strona 13 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~amuz / 2017-03-22 07:53Ocena: 4.40 / 5
Mam od nich zestaw do grania i bezproblemowo działa. Plusem było to że można było na stronce skonfigurować dowolny zestawik a sklep wszystko zmontował i przysłał gotowe. Za szybkość też plusik. -
-
~Raffal / 2017-03-21 08:36Ocena: 5.00 / 5
Zamawiałem do biura trochę sprzętu w sumie dosyć kosztowne całe wyposażenie było bo to laptopy, stacjonarka, rzutnik, oprogramowanie etc., wszystko hurtem i uważam że sklep jest godny polecenia – dobry kontakt na infolinii, wysyłka bardzo szybko przyjechała, a sam wybór sprzętu bez zarzutu. -
~Klient / 2017-03-21 08:21Ocena: 1.60 / 5
Beznadziejny sklep. Dostawia miala byc w ciagu 24 godzin, po 3 dniach moje zamowienie wciaz mialo status "przetwarzanie". Dno. ZaletybrakWadywszystko -
~Krzysztof / 2017-03-01 11:27Ocena: 2.20 / 5
To już kolejny drugi inny model firmy Samsung, który na dzień dobry jest uszkodzony. Pierwszy w Media Markt i przez internet i zwrot był bez problemowy. Komputronik zleciło naprawę monitora i chce mi go wcisnąć zgodnie z prawem jak to napisali art 560 par. 1 K.C. Jednak czy monitor po serwisie ma taką wartość jak nowy, chyba nie, a o tej różnicy finansowej czyli obniżenie ceny towaru nie wspomnieli, tak jak i o wymianie. Wniosek: wciskają klientom wadliwy towar celem jego upłynnienia jeśli tylko nie zamówisz przez internet, co ja niestety zrobiłem. Nie polecam tej firmy, zaś ich pracownicy do Media Markt zostają w tyle. Krzysztof. WadyNa serwisie mają powyłączane telefony.Komputronik Zielona Góra -
~Hansek / 2017-02-23 08:05Ocena: 5.00 / 5
Kupuję od paru latek i często w komputroniku zamawiam różne rzeczy. Jak na razie nie zawiodłem się na sklepie. Mogę odebrać w sklepie, zamówić z domu, plus za możliwość sprawdzenia czy w salonie mają szukany produkt od reki. -
~Luciano_2015 / 2017-02-03 22:16Ocena: 1.00 / 5
Firma KOMPTRONIK nie jest przygotowana na dokładną obsługę klienta od początku do końca. Dostawa towaru i umiejętność rozmowy z klientem to podstawowe sprawy nad którymi muszą jeszcze długo popracować, aby poprawić jakość swoich usług. W chwili obecnej oceniam tą firmę jako beznadzieją. Jestem zażenowana postawą pracowników, którzy budują tą organizację.
Brak znajomości form dostawy i wprowadzanie w błąd to kolejne minusy jakie mogę postawić.
Dla tej firmy to nie klient jest najważniejszy a oni sami.
NIESTETY NIE MOGĘ POLECIĆ TEJ FIRMY NIKOMU !!!!!ZaletyBRAKWadyBrak umiejętności rozmowy z klientem, pracownicy chcą tylko sprzedać zapominając o ty że dostawa to finalizacja sprzedaży, wprowadzanie w błąd.Za zamówiony towar zapłaciłam 3450 zł, aukcja ellegro. -
~anonim / 2017-02-03 14:39Ocena: 1.33 / 5
Czekałem na laptopa 6 dni, po czym okazało się że jest nie osiągalny. Beznadziejny sklep, NIE POLECAM! -
~kristell / 2017-01-11 07:42Ocena: 5.00 / 5
Szybko przysłali a mega zależało mi na kupieniu sprzętu na już za co mają dużego plusa u mnie. Fajnie tez, że wybór podzespołów był bardzo dobry i sporo promocji. Zaletyszybka wysyłka, wybór -
-
~Kinniks / 2017-01-02 07:52Ocena: 5.00 / 5
W grudniu parę razy kupowałem, było bezproblemowo i naprawdę szybko wysłali. Do tego jeszcze wybór podzespołów był spory i kupiłem też na prezenty małe agd, wszystko dotarła raz dwa… polecam!! -
~renka / 2016-12-29 07:53
W Komputronik u pracuje banda niekompetentnych osob a serwis gwarancyjny to totalna porażka. Oszuści, kłamcy reperuja mój telefon od półtorej miesiąca. Z ich ust tylko splawiajace klienta informacje. Ani pieniędzy ani telefonu. Zadnego też pisma nie raczyli przysłać a wiem ze powinni. Banda oszustów!!!!!! To skandal, zeby tak traktowano swego klienta. Ludzie z Komputronik a nie reagują na przekręty w serwisie. Nie polecam zakupów w Komputronik!!! -
~Martyna / 2016-12-28 14:41Ocena: 2.00 / 5
A ja nie rozumiem filozofii Panów ze sklepu. Najpierw dzwonią, że telefon jest do odebrania w sklepie, a potem słyszę tylko uniesionym głosem od jednego z Panów: "Telefonu nie mam, więc nie dam. Ja też dziś jechałem do pracy, więc nic się pani nie stało, że się przejechała.." :( Komputronik Płock -
~Aerjot / 2016-12-22 14:46Ocena: 1.50 / 5
Zamówienie złożone 2/12/2016, kilka razy kontaktowałem się w jego sprawie z salonem (komputer miał być składany w centrali i odebrany w salonie). za każdym razem mówiono mi, że już jest prawie gotowy, już tylko testy, już zaraz będzie wysłany, po czym w dniu 19/12/2016 dowiedziałem się (emailem), że zamówienie zostało anulowane bo Komputronik nie jest w stanie go zrealizować. Zero informacji z punktu na ten temat. Wady- Podejście do klienta
- Niewywiązywanie się z zamówień -
~kkk / 2016-12-21 14:41
Zamowienie złozone 11.12.2016r.po pierwszej interwecji juz wysylaja a dzis sie okazuje ze nie ma towru chociaz był na stronie i mniał byc za trzy dni robocze -
~Kanikk / 2016-12-20 07:10Ocena: 4.40 / 5
Kupiłem małe agd na prezent dwa dni temu przez stronkę i już wszystko dotarło z samego rana kurierem. Mega pozytywnie bo obawiałem się czy nie za późno załatwiałem :) jest git! -
~Neemo / 2016-12-17 07:48Ocena: 5.00 / 5
Kupiłem laptopa z akcesoriami w listopadzie i parę dni temu zamówiłem stacjonarkę z montażem i wczoraj dotarła. Miło że tak szybko i nie było w okresie przedświątecznym żadnych problemów i opóźnień. Mają za to u mnie sporego plusa. -
~Marcelli / 2016-12-14 08:14Ocena: 4.40 / 5
Zrobiłem przedświąteczne zakupy dla żony i dzieciaków, trochę elektroniki i wszystko już jest spakowane schowane :) sklep mimo przedświątecznego okresu wysłał migiem i same produkty też zgodne są z opisem na stronie. Polecam!! -
-
~Franekk / 2016-12-11 09:39Ocena: 5.00 / 5
Byłem jakiś czas temu w salonie Komputronika bo za wczas chciałem już zamówić na prezent komputer. Myślałem że dłużej się zejdzie ale sklep zamówił podczas wizyty i po paru dniach zmontowany zestaw już był w domu :) teraz zostało go tylko dobrze schować:) POLECAM -
~Piotr / 2016-12-02 11:17Ocena: 3.20 / 5
Robią promocję, a później nie realizują zamówień, bo im się nagle przestaje opłacać. Wady- niewywiązywanie się z realizacji zamówień -
~Julia W. / 2016-12-01 17:14
KOMPUTRONIK OSZUKUJE!!!!!
W marcu br. kupiłam w Komputroniku w Komornikach Iphona 5s 32Gb. Przestał działać kabel od ładowarki, a że telefon jest nadal na gwarancji udałam się do autoryzowanego serwisu Cortland żeby wymienić kabel na nowy. Jakież było moje zdziwienie kiedy w serwisie powiedziano mi, że nie mogą wymienić mi kabla, ponieważ jest on nieoryginalny. Na kablu nie ma numeru seryjnego. Telefon był kupiony w sklepie, nowy, zapakowany, zafoliowany i sprzedawany jako oryginalne urządzenie firmy Apple. W związku z tym pojechałam do sklepu, w którym kupiłam telefon w celu wyjaśnienia tego faktu. Powiedziano mi, że mam złożyć reklamację. Po trzech dniach zadzwoniła do mnie Pani z Komputronika i oświadczyła, że serwis Komputronika stwierdził, że kabel jest nieoryginalny i jedyne co mogą mi zaproponować to zakupienie w ich sklepie oryginalnego kabla do ładowarki !!!
Klasyczne oszustwo w białych rekawiczkach. Wiadomo, że nie jestem w stanie udowodnić, że nie podmieniłam kabla. Wiadomo, że nie pójdę do prawnika i nie wydam na niego nie wiadomo ile pieniędzy. Nie jestem w stanie nic udowodnić.
W tym momencie nie mam pewności, że sam telefon jest oryginalny.
Odradzam każdemu zakup telefonów firmy Apple w Komputroniku. Kupując u nich bardzo drogie urządzenia nie macie żadnej gwarancji, że są one oryginalne.
Julia W.
-
~mikser / 2016-12-01 11:23Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem mikser który był oznaczony jako wyprzedaż, ponieważ brakowało jednej końcówki. Dodam że nie była to ostatnia sztuka, były jeszcze fizycznie w innych sklepach.
Więc zamówiłem w sklepie internetowym . W trakcie odbioru okazało się że mikser był używany i yo chyba długo bo mocowanie przystawek miksujących były brudne i wytarte. Nie sposób tego nie zobaczyć. To już moje drugi i ostatnie doświadczenie tego typu.
Ostatnio dostałem uchwyt do telefonu ewidentnie używany, brudny i wytarty !!!
Nie polecam tego sklepu, oszukują klientów sprzedając towar używany jako nowy !!!!!
strona 13 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
