Korzystam od 3 lat. Internet śmiga bez zarzutu. TV z bogatą ofertą. Przerwy w dostawach są ale tylko kilka razy w roku i o późnych porach nocnych o czym wcześniej informują.
ZaletyTanio, bogata oferta
WadyDziwne zasady kary umownej
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2020-06-28 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Brak często dostępu do internetu. Ciągle zasłanianie się jakimiś awariami jest bardzo dziwne. Być może po prostu jest to firma mało profesjonalna
WadyProblemy non stop z internetem
MiejscowośćMarki
~Marek / 2020-06-13 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słów firma na pytanie dlaczego nie może podlaczyc światłowodu ODPOWIADA że nie ma możliwości nie ma położonego kabla zadzwoniłem do operatora Orange i bez żadnego problemu czekam niecierpliwie na zakończenie umowy i jak najdalej od tej firmy nie pozostawi żadnego miłego wspomnienia internet tak często zawiesza się sygnał tv zanika żadnego odzewu na monity
ZaletyObecnie nie widzę żadnych
WadyTotalnie wszystko
MiejscowośćWarszawa
~Mariola / 2020-06-03 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Nie polecam. Braku w dostawie internetu.
ZaletyBrak
WadyCala firma jest wada
MiejscowośćWarszawa
~mmaro777 / 2020-06-03 09:52
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam od wielu lat i zawsze bez większych problemów. Polecam
~Magda / 2020-05-31 16:05
Ocena: 4.75 / 5
Na początku mieliśmy duże obawy ze względu na dość słabe opinie, ale okazało się że Internet jest bardzo szybki i nie ma żadnych przerw w dostawie prądu. Jestesmy bardzo zadowoleni. Polecam!
ZaletySzybko i bezproblemowy Internet.
MiejscowośćMarki
~Wojtek / 2020-05-29 22:25
Ocena: 1.50 / 5
Podczas wymiany swtitcha w bloku instalator nie podłączył przewodu do mojego lokalu , najgorsze jest to ze w momencie Video konferencji.
Przez nie wpięty kabel nie miałem internetu 2 dni .Drobny szczegòł, można sobie poradzić .
JMDI po reklamacji przyznało mi zniżke na następny rachunek w wysokości 2,6 zł .
Za takie niechlujstwo pracownika serwisu to kpina z ttaką zniżką.
MiejscowośćWarszawa
~Grzegorz / 2020-05-16 16:10
Ocena: 4.50 / 5
Korzystam z usług kilka miesięcy. Internet super. Dziwię się narzekaniom. Mi też zrywało połączenia co najmniej raz na dzień, ale po kontakcie z BOK i wykonaniu zgodnie z zaleceniem odświeżenia ustawień problem raz na zawsze się skończył (miałem sprawdzić czy jest dynamiczne ustawienie IP, było, ale dla pewności zmieniłem, przywróciłem i zapamiętałem). Prędkość internetu po wifi wydawała mi się zbyt mała, ale zajrzałem do kart sieciowych komputerów domowych i w głównej mierze to była przyczyna. Archer C6 daje mi z 700MB na ruterze otrzymanym z JMDI co najmniej 300MB na tej samej kondygnacji i 150 piętro wyżej. Z połączenia przewodowego korzystałem tylko do sprawdzenia prędkości. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, bo to jedyny operator, który zaoferował światłowód. Dotąd miałem ok. 5MB po kablu telefonicznym lub 0(!)-30MB LTE. Popołudniowe 0-5 było bardzo wkurzające. Dodam, że mieszkam w Warszawie po praskiej stronie. Awaryjność - jedno 15 minutowe wyłączenie w ciągu 6 miesięcy (o awarii informował komunikat na infolinii - dodzwonić się do człowieka niestety nie było można). Reasumując polecam.
ZaletyMała awaryjność. Atrakcyjna cena (internet, TV i telefon). Usługi TV (Netflix czy HBO GO) bezawaryjnie działają po WIFI. Indywidualne podejście do nowego klienta na "pustyni" światłowodowej (niestety w Warszawie takie wciąż występują).
WadyBrak oferty dekodera TV WiFi. Kabelek między ruterem a modemem TV niestety nieunikniony. Zbyt skomplikowane procedury. Uruchomienie telefonu stacjonarnego (wetknięcie kabelka telefonicznego do rutera) wymagało ponownego przyjazdu technika.
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2020-05-10 07:25
Ocena: 4.75 / 5
Chyba już od 6 lat korzystamz Jmdi. Telewizja i internet.wcześniej był inny, duży operator(nazwy nie wymieniam, aby mnie nikt nie posądził o to, że WPS jest opłacony), którego usługi były kiepskie. W JMDI mam stabilne łączę. W czasie pandemii koronawirus, gdy większość pracuje on line, tylko raz pojawił się problem, który całkiem szybko naprawiono. Korzystam z klasycznego kabla (nie mam światłowodu), własny router i wszystko jest ok. Pokecam
ZaletyCena, stabilne łączę, okazjonalny kontekst z serwisem nie wymaga oczekiwania 30 min przy słuchawce
MiejscowośćWarszawa
~Mateusz / 2020-04-24 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Po mimo rozmów, dalej czekamy od tygodnia na odpowiedź od operatora. Zero informacji zwrotnej jak i kontaktu. Dramat!
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz Siolek / 2020-04-24 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Brak reakcji mimo wielu obietnic.
Pani nie wysla maila
ZaletyBrak
WadyTotal
MiejscowośćWarszawa
~Anna / 2020-03-25 19:00
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA!!! Najchętniej dałabym 0 gwiazdek ale niestety nie da się. Znajomy pracuje jako pomoc techniczna i sam narzeka na awaryjność sieci. A teraz gdy wszystkie biura obsługi klienta są zamknięta a infolinia jest czynna „cała dobę” nikt od godziny nie odbiera. TRAGEDIA!!!
ZaletyNIE MA
WadyFunkcjonowanie firmy, obsługa, wszystko! Nie widzę +
~Mobi / 2020-03-25 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Znowu padło łącze. A żeby było fajnie na tym samym łączu jest telefon serwisowy więc awarii nie można zgłosić!
ZaletyBrak
WadyWszystko-brak
MiejscowośćWarszawa
~Kether72 / 2020-03-25 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Awaria goni awarie, ale wina zawsze jest po stronie klienta.
Obsługa w biurze arogancka.
Internet nie trzyma parametrów, jest niestabilny. Oczywiście moja wina, pomimo routera zakupionego od jmdi i konfigurowanego przez ich technika.
ZaletyMiła obsługa techniczna.
WadyCała reszta
MiejscowośćWarszawa
~M3 / 2020-03-25 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej. Narzekałem na UPC, narzekałem na Vectre, ale tego nie da się opisać. Najgorsza telewizja w Warszawie. Wina jest zawsze po stronie klienta. Szok! A place 150 zł miesięcznie. Według mnie dużo, a jakość jes za 20 zł. Nie polecam.
ZaletyNIE MA ! Nagrywarka jest TYLKO na 10 filmów bez różnicy jakiej wielkości HAHAHA TRAGEDIA !!! NIGDY WIĘCEJ !!!
WadyRouter Archer c6, prędkość 600, a WI fi nie przekracza 50 Hahaha i wina nadal z mojej strony hahaha.
MiejscowośćWarszawa
~piotr / 2020-03-20 08:47
Ocena: 1.50 / 5
Regularne zrywanie połączenia. Winny jest zawsze router w moim domu, pomimo, ze przetestowałem już dwa urządzenia, które na innych sieciach działają po kilka miesięcy poprawnie. Zrywanie połączenia oczywiście jest winą konfiguracji routera, ale ten jest skonfigurowany dokładnie wedle wskazań JMDI :) Zresztą, co tutaj konfigurować!? Proponowane zmiany kanałów itp. bzdety nic nie dają. Sieć jest niestabilna i niestety pomoże wyłącznie... zmiana dostawcy.
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady, łącznie z obsługą klienta, która ma jak to zwykle, wszystko głęboko w dupie
MiejscowośćWarszawa
~Iwona / 2020-03-11 08:18
Ocena: 1.25 / 5
Przynajmniej raz w miesiącu „coś”się psuje albo pasa modem, a na technika trzeba czekać dwa tygodnie. Dwa tygodnie bez internetu, ale płaci się oczywiście pełna fakturę. Nie polecam, używam bo nie mam innego wyjścia, na moim osiedlu tylko oni dostarczają internet.
ZaletyInfolinia i technicy uprzejmi
WadyCzęste awarie, brak sygnału, słabej jakości sprzęt, który się przepala, długość czekania na technika
~Piotr / 2020-03-08 13:49
Ocena: 2.25 / 5
Niedawno zmieniłem umowę i przyspieszyłem net o 100mb. Od tej pory codziennie po kilka razy zrywa połączenie.
Internet idzie bezpośrednio kablem do stacjonarki. Na infolinii informują, że z ich strony wszystko w porządku, wina jest Microsoftu i nie pomogą. Widać nowa prędkość za wysoka dla windowsa...
Wkurzony jestem i bezradny, bo to jedyny operator w moim bloku a lubię i wolę kable :( Ale chyba skończy się na operatorze komórkowym, bo tak to się żyć nie da.
Zaletyceny
MiejscowośćWarszawa
~Bl4z3 / 2020-03-04 19:06
Ocena: 4.25 / 5
Posiadam internet, telefon i telewizje 2gi rok, działa bez większych problemów, telewizja miała 2 razy krótka awarie, telefon zawsze działał, z internetem były 2 większe awarie, jedna na początku korzystania i przez cały dzień nie było internetu (w ramach przeprosin otrzymałem pół roczny pakiet sportowy telewizyjny) za 2gim razem przez 2 tygodnie wieczorami przerywało internet i były mocne utraty pakietów, usterka została naprawiona, za zajście zostałem przeproszony i na kablu internet ma stałe 600 na 60
ZaletyStałe łącze
Miła obsługa na infolinii
WadyRuter dostarczony przez firmę jest niewystarczający na 100 metrowe mieszkanie
MiejscowośćWarszawa
~Justyna / 2020-01-30 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam! Brak możliwości zawieszenia internetu mimo, że infolinia udziela informacji, że bez problemu jest taka możliwość. W punkcie na miejscu można się dowiedzieć, że jest to rozpatrywane indywidualnie. Brak jakiejkolwiek postawy proklienckiej. Decyzje podejmuje tajemnicza pani kierownik, z którą nie ma możliwości kontaktu, na podstawie ustnie przekazanej przez pracownicę historii. Brak spisanego jakiegoś oficjalnego podania. Procedury jak z lat 90. A Internet często się psuje i wiecznie trwają prace modernizacyjne!