Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.49
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maggia / 2018-09-09 14:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet od JMDI to porazka. Srednio 1 raz w miesiacu JMDI wysyla wiadomosci emailowe o pracach modernizacyjnych w godzinach nocnych - ale to jeszcze mozna przecierpiec. Gorzej z tym, ze czesto (co 2-3 dni) predkosc internetu jest bardzo slaba, badz w ogole zrywa lacznosc. Po zgloszeniu problemu na infolinii, konsultanci twierdza, ze u nich jest wszystko w porzadku. Poprosilam wiec o to, zeby ktos przyjechal i sprawdzil czy wszystko jest ok z laczem w moim mieszkaniu. Na co konsultant odpowiedzial, ze taka wizyta bedzie mnie kosztowala 50 zl.
    Naprawde nie polecam wspolpracy z JMDI. Jak tylko skonczy mi sie umowa, z przyjemnoscia sie z ta firma pozegnam.
    Zaletybrak
    WadyCiagle przerwy w dostarczaniu internetu
    Niekompetencja obslugi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roco / 2018-09-07 19:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio ciągle nie ma tv i internetu jmdi nie polecam, już nie wspomnę o mistrzostwach piłki nożnej 2018, też przez kilka dni brak tv i netu, jak tylko coś się dzieje nie odbierają telefonów
    WadyCiągle brak internetu
    MiejscowośćRadzymin
  • ~colej / 2018-08-31 10:34
    Ocena: 4.00 / 5
    z usług JMDI w Warszawie, Nowodwory, korzystam od prawie 8 lat. Byłem już u wszystkich operatorów którzy są na moim osiedlu, czyli UPC, VECTRA (wcześniej spray), Teklinek (teraz JMDI) i z własnego doświadczenia JMDI wygrywa spośród nich wszystkich, podejściem do klienta, serwisem. Są oczywiście denerwujące aspekty , do których należą:
    - zmiana kanałów TV
    - tymczasowe wyłączanie kanału TV, którego mam w pakiecie, zawsze wtedy kiedy zamierzam go oglądać. kontakt do serwisu prosimy o przeprogramowanie listy kanałów. Ustawianie listy ulubionych kanałów raz na miesiąc, nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy które można robić w wolnym czasie, więc zaniechałem tej czynności.
    - internet - trzyma parametry, od czasu do czasu zdarzają się usterki - ale jak wszędzie. w miarę szybkie ogarnięcie
    - utrudniony kontakt z informacją - non stop linia zajeta
    - podczas podpisywania umowy, nie zawarcie na umowie wszystkich rzeczy o które były negocjacje. po pewnym czasie skutkuje to wyłączeniem danej usługi - bo nie jest zapisana w systemie (sic!) i wtedy zaczyna się gehenna ...


    reasumując gehenna jest mniejsza niż w konkurencji - zobaczymy jak długo jeszcze.
    Zaletyinternet - trzyma parametry
    TV HD - to faktycznie HD
    możliwość instalacji modułu CAM
    Wadyzmiana kanałów TV
    tymczasowe wyłączanie kanału TV, który mam w pakiecie
    utrudniony kontakt z informacją
    wyłączanie usług z których się korzystało i opłacało - powołując się na brak info w systemie
    częste modernizację i wyłączenie usług - które potem wracają w okrojonej wersji.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kura / 2018-08-30 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Ceny mają ciekawe więc się skusiłem. Niestety szybko czar prysnął. Słabe dekodery TV, notorycznie się wieszające a po podłączeniu dysku zewnętrznego to już piach po całości. Po zgłoszeniu zatrzeszczeń i przyjęciu ich przez BOK trzy tygodnie czekałem na montera, który stwierdził, że dekoder nadaje się do wymiany. Miał ze sobą kolejny. Zainstalował po czym podczas testów..., okazał się być gorszym od tego, który był pierwotnie. Mija już ponad miesiąc jak monter miał przyjechać z kolejnym. Tłumaczenie dlaczego tak długo to trwa jest absurdalne. Router Wi-Fi dno. Siła internetu zadowalająca była tylko w pokoju, w którym był zainstalowany. Zadowalająca tzn maks osiągała 40-45% maks prędkości jaką nabyłem. Oczywiście tłumaczono mi, że nigdy nie będzie 100%. Ja to rozumiem ale żeby maks 45% i to w pokoju gdzie był router. W pokoju obok było to już maks 15-20% a w kuchni i trzecim pokoju wcale, bądź sygnał pojawiał się śladowo. Problemu nie widziano. Po zmianie go na ten, który został po poprzedniej Firmie/umowie, sygnał jest nawet pod domem a mieszkam na trzecim piętrze. Stać mnie było na przedłużenie umowy w poprzedniej Firmie, ale JMDI wydawało się na papierze oferować podobne parametry (liczba kanałów i to jakie to są kanały, szybkość łącza internetowego) za nieco niższą kwotę. Uznałem, że po co przepłacać. Co z tego, że mniej jak właściwie nie ma dnia abym nie musiał robić 2-3 razy dziennie (a w weekendy gdzie telewizja jest używana dłużej nawet 5 razy dziennie) twardego resetu polegającego na odłączeniu dekodera na około 15-20sekund od prądu bo wisi i już. Co z tego, że router w cenie jak i tak musiałem mieć swój aby mieć w całym mieszkaniu Wi-Fi a nie tylko w jednym pokoju. Do tego tak podłączyli sygnał TV, że jest on tylko w jednym gniazdku. Chodzi o to, że w pozostałych zniknął sygnał z TV naziemnej. Kiedy korzystałem wcześniej z usług konkurencji był ich sygnał we wskazanym pokoju a w pozostałych dwóch pozostało bez zmian czyli była TV naziemna. Kiedy to zgłaszałem nikt w Jmdi nie rozumiał o czym mówię. Do mieszkania do głównej "puszki" dochodzą dwa przewody. Jeden z TV naziemną drugi do kablówki. Następnie należ podłączyć do nich za pomocą rozdzielnika sygnału kable z poszczególnych pokoi. Tak sprytnie JMDI to zrobiło, że w tym do naziemnej była kablówka a w tym do kablówki nie było nic. Byłoby ok, gdybym chciał multiroom. Wtedy dekodery w pozostałych pokojach i jest git. Ale mam jeden dekoder i w związku z tym tv tylko w jednym pokoju. Za groma nie mogli zrozumieć o co chodzi. Naprawiliśmy to z administratorem budynku. Jak się łatwo domyśleć trzeba było tylko zmienić podłączenie kabli w głównej rozdzielni w budynku bo podłączyli to odwrotnie. Teraz do dwóch pokoi dociera sygnał z naziemnej i do jednego, tego gdzie jest dekoder z kabla. Gdyby nie ten zabieg to po wygaśnięciu umowy nie byłoby sygnału w żadnym kablu dochodzącym do mieszkania. Dramat.
    Zaletyniewygórowana cena
    Wadybeznadziejne dekodery oraz routery, obsługa jakby nie rozumiała co się do nich mówi. Tempo reakcji też jakby ktoś ich związał.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zlygosc / 2018-08-30 16:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Płace za nagrywarke, ewentualne nagrania pojawiaja sie w bibliotece po kilku dniach, po aktualizacji oprogamowania ( mniej wiecej w polowie umowy) nie ma mozliwosci przewijania w trakcie ogldania, 5 razy zgłaszana usterka wady dekodera, przyjad technika po 5 dniach, brak odzewu ze strony biura obsługi pomimo umowionej daty i godziny na telefon.Brak rekompensaty za brak TV przez prawie dwa tygodnie. Non-stop przerwy w dostawie internetu... na 100% nie przedluze umowy.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Przemek / 2018-06-29 09:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet z JMDI już z 8 lat, osiedle podłączone po radiu. Działa niezawodnie, trzyma parametry jak by JMDI w ogóle nie robiło overbookingu. Co dwa lata na miesiąc przed końcem umowy dostaję telefon: 'za kolejną lojalkę podniesiemy parametry bez podnoszenia ceny'.
    Raz pamiętam dłuższą awarię, net gubił pakiety. Zadzwoniłem, powiedzieli, że wiedzą, robią ale potrwa, bo muszą wymienić kilka urządzeń. Trwało to ponad tydzień ale na koniec dostałem telefon, że zakończyli prace, parametry powinny wrócić do normy i jeśli coś było by nie tak to dzwonić. Reszta awarii to co kilka miesięcy przerwa w dostawie nety na parę minut, przeważnie wraca do życia nim w ogóle zdążę zadzwonić choć nie jestem z tych co łapią za słuchawkę po pierwszym zgubionym pakiecie. Oni mają tam zapewne monitoring, wiedzą.

    Pewnie mocno zależy od lokalizacji ale u mnie, na Warszawskim Bródnie, nie zmienił bym dostawcy na żadnego innego, byłem w upc, chello, miałem neostradę, vectrę i tylko w JMDI byłem traktowany jak klient a nie petent.
    ZaletyParametry na kablu zawsze takie jak w umowie
    Traktują mnie jak klienta
    Komunikatywny BOK
    Stosunek cena/jakość
    WadyŻadnych
    MiejscowośćWarszawa, Bródno
  • ~obywatel / 2018-06-16 09:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie Internetu, a w pomocy technicznej twierdzą, ze wszystko w porządku. Jak tylko umowa się zakończy goodby. Nigdy więcej!
    WadyTrwające kilka godzin przerwy w dostawie interntu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzycho / 2018-05-21 13:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie jestem pracownikiem i nie mam nic wspólnego z firmą jmdi. Wracając do tematu. Mam FTTH 600 , żadnych awarii, łącze stabilne , kontakt z obsługą - raz dzwoniłem o zmianę ip na publiczny i zero problemu, zmiana od ręki. Taka cena za światłowód w domu - bajka! Zostaje i nie zmieniam. Technicy którzy byli u mnie mieli pojęcie o tym co robią.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ororo / 2018-03-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi firmy JMDI poniżej krytyki.
    Napisałem @ w sprawie możliwego przyłącza po 2 tygodniach dalej brak odpowiedzi.
    Dodatkowo dostałem numer do Pana Marka, który miał oddzwonić po 10 minutach, również brak odzewu.

    Firma której w ogóle nie zależy, nie polecam
  • ~MICHALINA / 2018-03-19 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, ktora nie sznuje klientów, w programach telewizyjnych oraz w dostyawie internetu sa ciagle przerwy w naprawie. pracownikom nie sa wypłacane nalezne im wynagrodzenia wrecz nawet sa im odejmowane bez powodów...
    dyyrekcja oraz kierownicy nie nadaja sie na swoje stanowisko ze wzgledó braki inforamcji na dany temat FIRMA OSZUKUJE ZARÓWNO KLIENTÓW JAK I PRACOWNIKÓW (POD WZGLEDEM FINANSOWYM)
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET DLA TEJ FIRMY
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Użytkownik1 / 2018-03-16 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Za ciągłe przerwy w odbiorze sygnału telewizycjnego przez okres jednego miesiąca dział reklamacji przyznał mi oszałamiającą kwotę 3,16 Pln do zwrotu. Bezczelność.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Lidia / 2018-03-15 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam umowę od trzech lat. Po każdych zmianach wprowadzanych przez operatora jest coraz mniej programów. Obecnie na początku marca znów firma wprowadziła zmiany i nie mam już żadnego programu Canal +. Niby jest ponad 500 programów, ale 20 z nich nie ma a duża część powtarza się dwa razy.
    ZaletyŻadne
    WadyCzęsto brak sygnału.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aspic / 2018-03-14 20:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Średnio raz na dwa miesiące nie mam internetu przez kilka dni i muszę czekać na technika nie wiem czy to ktoś bawi się w mojej skrzynce czy co ale ogólnie padają.
    ZaletyCena
    WadyCzęste problemy techniczne, wolna obsługa techniczna,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~tragedia / 2017-12-11 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne awarie , oklamywanie klientów na infolini , brak szacunku
    Zaletybrak
    Wadypodejscie do klienta, usługa (internet), serwisanci, komunikacja wewnatrz firmy , pracownicy maja obowiązek okłamywać klientów/są utrzymywani w niewiedzy
    MiejscowośćWARSZAWA CENTRUM MIASTA
  • ~Xyz / 2017-10-27 19:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Operator dla ludzi odważnych o mocnych nerwach lub dla tych, którzy liczą sie z każda złotówka, kosztem jakości usługi.
    ZaletyCena
    WadyPermanentne usterki tv i Internet.
    Umowa niekorzystna dla klienta.
    Brak możliwości rozwiazania umowy jesli usterka trwa do 30 dni!
    Umowa wypowiedziana miesiąc przed końcem, a operator jej nie uznał, bo odebral korespondencje w kolejnym miesiącu.
    Umowa na firmę (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza). Firma zlikwidowana, a operator uznaje, ze właściciel przejmuje warunki umowy. W umowie jest zapis, o wygaśnięciu umowy po likwidacji firmy.
    Częste zmiany kanałow, opcji.
    Brak nagrywarki, choc jest taki zapis w ulotce.
    Catch up nie działa.
    Zapisane programy kasują sie lub maja błąd, uniemozliwuajacy ich odtwarzanie.


    4 lata
  • ~domi94 / 2017-10-16 21:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Regularne przerwy w dostawach Internetu. Technicy przyszli już po raz trzeci i nic nie naprawili.
  • ~arteeerf / 2017-08-21 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli prędkość internetu jest ok. 20 mb/s to już jest dobrze (pomijając że pakiet jest 100 mb/s). Potrafi się minimum 3 razy dziennie wywalić. Ping w cs go powyżej 200 i weź tu człowieku graj. NIkomu nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyinternet
  • ~FRUSTRAT / 2017-07-19 02:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam. W ostatnim czasie notoryczne problemy. Pomijam fakt, że w godzinach szczytu przepustowość/transfer nawet nie jest bliska tej ustalonej w umowie. W ostatnim czasie jest problem z jakimkolwiek dostępem do sygnału.

    JMDI 2017.07.18 przerwy w sygnale (każda po 12-35 min):
    ok. 14
    ok. 15
    ok. 16
    ok. 17
    18:43 - 19:03
    20:02 - 20:20
    20:47 - 21:03

    JMDI 2017.07.19 przerwy w sygnale:
    00:06 - 00:21 (15 min brak dostępu)
    01:38 - 02:02 (24 min brak dostępu)
    ...
    Teraz piszę opinię i idę spać.

    Dotyczy osiedla na którym mają siedzibę, więc co jak co ale na własnym podwórku jeśli nie działa to czym mogą się tłumaczyć? Straciłem do nich cierpliwość. Następna umowa u innego operatora. DOŚĆ TEGO!

    P.S. Specjalnie się wysiliłem, żeby napisać opinię, choć jestem typem, który korzysta z cudzych opinii a własnych nie pisze. Tak, tak. To świadczy o moim sfrustrowaniu. Oczywiście piszę w krótkim momencie kiedy mam dostęp. Będę kończył, bo zaraz znów przerwie i tyle będzie z mojego eseju.
    Pozdrawiam klientów JMDI, którzy wiedzą co znaczy słowo "cierpliwość".
    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta. Zawsze (poza dniem dzisiejszym) odbierali telefony i to dość szybko.
    WadyPERMANENTNY BRAK SYGNAŁU - oficjalnie z powodu prac naprawczych. W praktyce routery mają zrobione tak, że się restartują same o pełnej godzinie jeśli nie ma sygnału. Niska stabilność i słaba konfiguracja. Denny poziom sieciowców w firmie (być może usprawiedliwiony tragicznie niskimi płacami - jeśli tak to pardon).

    NIŻSZY TRANSFER* niż ustalony w umowie (to było odkąd pamiętam - po paru latach zdążyłem przywyknąć)

    (*) Dotyczy godzin szczytu, czyli jak się wraca z pracy. W nocy jest ok. W środku dnia nie wiem.
    Z usług JMDI korzystam od ponad 8 lat. Wystarczająco długo żeby zauważyć trend malejący w jakości usług.
  • ~dżon / 2017-07-18 20:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Niekończące się prace modernizacyjne sa powodem ciągłych przerw w świadczenia usługi Internetu oraz tv
  • ~melane / 2017-07-18 13:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Od samego początku umowy (ok. 1,5 roku) występują problemy z dostępem do usług (zazwyczaj rano ale nie tylko) więc praca zdalna jest bardzo mocno utrudniona.
    Od tygodnia to co się dzieje przechodzi wszelkie pojęcie bo tak źle jeszcze nie było. 24h "awaria" a później ciągłe zaniki sygnału.
    Czy moich szefów / klientów to interesuje? Raczej nie i tylko robimy z siebie...głupka.
    Jak nie ma sygnału to i ich strona nie działa i automatycznie telefon. Jedyne informacje to te na FB....na pewno nie przedłużymy umowy.
    ZaletyNie mieliśmy wyboru - jedyny dostawca w nowych blokach
    WadyBardzo częste zaniki sygnału, w ostatnim czasie wręcz kilkugodzinne wyłączenia
    Brak kontaktu przez infolinię
    lakoniczne informacje na FB (i tak dziwne, że od czasu do czasu się pojawiają)
    Gdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030