strona 13 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Hansek / 2017-02-23 08:05
Kupuję od paru latek i często w komputroniku zamawiam różne rzeczy. Jak na razie nie zawiodłem się na sklepie. Mogę odebrać w sklepie, zamówić z domu, plus za możliwość sprawdzenia czy w salonie mają szukany produkt od reki. -
-
~Luciano_2015 / 2017-02-03 22:16
Firma KOMPTRONIK nie jest przygotowana na dokładną obsługę klienta od początku do końca. Dostawa towaru i umiejętność rozmowy z klientem to podstawowe sprawy nad którymi muszą jeszcze długo popracować, aby poprawić jakość swoich usług. W chwili obecnej oceniam tą firmę jako beznadzieją. Jestem zażenowana postawą pracowników, którzy budują tą organizację.
Brak znajomości form dostawy i wprowadzanie w błąd to kolejne minusy jakie mogę postawić.
Dla tej firmy to nie klient jest najważniejszy a oni sami.
NIESTETY NIE MOGĘ POLECIĆ TEJ FIRMY NIKOMU !!!!!ZaletyBRAKWadyBrak umiejętności rozmowy z klientem, pracownicy chcą tylko sprzedać zapominając o ty że dostawa to finalizacja sprzedaży, wprowadzanie w błąd.Za zamówiony towar zapłaciłam 3450 zł, aukcja ellegro. -
~anonim / 2017-02-03 14:39
Czekałem na laptopa 6 dni, po czym okazało się że jest nie osiągalny. Beznadziejny sklep, NIE POLECAM! -
~kristell / 2017-01-11 07:42
Szybko przysłali a mega zależało mi na kupieniu sprzętu na już za co mają dużego plusa u mnie. Fajnie tez, że wybór podzespołów był bardzo dobry i sporo promocji. Zaletyszybka wysyłka, wybór -
~Kinniks / 2017-01-02 07:52
W grudniu parę razy kupowałem, było bezproblemowo i naprawdę szybko wysłali. Do tego jeszcze wybór podzespołów był spory i kupiłem też na prezenty małe agd, wszystko dotarła raz dwa… polecam!! -
~renka / 2016-12-29 07:53
W Komputronik u pracuje banda niekompetentnych osob a serwis gwarancyjny to totalna porażka. Oszuści, kłamcy reperuja mój telefon od półtorej miesiąca. Z ich ust tylko splawiajace klienta informacje. Ani pieniędzy ani telefonu. Zadnego też pisma nie raczyli przysłać a wiem ze powinni. Banda oszustów!!!!!! To skandal, zeby tak traktowano swego klienta. Ludzie z Komputronik a nie reagują na przekręty w serwisie. Nie polecam zakupów w Komputronik!!! -
~Martyna / 2016-12-28 14:41
A ja nie rozumiem filozofii Panów ze sklepu. Najpierw dzwonią, że telefon jest do odebrania w sklepie, a potem słyszę tylko uniesionym głosem od jednego z Panów: "Telefonu nie mam, więc nie dam. Ja też dziś jechałem do pracy, więc nic się pani nie stało, że się przejechała.." :( Komputronik Płock -
~Aerjot / 2016-12-22 14:46
Zamówienie złożone 2/12/2016, kilka razy kontaktowałem się w jego sprawie z salonem (komputer miał być składany w centrali i odebrany w salonie). za każdym razem mówiono mi, że już jest prawie gotowy, już tylko testy, już zaraz będzie wysłany, po czym w dniu 19/12/2016 dowiedziałem się (emailem), że zamówienie zostało anulowane bo Komputronik nie jest w stanie go zrealizować. Zero informacji z punktu na ten temat. Wady- Podejście do klienta
- Niewywiązywanie się z zamówień -
-
~kkk / 2016-12-21 14:41
Zamowienie złozone 11.12.2016r.po pierwszej interwecji juz wysylaja a dzis sie okazuje ze nie ma towru chociaz był na stronie i mniał byc za trzy dni robocze -
~Kanikk / 2016-12-20 07:10
Kupiłem małe agd na prezent dwa dni temu przez stronkę i już wszystko dotarło z samego rana kurierem. Mega pozytywnie bo obawiałem się czy nie za późno załatwiałem :) jest git! -
~Neemo / 2016-12-17 07:48
Kupiłem laptopa z akcesoriami w listopadzie i parę dni temu zamówiłem stacjonarkę z montażem i wczoraj dotarła. Miło że tak szybko i nie było w okresie przedświątecznym żadnych problemów i opóźnień. Mają za to u mnie sporego plusa. -
~Marcelli / 2016-12-14 08:14
Zrobiłem przedświąteczne zakupy dla żony i dzieciaków, trochę elektroniki i wszystko już jest spakowane schowane :) sklep mimo przedświątecznego okresu wysłał migiem i same produkty też zgodne są z opisem na stronie. Polecam!! -
~Franekk / 2016-12-11 09:39
Byłem jakiś czas temu w salonie Komputronika bo za wczas chciałem już zamówić na prezent komputer. Myślałem że dłużej się zejdzie ale sklep zamówił podczas wizyty i po paru dniach zmontowany zestaw już był w domu :) teraz zostało go tylko dobrze schować:) POLECAM -
~Piotr / 2016-12-02 11:17
Robią promocję, a później nie realizują zamówień, bo im się nagle przestaje opłacać. Wady- niewywiązywanie się z realizacji zamówień -
~Julia W. / 2016-12-01 17:14
KOMPUTRONIK OSZUKUJE!!!!!
W marcu br. kupiłam w Komputroniku w Komornikach Iphona 5s 32Gb. Przestał działać kabel od ładowarki, a że telefon jest nadal na gwarancji udałam się do autoryzowanego serwisu Cortland żeby wymienić kabel na nowy. Jakież było moje zdziwienie kiedy w serwisie powiedziano mi, że nie mogą wymienić mi kabla, ponieważ jest on nieoryginalny. Na kablu nie ma numeru seryjnego. Telefon był kupiony w sklepie, nowy, zapakowany, zafoliowany i sprzedawany jako oryginalne urządzenie firmy Apple. W związku z tym pojechałam do sklepu, w którym kupiłam telefon w celu wyjaśnienia tego faktu. Powiedziano mi, że mam złożyć reklamację. Po trzech dniach zadzwoniła do mnie Pani z Komputronika i oświadczyła, że serwis Komputronika stwierdził, że kabel jest nieoryginalny i jedyne co mogą mi zaproponować to zakupienie w ich sklepie oryginalnego kabla do ładowarki !!!
Klasyczne oszustwo w białych rekawiczkach. Wiadomo, że nie jestem w stanie udowodnić, że nie podmieniłam kabla. Wiadomo, że nie pójdę do prawnika i nie wydam na niego nie wiadomo ile pieniędzy. Nie jestem w stanie nic udowodnić.
W tym momencie nie mam pewności, że sam telefon jest oryginalny.
Odradzam każdemu zakup telefonów firmy Apple w Komputroniku. Kupując u nich bardzo drogie urządzenia nie macie żadnej gwarancji, że są one oryginalne.
Julia W.
-
~mikser / 2016-12-01 11:23
Zamówiłem mikser który był oznaczony jako wyprzedaż, ponieważ brakowało jednej końcówki. Dodam że nie była to ostatnia sztuka, były jeszcze fizycznie w innych sklepach.
Więc zamówiłem w sklepie internetowym . W trakcie odbioru okazało się że mikser był używany i yo chyba długo bo mocowanie przystawek miksujących były brudne i wytarte. Nie sposób tego nie zobaczyć. To już moje drugi i ostatnie doświadczenie tego typu.
Ostatnio dostałem uchwyt do telefonu ewidentnie używany, brudny i wytarty !!!
Nie polecam tego sklepu, oszukują klientów sprzedając towar używany jako nowy !!!!! -
-
~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2016-11-30 21:49
Tragiczny sklep, wprowadzaja promocje, potem pisza oswiadczenie ze zainteresowanie przewyszylo pule dostepnych produktow ALE wysla wszystkim klientom zamowienia, po czym za jakis czas ludzie nagle dostaja powiadomienia o anulowaniu ich zamowienia.
TFU!
NIE POLECAM KOMPUTRONIKA, ROBIĄ LUDZI W BAMBUKO, WSZYSCY KTÓRZY ZAMÓWILI MIRRORS EDGE I DOSTALI MEJLA O ANULOWANIU ZAMOWIENIA - PISZCIE NEGATYWNE OPINIE NA SERWISACH, TAK SIE NIE POWINNO ROBIC PO WYDANYM OSWIADCZENIUWadyBRAK PROFESJONALIZMU
WCISKANIE KITU KLIENTOMMIRRORS EDGE PROMOCJA 9 ZŁ AKCJA ANULOWANIE ZAMOWIEN -
~Adzik / 2016-11-29 08:23
zamówiłem laptopa z odbiorem na miejscu w salonie a potem osobno jeszcze rzutnik z dostawą już bezpośrednio do domu - w obydwu wypadkach sklep szybko się uwinął z przesyłką więc spokojnie polecę, dodatkowy atut to tania wysyłka no i jeszcze spory wybór a także outlet w sklepie online -
~Artur / 2016-11-26 08:34
Obsługa sklepu Kraków Bonarka mało komunikatywna raczej niekompetentna i raczej nie zachęcająca do zakupów Nie chcą przyjmować zwrotów. Jak tak dalej będzie to w Krakowie zostanie zlikwidowany ostatni wasz sklep. Jestem bardzo niezadowolony i nie polecam Firma bardzo utrudnia pisanie ocen -
~Bartoq / 2016-11-22 08:28
zamówienie złożyłem w piątek z rana, a w sobotę rano już było gotowe do odebrania w salonie także tempo mają naprawdę bdb, sporo razy ogólnie korzystałem czasem z odbiorem czasem kurierem i problemów nie było jak na razie, mam nadzieję że tak jak rok temu w okresie przed świetami też będzie OK Zaletybardzo szybka realizacja zamówienia, odbiór w sklepie, tania przesyłka, dobry wybór
strona 13 z 32
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »