Potwierdzam. W ostatnim czasie notoryczne problemy. Pomijam fakt, że w godzinach szczytu przepustowość/transfer nawet nie jest bliska tej ustalonej w umowie. W ostatnim czasie jest problem z jakimkolwiek dostępem do sygnału.
JMDI 2017.07.18 przerwy w sygnale (każda po 12-35 min):
ok. 14
ok. 15
ok. 16
ok. 17
18:43 - 19:03
20:02 - 20:20
20:47 - 21:03
JMDI 2017.07.19 przerwy w sygnale:
00:06 - 00:21 (15 min brak dostępu)
01:38 - 02:02 (24 min brak dostępu)
...
Teraz piszę opinię i idę spać.
Dotyczy osiedla na którym mają siedzibę, więc co jak co ale na własnym podwórku jeśli nie działa to czym mogą się tłumaczyć? Straciłem do nich cierpliwość. Następna umowa u innego operatora. DOŚĆ TEGO!
P.S. Specjalnie się wysiliłem, żeby napisać opinię, choć jestem typem, który korzysta z cudzych opinii a własnych nie pisze. Tak, tak. To świadczy o moim sfrustrowaniu. Oczywiście piszę w krótkim momencie kiedy mam dostęp. Będę kończył, bo zaraz znów przerwie i tyle będzie z mojego eseju.
Pozdrawiam klientów JMDI, którzy wiedzą co znaczy słowo "cierpliwość".
ZaletyTelefoniczna obsługa klienta. Zawsze (poza dniem dzisiejszym) odbierali telefony i to dość szybko.
WadyPERMANENTNY BRAK SYGNAŁU - oficjalnie z powodu prac naprawczych. W praktyce routery mają zrobione tak, że się restartują same o pełnej godzinie jeśli nie ma sygnału. Niska stabilność i słaba konfiguracja. Denny poziom sieciowców w firmie (być może usprawiedliwiony tragicznie niskimi płacami - jeśli tak to pardon).
NIŻSZY TRANSFER* niż ustalony w umowie (to było odkąd pamiętam - po paru latach zdążyłem przywyknąć)
(*) Dotyczy godzin szczytu, czyli jak się wraca z pracy. W nocy jest ok. W środku dnia nie wiem.
Z usług JMDI korzystam od ponad 8 lat. Wystarczająco długo żeby zauważyć trend malejący w jakości usług.