Jestem klientem JMDI od ponad 2 lat. Usluga z jakiej korzystam to TV oraz Internet. Lacznosc doprowadzona swiatlowodem. Predkosc dostarczona to 600Mb/s. W ciagu 2 lat akurat ani razu nie bylo przerwy w dostawie uslug, poza godzinami wskazanymi przez operatora jako czas na maintenance sieci. W przypadku planowanego maintenancu faktycznie dwa razy zdazylo sie tak, ze musialem sie skontaktowac z pomoca techniczna poniewaz po upgradzie sieci lacznosc mi sie nie pojawila automatycznie, natomiast zarowno czas oczekiwania jak i usuniecia usterki nie zajal wiecej niz 15 minut w jednym przypadku. Poza tym dzial techniczny bedac ze mna na telefonie przekazal pelna informacje o tym co sie dzieje i corobia, a finalnie lacznosc zostala przywrocona. W drugim przypadku telefon zostal odebrany przez osobe spoza dzialu technicznego i po przekazaniu informacji o lokalizacji lacza oraz numeru umowy sprawa zostala prekazana do dzialu technicznego gdzie faktycznie szybko i sprawnie lacznosc przywrocono. Rowniez w drugim przypadku nie trwalo to wcale dlugo. W drugim przypadku otrzymalem SMS z wiadomoscia, ze sprawa zostala rozwiazana. Biorac pod uwage, ze JMDI wysyla powiadomienie o pracach w sieci z duzym wyprzedzeniem, nawet jesli cos sie wydluzy lub wymaga dodatkowego klikniecia w dziale technicznym, uwazam ze to nie dramat. W koncu ponad tydzien wczesniej informacja pojawia sie w mailu, wiec nie jest to zaskoczenie.
Moim zdaniem, koemntarze o niewlasciwym traktowaniu klientow sa takze, przynajmnije w moim odczuciu, niewlasciwe. Ani razu nie bylo sytuacji kiedy sprawa nie zostala by przyjeta sprawnie oraz przekazana do rozwiazania w zasadize natychmiast.
W kwestii szybkosci transferu.. korzystam ze swiatlowodu 600Mb/s i maksymalna predkosc jaka udalo mi sie wycisnac z lacza przy pobieraniu z internetu (w tym przypadku transfer z Microsoftu i AWS-a) to 520Mb/s. Nigdy nie uda sie zrobic 600Mb/s zew wzgledu na specyfike protokolow transmisji danych. Oczywiscie zdarzaja sie serwery, z ktorych transfer nie przekracza 1Mb/s, ale to nie jest jednak wina JMDI, ale tego gdzei i jak podlaczony jest serwer.
Kwesti asprzetu jaki dostarcza JMDI, tutaj korzystam tylko z dekodera do TV, no i faktycznie fajnie by bylo miec super dekoder, z duzym dyskiem, mozliwoscia nagrywania kilku programow jednoczesnie itd... ale z drugiej strony za cene pelnego pakietu TV i Intenretu 600Mb/s nie moge oczekiwac, ze jeszcze dostane sprzet z gornej polki. JMDI to jednak biznes a nie organizacja dobroczynna. Wazne, zeby spelnial swoje zadanie. Wiec router mam swoj, a dekoder dopoki wyswietla programy jest ok. Poza tym po aktualizacji oprogramowania dekodera user interface sie ulepszyl.
Sama instalacja za to byla sprawna i zajela kolo 1 godziny. Oczywiscie bylo to tylko dociagniecie i zakonczenie swiatlowodu w mieszkaniu.
Z poprzednim dostawca uslug mialem wiecej problemow, a jesli byla awaria to trwala czasami dzien i dodatkowo nie udalo sie nigdy otrzymac informacji co sie wlasciwie stalo.
Byc moze mam poprostu szczescie, a byc moze poprostu JMDI potrezbowalo troche czasu, zeby sie rozwinac.Zalety- Szybkosc Internetu - swiatlowod 600Mb/s faktycznie daje obiecana przepustowosc.
- W moim przypadku jednak brak awarii, jedynie planowane aktualizacje sieci, o ktorych JMDI informuje z duzym wyprzedzeniem.
WadyJak narazie brak widocznych wad.
MiejscowośćWarszawa, Ursus