Zalesie Dolne
-
~Aneta / 2017-07-17 11:02
Nie polecam. Brak kontaktu z uslugodawca. W przypadku modernizacji brak informacji. Infolinia nie dziala. Na pewno nie przedluze umowy. -
-
~K. / 2017-05-30 12:53
nie polecam. katastrofa. bez przerwy coś nawala. dzwonię do nich średnio co drugi dzień albo restartuję modem. od dwóch lat twierdzą, że mają awarię nad którą pracują. jak się do nich dzwoni to trzeba podawać szereg numerów identyfikacyjnych, bo po adresie to nie przyjmą zgłoszenia. efekt taki, że siedzę cały czas z dokumentem przed nosem ich numerem telefonu oraz biegam restartować modem zamiast spokojnie obejrzeć film. Wadybez przerwy mają awarię -
~C / 2017-04-15 15:57
Ciagle pada połączenie, trzeba restartować router kilka lub kilkanascie razy dziennie. Pojawiaja się przerwy, nawet kilkugodzinne w dostępie do netu. Kanaly niekodowane potrafi zakodować. Na infolinii potrafia tylko doradzić restart routera lub podpięcie kompa bezpośrednio. Nie ma opcji na wizytę technika w czasie awarii, proponują wizyte po 3 dniach jak net już jest. Na 2 routerach sygnału nie ma(był pół godz wczesniej), nie widzą problemu. Infolinia niby czynna 24h, a po 19 nigdy nie udało mi się dodzwonić. ZaletyBrak - jestem na nich skazany bo nie ma unie innego dostawcyWadyZa malo czasu aby wymieniać5 lat -
~Piotr / 2017-03-31 17:55
Jestem zadowolony na tyle, ze nie w glowie mi zmiana operatora ZaletyNiezawodnie, tanio, z super obsluga KlientaWadyNie widzęOk 4 lata -
~qqwerty1313 / 2016-11-06 21:29
Internet pięknie działa! 320Mbps download, 30Mbps upload, 2ms ping. Dodatkowo publiczne, stałe IP. Czego chcieć więcej? -
~Użytkownik 2 lata / 2016-04-23 22:20
Stwierdziłem że raz nie dam zarobić korporacjom tylko małej firmie która się rozwija i....katastrofa Jest awaryjny. Kontakt z BOK jest ale tragedia - problem z ich ruterem, który został u nich kupiony. KAZALI MI PRZYJECHAĆ DO CENTRALI CHOCIAŻ JEST NA GWARANCJI - biuro do 17.00 - ONI ROBIĄ TESTY 3 DNI A JA ZOSTAJE BEZ INTERNETU I TELEWIZJI - nie skorzystałem. Raz przyjechał do mnie serwisant i powiedział że jeżeli to ja zawiniłem to koszt naprawy to 50 PLN. Zrestartował ruter, powiedział że ten sprzęt często się zawiesza i wziął 50 PLN bo przyjechał a to kosztuje bo paliwo... Często brak sieci - kilkakrotnie prosiłem o pomoc i mają klienta gdzieś. DLATEGO ZMIENIAM!!! ZaletyCENAWadyWSZYSTKO INNE - brak podejścia pro-klienckiego nawet jeśli są mili to mają gdzieś klienta2 lata i koniec! -
~Olala / 2016-04-04 19:17
Po roku podwyższyli abonament dwukrotnie bez informowania - dowiedziałam się z faktur. Przez pół roku nikt nie umiał się ze mną skontaktować w celu poinformowania o tym i zaproponowania nowej oferty. Na koniec wmawiają, że list polecony z wypowiedzeniem szedł do nich ponad tydzień, aby liczył się następny miesiąc wypowiedzenia, a co za tym idzie - dodatkowa płatność. Najgorszy dostawca, z którym miałam do czynienia. NIE POLECAM. 3 lata -
~W porządku / 2016-04-04 16:18
Problemy pojawiają się rzadko, czasem zwalnia internet. Mają kompetentną pomoc techniczną, co było dla mnie sporym zaskoczeniem po przejściach z innymi dostawcami. Gorzej jest z montażystami, którzy przychodzili trzy razy, zanim w końcu wszystko założyli. Duży plus za przysłanie na e-mail pakietów do wyboru w związku z kończącym się okresem umowy - dotychczas byłam przyzwyczajona, że dostawcy dzwonili. Zaletyniska cena, profesjonalna pomocWadyrzadkie awarieWarszawa Targówek -
-
~Polecam wrogowi / 2016-03-15 08:34
UWAGA na umowy, które podpisujecie, czytajcie przy podpisaniu dokładnie. Ja się naciąłem i zamiast kilkudziesięciu programów kilka. TV wiecznie się zawiesza dekoder tragedia. Podejście pro klient – brak, podpisaliśmy złapaliśmy cię na 2 lata i siedź cicho i płać. Nie polecam chyba, że wrogowi. ZaletycenaWadyWieczne problemy z TV, tragiczna obsługa w BOA5 miesięcy -
~Arturo / 2016-01-29 17:42
Witam. Jeśli chodzi o internet, to dość przyzwoity, większych problemów nie miałem. Niestety telewizja pozostawia troszkę do życzenia. Zwłaszcza jakość sprzętu nie powala. Dekodery mają kiepściunie. Żeby nagrać, trzeba podłączyć dysk zewnętrzny (dekodery nie mają swojego). Jeśli nagrywasz jakiś program musisz go oglądać :-( Często programy się zawieszają - wyskakuje komunikat, że nie ma go w abonamencie. Trzeba wtedy resetować dekoder, albo wyjąć i ponownie włożyć przewód antenowy. Jest to trochę uciążliwe. ZaletyPrzyzwoity internetWadyKiepskie dekodery2 lata za 114,90 pln, -
~Użytkownik Białołęka / 2015-12-10 11:52
Awaria goni awarię jak już się zacznie.trudność z dodzwonieniem się i załatwieniem sprawy.nie polecam ZaletyCenaWadyAwaryjność, kontakt z BOA, szybkość napraw -
~WWA / 2015-07-29 20:57
NIE POLECAM - AWARIA ZA AWARIA, CZASAMI BRAK USŁUG NAWET PRZEZ 24H. ŻENADA NIE DOSTAWCA USŁUG. ZaletyBRAKWadyMARNE PAKIETY KANAŁÓW, MAŁO KANAŁÓW HD, CZĘSTE AWARIE1 ROK -
~Adam / 2015-02-23 22:45
Sam jakiś czas temu szukałem opinii i obiecałem sobie, że jak wyrobię sobie zdanie to napiszę. Szukałem operatora w Gdańsku. Trafiła mi się ulotka nowej firmy i dlatego szukałem opinii. Firma jest w Gdańsku od niedawna, ale w Warszawie już chyba kilkanaście lat. Z racji tego, że są mniejszym operatorem to i na początku był dobry kontakt i na usługi nie mogę narzekać, myślę, że im bardziej zależy na kliencie, bo walczą o niego z duzymi. Osobiście polecam, gdyby ktoś z Gdańska szukał opinii. Zaletydobry kontakt z obsługą klienta, szybki, dobra cena, nie psuje sięWadyjak na razie jestem zadowolony, brak