Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 504 opinii

3.57 / 5

  • Niezawodność
    3.44
  • Obsługa klienta
    3.48
  • Cena
    3.75
  • Parametry
    3.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tragedia / 2017-12-11 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne awarie , oklamywanie klientów na infolini , brak szacunku
    Zaletybrak
    Wadypodejscie do klienta, usługa (internet), serwisanci, komunikacja wewnatrz firmy , pracownicy maja obowiązek okłamywać klientów/są utrzymywani w niewiedzy
    MiejscowośćWARSZAWA CENTRUM MIASTA
  • ~Xyz / 2017-10-27 19:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Operator dla ludzi odważnych o mocnych nerwach lub dla tych, którzy liczą sie z każda złotówka, kosztem jakości usługi.
    ZaletyCena
    WadyPermanentne usterki tv i Internet.
    Umowa niekorzystna dla klienta.
    Brak możliwości rozwiazania umowy jesli usterka trwa do 30 dni!
    Umowa wypowiedziana miesiąc przed końcem, a operator jej nie uznał, bo odebral korespondencje w kolejnym miesiącu.
    Umowa na firmę (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza). Firma zlikwidowana, a operator uznaje, ze właściciel przejmuje warunki umowy. W umowie jest zapis, o wygaśnięciu umowy po likwidacji firmy.
    Częste zmiany kanałow, opcji.
    Brak nagrywarki, choc jest taki zapis w ulotce.
    Catch up nie działa.
    Zapisane programy kasują sie lub maja błąd, uniemozliwuajacy ich odtwarzanie.


    4 lata
  • ~domi94 / 2017-10-16 21:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Regularne przerwy w dostawach Internetu. Technicy przyszli już po raz trzeci i nic nie naprawili.
  • ~arteeerf / 2017-08-21 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli prędkość internetu jest ok. 20 mb/s to już jest dobrze (pomijając że pakiet jest 100 mb/s). Potrafi się minimum 3 razy dziennie wywalić. Ping w cs go powyżej 200 i weź tu człowieku graj. NIkomu nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyinternet
  • ~FRUSTRAT / 2017-07-19 02:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam. W ostatnim czasie notoryczne problemy. Pomijam fakt, że w godzinach szczytu przepustowość/transfer nawet nie jest bliska tej ustalonej w umowie. W ostatnim czasie jest problem z jakimkolwiek dostępem do sygnału.

    JMDI 2017.07.18 przerwy w sygnale (każda po 12-35 min):
    ok. 14
    ok. 15
    ok. 16
    ok. 17
    18:43 - 19:03
    20:02 - 20:20
    20:47 - 21:03

    JMDI 2017.07.19 przerwy w sygnale:
    00:06 - 00:21 (15 min brak dostępu)
    01:38 - 02:02 (24 min brak dostępu)
    ...
    Teraz piszę opinię i idę spać.

    Dotyczy osiedla na którym mają siedzibę, więc co jak co ale na własnym podwórku jeśli nie działa to czym mogą się tłumaczyć? Straciłem do nich cierpliwość. Następna umowa u innego operatora. DOŚĆ TEGO!

    P.S. Specjalnie się wysiliłem, żeby napisać opinię, choć jestem typem, który korzysta z cudzych opinii a własnych nie pisze. Tak, tak. To świadczy o moim sfrustrowaniu. Oczywiście piszę w krótkim momencie kiedy mam dostęp. Będę kończył, bo zaraz znów przerwie i tyle będzie z mojego eseju.
    Pozdrawiam klientów JMDI, którzy wiedzą co znaczy słowo "cierpliwość".
    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta. Zawsze (poza dniem dzisiejszym) odbierali telefony i to dość szybko.
    WadyPERMANENTNY BRAK SYGNAŁU - oficjalnie z powodu prac naprawczych. W praktyce routery mają zrobione tak, że się restartują same o pełnej godzinie jeśli nie ma sygnału. Niska stabilność i słaba konfiguracja. Denny poziom sieciowców w firmie (być może usprawiedliwiony tragicznie niskimi płacami - jeśli tak to pardon).

    NIŻSZY TRANSFER* niż ustalony w umowie (to było odkąd pamiętam - po paru latach zdążyłem przywyknąć)

    (*) Dotyczy godzin szczytu, czyli jak się wraca z pracy. W nocy jest ok. W środku dnia nie wiem.
    Z usług JMDI korzystam od ponad 8 lat. Wystarczająco długo żeby zauważyć trend malejący w jakości usług.
  • ~dżon / 2017-07-18 20:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Niekończące się prace modernizacyjne sa powodem ciągłych przerw w świadczenia usługi Internetu oraz tv
  • ~melane / 2017-07-18 13:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Od samego początku umowy (ok. 1,5 roku) występują problemy z dostępem do usług (zazwyczaj rano ale nie tylko) więc praca zdalna jest bardzo mocno utrudniona.
    Od tygodnia to co się dzieje przechodzi wszelkie pojęcie bo tak źle jeszcze nie było. 24h "awaria" a później ciągłe zaniki sygnału.
    Czy moich szefów / klientów to interesuje? Raczej nie i tylko robimy z siebie...głupka.
    Jak nie ma sygnału to i ich strona nie działa i automatycznie telefon. Jedyne informacje to te na FB....na pewno nie przedłużymy umowy.
    ZaletyNie mieliśmy wyboru - jedyny dostawca w nowych blokach
    WadyBardzo częste zaniki sygnału, w ostatnim czasie wręcz kilkugodzinne wyłączenia
    Brak kontaktu przez infolinię
    lakoniczne informacje na FB (i tak dziwne, że od czasu do czasu się pojawiają)
    Gdańsk
  • ~Aneta / 2017-07-17 11:02
    Nie polecam. Brak kontaktu z uslugodawca. W przypadku modernizacji brak informacji. Infolinia nie dziala. Na pewno nie przedluze umowy.
    Zalesie Dolne
  • ~K. / 2017-05-30 12:53
    nie polecam. katastrofa. bez przerwy coś nawala. dzwonię do nich średnio co drugi dzień albo restartuję modem. od dwóch lat twierdzą, że mają awarię nad którą pracują. jak się do nich dzwoni to trzeba podawać szereg numerów identyfikacyjnych, bo po adresie to nie przyjmą zgłoszenia. efekt taki, że siedzę cały czas z dokumentem przed nosem ich numerem telefonu oraz biegam restartować modem zamiast spokojnie obejrzeć film.
    Wadybez przerwy mają awarię
  • ~C / 2017-04-15 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciagle pada połączenie, trzeba restartować router kilka lub kilkanascie razy dziennie. Pojawiaja się przerwy, nawet kilkugodzinne w dostępie do netu. Kanaly niekodowane potrafi zakodować. Na infolinii potrafia tylko doradzić restart routera lub podpięcie kompa bezpośrednio. Nie ma opcji na wizytę technika w czasie awarii, proponują wizyte po 3 dniach jak net już jest. Na 2 routerach sygnału nie ma(był pół godz wczesniej), nie widzą problemu. Infolinia niby czynna 24h, a po 19 nigdy nie udało mi się dodzwonić.
    ZaletyBrak - jestem na nich skazany bo nie ma unie innego dostawcy
    WadyZa malo czasu aby wymieniać
    5 lat
  • ~Piotr / 2017-03-31 17:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony na tyle, ze nie w glowie mi zmiana operatora
    ZaletyNiezawodnie, tanio, z super obsluga Klienta
    WadyNie widzę
    Ok 4 lata
  • ~qqwerty1313 / 2016-11-06 21:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet pięknie działa! 320Mbps download, 30Mbps upload, 2ms ping. Dodatkowo publiczne, stałe IP. Czego chcieć więcej?
  • ~Użytkownik 2 lata / 2016-04-23 22:20
    Stwierdziłem że raz nie dam zarobić korporacjom tylko małej firmie która się rozwija i....katastrofa Jest awaryjny. Kontakt z BOK jest ale tragedia - problem z ich ruterem, który został u nich kupiony. KAZALI MI PRZYJECHAĆ DO CENTRALI CHOCIAŻ JEST NA GWARANCJI - biuro do 17.00 - ONI ROBIĄ TESTY 3 DNI A JA ZOSTAJE BEZ INTERNETU I TELEWIZJI - nie skorzystałem. Raz przyjechał do mnie serwisant i powiedział że jeżeli to ja zawiniłem to koszt naprawy to 50 PLN. Zrestartował ruter, powiedział że ten sprzęt często się zawiesza i wziął 50 PLN bo przyjechał a to kosztuje bo paliwo... Często brak sieci - kilkakrotnie prosiłem o pomoc i mają klienta gdzieś. DLATEGO ZMIENIAM!!!
    ZaletyCENA
    WadyWSZYSTKO INNE - brak podejścia pro-klienckiego nawet jeśli są mili to mają gdzieś klienta
    2 lata i koniec!
  • ~Olala / 2016-04-04 19:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Po roku podwyższyli abonament dwukrotnie bez informowania - dowiedziałam się z faktur. Przez pół roku nikt nie umiał się ze mną skontaktować w celu poinformowania o tym i zaproponowania nowej oferty. Na koniec wmawiają, że list polecony z wypowiedzeniem szedł do nich ponad tydzień, aby liczył się następny miesiąc wypowiedzenia, a co za tym idzie - dodatkowa płatność. Najgorszy dostawca, z którym miałam do czynienia. NIE POLECAM.
    3 lata
  • ~W porządku / 2016-04-04 16:18
    Ocena: 4.25 / 5
    Problemy pojawiają się rzadko, czasem zwalnia internet. Mają kompetentną pomoc techniczną, co było dla mnie sporym zaskoczeniem po przejściach z innymi dostawcami. Gorzej jest z montażystami, którzy przychodzili trzy razy, zanim w końcu wszystko założyli. Duży plus za przysłanie na e-mail pakietów do wyboru w związku z kończącym się okresem umowy - dotychczas byłam przyzwyczajona, że dostawcy dzwonili.
    Zaletyniska cena, profesjonalna pomoc
    Wadyrzadkie awarie
    Warszawa Targówek
  • ~Polecam wrogowi / 2016-03-15 08:34
    Ocena: 1.25 / 5
    UWAGA na umowy, które podpisujecie, czytajcie przy podpisaniu dokładnie. Ja się naciąłem i zamiast kilkudziesięciu programów kilka. TV wiecznie się zawiesza dekoder tragedia. Podejście pro klient – brak, podpisaliśmy złapaliśmy cię na 2 lata i siedź cicho i płać. Nie polecam chyba, że wrogowi.
    Zaletycena
    WadyWieczne problemy z TV, tragiczna obsługa w BOA
    5 miesięcy
  • ~Arturo / 2016-01-29 17:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Jeśli chodzi o internet, to dość przyzwoity, większych problemów nie miałem. Niestety telewizja pozostawia troszkę do życzenia. Zwłaszcza jakość sprzętu nie powala. Dekodery mają kiepściunie. Żeby nagrać, trzeba podłączyć dysk zewnętrzny (dekodery nie mają swojego). Jeśli nagrywasz jakiś program musisz go oglądać :-( Często programy się zawieszają - wyskakuje komunikat, że nie ma go w abonamencie. Trzeba wtedy resetować dekoder, albo wyjąć i ponownie włożyć przewód antenowy. Jest to trochę uciążliwe.
    ZaletyPrzyzwoity internet
    WadyKiepskie dekodery
    2 lata za 114,90 pln,
  • ~Użytkownik Białołęka / 2015-12-10 11:52
    Awaria goni awarię jak już się zacznie.trudność z dodzwonieniem się i załatwieniem sprawy.nie polecam
    ZaletyCena
    WadyAwaryjność, kontakt z BOA, szybkość napraw
  • ~WWA / 2015-07-29 20:57
    Ocena: 1.75 / 5
    NIE POLECAM - AWARIA ZA AWARIA, CZASAMI BRAK USŁUG NAWET PRZEZ 24H. ŻENADA NIE DOSTAWCA USŁUG.
    ZaletyBRAK
    WadyMARNE PAKIETY KANAŁÓW, MAŁO KANAŁÓW HD, CZĘSTE AWARIE
    1 ROK
  • ~Adam / 2015-02-23 22:45
    Sam jakiś czas temu szukałem opinii i obiecałem sobie, że jak wyrobię sobie zdanie to napiszę. Szukałem operatora w Gdańsku. Trafiła mi się ulotka nowej firmy i dlatego szukałem opinii. Firma jest w Gdańsku od niedawna, ale w Warszawie już chyba kilkanaście lat. Z racji tego, że są mniejszym operatorem to i na początku był dobry kontakt i na usługi nie mogę narzekać, myślę, że im bardziej zależy na kliencie, bo walczą o niego z duzymi. Osobiście polecam, gdyby ktoś z Gdańska szukał opinii.
    Zaletydobry kontakt z obsługą klienta, szybki, dobra cena, nie psuje się
    Wadyjak na razie jestem zadowolony, brak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227