczoraj odebrałem od kuriera paczkę, akurat do przetestowania na weekend! polecam sklep!
  • ~najol / 2016-06-28 08:06
    Ocena: 4.60 / 5
    Ogólnie sklep zrobił na mnie pozytywne pierwsze wrażenie. Zamówiłem sprzęt w dobrej cenie, do tego dostawa była za free do salonu który mam rzut beretem, obsługa też OK, realizacja w sumie w 1,5 dnia to też duży atut. Na razie oceniam bdb :)
  • ~Korix / 2016-06-23 09:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Przede wszystkim na plus zaliczam dobry konfigurator zestawów PC - usługa montażu wykonana szybko i bdb jakości, zero rzeczy do poprawiania, tylko włączyć sprzęt i gotowe - do tego szybka wysyłka za grosze, bezpłatny montaż, fajnie tez że można odebrać osobiście w pobliskim salonie - polecam sklep.
    Zaletykrótki czas realizacji
    dobry wybór
    montaż komputerów
    szybka wysyłka
    odbiór osobisty
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1694
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1300
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 999
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 708
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 627
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4100
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182