Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 528 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.48
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiking / 2024-03-08 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!!
    Bałagan po montażu. Instalator pokazuje tylko który pilot ( pilot do tv pomyłka i jeszcze nie zapisuje nagrań) do czego i wychodzi, zero informacji co i jak i czy wszystko ok . Gdy następuje problem i chce aby ktoś się tym zajął każą wejść na stronę internetową i samemu szukać bądź przyjazd pana za 150zl bo to moja usterka a nie ich . Meritum całej sprawy konsultant mówi że modem ma się znajdować nad tv czyli na suficie bądź za oknem bo inaczej nic nie będzie działać ( informacja po miesiącu gdzie nikt o takich faktach nie mówił) a i min. 1,5m od tv przy montażu dali mi kable 1m. Prędkość mniejsza niż na umowie, oglądając film już na telefonie nic nie zobaczysz bo zacina film.
    Przy sprzedaży całości oczywiście wszystko cacy pięknie a potem pan BERNARD po paru tel nie odbiera i pali głupa że nikt nie dzwonił i o niczym nie wie.
    Oczywiście nie oddzwaniają
    Obsługa dramat
    No najgorszy operator z jakim miałem do czynienia.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa/bemowo
  • ~Aga / 2024-03-02 21:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystanie z pilota do telewizora to dramat.Trzeba dokładnie wycelować pilotem w stronę dekodera bo inaczej nie działa w ogóle.
    WadyKorzystanie z pilota to dramat.Trzeba dokładnie wycelować pilotem w stronę dekodera bo inaczej nie łapie w ogóle.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mru / 2024-03-02 19:09
    Ocena: 4.25 / 5
    Generalnie jakość usług ok, czasami net przytnie , czasami mi przystawka TV się zawiesi. Nie częściej niż gdzie indziej.
    Jednak uwaga - przystawka tv powinna być z pilotem Bluetooth albo chociaż szerszy kąt odbioru sygnału pilota. To jest dramat ! Trzeba bardzo precyzyjnie „celować” pilotem w przystawkę.
    ZaletyCena promocyjna ok, jakość usług ok.
    WadyPilot do przystawki Tv.
    MiejscowośćWarszawa Wilanów
  • ~Anna / 2024-02-29 20:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z usług firmy od wielu tak i zarówno cena, jak i jakość usług, są na dobrym poziomie. Nie mam problemów technicznych, a jeśli coś się zadzieje, to wsparcie techniczne pomaga. Pod względem finansowym także konkurekcyjne stawki.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Max / 2024-02-28 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy, niska jakość usług i obsługa. Za rozwiązanie umowy przed czasem firma JMDI nakłada bardzo wysoką karę by nie rozwiązywać umowy. Sprawa dla UOKiKu za takie traktowanie klientów. Mam nadzieję, że taka firma szybko zniknie z rynku. Omijać z daleka.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość, ciągłe wyłączenia usług niby na modernizację
    MiejscowośćMarki
  • ~Rafał / 2024-02-24 19:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Od trzech miesięcy korzystam z internetu od JMDI ( 1000/200 ) na własnym routerze. Jak dotąd nie mam uwag.
    ZaletyCena, niezawodność, informowanie o planowanych późną nocą pracach serwisowych.
    MiejscowośćPruszków
  • ~Rav / 2024-02-23 18:20
    Ocena: 4.75 / 5
    Pilot do dekodera słabo łapie sygnał. Zmiana baterii nie pomaga. Obsługa super, proces zawierania umowy sprawny, monter sympatyczny. Usługi w postaci telewizji i internetu działają bez zarzutu. Polecam
    WadyPilot
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnes / 2024-02-23 12:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Pilot od dekodera trochę Nas irytuje , trzeba celować w sam środek dekodera żeby wszystko działało .
    ZaletyWszystko Ok
    WadyPilot
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sebastian / 2024-02-20 13:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Sam internet ok umowa płacenie rzadko internet niedziala. Ale obsługa klienta jak chcesz zakończyć umowę jak np sprzedajesz mieszkanie fatalna. Żadna inna firma nie straszy kosztami jak oni. Żadna inna firma która sprzedaje internet. Przez maila ani na tel nie można było się dowiedzieć jakie są koszta. Chcesz zrezygnować to nawet nie wiadomo ile będziesz musiał zapłacić. Pomóc przez tel tragiczna.
    ZaletyDzial
    WadyObsługa i generalnie kontakt. A wypowiedzenie umowy to już dramat.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mini / 2024-02-13 08:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa, łatwe rozliczanie faktur. Dobra jakość odbioru. internet ok.
    MiejscowośćDomanowo
  • ~MK / 2024-02-07 10:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona zarówno z dostępu do internetu jak i z telewizji. Nigdy nie miałam problemu z dekoderem, pakiet programów jak jest wystarczający jak dla mnie a cena niższa niż u porównywalnych dostawców.
    Zaletydobry kontakt, szybki montaż, ceny przystępne
    Wadynie ma (jak na razie - oby tak dalej)
    MiejscowośćJabłonna
  • ~Cygan / 2024-01-31 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena trzykrotnie zawyżona ...płacisz za trzy razy więcej przesyłu niż masz .
    Zero odbierania telefonów ...bezczelni...
    Częste usterki nawet raz na tydzień ...
    I oszustwo na umowie
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćMarki
  • ~Magdalena / 2024-01-24 08:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jest dobrze z uslugą i produktami tej firmy.
    MiejscowośćPomiechówek
  • ~Waldek / 2024-01-18 10:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Dobry kontakt z firmą. Dotrzymywanie terminów i fachowa obsługa klienta.
    ZaletyDobry transfer w sieci bez spadków wydajności.
    MiejscowośćTopolina
  • ~Ania / 2023-12-14 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma. Ciągle przewy w dostawie internetu. Tv nie działa bo dekoder się nie włącza ale ponoć wina telewizora...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karolina / 2023-09-03 13:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem od dłuższego czasu ciągle są jakieś awarie niby z mojej strony ciągle musi ktoś przychodzić i co najlepsze za każdą taka usługę muszę płacić. Ludzie którzy pracują na infolinii są bez żadnych kompetencji nie umieją nawet pomóc zawsze mówią, że ktoś przyjdzie i się tym zajmie dodają że taka usługa będzie płatna. Żart i jedno wielkie nieporozumienie.
    Zaletyzero
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ula / 2023-08-08 09:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kilku lat jestem klientem tego operatora, ale to co się dzieje obecnie to jakiś koszmar. Umowę chętnie przedłużają ale obsługa umowy leży na całego. Nigdy tak nie było. Co się stało z tą firma, z której usług byłam naprawdę zadowolona przez te lata? Nie pojmuję. Zmiany owszem ale po to się je robi by były na lepsze a nie na gorsze.
    Płacę za usługi, których nie mam, bo od dwóch miesięcy nikt nie raczy przyjechać i przedłużyć mi kabla tak bym mogła korzystać z TV. Przy podpisaniu umowy oczywiście nikt nie informuje, że trzeba mieć zainstalowany dekoder przy routerze od Wi-Fi, i teraz by spełnić te wymagania powinnam zrobić demolkę w pokoju by przenieść TV na drugą stronę pokoju, bo kabel jest za krótki! Cyrk!
    ZaletyInternet chodzi ok
    WadyObsługa umowy koszmarna, nie ma z kim rozmawiać, na infolinii młode dziewczyny, nic nie mogą, ani z szefem ani z obsługą
    MiejscowośćJabłonna
  • ~Rozczarowana / 2023-07-24 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie pisałam negatywnych komentarzy, ale niestety w przypadku tego operatora nie da się inaczej. Nie polecam, obsługa klienta to jakaś kpina, przy wypowiedzeniu umowy kosmiczne stawki, konieczność oddanie urządzenia (logiczne) ale jak nie oddasz w terminie płacisz kolejne 300 zł a o terminie oddania urządzenia dowiadujesz się po terminie. Nie odpisują na maile, wszystkiego musisz pilnować sam, dopraszać się o informacje aby nie ponosić dodatkowych kosztów, dopraszać się o wyjaśnienia skąd takie naliczenia (jasnej odp nie dostaniesz sam musisz rozkminić). Czytajcie umowy i szukajcie zapisów o „stawce promocyjnej”, nie opłaca się wypowiadać umowy lepiej płacić do konca trwania abo i czekać aż będziesz mógł po prostu nie przedłużać umowy. O kontakcie telefonicznym, możesz zapomnieć. Jakoś usług podczas użytkowania: internet - częste awarie, potrafił sam się odłączyć na kilka godzin, bez wcześniejszego uprzedzenia. Raz miałam również sytuacje awaryjna w bloku to ustawienie spotkania z serwisantami trwało kilka dni, kilka dni bez neta i również trzeba było się przypominać. Czasami lepiej zapłacić więcej za abonament i mieć święty spokój to ze net jest najtańszy świadczy również o niskiej jakości usług i obsługi klienta. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyKoniec umowy
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ano / 2023-07-20 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Tylko cena dobra, ale jakość fatalna - zarówno TV i internet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~NiepolecamJMDI / 2023-06-06 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wprowadzaja ludzi w blad. raz na tydzien prace techniczne i jakies przerwy. Obsluga fatalna.
    WadyFatalna obsluga.
    Stale prace techniczne.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019