Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.49
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stanisław / 2020-12-24 13:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Szkoda,że dopiero teraz trawiłem na ta stronę bo podpisałem już umowę i na samym początku mam problemy. Prosiłem o wystawienie faktury na cały okres trwania umowy niestety nie dostałem jej. Dopiero po wyszukaniu w internecie firmy JMDI udało mi się zalogować na ich stronie i wydrukować zaległe faktury, ( bo wyłączyli mi usługę) nikt mi wcześniej nie powiedział o tej stronie myślałem, ze faktury będą wysyłane e mailem.
    Wielokrotnie pisałem e maile bez odpowiedzi. Internet często zrywa się
    Na dzień dzisiejszy nie polecam ale może zmienię zdanie.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szary człowiek / 2021-09-25 18:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet "działa" tak, jak dwadzieścia lat temu - strony ładują się przeszło minutę, z powodu wolnego internetu praktycznie nie można już korzystać z YT na innych stronach jest niewiele lepiej. Co chwila połączenie praktycznie zamiera. Przed chwilą zrobiłem speedtest oto wyniki:
    19,3 MB/s ściąganie, wysyłanie 0,08 MB/s, ping 28 ms. Płacę za 100 MB, jestem podpięty bezpośrednio pod kabel.

    Zgłaszanie awarii nic nie daje, chcą gadać przez telefon i wciskają, że u nich wszystko w porządku, a "wina" jest po stronie odbiorcy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2020-05-29 22:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Podczas wymiany swtitcha w bloku instalator nie podłączył przewodu do mojego lokalu , najgorsze jest to ze w momencie Video konferencji.
    Przez nie wpięty kabel nie miałem internetu 2 dni .Drobny szczegòł, można sobie poradzić .
    JMDI po reklamacji przyznało mi zniżke na następny rachunek w wysokości 2,6 zł .
    Za takie niechlujstwo pracownika serwisu to kpina z ttaką zniżką.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xyz / 2017-10-27 19:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Operator dla ludzi odważnych o mocnych nerwach lub dla tych, którzy liczą sie z każda złotówka, kosztem jakości usługi.
    ZaletyCena
    WadyPermanentne usterki tv i Internet.
    Umowa niekorzystna dla klienta.
    Brak możliwości rozwiazania umowy jesli usterka trwa do 30 dni!
    Umowa wypowiedziana miesiąc przed końcem, a operator jej nie uznał, bo odebral korespondencje w kolejnym miesiącu.
    Umowa na firmę (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza). Firma zlikwidowana, a operator uznaje, ze właściciel przejmuje warunki umowy. W umowie jest zapis, o wygaśnięciu umowy po likwidacji firmy.
    Częste zmiany kanałow, opcji.
    Brak nagrywarki, choc jest taki zapis w ulotce.
    Catch up nie działa.
    Zapisane programy kasują sie lub maja błąd, uniemozliwuajacy ich odtwarzanie.


    4 lata
  • ~Zb / 2018-11-23 17:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Szczerze odradzam. Wiecznie awarie, wiecznie brak TV, do tego obsługa która rozłącza się w połowie zdania Klienta. Brak profesjonalizmu. Bardzo niski poziom usług.
    MiejscowośćZąbki
  • ~zlygosc / 2018-08-30 16:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Płace za nagrywarke, ewentualne nagrania pojawiaja sie w bibliotece po kilku dniach, po aktualizacji oprogamowania ( mniej wiecej w polowie umowy) nie ma mozliwosci przewijania w trakcie ogldania, 5 razy zgłaszana usterka wady dekodera, przyjad technika po 5 dniach, brak odzewu ze strony biura obsługi pomimo umowionej daty i godziny na telefon.Brak rekompensaty za brak TV przez prawie dwa tygodnie. Non-stop przerwy w dostawie internetu... na 100% nie przedluze umowy.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Zzz089 / 2021-10-02 08:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam kazdemu ta firme. 3 dzien nie mam internetu a dzial obslugi technicznej nic sobie z tego nie robi wrecz bedac wesolym,ze masz problem. 3 dni powtarzaja mi ze sprobuja jak najszybciej rozwiazac usterke a wczoraj dzwoniono ze ktos sie ze mna skontaktuje, zeby dzisiaj przyjechac i rozwiazac problem. Oczywiscie internet dalej nie dziala a obsluga ochoczo mnie poinformowala ze od 1 w nocy jest problem i.... pracuja nad rozwiazaniem:) Jednak znajomi, ktorzy mieli stycznosc z ta firma mieli racje ze dziadostwo. Rozumiem jeden maks dwa dni , a tu zaczyna sie 3 i firma ma Cie w glebokom powazaniu. Jak nie zaplace faktury to tez tak jak oni sam poprosze o chwile cierpliwosci i przekaze informacje ze pracuje nad rozwiazaniem problemu..
    WadyJakosc swiadczonych uslug, obsluga Klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2024-06-22 07:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Czas się pożegnać po kilku latach współpracy. Usługi miały działać stabilniej a nic się przez kilka lat nie zmienilo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bolo / 2019-08-11 03:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta firma to kompletne nieporozumienie. Non-stop awarie, a serwis potrafi tylko klientowi doradzić restart routera. W starszych budynkach tylko 100 Mb, światłowodu nie ma i nie będzie, bo JMDI kładzie światełka tylko w nowych budynkach, a starych klientów ma tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.
    ZaletyCzasem jest internet.
    WadyWszystko pozostałe.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwona / 2020-03-11 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Przynajmniej raz w miesiącu „coś”się psuje albo pasa modem, a na technika trzeba czekać dwa tygodnie. Dwa tygodnie bez internetu, ale płaci się oczywiście pełna fakturę. Nie polecam, używam bo nie mam innego wyjścia, na moim osiedlu tylko oni dostarczają internet.
    ZaletyInfolinia i technicy uprzejmi
    WadyCzęste awarie, brak sygnału, słabej jakości sprzęt, który się przepala, długość czekania na technika
  • ~Kd / 2021-08-19 23:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam, Internet słaby A obsługa klienta żałosna
  • ~MTkeo / 2019-05-27 19:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet mam w JMDI i jestem zawiedziony tym co oni robią. Piwinni chociarz poprawić zasięg internetu psucie się wyłączanie wieczorem>poprostu tragedia. Zdecydowanie nie polecam, to jest tragedia
    Wadywszystko co ma jest wadą
  • ~Nov / 2020-11-18 20:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Bez przerwy zrywa internet, ciagle problemy z dekoderem, Vod nie dziala bez restartu dekodera, nieporadny serwis
    Zalety Brak
    WadyCaloksztalt!
    MiejscowośćJozefoslaw
  • ~Olala / 2016-04-04 19:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Po roku podwyższyli abonament dwukrotnie bez informowania - dowiedziałam się z faktur. Przez pół roku nikt nie umiał się ze mną skontaktować w celu poinformowania o tym i zaproponowania nowej oferty. Na koniec wmawiają, że list polecony z wypowiedzeniem szedł do nich ponad tydzień, aby liczył się następny miesiąc wypowiedzenia, a co za tym idzie - dodatkowa płatność. Najgorszy dostawca, z którym miałam do czynienia. NIE POLECAM.
    3 lata
  • ~Polecam wrogowi / 2016-03-15 08:34
    Ocena: 1.25 / 5
    UWAGA na umowy, które podpisujecie, czytajcie przy podpisaniu dokładnie. Ja się naciąłem i zamiast kilkudziesięciu programów kilka. TV wiecznie się zawiesza dekoder tragedia. Podejście pro klient – brak, podpisaliśmy złapaliśmy cię na 2 lata i siedź cicho i płać. Nie polecam chyba, że wrogowi.
    Zaletycena
    WadyWieczne problemy z TV, tragiczna obsługa w BOA
    5 miesięcy
  • ~Robrick / 2019-04-30 18:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Awarie zdarzają się bardzo często i niestety nie można się dodzwonić do serwisu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Romain / 2021-07-25 20:40
    Ocena: 1.25 / 5
    internet is regularely down...
    nobody picks up the infolinia...

    if you have a choice AVOID AT ALL COST!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~, / 2022-11-28 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo częste awarie, problem z umówieniem techników do napraw, nawet przy zakupionym routerze bezpośrednio z jmdi brak serwisu (jedynie płatny i odległe terminy), odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~adam / 2021-07-27 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma sprzedaje usługi pod adresem w którym de facto po przybyciu montera stwierdza iz piony sa zamurowane i nic z tym nie zrobią wiec sie pytam jak mozna sprzedawać usługi pod adresem nie wiedząc o tym iz nie mozna fizycznie doprowadzić usługi do lokalu? Chyba ze firma jmdi sprzedaje usługi na zasadzie a może uda sie zainstalować? to nie sjest profesjonalne podejście do klienta Nie polecam nikomu tej firmy lepiej troszkę więcej dopłacić i mieć gwarancje iz usługi zostaną zainstalowane pod adresem bez problemów u konkurencji jestem bardzo zawiedziony takim podejściem firmy do sprzedaży i zdobywania nowych klientów!!
    Zaletybrak
    Wadyjedno dno mułu
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ania / 2023-12-14 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma. Ciągle przewy w dostawie internetu. Tv nie działa bo dekoder się nie włącza ale ponoć wina telewizora...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030