Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.49
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 27 z 27
  • ~Użytkownik1 / 2018-03-16 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Za ciągłe przerwy w odbiorze sygnału telewizycjnego przez okres jednego miesiąca dział reklamacji przyznał mi oszałamiającą kwotę 3,16 Pln do zwrotu. Bezczelność.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Waldemar / 2024-06-23 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Awarie , ostatnia awaria w piatek brak internetu i tv przez 3 dni brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie
    WadyAwarie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wawa / 2023-03-22 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet czesto traci na predkosci, infolinia porazka , brak kwot w umowie dotyczacych rzekomych rabatow przy zerwaniu umowy, a potem podaja kwoty wyssane z palca, bo tak by bylo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak fachowego doradctwa, jak cos sie psuje po uch stronie to karza ci kupic router, brak mozliwosci kontaktu telefonicznego, bo odbiera telwfon jeden czlowiek, bez wzgledu na problem i karze ci wyslac maila.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wiking / 2024-03-08 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!!
    Bałagan po montażu. Instalator pokazuje tylko który pilot ( pilot do tv pomyłka i jeszcze nie zapisuje nagrań) do czego i wychodzi, zero informacji co i jak i czy wszystko ok . Gdy następuje problem i chce aby ktoś się tym zajął każą wejść na stronę internetową i samemu szukać bądź przyjazd pana za 150zl bo to moja usterka a nie ich . Meritum całej sprawy konsultant mówi że modem ma się znajdować nad tv czyli na suficie bądź za oknem bo inaczej nic nie będzie działać ( informacja po miesiącu gdzie nikt o takich faktach nie mówił) a i min. 1,5m od tv przy montażu dali mi kable 1m. Prędkość mniejsza niż na umowie, oglądając film już na telefonie nic nie zobaczysz bo zacina film.
    Przy sprzedaży całości oczywiście wszystko cacy pięknie a potem pan BERNARD po paru tel nie odbiera i pali głupa że nikt nie dzwonił i o niczym nie wie.
    Oczywiście nie oddzwaniają
    Obsługa dramat
    No najgorszy operator z jakim miałem do czynienia.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa/bemowo
  • ~Wiolka / 2019-04-23 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z internetem są na porządku dziennym. Na serwis nie można się doczekać. Jedyna miła osoba to pan podpisujący umowę - potem jest już tragedia. Łapią klienta i traktują jak śmiecia
    WadySame wady! Ani jednego pozytywu!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojciech / 2018-09-17 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, korzystałem rok bo związany byłem umową ale gdybym wiedział wcześniej, jak traktują klientów to nigdy bym nie korzystał z ich usług
    Zaletybrak
    Wadybrak obsługi klienta
    chaos
    bezduszność opieszałość
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Wolska165 / 2020-09-04 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę jeszcze takiego chamstwa nie było, zero jakiej kolejek pomocy, nie kupujcie usług, niby światłowód, a co 7-10 dni awaria, online konferencji nie jest w stanie pociągnąć
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zdzicho / 2021-08-31 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    przepustowosc lacza nigdy nie osiagnela i nie osiaga zawartych w umowie parametrow
    zglaszanie usterki to prawdziwa komedia, internet nie dziala a jakas kaska gada ze nie widzi zadnych problemow
    kolesie z dzialu technicznego maja monitorowac problem a robia notatke ze wszytsko dziala i nie widza problemow
    poziom uslug to tragedia internet ciagle sie rozlacza a oni nie widza zadnego problemu
    poziom obslugi klienta to zenada gadasz z kompletnymi neptykami i jedyne ich wytlumaczenie ze jak masz router to twoja wina
    nie potrafia sprawdzic jaki jest twoj adres ip co jest zenujace
    Zaletyzadnych
    Wadyusluga dziala w kratke, tv ma tak nedzna rozdzielczosc ze szok, poziom obslugi klienta to komedia, zawsze wszystko wg nich dziala
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2015-02-23 22:45
    Sam jakiś czas temu szukałem opinii i obiecałem sobie, że jak wyrobię sobie zdanie to napiszę. Szukałem operatora w Gdańsku. Trafiła mi się ulotka nowej firmy i dlatego szukałem opinii. Firma jest w Gdańsku od niedawna, ale w Warszawie już chyba kilkanaście lat. Z racji tego, że są mniejszym operatorem to i na początku był dobry kontakt i na usługi nie mogę narzekać, myślę, że im bardziej zależy na kliencie, bo walczą o niego z duzymi. Osobiście polecam, gdyby ktoś z Gdańska szukał opinii.
    Zaletydobry kontakt z obsługą klienta, szybki, dobra cena, nie psuje się
    Wadyjak na razie jestem zadowolony, brak
  • ~Aneta / 2017-07-17 11:02
    Nie polecam. Brak kontaktu z uslugodawca. W przypadku modernizacji brak informacji. Infolinia nie dziala. Na pewno nie przedluze umowy.
    Zalesie Dolne
  • ~K. / 2017-05-30 12:53
    nie polecam. katastrofa. bez przerwy coś nawala. dzwonię do nich średnio co drugi dzień albo restartuję modem. od dwóch lat twierdzą, że mają awarię nad którą pracują. jak się do nich dzwoni to trzeba podawać szereg numerów identyfikacyjnych, bo po adresie to nie przyjmą zgłoszenia. efekt taki, że siedzę cały czas z dokumentem przed nosem ich numerem telefonu oraz biegam restartować modem zamiast spokojnie obejrzeć film.
    Wadybez przerwy mają awarię
  • ~Użytkownik 2 lata / 2016-04-23 22:20
    Stwierdziłem że raz nie dam zarobić korporacjom tylko małej firmie która się rozwija i....katastrofa Jest awaryjny. Kontakt z BOK jest ale tragedia - problem z ich ruterem, który został u nich kupiony. KAZALI MI PRZYJECHAĆ DO CENTRALI CHOCIAŻ JEST NA GWARANCJI - biuro do 17.00 - ONI ROBIĄ TESTY 3 DNI A JA ZOSTAJE BEZ INTERNETU I TELEWIZJI - nie skorzystałem. Raz przyjechał do mnie serwisant i powiedział że jeżeli to ja zawiniłem to koszt naprawy to 50 PLN. Zrestartował ruter, powiedział że ten sprzęt często się zawiesza i wziął 50 PLN bo przyjechał a to kosztuje bo paliwo... Często brak sieci - kilkakrotnie prosiłem o pomoc i mają klienta gdzieś. DLATEGO ZMIENIAM!!!
    ZaletyCENA
    WadyWSZYSTKO INNE - brak podejścia pro-klienckiego nawet jeśli są mili to mają gdzieś klienta
    2 lata i koniec!
  • ~Użytkownik Białołęka / 2015-12-10 11:52
    Awaria goni awarię jak już się zacznie.trudność z dodzwonieniem się i załatwieniem sprawy.nie polecam
    ZaletyCena
    WadyAwaryjność, kontakt z BOA, szybkość napraw
strona 27 z 27
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030