strona 14 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Maja / 2016-10-27 09:01
Postawiłam na sklep gdy robiłam ostatnio zakupy do nowego mieszkania i potrzebowałam zarówno elektronicznych rzeczy jak i drobnego agd no i muszę przyznać że wszystko bardzo OK. Szybka wysyłka do salonu (do tego za grosze), możliwość odbioru na miejscu w dogodnym dla mnie czasie i przede wszystkim bdb wybór oraz proste czytelne zamawianie. Polecę sklep, nie zawiodłam się. -
-
~Kamilll / 2016-10-25 09:42
Tydzień temu kupowałem sprzęt, wybrałem u nich komputer PC z montażem z wybranych podzespołów przeze mnie i laptopa oraz akcesoria do obydwu sprzetów. Jestem miło zaskoczony bo po rozmowie z obsługą podzielili to na dwa zamówienia, akcesoria i laptop były gotowe na następny dzień, a zmontowany zestaw po paru dniach dojechał i mogłem odebrać w salonie. Sklep mogę spokojnie polecić. Zaletydobry wybór cześci, konfigurator zestawów na stronie, możliwość odbioru w salonie stacjonarnie, sporo promocji, szybka realizacjaWadybrak -
~Tomek / 2016-10-14 13:55
Próbuję się od wielu dni dodzwonić do Komputronik i nic. Dostałem nawet informację, że oddzwonią ale się nie doczekałem. Chciałem zadać bardzo proste pytanie ale nie jestem w stanie. Dzwonię codziennie, w różnych porach i nie ma szans żeby ktoś odebrał. Podczas pierwszego kontaktu w sklepie, doradca nie był w stanie odpowiedzieć na proste pytanie i prosił o telefon w późniejszym terminie, jak gdyby wiedząc że spławi namolnego klienta, bo ten się nie dodzwoni. Słabe to strasznie. Nie byłoby problemu, gdyby nie tyczyło też innych ludzi z którymi rozmawiałem np. na forum. Dokładnie wszyscy twierdzą, że łatwiej w totka trafić niż dodzwonić się do Komputronik. Słabo -
~reggels / 2016-10-02 10:05
Wczoraj z megastore w wola parku kupowałem tablet i mogę tylko polecić sklep. Pan z obsługi bardzo zorientowany w temacie, potrafił doradzić i do tego jeszcze całość zakupu poszła szybko, sprzęt był od ręki dostepny także nic tylko polecić. -
~Marcela / 2016-09-30 11:15
zakupy do nowego "m" udane - sklep całe małe agd zamówione przysłał razem w jednej dużej paczce już na następny dzień, miłe zaskoczenie... poza tym przy drugich zakupach w sklepie stacjonarnym obsługa pomogła też wybrać sprzęt komputerowy i tym razem też bez zarzutu, zamówiłam-przysłali-odebrałam i zero problemów - sklep godny zaufania Zaletywybór małego agd oraz tabletów/laptopów -
~Marta i Piotr / 2016-09-23 10:38
Zdecydowanie nie polecam tego "sklepu". Zamówiliśmy z chłopakiem części do komputera z montażem oraz z odbiorem w salonie. Złożyliśmy zamówienie specjalnie sporo wcześniej (27.08.), żeby otrzymać go jak jeszcze będziemy w domu, gdyż przeprowadzamy się od października do innego miasta, przez co później będziemy mieli problem z przewiezieniem większych przedmiotów. Po 15 dniach bez informacji o naszym zamówieniu postanowiliśmy sami interweniować. Najpierw złożyliśmy wizytę w salonie gdzie zostaliśmy zapewnieni, że nasz komputer na pewno przyjdzie do końca tygodnia, bo komputer, który został zamówiony dzień później bądź wcześniej ( dokładnie nie pamiętamy bo pracownik salonu niezbyt się przykładał do wymowy zdań) przyszedł dziś, więc nasz też powinien już być. Dodatkowo kazał czekać na e-mail ze zmianą statusu zamówienia. Czekaliśmy i czekaliśmy, aż w końcu zadzwoniliśmy i poinformowali nas, że nie są w stanie nic więcej zrobić, że skontaktują się z centralą i jeszcze dzisiaj oddzwonią z odpowiedzią. Oczywiście telefonu nie otrzymaliśmy. Sami wykonaliśmy krok poraz kolejny. Gdy wykonaliśmy telefon dowiedzieliśmy się, że wysłali już e-mail i czekają na odpowiedź i nie chcieli do nas dzwonić skoro nic nie wiedzą. Zagryźliśmy zęby. Po kolejnych 3 dniach, pełni niedowierzania, jak długo idą e-maile, sami zadzwoniliśmy do centrali, po czym UWAGA centrala stwierdziła, że nie jest w stanie przekazać nam informacji o naszym zamówieniu, ale WYŚLE E-MAIL do salonu, żeby się do nas jak najszybciej odezwali. Poddaliśmy się. Biorąc pod uwagę kompetencje, sposób podejścia do klienta i tempo przekazywania informacji ta historia nie mogła skończyć się inaczej, jak 3 dni przed upływem miesiąca otrzymaniem E-MAILA ze zmianą statusu na ANULOWANE. Wczoraj zamówiliśmy bardzo podobny komputer u konkurencji, po czym .... DOSTALIŚMY TELEFON, że zamówienie jest w realizacji i wszystkie części powinny przyjść jutro, także na wtorek dostaniemy złożony komputer. Nie polecamy nikomu tego "sklepu" a firmie polecamy usługi sieci telefonicznych które o wiele sprawniej umożliwiają przekazywanie informacji. ZaletybrakWadycała lista -
~szerok / 2016-09-22 10:49
przede wszystkim mają bdb konfigurator na stronie do piecyków, pilnuje aby części pasowały więc nawet laik jak ja zmontuje co nieco, a do tego jeszcze naprawdę szybko i solidnie zmontowali - naprawdę było warto, sklep solidny -
~Mareq / 2016-09-16 09:29
W salonie w Arkadii bardzo pomocna obsługa. Pomogli dobrać części do zestawu PC, po paru dniach wszystko było zmontowane gotowe do odbioru, plus za darmową wysyłkę i montaż, do tego jeszcze bardzo fajny wybór mieli i cenowo zmieściłem się w założonym budżecie. -
-
~Janusz / 2016-09-05 16:41
Tragiczna obsługa Klienta. Nikt nie odbiera telefonu. Zniechęcają do zakupu tam jak mogą. -
~Michał / 2016-09-03 10:44
Nie polecam ze względu na niską jakość obsługi klienta oraz, w mojej ocenie, nieuczciwe praktyki.
Chciałem zwrócić sprzęt zamówiony przez Internet, a dowiedziałem się, że nie "zamówiłem" tylko "zarezerwowałem" - teraz od 30 dni nie mam ani sprzętu ani pieniędzy, bo nie wysłali nic z powrotem i nikt nie odpowiada na maila.
Podejście do klienta tragiczne.ZaletySzeroki asortyment, dużo sklepówWadyNiska jakość obsługi klienta -
~margola / 2016-08-27 10:13
Zaskoczyłam się pozytywnie bo pierwszy raz kupowałam, ale na pewno skorzystam przy następnej okazji ponownie. Zamówiłam przez sklep internetowy z odbiorem w salonie. Wybór był bdb, do tego mieli sporo promocji więc udało mi się dobrać sprzęt tak że wyszło taniej niż chciałam początkowo a jeszcze do tego wysyłka do salonu za free i bardzo szybka. Sklep godny polecenia. Zaletybdb wybór, szybka wysyłka, bardzo pomocna obsługa w salonie, dużo promocji/ceny -
~Anna / 2016-08-14 01:28
Wypracowałam w firmie nagrodę w postaci laptopa Aplle. Ponieważ pieniądze płaciła Komputronikowi moja firma ze Stanów (9 maja b.r wpłacili 100% centy tj. 89990 zł w dniu złożenia zamówienia) więc nie miałam pełnej kontroli. Powiedziano mi tylko, że zamówionego laptopa nie maja na stanie i muszą go sprowadzić z zagranicy a będzie to trwało od 7 do 14 dni. Gdy minęło 14 dni zaczęłam dopytywać co z moim laptopem. Wówczas Komputronik odpowiedział, że laptop będzie dostarczony do mnie do końca czerwca. Około 25 czerwca gdy otrzymałam z mojej firmy numer zamówienia postanowiłam sama dopilnować, aby Komputronik tym razem wywiązał się z terminu dostawy, ale nic z tego.
29 czerwca pracownica Komputronika zadzwoniła do mnie z informacją, ze.... z powodu wprowadzania przez Apple nowszego modelu dostawa przedłuży się o kolejne 4 tygodnie. Jako rekompensatę zaproponowano mi rabat w wysokości niecałych .... stu złotych!!!! Prosiłam o kontakt z managerem chcąc negocjować cenę, bo oczywistym powinno być, ze starszy w tym momencie model powinien być w niższej cenie, a tu w dodatku dostawa wydłużyła się do 12 tygodni! Niestety nic podobnego nie nastąpiło.
W ostatnich dniach lipca poinformowali moja firmę, ze mój laptop był gotowy do wysyłki. Prosiłam pracownice firmy, aby wynegocjowała dołożenie do tego laptopa jako rekompensatę za 12 tygodniowy czas oczekiwania i sprzedaż już nie najnowszego modelu, przyzwoitego osprzętu w postaci dobrej torby do niego i firmowych słuchawek średniej jakości (za 380 zł). Wiecie co zaproponowali? Nie? Torbę. Tylko torbę do laptopa i to chyba najtańsza, bo za 74 zł!!! czyli za mniej niż proponowano w czerwcu jako rabat. Ha, ha. Po negocjacjach zgodzili się dać lepsza torbę którą w detalu sprzedają po 150 zł a pracownica mojej firmy negocjowała dołożenie do niej słuchawek Aplle. Zgodzono się, dać najzwyklejszej za 99 zł w detalu, ale .. miałam oddać torbę. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zdecydowałam jednak poinformować o tym na forach.WadyNiedotrzymywanie terminów dostawy
brak rekompensaty za wydłużenie terminu dostawy do 12 tygodni
chciwość i pazerność -
~Zbyszek / 2016-08-12 16:44
W sklepie Komputronik w Stalowej Woli chciałem zamówić zestaw który skonfigurowałem sobie na stronie komputronik, a tam sprzedawca informuje mnie , że do każdego podzespołu będę musiał dopłacać po ileśtam złotych marży sklepowej. W sumie cena komputera wzrosła o 110 zł. Zapytałem czy można to jakoś pominąć, to sprzedawca zaproponował mi gotowy zestaw, który mi nie odpowiadał. Zrezygnowałem z zakupu i ten sam zestaw kupiłem w sklepie w Rzeszowie, ale w x-kom zapłaciłem za zestaw taniej niż bym zapłaciłem w komputroniku, montaż za darmo bez problemu pań w sklepie wszystko mi doradził. Nie żałuję tego, że zrezygnowałem z zakupu w komputroniku. -
~forzel / 2016-08-02 09:53
zmontowali mi na zamówienie komputer stacjonarny pod obróbkę video i jestem mega zadowolony - szybki montaż, wszystko na swoim miejscu, do tego naprawdę genialny wybór i na następny dzień od wysłania sprzęt był już podłączony i przetestowany - polecam sklep! -
~argel / 2016-07-25 09:13
Jak dotąd OK, zamawiałem wielokrotnie, głównie komputerowe rzeczy, tablety, akcesoria, telefon etc., z odbiorem w salonie. Obsługa pomocna na miejscu, wysyłka z magazynu w zasadzie tego samego dnia była praktycznie za każdym razem jak zamawiałem w dni robocze. Plus też taki że mają dobry wybór i szybko się zamawia. -
~Karol / 2016-07-21 12:02
Zamówiony tablet. Po kilku dniach dzwonienia, dowiaduję się, że nie posiadają, więc anulują zamówienie. Pół roku później kupuję zestaw myjkę Leifheit. Po miesiącu jeden element się psuje, odsyłam na reklamację i bez słowa wytłumaczenia przysyłają mi korektę - zwrot 50% kwoty, którą za niego zapłaciłem. Czyli mają na stronie do sprzedaży dany element, ale dla mnie na wymianę już nie. I zwracają mi kwotę, która jest połową tego co kosztuje na stronie. KPINA! Odradzam w zupełności -
-
~Marcin / 2016-07-18 16:56
Sklep nie przyjął zwrotu produktu, który wydawał się być inny na zdjęciu niż w rzeczywistości zasłaniając się faktem, że została na niego wystawiona FV -
~Rogel / 2016-07-17 09:35
Zamówiłem u nich kilka razy do tej pory i przyznam że mają fajne promocje a do tego outlet, mam dwa outletowe sprzęty i super, cena była zauważalnie niższa a jedyną wadą było np. uszkodzone opakowanie :) generalnie fajnie że jest w czym wybierać -
~Budzik / 2016-07-16 14:53
Próbowałem u nich zakupić telefon oraz tablet, w dniu kiedy zamawiałem na stanie sklepu był tylko telefon a do 2 dni mieli sprowadzić tablet, miałem dostać sms'a kiedy zamówienie będzie gotowe, po kilku dniach oczekiwania udałem się do sklepu z zapytaniem co z zamówieniem i okazuje się że tablet jest ale czekają na telefon i tak zbywali mnie przez tydzień więc zrezygnowałem i zakupilem sprzęt w innym sklrpie. Szczerze nie polecam ZaletyBrak -
~Roxa / 2016-07-16 08:32
Kupiłam wiele razy czy to małe agd czy jakieś komputerowe/tabletowe rzeczy i za każdym razem sklep spisywał się tak jak powinien :) Bardzo na plus wybór, ale także możliwość odbioru osobistego czy choćby to że promocji mają sporo i warto przeglądać ich stronę aby kupić taniej.
strona 14 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »