Dramat- obsługa odpowiada z pretensją - miesiąc od podpisania umowy nie ma internetu. Po mimo próśb, każdy zlewa temat i nie ma żadnych odpowiedzi. Jestem rozczarowany- najgorszy wybór w życiu.
Zaletynie ma żadnych
WadyTa firma to jakaś komedia - nic nie można z nimi ustalić
MiejscowośćWarszawa
~SebKac / 2022-12-07 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jeszcze nie zacząłem korzystać z usług JMDI a już same negatywy. Podłączyli światłowód do domu ale z braku sygnału na słupie nie zamontowali tunerów TV i modemu. Myślałem że to kwestia dnia może dwóch a minęło już dwa tygodnie a z ich strony żadnej wiadomości kiedy podłączą. Przykro patrzeć jak w tym czasie podłączają sąsiadów na ulicy a nie dokańczają instalacji u mnie. Jak na razie WIELKI NEGATYW. Zobaczymy co będzie po podłączeniu.
ZaletyNa razie nie ma zalet
Wadydługotrwałe podłączenie usług mimo zamontowanego światłowodu
MiejscowośćWierzbica
~Sławek / 2022-12-16 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Nędza. Kanały do kitu. Mam to, bo mają wylacznosc na osiedlu, a nie chciałem montować anteny. Czekam jeszcze kilka miesięcy i koniec.
ZaletyBrak
WadyBrak ciekawych kanałów, cena nie adekwatna.
MiejscowośćPiaseczno
~Tech / 2024-06-30 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Uslugi mam od miesiaca, w tym czasie dwie awarie lacznie kilkadziesiat godzin bez tv i internetu, pracuje zdalnie wiec nie moge sobie pozwoli na korzystanie z uslug tak nie kompetentnego operatora, pomoc techniczna nie dziala, nikt nie odbiera telefonow, wystarczy poczytac ostatnie komentarze pod postami na Facebook, NIE POLECAM
MiejscowośćGdańsk
~Tomasz Siolek / 2020-04-24 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Brak reakcji mimo wielu obietnic.
Pani nie wysla maila
ZaletyBrak
WadyTotal
MiejscowośćWarszawa
~Tomek / 2024-08-02 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Dla swoich klientów mają promocję po 24 miesiącach opłaty rosną trzykrotnie. Janusze biznesu
ZaletyBrak
WadyCeny po 24 miesiącach
MiejscowośćWarszawa
~tragedia / 2017-12-11 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Notoryczne awarie , oklamywanie klientów na infolini , brak szacunku
Zaletybrak
Wadypodejscie do klienta, usługa (internet), serwisanci, komunikacja wewnatrz firmy , pracownicy maja obowiązek okłamywać klientów/są utrzymywani w niewiedzy
MiejscowośćWARSZAWA CENTRUM MIASTA
~Username / 2024-10-28 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe nie rejestrowanie dokonanej opłaty za przyłączenie Internetu. Kilka krotnie dzwoniłem na infolinie i tłumaczyłem, że opłata została dokonana miesiąc temu. Próbą ciągłego wyłudzenia opłaty już raz zapłaconej. Dramat!!! Nie polecam!!!
Zaletykonkurencyjna cena
Wadytak jak w opinii
MiejscowośćWarszawa
~Użytkownik1 / 2018-03-16 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Za ciągłe przerwy w odbiorze sygnału telewizycjnego przez okres jednego miesiąca dział reklamacji przyznał mi oszałamiającą kwotę 3,16 Pln do zwrotu. Bezczelność.
MiejscowośćGdańsk
~Waldemar / 2024-06-23 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Awarie , ostatnia awaria w piatek brak internetu i tv przez 3 dni brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie
WadyAwarie
MiejscowośćWarszawa
~Wawa / 2023-03-22 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Internet czesto traci na predkosci, infolinia porazka , brak kwot w umowie dotyczacych rzekomych rabatow przy zerwaniu umowy, a potem podaja kwoty wyssane z palca, bo tak by bylo.
ZaletyBrak
WadyBrak fachowego doradctwa, jak cos sie psuje po uch stronie to karza ci kupic router, brak mozliwosci kontaktu telefonicznego, bo odbiera telwfon jeden czlowiek, bez wzgledu na problem i karze ci wyslac maila.
MiejscowośćWarszawa
~Wiking / 2024-03-08 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej !!!
Bałagan po montażu. Instalator pokazuje tylko który pilot ( pilot do tv pomyłka i jeszcze nie zapisuje nagrań) do czego i wychodzi, zero informacji co i jak i czy wszystko ok . Gdy następuje problem i chce aby ktoś się tym zajął każą wejść na stronę internetową i samemu szukać bądź przyjazd pana za 150zl bo to moja usterka a nie ich . Meritum całej sprawy konsultant mówi że modem ma się znajdować nad tv czyli na suficie bądź za oknem bo inaczej nic nie będzie działać ( informacja po miesiącu gdzie nikt o takich faktach nie mówił) a i min. 1,5m od tv przy montażu dali mi kable 1m. Prędkość mniejsza niż na umowie, oglądając film już na telefonie nic nie zobaczysz bo zacina film.
Przy sprzedaży całości oczywiście wszystko cacy pięknie a potem pan BERNARD po paru tel nie odbiera i pali głupa że nikt nie dzwonił i o niczym nie wie.
Oczywiście nie oddzwaniają
Obsługa dramat
No najgorszy operator z jakim miałem do czynienia.
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa/bemowo
~Wiolka / 2019-04-23 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Problemy z internetem są na porządku dziennym. Na serwis nie można się doczekać. Jedyna miła osoba to pan podpisujący umowę - potem jest już tragedia. Łapią klienta i traktują jak śmiecia
WadySame wady! Ani jednego pozytywu!
MiejscowośćWarszawa
~Wojciech / 2018-09-17 20:50
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam, korzystałem rok bo związany byłem umową ale gdybym wiedział wcześniej, jak traktują klientów to nigdy bym nie korzystał z ich usług
Naprawdę jeszcze takiego chamstwa nie było, zero jakiej kolejek pomocy, nie kupujcie usług, niby światłowód, a co 7-10 dni awaria, online konferencji nie jest w stanie pociągnąć
MiejscowośćWarszawa
~zdzicho / 2021-08-31 10:36
Ocena: 1.00 / 5
przepustowosc lacza nigdy nie osiagnela i nie osiaga zawartych w umowie parametrow
zglaszanie usterki to prawdziwa komedia, internet nie dziala a jakas kaska gada ze nie widzi zadnych problemow
kolesie z dzialu technicznego maja monitorowac problem a robia notatke ze wszytsko dziala i nie widza problemow
poziom uslug to tragedia internet ciagle sie rozlacza a oni nie widza zadnego problemu
poziom obslugi klienta to zenada gadasz z kompletnymi neptykami i jedyne ich wytlumaczenie ze jak masz router to twoja wina
nie potrafia sprawdzic jaki jest twoj adres ip co jest zenujace
Zaletyzadnych
Wadyusluga dziala w kratke, tv ma tak nedzna rozdzielczosc ze szok, poziom obslugi klienta to komedia, zawsze wszystko wg nich dziala
MiejscowośćWarszawa
~Adam / 2015-02-23 22:45
Sam jakiś czas temu szukałem opinii i obiecałem sobie, że jak wyrobię sobie zdanie to napiszę. Szukałem operatora w Gdańsku. Trafiła mi się ulotka nowej firmy i dlatego szukałem opinii. Firma jest w Gdańsku od niedawna, ale w Warszawie już chyba kilkanaście lat. Z racji tego, że są mniejszym operatorem to i na początku był dobry kontakt i na usługi nie mogę narzekać, myślę, że im bardziej zależy na kliencie, bo walczą o niego z duzymi. Osobiście polecam, gdyby ktoś z Gdańska szukał opinii.
Zaletydobry kontakt z obsługą klienta, szybki, dobra cena, nie psuje się
Wadyjak na razie jestem zadowolony, brak
~Aneta / 2017-07-17 11:02
Nie polecam. Brak kontaktu z uslugodawca. W przypadku modernizacji brak informacji. Infolinia nie dziala. Na pewno nie przedluze umowy.
Zalesie Dolne
~K. / 2017-05-30 12:53
nie polecam. katastrofa. bez przerwy coś nawala. dzwonię do nich średnio co drugi dzień albo restartuję modem. od dwóch lat twierdzą, że mają awarię nad którą pracują. jak się do nich dzwoni to trzeba podawać szereg numerów identyfikacyjnych, bo po adresie to nie przyjmą zgłoszenia. efekt taki, że siedzę cały czas z dokumentem przed nosem ich numerem telefonu oraz biegam restartować modem zamiast spokojnie obejrzeć film.
Wadybez przerwy mają awarię
~Użytkownik 2 lata / 2016-04-23 22:20
Stwierdziłem że raz nie dam zarobić korporacjom tylko małej firmie która się rozwija i....katastrofa
Jest awaryjny. Kontakt z BOK jest ale tragedia - problem z ich ruterem, który został u nich kupiony. KAZALI MI PRZYJECHAĆ DO CENTRALI CHOCIAŻ JEST NA GWARANCJI - biuro do 17.00 - ONI ROBIĄ TESTY 3 DNI A JA ZOSTAJE BEZ INTERNETU I TELEWIZJI - nie skorzystałem. Raz przyjechał do mnie serwisant i powiedział że jeżeli to ja zawiniłem to koszt naprawy to 50 PLN. Zrestartował ruter, powiedział że ten sprzęt często się zawiesza i wziął 50 PLN bo przyjechał a to kosztuje bo paliwo... Często brak sieci - kilkakrotnie prosiłem o pomoc i mają klienta gdzieś. DLATEGO ZMIENIAM!!!
ZaletyCENA
WadyWSZYSTKO INNE - brak podejścia pro-klienckiego nawet jeśli są mili to mają gdzieś klienta