Najgorsza tv jaka można było wziąć nie polecam nikomu non stop pękające światłowody niby z klienta ! Beznadzieja
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyDziadostwo niesamowite gorszej tv i internetu już nie ma w całej okolicy
MiejscowośćMarki
~Mateusz / 2020-04-24 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Po mimo rozmów, dalej czekamy od tygodnia na odpowiedź od operatora. Zero informacji zwrotnej jak i kontaktu. Dramat!
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Max / 2024-02-28 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy, niska jakość usług i obsługa. Za rozwiązanie umowy przed czasem firma JMDI nakłada bardzo wysoką karę by nie rozwiązywać umowy. Sprawa dla UOKiKu za takie traktowanie klientów. Mam nadzieję, że taka firma szybko zniknie z rynku. Omijać z daleka.
ZaletyBrak
WadySłaba jakość, ciągłe wyłączenia usług niby na modernizację
MiejscowośćMarki
~MICHALINA / 2018-03-19 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Firma, ktora nie sznuje klientów, w programach telewizyjnych oraz w dostyawie internetu sa ciagle przerwy w naprawie. pracownikom nie sa wypłacane nalezne im wynagrodzenia wrecz nawet sa im odejmowane bez powodów...
dyyrekcja oraz kierownicy nie nadaja sie na swoje stanowisko ze wzgledó braki inforamcji na dany temat FIRMA OSZUKUJE ZARÓWNO KLIENTÓW JAK I PRACOWNIKÓW (POD WZGLEDEM FINANSOWYM)
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET DLA TEJ FIRMY
MiejscowośćWARSZAWA
~Mobi / 2020-03-25 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Znowu padło łącze. A żeby było fajnie na tym samym łączu jest telefon serwisowy więc awarii nie można zgłosić!
ZaletyBrak
WadyWszystko-brak
MiejscowośćWarszawa
~nie wiem co tu moge wpisac jestem tu ty / 2020-01-17 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Dla ludzi co narzekają że mają 8mb/s, u mnie pobranie 1mb zajmuje 8-10 sekund, o filmiku na youtubie to można pomarzyć, ciągłe takie problemy a korzystam z usług tej "firmy" z kosza tylko dlatego że w bloku w którym mieszkam nie ma UPC.
ZaletyŻadne
WadyPobieranie 1mb na 10 sekund to chyba więcej nie muszę mówić.
~NiepolecamJMDI / 2023-06-06 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wprowadzaja ludzi w blad. raz na tydzien prace techniczne i jakies przerwy. Obsluga fatalna.
WadyFatalna obsluga.
Stale prace techniczne.
MiejscowośćWarszawa
~opds / 2019-01-05 19:43
Ocena: 1.00 / 5
chciałabym ostrzec. jak macie umowę do np 1 lutego to lepiej zrezygnować na początku stycznia , ponieważ gdy zrezygnujecie 31 stycznia jest miesięczny okres wypowiedzenia umowy ,po którym płacisz zamiast np 74.90 to dowalą wam fakturę 170 i są zadowoleni i nikt Cie o tym nie poinformuje bo po co !!!!!
Zaletybrak
Wadyzłodziejstwo
MiejscowośćWarszawa
~ororo / 2018-03-23 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Poziom obsługi firmy JMDI poniżej krytyki.
Napisałem @ w sprawie możliwego przyłącza po 2 tygodniach dalej brak odpowiedzi.
Dodatkowo dostałem numer do Pana Marka, który miał oddzwonić po 10 minutach, również brak odzewu.
Firma której w ogóle nie zależy, nie polecam
~Osiedle Pruszków / 2020-01-27 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Podpisanie umowy- wszystko super. Po podpisaniu- zero kontaktu, brak jakiej kolwiek informacji nt. instalacji. Wielokrotne próby kontaktu kończą się na odsyłaniu do innych działów. Nikt nic nie wie, nikt nie potrafi przekazać konkretnej informacji. DRAMAT! Absolutnie odradzam! Od podpisania umowy mija trzeci tydzień nadal brak aktywnych usług. Monopolista na osiedlu w związku z tym w ogóle nie szanują klientów.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu, brak jakiej kolwiek chęci pomocy ze strony przedstawiciela jak i pracowników infolinii, ODRADZAM WSZYSTKIM!
MiejscowośćPruszków
~Paula / 2020-09-14 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Częste awarie, codziennie brak internetu w godzinach porannych. Najgorsza firma na świecie, musiałam podpisać z nimi umowę, bo developer był już z tą firmą dogadany :/
WadyBrak dostępu do usług, brak kontaktu, jak już mają awarię to ani ich strona www ani usługi, ani linia informacyjna nie działa. Wielkie nic.
MiejscowośćMarki
~Paweł / 2024-10-01 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Firma bezczelnie niszczy nowe budynki uparcie przyklejając swoje ulotki reklamowe gdzie popadnie, używając silnego kleju.
Radzę zastanowić się jakie usługi może oferować firma z takim podejściem.
MiejscowośćGdańsk
~Paweł / 2024-10-24 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle awarie, realny transfer znacznie niższy od deklarowanego. Od 3 dbi próbuje nawiązać kontakt z biurem obsługi, nikt nie odbiera w godzinach pracy
ZaletyBraj
WadyJak wyżej
MiejscowośćGdańsk
~primo / 2019-11-12 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Dzien dobry , naprawde jesli chcecie uniknac rozczarowan to omijacie firme ogromnym lukiem ,
np internet w pakiecie 300 mb osiaga 100 mb , przerywa sygnal tv , a obsluga i serwis to juz porazka , moglbym pisac i pisac , reasumujac nie polecam uslug tej firmy.
MiejscowośćWarszawa
~q / 2019-08-23 15:50
Ocena: 1.00 / 5
To chyba jakaś pomyłka. Takiej firmy nie powinno być na konkurencyjnym rynku. Tragiczna obsługa klienta rodem z PRL. Fatalne usługi, ciągłe awarie.
MiejscowośćWarsaw
~Radek / 2022-10-15 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Pozytywne opinie muszą być od pracownikow. Mam jdmi dalej po zmianie mieszkania bo tylko oni są na osiedlu. Ta sama tragedia co w poprzednim mieszkaniu. Netflix i prime video zapomnijcie że obejrzycie na tv, kiedyś był problem wieczorami, teraz jest wybiórczo i w dzień! Porażka na całego jak macie wybór to z dala. Sam zmienię na jakiś Polsat z satelity bo będzie pewnie lepiej!
ZaletyŻadnych i w kosztuje od groma
WadySame wady zabraknie linijek
MiejscowośćMarki
~Richie / 2023-03-24 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na tą firmę. Czytam te wszystkie negatywy i niestety ale muszę się z nimi zgodzić. Internet i tv ciągle się zawiesza. W TV znika głos na niektórych programach. Pan z obsługi twierdzi że internet się u mnie zawiesza bo mam stary router do 100mb/s a nawet nie zapytał o model i sugeruje żeby kupić nowy. Router ma do 300Mb/s przepustowości wifi a speedtest pokazuje max 70mb/s w JMDI. Straszne dziadostwo.
ZaletyBrak
WadyDziadostwo, niekompetencja, oszustwo,
~Robert / 2022-12-22 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Moja pierwsza umowa była ok.6 lat temu. Liczne wyłączenia typu prace serwisowe zdarzały się często ale pomyślałem firma się rozwija więc ok. Obsługą policjanta była w porządku. Od ostatniej umowy firma ograła w piórka. Obsługą klijenta tragedia tzn. Rozmowa z osobą która robi łaskę Na pewno nie żeby pomóc. Zaksięgowania wpłaty 2-3 dni robocze tzn. Tydzień temu dowiedziałem się że w Warszawie na niektórych osiedlach są monopolistami w dostępie do Internetu. Jak na początku polecałem współpracę z tą firmą to teraz szczerze odradzam.
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćWarszawa
~Rozczarowana / 2023-07-24 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie pisałam negatywnych komentarzy, ale niestety w przypadku tego operatora nie da się inaczej. Nie polecam, obsługa klienta to jakaś kpina, przy wypowiedzeniu umowy kosmiczne stawki, konieczność oddanie urządzenia (logiczne) ale jak nie oddasz w terminie płacisz kolejne 300 zł a o terminie oddania urządzenia dowiadujesz się po terminie. Nie odpisują na maile, wszystkiego musisz pilnować sam, dopraszać się o informacje aby nie ponosić dodatkowych kosztów, dopraszać się o wyjaśnienia skąd takie naliczenia (jasnej odp nie dostaniesz sam musisz rozkminić). Czytajcie umowy i szukajcie zapisów o „stawce promocyjnej”, nie opłaca się wypowiadać umowy lepiej płacić do konca trwania abo i czekać aż będziesz mógł po prostu nie przedłużać umowy. O kontakcie telefonicznym, możesz zapomnieć. Jakoś usług podczas użytkowania: internet - częste awarie, potrafił sam się odłączyć na kilka godzin, bez wcześniejszego uprzedzenia. Raz miałam również sytuacje awaryjna w bloku to ustawienie spotkania z serwisantami trwało kilka dni, kilka dni bez neta i również trzeba było się przypominać. Czasami lepiej zapłacić więcej za abonament i mieć święty spokój to ze net jest najtańszy świadczy również o niskiej jakości usług i obsługi klienta. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyKoniec umowy
WadyWszystko
MiejscowośćGdańsk
~Rozczarowany klient / 2024-07-01 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Usługi to jakaś porażka.
O ile w zeszlym roku było ok to w tym roku totalna klęska.
Tv działa wg własnego uznania.
Internet nie działa tak samo jak tv.
Infolinia to kpina z klientów trzeba wisieć na słuchawce minimum 40 minut po czym dowiaduje się ze maja awarie i nic nie zrobią.
Odradzam
ZaletyZalety - brak
WadyWady - całe mnóstwo.
Brak tv
Brak internetu
Brak kontaktu.
Brak informacji