Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bergell / 2016-11-15 07:59
    Ocena: 4.40 / 5
    Poszedłem parę dni temu do ich sklepu w galerii handlowej bo chciałem kupić tablet oraz zamówić komputer stacjonarny. Nie znam się aż tak ale obsługa okazała się na całe szczęście pomocna, tablet kupiłem od ręki a zmontowany komputer przyjechał po paru dniach. Jestem miło zaskoczony obsługą.
  • ~holmer / 2016-11-08 08:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Nigdy wcześniej nie korzystałem z opcji zamawiania komputera z montażem ale konfigurator na stronie komputronika okazał się na tyle prosty czytelny że bezproblemowo dobrałem wszystkie części, sklep zmontował całość i wysłał do salonu w którym sobie wybrałem odbiór osobisty - szybko i dobry wybór, do tego na końcu konfigurowania były dodatkowe rabaty na kartę graficzną - sklep się spisał więc pozytyw
    Zaletymega wybór, wysyłka naprawdę expresowa, można było wybrać odbiór osobisty, bdb konfigurator zestawów PC na stronie
  • ~Paweł / 2016-11-02 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    produktów oferowanych na stronie sklepu po prostu nie ma w sklepie ani tez magazynie, sklep wyglada jak delikatesy które niedawno zbankrutowały i wycofały sie z rynku...
    Zaletybrak produktów oferowanych w sklepie. W rzeczywistosci czyli w realu tych produktów NIE MA
    Wadybrak produktów oferowanych w sklepie. W rzeczywistosci czyli w realu tych produktów NIE MA
  • ~Majjster / 2016-11-02 08:16
    Ocena: 4.40 / 5
    Kupowałem na urodziny tak trochę na ostatnią chwilę w prezencie dla syna zestaw komputerowy i przysłali naprawdę mega szybko, dobry kontakt z infolinią, obiecali że zdążą i zdążyli więc mają mega plusa za sytuację :)
  • ~Leszek / 2016-10-28 17:32
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam nikomu jakichkolwiek zakupów w Komputroniku. Moje perypetie ze zwrotem nawilżacza Zelmera jeszcze się nie skończyły. Rygorystyczne wymogi (sposób pakowania, specjalny formaularz), które wszystkie skrupulatnie wypełniłem nie wystarczyły aby otrzymać zwrot pieniędzy za zwrócony w fabrycznym idelanym stanie (bublowaty zresztą) sprzęt Zelmera. Po blisko dwóch tygodniach oczekiwania na pieniądze, obudzili sie i żadają ponownie danych ktore juz im podałem. Ponadto przypomnieli sobie o korekcie faktury, ktora mam wydrukować i wysłac podpisana bezpośrednio do działu księgowości (!!!). Kolejna przesyłka, stanie na poczcie, itd. Ciekawe czego jeszcze sobie zażyczą.Z iloma jeszcze działami Komputronika będę musiał bezpośrednio korespondować, aby otrzymać moje pieniądze?
    Moja negatywna opinia na temat nawilżacza Zelmera, nie została zamieszczona na witrynie sklepu internetowego, zapewne dlatego że byłaby jedyna i od razu jednoznacznie negatywna. Ten sam fakt świadczy o tym z kim mam do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyBałagan w firmie i przerzucanie własnej nieodpowiedzialności na klienta. Dopóki chcesz kupić będą koło ciebie tańczyć, ale spróbuj coś zareklamować albo zwrócić, wtedy zobaczysz kim naprawdę są.
  • ~Grażyynka / 2016-10-28 08:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Miło wspominam zakupy w megastorze komputronika w wola parku - obsługa okazała się bardzo pomocna a jako że nie znam się zbyt dobrze na sprzęcie to musiałam polegać na ich wiedzy i ostatecznie kupiony komputer spełnia moje oczekiwania. Cena również mieściła się w moim budżecie :)
  • ~Maja / 2016-10-27 09:01
    Ocena: 4.40 / 5
    Postawiłam na sklep gdy robiłam ostatnio zakupy do nowego mieszkania i potrzebowałam zarówno elektronicznych rzeczy jak i drobnego agd no i muszę przyznać że wszystko bardzo OK. Szybka wysyłka do salonu (do tego za grosze), możliwość odbioru na miejscu w dogodnym dla mnie czasie i przede wszystkim bdb wybór oraz proste czytelne zamawianie. Polecę sklep, nie zawiodłam się.
  • ~Kamilll / 2016-10-25 09:42
    Ocena: 4.40 / 5
    Tydzień temu kupowałem sprzęt, wybrałem u nich komputer PC z montażem z wybranych podzespołów przeze mnie i laptopa oraz akcesoria do obydwu sprzetów. Jestem miło zaskoczony bo po rozmowie z obsługą podzielili to na dwa zamówienia, akcesoria i laptop były gotowe na następny dzień, a zmontowany zestaw po paru dniach dojechał i mogłem odebrać w salonie. Sklep mogę spokojnie polecić.
    Zaletydobry wybór cześci, konfigurator zestawów na stronie, możliwość odbioru w salonie stacjonarnie, sporo promocji, szybka realizacja
    Wadybrak
  • ~Tomek / 2016-10-14 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuję się od wielu dni dodzwonić do Komputronik i nic. Dostałem nawet informację, że oddzwonią ale się nie doczekałem. Chciałem zadać bardzo proste pytanie ale nie jestem w stanie. Dzwonię codziennie, w różnych porach i nie ma szans żeby ktoś odebrał. Podczas pierwszego kontaktu w sklepie, doradca nie był w stanie odpowiedzieć na proste pytanie i prosił o telefon w późniejszym terminie, jak gdyby wiedząc że spławi namolnego klienta, bo ten się nie dodzwoni. Słabe to strasznie. Nie byłoby problemu, gdyby nie tyczyło też innych ludzi z którymi rozmawiałem np. na forum. Dokładnie wszyscy twierdzą, że łatwiej w totka trafić niż dodzwonić się do Komputronik. Słabo
  • ~reggels / 2016-10-02 10:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczoraj z megastore w wola parku kupowałem tablet i mogę tylko polecić sklep. Pan z obsługi bardzo zorientowany w temacie, potrafił doradzić i do tego jeszcze całość zakupu poszła szybko, sprzęt był od ręki dostepny także nic tylko polecić.
  • ~Marcela / 2016-09-30 11:15
    Ocena: 4.60 / 5
    zakupy do nowego "m" udane - sklep całe małe agd zamówione przysłał razem w jednej dużej paczce już na następny dzień, miłe zaskoczenie... poza tym przy drugich zakupach w sklepie stacjonarnym obsługa pomogła też wybrać sprzęt komputerowy i tym razem też bez zarzutu, zamówiłam-przysłali-odebrałam i zero problemów - sklep godny zaufania
    Zaletywybór małego agd oraz tabletów/laptopów
  • ~Marta i Piotr / 2016-09-23 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego "sklepu". Zamówiliśmy z chłopakiem części do komputera z montażem oraz z odbiorem w salonie. Złożyliśmy zamówienie specjalnie sporo wcześniej (27.08.), żeby otrzymać go jak jeszcze będziemy w domu, gdyż przeprowadzamy się od października do innego miasta, przez co później będziemy mieli problem z przewiezieniem większych przedmiotów. Po 15 dniach bez informacji o naszym zamówieniu postanowiliśmy sami interweniować. Najpierw złożyliśmy wizytę w salonie gdzie zostaliśmy zapewnieni, że nasz komputer na pewno przyjdzie do końca tygodnia, bo komputer, który został zamówiony dzień później bądź wcześniej ( dokładnie nie pamiętamy bo pracownik salonu niezbyt się przykładał do wymowy zdań) przyszedł dziś, więc nasz też powinien już być. Dodatkowo kazał czekać na e-mail ze zmianą statusu zamówienia. Czekaliśmy i czekaliśmy, aż w końcu zadzwoniliśmy i poinformowali nas, że nie są w stanie nic więcej zrobić, że skontaktują się z centralą i jeszcze dzisiaj oddzwonią z odpowiedzią. Oczywiście telefonu nie otrzymaliśmy. Sami wykonaliśmy krok poraz kolejny. Gdy wykonaliśmy telefon dowiedzieliśmy się, że wysłali już e-mail i czekają na odpowiedź i nie chcieli do nas dzwonić skoro nic nie wiedzą. Zagryźliśmy zęby. Po kolejnych 3 dniach, pełni niedowierzania, jak długo idą e-maile, sami zadzwoniliśmy do centrali, po czym UWAGA centrala stwierdziła, że nie jest w stanie przekazać nam informacji o naszym zamówieniu, ale WYŚLE E-MAIL do salonu, żeby się do nas jak najszybciej odezwali. Poddaliśmy się. Biorąc pod uwagę kompetencje, sposób podejścia do klienta i tempo przekazywania informacji ta historia nie mogła skończyć się inaczej, jak 3 dni przed upływem miesiąca otrzymaniem E-MAILA ze zmianą statusu na ANULOWANE. Wczoraj zamówiliśmy bardzo podobny komputer u konkurencji, po czym .... DOSTALIŚMY TELEFON, że zamówienie jest w realizacji i wszystkie części powinny przyjść jutro, także na wtorek dostaniemy złożony komputer. Nie polecamy nikomu tego "sklepu" a firmie polecamy usługi sieci telefonicznych które o wiele sprawniej umożliwiają przekazywanie informacji.
    Zaletybrak
    Wadycała lista
  • ~szerok / 2016-09-22 10:49
    Ocena: 5.00 / 5
    przede wszystkim mają bdb konfigurator na stronie do piecyków, pilnuje aby części pasowały więc nawet laik jak ja zmontuje co nieco, a do tego jeszcze naprawdę szybko i solidnie zmontowali - naprawdę było warto, sklep solidny
  • ~Mareq / 2016-09-16 09:29
    Ocena: 4.60 / 5
    W salonie w Arkadii bardzo pomocna obsługa. Pomogli dobrać części do zestawu PC, po paru dniach wszystko było zmontowane gotowe do odbioru, plus za darmową wysyłkę i montaż, do tego jeszcze bardzo fajny wybór mieli i cenowo zmieściłem się w założonym budżecie.
  • ~Janusz / 2016-09-05 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa Klienta. Nikt nie odbiera telefonu. Zniechęcają do zakupu tam jak mogą.
  • ~Michał / 2016-09-03 10:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam ze względu na niską jakość obsługi klienta oraz, w mojej ocenie, nieuczciwe praktyki.

    Chciałem zwrócić sprzęt zamówiony przez Internet, a dowiedziałem się, że nie "zamówiłem" tylko "zarezerwowałem" - teraz od 30 dni nie mam ani sprzętu ani pieniędzy, bo nie wysłali nic z powrotem i nikt nie odpowiada na maila.

    Podejście do klienta tragiczne.
    ZaletySzeroki asortyment, dużo sklepów
    WadyNiska jakość obsługi klienta
  • ~margola / 2016-08-27 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Zaskoczyłam się pozytywnie bo pierwszy raz kupowałam, ale na pewno skorzystam przy następnej okazji ponownie. Zamówiłam przez sklep internetowy z odbiorem w salonie. Wybór był bdb, do tego mieli sporo promocji więc udało mi się dobrać sprzęt tak że wyszło taniej niż chciałam początkowo a jeszcze do tego wysyłka do salonu za free i bardzo szybka. Sklep godny polecenia.
    Zaletybdb wybór, szybka wysyłka, bardzo pomocna obsługa w salonie, dużo promocji/ceny
  • ~Anna / 2016-08-14 01:28
    Ocena: 1.80 / 5
    Wypracowałam w firmie nagrodę w postaci laptopa Aplle. Ponieważ pieniądze płaciła Komputronikowi moja firma ze Stanów (9 maja b.r wpłacili 100% centy tj. 89990 zł w dniu złożenia zamówienia) więc nie miałam pełnej kontroli. Powiedziano mi tylko, że zamówionego laptopa nie maja na stanie i muszą go sprowadzić z zagranicy a będzie to trwało od 7 do 14 dni. Gdy minęło 14 dni zaczęłam dopytywać co z moim laptopem. Wówczas Komputronik odpowiedział, że laptop będzie dostarczony do mnie do końca czerwca. Około 25 czerwca gdy otrzymałam z mojej firmy numer zamówienia postanowiłam sama dopilnować, aby Komputronik tym razem wywiązał się z terminu dostawy, ale nic z tego.

    29 czerwca pracownica Komputronika zadzwoniła do mnie z informacją, ze.... z powodu wprowadzania przez Apple nowszego modelu dostawa przedłuży się o kolejne 4 tygodnie. Jako rekompensatę zaproponowano mi rabat w wysokości niecałych .... stu złotych!!!! Prosiłam o kontakt z managerem chcąc negocjować cenę, bo oczywistym powinno być, ze starszy w tym momencie model powinien być w niższej cenie, a tu w dodatku dostawa wydłużyła się do 12 tygodni! Niestety nic podobnego nie nastąpiło.

    W ostatnich dniach lipca poinformowali moja firmę, ze mój laptop był gotowy do wysyłki. Prosiłam pracownice firmy, aby wynegocjowała dołożenie do tego laptopa jako rekompensatę za 12 tygodniowy czas oczekiwania i sprzedaż już nie najnowszego modelu, przyzwoitego osprzętu w postaci dobrej torby do niego i firmowych słuchawek średniej jakości (za 380 zł). Wiecie co zaproponowali? Nie? Torbę. Tylko torbę do laptopa i to chyba najtańsza, bo za 74 zł!!! czyli za mniej niż proponowano w czerwcu jako rabat. Ha, ha. Po negocjacjach zgodzili się dać lepsza torbę którą w detalu sprzedają po 150 zł a pracownica mojej firmy negocjowała dołożenie do niej słuchawek Aplle. Zgodzono się, dać najzwyklejszej za 99 zł w detalu, ale .. miałam oddać torbę. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zdecydowałam jednak poinformować o tym na forach.
    WadyNiedotrzymywanie terminów dostawy
    brak rekompensaty za wydłużenie terminu dostawy do 12 tygodni
    chciwość i pazerność
  • ~Zbyszek / 2016-08-12 16:44
    Ocena: 2.20 / 5
    W sklepie Komputronik w Stalowej Woli chciałem zamówić zestaw który skonfigurowałem sobie na stronie komputronik, a tam sprzedawca informuje mnie , że do każdego podzespołu będę musiał dopłacać po ileśtam złotych marży sklepowej. W sumie cena komputera wzrosła o 110 zł. Zapytałem czy można to jakoś pominąć, to sprzedawca zaproponował mi gotowy zestaw, który mi nie odpowiadał. Zrezygnowałem z zakupu i ten sam zestaw kupiłem w sklepie w Rzeszowie, ale w x-kom zapłaciłem za zestaw taniej niż bym zapłaciłem w komputroniku, montaż za darmo bez problemu pań w sklepie wszystko mi doradził. Nie żałuję tego, że zrezygnowałem z zakupu w komputroniku.
  • ~forzel / 2016-08-02 09:53
    Ocena: 5.00 / 5
    zmontowali mi na zamówienie komputer stacjonarny pod obróbkę video i jestem mega zadowolony - szybki montaż, wszystko na swoim miejscu, do tego naprawdę genialny wybór i na następny dzień od wysłania sprzęt był już podłączony i przetestowany - polecam sklep!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4590
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972