Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.49
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sebastian / 2019-12-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat- obsługa odpowiada z pretensją - miesiąc od podpisania umowy nie ma internetu. Po mimo próśb, każdy zlewa temat i nie ma żadnych odpowiedzi. Jestem rozczarowany- najgorszy wybór w życiu.
    Zaletynie ma żadnych
    WadyTa firma to jakaś komedia - nic nie można z nimi ustalić
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bożena / 2019-12-09 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego operatora. Nie dość, że często są przerwy w dostępie do internetu, to jeszcze obsługa jest niedostępna.
    ZaletyNie ma żadnych zalet!
    WadyBardzo częste przerwy w dostępie do internetu. Bardzo niemiła i niekompetentna obsługa, trudno czegokolwiek konkretnego się dowiedzieć. A ceny niewspółmierne do świadczonych usług.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aishe / 2019-12-08 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia internet to jakaś porażka w tej firmie żenada na całego pieniądze biorą a jakość internetu poniżej zera wiecznie przerywa albo po prostu wcale go nie ma. Nie poleca nikomu aby szybciej do końca umowy.
    Zaletytu nie ma zalet
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KAcper / 2019-12-08 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa nie odbierała kiedy przez 3 dni nie było internetu. Do tego kiedy próbowałem wymienić router, wyskoczyła jakaś strona dostawcy mówię ok i uzupełniam to co tam chcieli, kiedy nagle proszą mnie o pesel wpisuje 1, 2,3,4,5,6,7,8 raz ciągle nie poprawny, dzwonie na infolinie 5min nikt nie odbiera znowu dzwonie za 10 min nikt nie odbiera
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariusz / 2019-12-04 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa razy przekładana instalacja. Dzień pierwszy nie działał internet, dzień drugi nie ma telewizji. Czasem nie ma sieci 5 ghz. Infolinia działa i to chyba jedyna rzecz, która funkcjonuje.
    MiejscowośćWołomin
  • ~primo / 2019-11-12 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien dobry , naprawde jesli chcecie uniknac rozczarowan to omijacie firme ogromnym lukiem ,
    np internet w pakiecie 300 mb osiaga 100 mb , przerywa sygnal tv , a obsluga i serwis to juz porazka , moglbym pisac i pisac , reasumujac nie polecam uslug tej firmy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kacper / 2019-10-28 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Z tak bezczelnym, niekompetentnym prowadzeniem firmy nigdy się jeszcze nie spotkałam.
    Umowa podpisana od miesiąca, tv internet nadal nie podłączone. Wielogodzinne rozmowy na infolinii z osobami, które „nie zajmują się sprawą”, „skontaktują się jutro” (czego nigdy nie czynią), „nie pomogą” najcierpliwszą osobę na świecie mogą doprowadzić na skraj wytrzymałości. Gdybym tylko miaławybór zrezygnowania z ich usług to bez wahania był to uczynił.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Teresa / 2019-10-06 16:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Zawarłam umowę 2 lata temu. Właśnie moja umowa dobiegła końca. Wszystko było w miarę ok. Internet działał. Zdecydowałam się na niekontynuowanie umowy ze względu na stawki cenowe. Po upływie 26mcy abonamenty z 40zl miał mi podskoczyć do 110zl. Uznalam ze zakończę te umowę i podpisze nowa. Złożyłam pismo tak jak chcieli czyli na miesiąc przed końcem umowy. Myslalam ze wszystko jest ok, ale nie. Zauważyłam że 1 października internet wciaz działał, 2go i 3go też. Napisalam więc do obsługi klienta i zapytałam o co chodzi. Wystawili mi fakturę za te 3 dni. Co się okazało.. Najpierw Pan stwierdził że moja umowa zaczęła się 3 października więc się kończy 3 października. Ja zdziwiona sprawdziłam jak to w tej mojej umowie. Niestety umowa była od 1 sierpnia 2017 do 30 września 2019. Zrobilam zdjęcia i wysłałam. Pan odpowiedzial że w ich systemie jest od 4 sierpnia do 3 października. No coś tu jest nie halo! Nie zamierzam opłacać tej faktury bo to nie z mojej winy zle dane wprowadzili do systemu. Sprawę zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Teraz rozumiem skąd tak zle opinie ma JMDI. Żenada.
    WadyObsługa klienta i poprawność naliczania opłat
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nata / 2019-09-28 18:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Światłowód: prędkość popołudniami max 8 mb/sek
  • ~barbara / 2019-09-26 21:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,mieszkam w domu jednorodzinnym,niestety jedynym operatorem jest w tym rejonie jest JMDi.Zalezalo mi na internecie i zamiast talerza zdecydowalam sie na ta firme.Jest to niestety kleska,na ich infolinii pracownik zaproponowal mi zebym sobie pocignela kabel z pietra na poddasze,inny z kolei zebym kupila sobie wzmacniacz.Ostatnio mam problemy powazne i jak slucham tak bezczelnych porad to czuje sie wyjatkowo oszukana.Nawet z pendrajwa jest lepsza predkosc,dodam iz w domu mam okablowanie swiatlowodowe.Zatem BARDZO PRZESTRZEGAM PRZED TA FIRMA
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Martin / 2019-09-25 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka lat temu jedna z najlepszych firm usług internetowych. Z roku na rok coraz gorzej. Teraz fatalnie. Sygnał pływa, prędkość przeciętna.
    Obsługa? Już jest fatalnie. Jak nie zapłacisz w terminie po kilku dniach cie odetną i martw sie. Nie włączą, bo nie
    ZaletyByło sporo zalet, teraz? Tylko serwis techniczny jest na plus, ale tez było lepiej
    Wadysłaby Internet, kiepskie połączenia telefoniczne, obsługa telefoniczna fatalna, dział handlowy ma wszystko w d..., jak za dużo wymagasz to -masz problem. Dział finansowy tak sztywny jak słupek od znaku.
    Dno i tyle.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marta / 2019-08-25 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza tv jaka można było wziąć nie polecam nikomu non stop pękające światłowody niby z klienta ! Beznadzieja
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyDziadostwo niesamowite gorszej tv i internetu już nie ma w całej okolicy
    MiejscowośćMarki
  • ~q / 2019-08-23 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba jakaś pomyłka. Takiej firmy nie powinno być na konkurencyjnym rynku. Tragiczna obsługa klienta rodem z PRL. Fatalne usługi, ciągłe awarie.
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Bolo / 2019-08-11 03:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta firma to kompletne nieporozumienie. Non-stop awarie, a serwis potrafi tylko klientowi doradzić restart routera. W starszych budynkach tylko 100 Mb, światłowodu nie ma i nie będzie, bo JMDI kładzie światełka tylko w nowych budynkach, a starych klientów ma tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.
    ZaletyCzasem jest internet.
    WadyWszystko pozostałe.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jmdi gd / 2019-07-24 17:27
    Ocena: 4.25 / 5
    Mi narazie Ok od 1,5 roku tv + net100 na swiatełku .
    Zaletystabilny net , nie zerwało nigdy
    Wadynie ma
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krzysztof / 2019-07-02 11:20
    Ocena: 3.75 / 5
    Byłem klientem firmy przez 8 lat. Zrezygnowałem przy zmianie miejsca zamieszkania. Ogólnie jestem zadowolony ze świadczonych usług. Braki w dostawie internetu zwykle były sygnalizowane z wyprzedzeniem. Rozwiązanie umowy bez problemów.
    ZaletyStabilność internetu, przesyłanie informacji o planowanych akcjach modernizacyjnych
    WadyMało nowości w ofercie
    MiejscowośćJabłonna
  • ~Kamil / 2019-06-10 14:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Najgorszy internet jaki miałem okazję posiadać i nigdy więcej.
    Internet bardzo niestabilny. Gry, które są czułe na spadki mb/s od razu wyrzucają z on-line.
    Badziew straszny.
    Dobry internet mieli około 4 lata temu. Wtedy działał bardzo dobrze, ale coś się popsuło.
    Nie wiem co, ale ja za to płacić nie będę.
    ZaletyAktualnie brak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~aurido / 2019-06-05 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu awaria internetu. Infolinia nie działa. Brak komunikatu na ich stronie i fb o czasie usunięcia usterki. Omijać z daleka tą firmę
    MiejscowośćMarki
  • ~Emila / 2019-06-05 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy szmelc jaki można spotkać. Szanowny Maleszko wie że jest jedynym dostawcą w niektórych miejscach więc ma w dupie klientów. Non stop brak intetnetu, przerwy a jak chcesz wyjaśnić na infolinii co sie dzieje to wyłączają sobie w ogóle telefon i sie nie dodzwonisz!
  • ~Evo / 2019-06-04 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny dostawca, ciągle przerwy w dostawie internetu, a po 5 latach korzystania nie dość że nie można liczyć na lepsze warunki to jeszcze nie można wcześniej wypowiedzieć umowy, bo życzą sobie ZWROTU PIENIĘDZY ZA WSZYSTKIE UDZIELONE "PROMOCJE", więc jesli się przeprowadzisz to masz jeszcze abonament do końca umowy, z którego nie możesz skorzystać, bo dostarczają usługi w bardzo ograniczonym obszarze. Nikomu nie polecam.
    ZaletyCzasem był internet.
    WadyNieuczciwe podejście do klienta, nieustanny "serwis", niemiła obsługa, brak korzyści nawet po wielu latach abonamentu.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030