MiejscowośćZąbki
strona 24 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Zb / 2018-11-23 17:35
Szczerze odradzam. Wiecznie awarie, wiecznie brak TV, do tego obsługa która rozłącza się w połowie zdania Klienta. Brak profesjonalizmu. Bardzo niski poziom usług. -
-
~kopalniok / 2018-11-07 23:28
Totalna porażka. Tylko czekam na koniec umowy i uciekam. 24 dni czekałem na wykonanie usługi przeniesienia zakończenia sieci, która kosztuje 100zł (!). Oczywiście muszę zapłacić za usługę i za 7 dni korzystania z internetu jak za cały miesiąc... Dlaczego 24 dni? No bo oczywiście najpierw tydzień czekałem aż się łaskawie skontaktują, żeby umówić technika. Pewnie jak bym sam nie zadzwonił po tych 7 dniach to dalej by była cisza. Potem technika nie było w wyznaczonych godzinach, jak zadzwoniłem i dostałem numer do tehnika to się dowiedziałem, że ten czas, który był wyznaczony na wykonanie usługi to jego czas na dojazd... Niestety nie mogłem czekać aż łaskawie przyjedzie po czasie, więc musiałem czekać kolejne 7 dni na wolny termin. Złożyłem reklamacje, oczywiście odrzucona i przekłamana. Chyba będę zmuszony podjąć inne kroki prawne względem tej firmy... ZaletyBrakWadyWszystko, przede wszystkim brak szacunku względem klienta.MiejscowośćWarszawa -
~Cezary / 2018-10-27 11:09
Jestem bardzo zadowolony z telewizji JMDI ( Gdańsk Morenova). Nagrywanie TV to jest rewelacyjna opcja. Internet też jest ok. Polecam ! Zalety+nagrywanie TVMiejscowośćGdańsk -
~dorian / 2018-10-08 21:23
Miałem Internet w znanej bardzo i przodującej (że niby..) firmie, przesiadłem się na JMDI z do 10 Mb/s na 400 Mb/s w JMDI, teraz mam ok 420 Mb/s. Net śmiga na maxa, a nawet więcej, niż umowa, żadnych problemów, firma bardzo profesjonalna, jeśli chodzi o Internet polecam zdecydowanie, to inny wymiar jest. ZaletyStałe i szybkie łącze światłowodowe.WadyPóki co, nie ma (mam od ok. roku).MiejscowośćMarki -
~Jacek / 2018-09-21 19:00
Szybkość internetu na poziomie ok 70% wartości z umowy.
Router kupiłem sam. Monterzy sprawnie wszystko podłączyli.
Później kontakt z obsługą klienta na dramatycznym poziomie. Opieszałość i arogancja.
Jakoś połączenia akceptowalna ale brak możliwości łączenia się po VPN.
Po kilku tygodniach konsultacji i prób okazało się, że to niemożliwe i muszę dopłacić 50% ceny abonamentu co miesiąc, żeby włączyli jakąś tam usługę i "może zadziała".
Z uwagi, że często pracuję z domu jak dla mnie produkt niekompletny.
Cena nieznacznie niższa od konkurencji.
Ostatecznie po dwóch latach zrezygnowałem z usług.Wady- opieszałość i arogancja obsługi
- brak możliwości łączenia się po VPN (opcja dodatkowo płatna)MiejscowośćWarszawa -
~Szymon / 2018-09-20 11:33
Jestem klientem JMDI od ponad 2 lat. Usluga z jakiej korzystam to TV oraz Internet. Lacznosc doprowadzona swiatlowodem. Predkosc dostarczona to 600Mb/s. W ciagu 2 lat akurat ani razu nie bylo przerwy w dostawie uslug, poza godzinami wskazanymi przez operatora jako czas na maintenance sieci. W przypadku planowanego maintenancu faktycznie dwa razy zdazylo sie tak, ze musialem sie skontaktowac z pomoca techniczna poniewaz po upgradzie sieci lacznosc mi sie nie pojawila automatycznie, natomiast zarowno czas oczekiwania jak i usuniecia usterki nie zajal wiecej niz 15 minut w jednym przypadku. Poza tym dzial techniczny bedac ze mna na telefonie przekazal pelna informacje o tym co sie dzieje i corobia, a finalnie lacznosc zostala przywrocona. W drugim przypadku telefon zostal odebrany przez osobe spoza dzialu technicznego i po przekazaniu informacji o lokalizacji lacza oraz numeru umowy sprawa zostala prekazana do dzialu technicznego gdzie faktycznie szybko i sprawnie lacznosc przywrocono. Rowniez w drugim przypadku nie trwalo to wcale dlugo. W drugim przypadku otrzymalem SMS z wiadomoscia, ze sprawa zostala rozwiazana. Biorac pod uwage, ze JMDI wysyla powiadomienie o pracach w sieci z duzym wyprzedzeniem, nawet jesli cos sie wydluzy lub wymaga dodatkowego klikniecia w dziale technicznym, uwazam ze to nie dramat. W koncu ponad tydzien wczesniej informacja pojawia sie w mailu, wiec nie jest to zaskoczenie.
Moim zdaniem, koemntarze o niewlasciwym traktowaniu klientow sa takze, przynajmnije w moim odczuciu, niewlasciwe. Ani razu nie bylo sytuacji kiedy sprawa nie zostala by przyjeta sprawnie oraz przekazana do rozwiazania w zasadize natychmiast.
W kwestii szybkosci transferu.. korzystam ze swiatlowodu 600Mb/s i maksymalna predkosc jaka udalo mi sie wycisnac z lacza przy pobieraniu z internetu (w tym przypadku transfer z Microsoftu i AWS-a) to 520Mb/s. Nigdy nie uda sie zrobic 600Mb/s zew wzgledu na specyfike protokolow transmisji danych. Oczywiscie zdarzaja sie serwery, z ktorych transfer nie przekracza 1Mb/s, ale to nie jest jednak wina JMDI, ale tego gdzei i jak podlaczony jest serwer.
Kwesti asprzetu jaki dostarcza JMDI, tutaj korzystam tylko z dekodera do TV, no i faktycznie fajnie by bylo miec super dekoder, z duzym dyskiem, mozliwoscia nagrywania kilku programow jednoczesnie itd... ale z drugiej strony za cene pelnego pakietu TV i Intenretu 600Mb/s nie moge oczekiwac, ze jeszcze dostane sprzet z gornej polki. JMDI to jednak biznes a nie organizacja dobroczynna. Wazne, zeby spelnial swoje zadanie. Wiec router mam swoj, a dekoder dopoki wyswietla programy jest ok. Poza tym po aktualizacji oprogramowania dekodera user interface sie ulepszyl.
Sama instalacja za to byla sprawna i zajela kolo 1 godziny. Oczywiscie bylo to tylko dociagniecie i zakonczenie swiatlowodu w mieszkaniu.
Z poprzednim dostawca uslug mialem wiecej problemow, a jesli byla awaria to trwala czasami dzien i dodatkowo nie udalo sie nigdy otrzymac informacji co sie wlasciwie stalo.
Byc moze mam poprostu szczescie, a byc moze poprostu JMDI potrezbowalo troche czasu, zeby sie rozwinac.Zalety- Szybkosc Internetu - swiatlowod 600Mb/s faktycznie daje obiecana przepustowosc.
- W moim przypadku jednak brak awarii, jedynie planowane aktualizacje sieci, o ktorych JMDI informuje z duzym wyprzedzeniem.WadyJak narazie brak widocznych wad.MiejscowośćWarszawa, Ursus -
~Wojciech / 2018-09-17 20:50
nie polecam, korzystałem rok bo związany byłem umową ale gdybym wiedział wcześniej, jak traktują klientów to nigdy bym nie korzystał z ich usług ZaletybrakWadybrak obsługi klienta
chaos
bezduszność opieszałośćMiejscowośćwarszawa -
~maggia / 2018-09-09 14:32
Internet od JMDI to porazka. Srednio 1 raz w miesiacu JMDI wysyla wiadomosci emailowe o pracach modernizacyjnych w godzinach nocnych - ale to jeszcze mozna przecierpiec. Gorzej z tym, ze czesto (co 2-3 dni) predkosc internetu jest bardzo slaba, badz w ogole zrywa lacznosc. Po zgloszeniu problemu na infolinii, konsultanci twierdza, ze u nich jest wszystko w porzadku. Poprosilam wiec o to, zeby ktos przyjechal i sprawdzil czy wszystko jest ok z laczem w moim mieszkaniu. Na co konsultant odpowiedzial, ze taka wizyta bedzie mnie kosztowala 50 zl.
Naprawde nie polecam wspolpracy z JMDI. Jak tylko skonczy mi sie umowa, z przyjemnoscia sie z ta firma pozegnam.ZaletybrakWadyCiagle przerwy w dostarczaniu internetu
Niekompetencja obslugiMiejscowośćWarszawa -
-
~Roco / 2018-09-07 19:03
Ostatnio ciągle nie ma tv i internetu jmdi nie polecam, już nie wspomnę o mistrzostwach piłki nożnej 2018, też przez kilka dni brak tv i netu, jak tylko coś się dzieje nie odbierają telefonów WadyCiągle brak internetuMiejscowośćRadzymin -
~colej / 2018-08-31 10:34
z usług JMDI w Warszawie, Nowodwory, korzystam od prawie 8 lat. Byłem już u wszystkich operatorów którzy są na moim osiedlu, czyli UPC, VECTRA (wcześniej spray), Teklinek (teraz JMDI) i z własnego doświadczenia JMDI wygrywa spośród nich wszystkich, podejściem do klienta, serwisem. Są oczywiście denerwujące aspekty , do których należą:
- zmiana kanałów TV
- tymczasowe wyłączanie kanału TV, którego mam w pakiecie, zawsze wtedy kiedy zamierzam go oglądać. kontakt do serwisu prosimy o przeprogramowanie listy kanałów. Ustawianie listy ulubionych kanałów raz na miesiąc, nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy które można robić w wolnym czasie, więc zaniechałem tej czynności.
- internet - trzyma parametry, od czasu do czasu zdarzają się usterki - ale jak wszędzie. w miarę szybkie ogarnięcie
- utrudniony kontakt z informacją - non stop linia zajeta
- podczas podpisywania umowy, nie zawarcie na umowie wszystkich rzeczy o które były negocjacje. po pewnym czasie skutkuje to wyłączeniem danej usługi - bo nie jest zapisana w systemie (sic!) i wtedy zaczyna się gehenna ...
reasumując gehenna jest mniejsza niż w konkurencji - zobaczymy jak długo jeszcze.Zaletyinternet - trzyma parametry
TV HD - to faktycznie HD
możliwość instalacji modułu CAMWadyzmiana kanałów TV
tymczasowe wyłączanie kanału TV, który mam w pakiecie
utrudniony kontakt z informacją
wyłączanie usług z których się korzystało i opłacało - powołując się na brak info w systemie
częste modernizację i wyłączenie usług - które potem wracają w okrojonej wersji.MiejscowośćWarszawa -
~Kura / 2018-08-30 23:01
Ceny mają ciekawe więc się skusiłem. Niestety szybko czar prysnął. Słabe dekodery TV, notorycznie się wieszające a po podłączeniu dysku zewnętrznego to już piach po całości. Po zgłoszeniu zatrzeszczeń i przyjęciu ich przez BOK trzy tygodnie czekałem na montera, który stwierdził, że dekoder nadaje się do wymiany. Miał ze sobą kolejny. Zainstalował po czym podczas testów..., okazał się być gorszym od tego, który był pierwotnie. Mija już ponad miesiąc jak monter miał przyjechać z kolejnym. Tłumaczenie dlaczego tak długo to trwa jest absurdalne. Router Wi-Fi dno. Siła internetu zadowalająca była tylko w pokoju, w którym był zainstalowany. Zadowalająca tzn maks osiągała 40-45% maks prędkości jaką nabyłem. Oczywiście tłumaczono mi, że nigdy nie będzie 100%. Ja to rozumiem ale żeby maks 45% i to w pokoju gdzie był router. W pokoju obok było to już maks 15-20% a w kuchni i trzecim pokoju wcale, bądź sygnał pojawiał się śladowo. Problemu nie widziano. Po zmianie go na ten, który został po poprzedniej Firmie/umowie, sygnał jest nawet pod domem a mieszkam na trzecim piętrze. Stać mnie było na przedłużenie umowy w poprzedniej Firmie, ale JMDI wydawało się na papierze oferować podobne parametry (liczba kanałów i to jakie to są kanały, szybkość łącza internetowego) za nieco niższą kwotę. Uznałem, że po co przepłacać. Co z tego, że mniej jak właściwie nie ma dnia abym nie musiał robić 2-3 razy dziennie (a w weekendy gdzie telewizja jest używana dłużej nawet 5 razy dziennie) twardego resetu polegającego na odłączeniu dekodera na około 15-20sekund od prądu bo wisi i już. Co z tego, że router w cenie jak i tak musiałem mieć swój aby mieć w całym mieszkaniu Wi-Fi a nie tylko w jednym pokoju. Do tego tak podłączyli sygnał TV, że jest on tylko w jednym gniazdku. Chodzi o to, że w pozostałych zniknął sygnał z TV naziemnej. Kiedy korzystałem wcześniej z usług konkurencji był ich sygnał we wskazanym pokoju a w pozostałych dwóch pozostało bez zmian czyli była TV naziemna. Kiedy to zgłaszałem nikt w Jmdi nie rozumiał o czym mówię. Do mieszkania do głównej "puszki" dochodzą dwa przewody. Jeden z TV naziemną drugi do kablówki. Następnie należ podłączyć do nich za pomocą rozdzielnika sygnału kable z poszczególnych pokoi. Tak sprytnie JMDI to zrobiło, że w tym do naziemnej była kablówka a w tym do kablówki nie było nic. Byłoby ok, gdybym chciał multiroom. Wtedy dekodery w pozostałych pokojach i jest git. Ale mam jeden dekoder i w związku z tym tv tylko w jednym pokoju. Za groma nie mogli zrozumieć o co chodzi. Naprawiliśmy to z administratorem budynku. Jak się łatwo domyśleć trzeba było tylko zmienić podłączenie kabli w głównej rozdzielni w budynku bo podłączyli to odwrotnie. Teraz do dwóch pokoi dociera sygnał z naziemnej i do jednego, tego gdzie jest dekoder z kabla. Gdyby nie ten zabieg to po wygaśnięciu umowy nie byłoby sygnału w żadnym kablu dochodzącym do mieszkania. Dramat. Zaletyniewygórowana cenaWadybeznadziejne dekodery oraz routery, obsługa jakby nie rozumiała co się do nich mówi. Tempo reakcji też jakby ktoś ich związał.MiejscowośćWarszawa -
~zlygosc / 2018-08-30 16:22
Płace za nagrywarke, ewentualne nagrania pojawiaja sie w bibliotece po kilku dniach, po aktualizacji oprogamowania ( mniej wiecej w polowie umowy) nie ma mozliwosci przewijania w trakcie ogldania, 5 razy zgłaszana usterka wady dekodera, przyjad technika po 5 dniach, brak odzewu ze strony biura obsługi pomimo umowionej daty i godziny na telefon.Brak rekompensaty za brak TV przez prawie dwa tygodnie. Non-stop przerwy w dostawie internetu... na 100% nie przedluze umowy. ZaletyżadnychWadywszystkoMiejscowośćwarszawa -
~Przemek / 2018-06-29 09:46
Mam internet z JMDI już z 8 lat, osiedle podłączone po radiu. Działa niezawodnie, trzyma parametry jak by JMDI w ogóle nie robiło overbookingu. Co dwa lata na miesiąc przed końcem umowy dostaję telefon: 'za kolejną lojalkę podniesiemy parametry bez podnoszenia ceny'.
Raz pamiętam dłuższą awarię, net gubił pakiety. Zadzwoniłem, powiedzieli, że wiedzą, robią ale potrwa, bo muszą wymienić kilka urządzeń. Trwało to ponad tydzień ale na koniec dostałem telefon, że zakończyli prace, parametry powinny wrócić do normy i jeśli coś było by nie tak to dzwonić. Reszta awarii to co kilka miesięcy przerwa w dostawie nety na parę minut, przeważnie wraca do życia nim w ogóle zdążę zadzwonić choć nie jestem z tych co łapią za słuchawkę po pierwszym zgubionym pakiecie. Oni mają tam zapewne monitoring, wiedzą.
Pewnie mocno zależy od lokalizacji ale u mnie, na Warszawskim Bródnie, nie zmienił bym dostawcy na żadnego innego, byłem w upc, chello, miałem neostradę, vectrę i tylko w JMDI byłem traktowany jak klient a nie petent.ZaletyParametry na kablu zawsze takie jak w umowie
Traktują mnie jak klienta
Komunikatywny BOK
Stosunek cena/jakośćWadyŻadnychMiejscowośćWarszawa, Bródno -
~obywatel / 2018-06-16 09:51
Ciągłe przerwy w dostawie Internetu, a w pomocy technicznej twierdzą, ze wszystko w porządku. Jak tylko umowa się zakończy goodby. Nigdy więcej! WadyTrwające kilka godzin przerwy w dostawie interntuMiejscowośćWarszawa -
~Krzycho / 2018-05-21 13:27
Nie jestem pracownikiem i nie mam nic wspólnego z firmą jmdi. Wracając do tematu. Mam FTTH 600 , żadnych awarii, łącze stabilne , kontakt z obsługą - raz dzwoniłem o zmianę ip na publiczny i zero problemu, zmiana od ręki. Taka cena za światłowód w domu - bajka! Zostaje i nie zmieniam. Technicy którzy byli u mnie mieli pojęcie o tym co robią. MiejscowośćWarszawa -
~ororo / 2018-03-23 14:19
Poziom obsługi firmy JMDI poniżej krytyki.
Napisałem @ w sprawie możliwego przyłącza po 2 tygodniach dalej brak odpowiedzi.
Dodatkowo dostałem numer do Pana Marka, który miał oddzwonić po 10 minutach, również brak odzewu.
Firma której w ogóle nie zależy, nie polecam
-
-
~MICHALINA / 2018-03-19 17:17
Firma, ktora nie sznuje klientów, w programach telewizyjnych oraz w dostyawie internetu sa ciagle przerwy w naprawie. pracownikom nie sa wypłacane nalezne im wynagrodzenia wrecz nawet sa im odejmowane bez powodów...
dyyrekcja oraz kierownicy nie nadaja sie na swoje stanowisko ze wzgledó braki inforamcji na dany temat FIRMA OSZUKUJE ZARÓWNO KLIENTÓW JAK I PRACOWNIKÓW (POD WZGLEDEM FINANSOWYM)ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET DLA TEJ FIRMYMiejscowośćWARSZAWA -
~Użytkownik1 / 2018-03-16 17:59
Nie polecam. Za ciągłe przerwy w odbiorze sygnału telewizycjnego przez okres jednego miesiąca dział reklamacji przyznał mi oszałamiającą kwotę 3,16 Pln do zwrotu. Bezczelność. MiejscowośćGdańsk -
~Lidia / 2018-03-15 15:25
Mam umowę od trzech lat. Po każdych zmianach wprowadzanych przez operatora jest coraz mniej programów. Obecnie na początku marca znów firma wprowadziła zmiany i nie mam już żadnego programu Canal +. Niby jest ponad 500 programów, ale 20 z nich nie ma a duża część powtarza się dwa razy. ZaletyŻadneWadyCzęsto brak sygnału.MiejscowośćWarszawa -
~Aspic / 2018-03-14 20:36
Średnio raz na dwa miesiące nie mam internetu przez kilka dni i muszę czekać na technika nie wiem czy to ktoś bawi się w mojej skrzynce czy co ale ogólnie padają. ZaletyCenaWadyCzęste problemy techniczne, wolna obsługa techniczna,MiejscowośćWarszawa
strona 24 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »