Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.49
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ororo / 2018-03-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi firmy JMDI poniżej krytyki.
    Napisałem @ w sprawie możliwego przyłącza po 2 tygodniach dalej brak odpowiedzi.
    Dodatkowo dostałem numer do Pana Marka, który miał oddzwonić po 10 minutach, również brak odzewu.

    Firma której w ogóle nie zależy, nie polecam
  • ~Osiedle Pruszków / 2020-01-27 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisanie umowy- wszystko super. Po podpisaniu- zero kontaktu, brak jakiej kolwiek informacji nt. instalacji. Wielokrotne próby kontaktu kończą się na odsyłaniu do innych działów. Nikt nic nie wie, nikt nie potrafi przekazać konkretnej informacji. DRAMAT! Absolutnie odradzam! Od podpisania umowy mija trzeci tydzień nadal brak aktywnych usług. Monopolista na osiedlu w związku z tym w ogóle nie szanują klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, brak jakiej kolwiek chęci pomocy ze strony przedstawiciela jak i pracowników infolinii, ODRADZAM WSZYSTKIM!
    MiejscowośćPruszków
  • ~Paula / 2020-09-14 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Częste awarie, codziennie brak internetu w godzinach porannych. Najgorsza firma na świecie, musiałam podpisać z nimi umowę, bo developer był już z tą firmą dogadany :/
    WadyBrak dostępu do usług, brak kontaktu, jak już mają awarię to ani ich strona www ani usługi, ani linia informacyjna nie działa. Wielkie nic.
    MiejscowośćMarki
  • ~Paweł / 2024-10-01 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bezczelnie niszczy nowe budynki uparcie przyklejając swoje ulotki reklamowe gdzie popadnie, używając silnego kleju.
    Radzę zastanowić się jakie usługi może oferować firma z takim podejściem.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Paweł / 2024-10-24 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle awarie, realny transfer znacznie niższy od deklarowanego. Od 3 dbi próbuje nawiązać kontakt z biurem obsługi, nikt nie odbiera w godzinach pracy
    ZaletyBraj
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~primo / 2019-11-12 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien dobry , naprawde jesli chcecie uniknac rozczarowan to omijacie firme ogromnym lukiem ,
    np internet w pakiecie 300 mb osiaga 100 mb , przerywa sygnal tv , a obsluga i serwis to juz porazka , moglbym pisac i pisac , reasumujac nie polecam uslug tej firmy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~q / 2019-08-23 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba jakaś pomyłka. Takiej firmy nie powinno być na konkurencyjnym rynku. Tragiczna obsługa klienta rodem z PRL. Fatalne usługi, ciągłe awarie.
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Radek / 2022-10-15 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pozytywne opinie muszą być od pracownikow. Mam jdmi dalej po zmianie mieszkania bo tylko oni są na osiedlu. Ta sama tragedia co w poprzednim mieszkaniu. Netflix i prime video zapomnijcie że obejrzycie na tv, kiedyś był problem wieczorami, teraz jest wybiórczo i w dzień! Porażka na całego jak macie wybór to z dala. Sam zmienię na jakiś Polsat z satelity bo będzie pewnie lepiej!
    ZaletyŻadnych i w kosztuje od groma
    WadySame wady zabraknie linijek
    MiejscowośćMarki
  • ~Richie / 2023-03-24 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tą firmę. Czytam te wszystkie negatywy i niestety ale muszę się z nimi zgodzić. Internet i tv ciągle się zawiesza. W TV znika głos na niektórych programach. Pan z obsługi twierdzi że internet się u mnie zawiesza bo mam stary router do 100mb/s a nawet nie zapytał o model i sugeruje żeby kupić nowy. Router ma do 300Mb/s przepustowości wifi a speedtest pokazuje max 70mb/s w JMDI. Straszne dziadostwo.
    ZaletyBrak
    WadyDziadostwo, niekompetencja, oszustwo,
  • ~Robert / 2022-12-22 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja pierwsza umowa była ok.6 lat temu. Liczne wyłączenia typu prace serwisowe zdarzały się często ale pomyślałem firma się rozwija więc ok. Obsługą policjanta była w porządku. Od ostatniej umowy firma ograła w piórka. Obsługą klijenta tragedia tzn. Rozmowa z osobą która robi łaskę Na pewno nie żeby pomóc. Zaksięgowania wpłaty 2-3 dni robocze tzn. Tydzień temu dowiedziałem się że w Warszawie na niektórych osiedlach są monopolistami w dostępie do Internetu. Jak na początku polecałem współpracę z tą firmą to teraz szczerze odradzam.
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rozczarowana / 2023-07-24 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie pisałam negatywnych komentarzy, ale niestety w przypadku tego operatora nie da się inaczej. Nie polecam, obsługa klienta to jakaś kpina, przy wypowiedzeniu umowy kosmiczne stawki, konieczność oddanie urządzenia (logiczne) ale jak nie oddasz w terminie płacisz kolejne 300 zł a o terminie oddania urządzenia dowiadujesz się po terminie. Nie odpisują na maile, wszystkiego musisz pilnować sam, dopraszać się o informacje aby nie ponosić dodatkowych kosztów, dopraszać się o wyjaśnienia skąd takie naliczenia (jasnej odp nie dostaniesz sam musisz rozkminić). Czytajcie umowy i szukajcie zapisów o „stawce promocyjnej”, nie opłaca się wypowiadać umowy lepiej płacić do konca trwania abo i czekać aż będziesz mógł po prostu nie przedłużać umowy. O kontakcie telefonicznym, możesz zapomnieć. Jakoś usług podczas użytkowania: internet - częste awarie, potrafił sam się odłączyć na kilka godzin, bez wcześniejszego uprzedzenia. Raz miałam również sytuacje awaryjna w bloku to ustawienie spotkania z serwisantami trwało kilka dni, kilka dni bez neta i również trzeba było się przypominać. Czasami lepiej zapłacić więcej za abonament i mieć święty spokój to ze net jest najtańszy świadczy również o niskiej jakości usług i obsługi klienta. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyKoniec umowy
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Rozczarowany klient / 2024-07-01 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi to jakaś porażka.
    O ile w zeszlym roku było ok to w tym roku totalna klęska.
    Tv działa wg własnego uznania.
    Internet nie działa tak samo jak tv.
    Infolinia to kpina z klientów trzeba wisieć na słuchawce minimum 40 minut po czym dowiaduje się ze maja awarie i nic nie zrobią.
    Odradzam
    ZaletyZalety - brak
    WadyWady - całe mnóstwo.
    Brak tv
    Brak internetu
    Brak kontaktu.
    Brak informacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sebastian / 2019-12-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat- obsługa odpowiada z pretensją - miesiąc od podpisania umowy nie ma internetu. Po mimo próśb, każdy zlewa temat i nie ma żadnych odpowiedzi. Jestem rozczarowany- najgorszy wybór w życiu.
    Zaletynie ma żadnych
    WadyTa firma to jakaś komedia - nic nie można z nimi ustalić
    MiejscowośćWarszawa
  • ~SebKac / 2022-12-07 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jeszcze nie zacząłem korzystać z usług JMDI a już same negatywy. Podłączyli światłowód do domu ale z braku sygnału na słupie nie zamontowali tunerów TV i modemu. Myślałem że to kwestia dnia może dwóch a minęło już dwa tygodnie a z ich strony żadnej wiadomości kiedy podłączą. Przykro patrzeć jak w tym czasie podłączają sąsiadów na ulicy a nie dokańczają instalacji u mnie. Jak na razie WIELKI NEGATYW. Zobaczymy co będzie po podłączeniu.
    ZaletyNa razie nie ma zalet
    Wadydługotrwałe podłączenie usług mimo zamontowanego światłowodu
    MiejscowośćWierzbica
  • ~Sławek / 2022-12-16 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Nędza. Kanały do kitu. Mam to, bo mają wylacznosc na osiedlu, a nie chciałem montować anteny. Czekam jeszcze kilka miesięcy i koniec.
    ZaletyBrak
    WadyBrak ciekawych kanałów, cena nie adekwatna.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Tech / 2024-06-30 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Uslugi mam od miesiaca, w tym czasie dwie awarie lacznie kilkadziesiat godzin bez tv i internetu, pracuje zdalnie wiec nie moge sobie pozwoli na korzystanie z uslug tak nie kompetentnego operatora, pomoc techniczna nie dziala, nikt nie odbiera telefonow, wystarczy poczytac ostatnie komentarze pod postami na Facebook, NIE POLECAM
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tomasz Siolek / 2020-04-24 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Brak reakcji mimo wielu obietnic.
    Pani nie wysla maila
    ZaletyBrak
    WadyTotal
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2024-08-02 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla swoich klientów mają promocję po 24 miesiącach opłaty rosną trzykrotnie. Janusze biznesu
    ZaletyBrak
    WadyCeny po 24 miesiącach
    MiejscowośćWarszawa
  • ~tragedia / 2017-12-11 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne awarie , oklamywanie klientów na infolini , brak szacunku
    Zaletybrak
    Wadypodejscie do klienta, usługa (internet), serwisanci, komunikacja wewnatrz firmy , pracownicy maja obowiązek okłamywać klientów/są utrzymywani w niewiedzy
    MiejscowośćWARSZAWA CENTRUM MIASTA
  • ~Username / 2024-10-28 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe nie rejestrowanie dokonanej opłaty za przyłączenie Internetu. Kilka krotnie dzwoniłem na infolinie i tłumaczyłem, że opłata została dokonana miesiąc temu. Próbą ciągłego wyłudzenia opłaty już raz zapłaconej. Dramat!!! Nie polecam!!!
    Zaletykonkurencyjna cena
    Wadytak jak w opinii
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030