MiejscowośćPiaseczno
strona 22 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Mariusz / 2021-02-10 13:41
Zakupiona usługa działa bez zarzutu,obsługa i pomoc techniczna bardzo dobra -
-
~Karen123 / 2021-01-15 09:54
Infolinia i wsparcie techniczne to jest masakra. Jeszcze tak żałosnej obsługi nie widziałam. Jedyna pomoc to proszę zrestartować router, sama potrafię to zrobić, bez wsparcia, dzwonię jak mam rzeczywisty problem i podstawowe czynności nie przyniosły efektu. Przykładowa sytuacja, od wczoraj nie mam internetu w domu, dzwonię na infolinię, tradycyjne zalecenie, proszę zrestartować :) cóż nic to nie dało. Pan na infolinii mnie informuje że inaczej mi nie może pomóc (to po co ta infolinia ? do restartów) ale za to może wysłać do mnie technika. I uwaga !! wizyta 100zł jeżeli okaże się że to z mojej winy. Niestety nie da rady pokierować użytkowaniem tak żeby wyeliminować ewentualne problemy, tylko restart albo wizyta i 100zł jak z mojej winy. Ewidentne naciąganie. ZaletyFajne pakiety, za dobrą cenęWadyMasakra ze wsparciem technicznym na infolinii. Totalna porażka.MiejscowośćWarszawa -
~Kyosen / 2021-01-08 21:35
Nikt nie opisuje problemów, a przepraszam bardzo 21 wiek a tu problemy są kurczaki codziennie. Internet codziennie zerwie minimum 2 razy. Parametry nie są najlepsze więc przynajmniej mogliby zrtobić coś aby kurczaczki było lepiej, ale nie pieniądze. Niby światłowody, a jednak problemy jakby to było wifi. Ta firma to żart. Szkoda że są kable tylko tego syfu, nie oszukujmy się i nie bójmy się nazwać Was JMDI złodziejami :D
Ps. Kiedyś możecie dać znać tak 1h wcześniej zanim będziecie przeprowadzać jakieś konserwacje, które nic nie zmieniają.
Ps2. Chętnie bym poużywał agresywnego języka, bo z Wami inaczej się nie da XD
DRAMAT DRAMAT DRAMAT. Nawet UPC ma mniej wad niż Wy gratuluje XDZaletyNic XDWadyPrzeciwieństwo niezawodności? JMDIMiejscowośćJózefosław -
~Barbara / 2021-01-05 16:32
Co chwile w Warszawie awaria!!!!!
Dziś internetu nie było przez 2 godziny. W tym czasie nie mogłam pracować. Narażam się w takich sytuacjach na problemy w pracy. Ten stracony czas w pracy musze później odrabiać wieczorem lub w weekend.
2 tygodnie temu też była awaria i podobnie w jednej chwili straciłam kontakt z pracodawcą!!!!
Długi czas naprawy awarii
Będę musiała rozwiązać z JMDI umowe przed terminem, bo tak się pracować nie da!!!MiejscowośćWarszawa -
~Stanisław / 2020-12-24 13:00
Szkoda,że dopiero teraz trawiłem na ta stronę bo podpisałem już umowę i na samym początku mam problemy. Prosiłem o wystawienie faktury na cały okres trwania umowy niestety nie dostałem jej. Dopiero po wyszukaniu w internecie firmy JMDI udało mi się zalogować na ich stronie i wydrukować zaległe faktury, ( bo wyłączyli mi usługę) nikt mi wcześniej nie powiedział o tej stronie myślałem, ze faktury będą wysyłane e mailem.
Wielokrotnie pisałem e maile bez odpowiedzi. Internet często zrywa się
Na dzień dzisiejszy nie polecam ale może zmienię zdanie.ZaletyBrakWadyArogancjaMiejscowośćWarszawa -
~Angus / 2020-12-11 22:40
Awarie... dramaaat! Miejscowośćwarszawa -
~Nov / 2020-11-18 20:02
Bez przerwy zrywa internet, ciagle problemy z dekoderem, Vod nie dziala bez restartu dekodera, nieporadny serwis Zalety BrakWadyCaloksztalt!MiejscowośćJozefoslaw -
~nowyklient / 2020-11-01 23:45
Współpraca moja z firmą JDMI dopiero się zaczęła, bo inne firmy z światłowodem nie docierają do okolic podwarszawskich. Sygnał TV - nie ma problemu.Jest OK! Sygnał internetowy przez WIFI mam problemy, ale spotkałem się z zyczliwym potraktowaniem i jako laikowi pomogli zaktualizować przez telefon zakupiony router ( nieco inngo typu niż proponował ich handlowiec w umowie, a poradzono mi w sklepie RTV nowszy model). Zaczęło lepiej działać po aktualizacji, ale w sumie sygnał tańczy od 0 do 75Mbps..Tłumaczyli mi to i podali liczne linki do poradników, informatorów Zobaczę, czy uda mi sie to samemu opanować czy też w okolicy coś dziwnego dzieje się z jakimiś odbiciami sygnałów czy też coś innego, boi kablem do komputera sygnał dociera. ZaletyNie mam problemu z sygnałem TVWadyZaczynam jako nowy klient...kłopoty z WIFIMiejscowośćJózefosław -
-
~Paula / 2020-09-14 13:13
Częste awarie, codziennie brak internetu w godzinach porannych. Najgorsza firma na świecie, musiałam podpisać z nimi umowę, bo developer był już z tą firmą dogadany :/ WadyBrak dostępu do usług, brak kontaktu, jak już mają awarię to ani ich strona www ani usługi, ani linia informacyjna nie działa. Wielkie nic.MiejscowośćMarki -
~Wolska165 / 2020-09-04 21:46
Naprawdę jeszcze takiego chamstwa nie było, zero jakiej kolejek pomocy, nie kupujcie usług, niby światłowód, a co 7-10 dni awaria, online konferencji nie jest w stanie pociągnąć MiejscowośćWarszawa -
~Edzia / 2020-09-04 20:48
Niekompetentni i aroganccy pracownicy. Brak wsparcia przy awariach. Ciagłe awarie a brak rozliczenia na fakturach niedziałających usług. Omijać szerokim łukiem ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Woombath / 2020-08-13 00:34
Kolejna przerwa w dostawie, drogo mnie kosztowała. Nie polecam. MiejscowośćWarszawa -
~Mb / 2020-07-24 09:32
Wolny net.
Arogancja ludzi tam pracujacych
Za brak oplaty blokuja ci uslugi.
Mozesz potem miesiacami miec zablokowane a oni nadal ci oplaty naliczaja.
Zlodziejska firmaZaletyZandychWadySamwMiejscowośćWarszawa -
~Mati / 2020-07-14 17:08
Korzystam od 3 lat. Internet śmiga bez zarzutu. TV z bogatą ofertą. Przerwy w dostawach są ale tylko kilka razy w roku i o późnych porach nocnych o czym wcześniej informują. ZaletyTanio, bogata ofertaWadyDziwne zasady kary umownejMiejscowośćWarszawa -
~Karol / 2020-06-28 19:00
Brak często dostępu do internetu. Ciągle zasłanianie się jakimiś awariami jest bardzo dziwne. Być może po prostu jest to firma mało profesjonalna WadyProblemy non stop z internetemMiejscowośćMarki -
~Marek / 2020-06-13 21:07
Szkoda słów firma na pytanie dlaczego nie może podlaczyc światłowodu ODPOWIADA że nie ma możliwości nie ma położonego kabla zadzwoniłem do operatora Orange i bez żadnego problemu czekam niecierpliwie na zakończenie umowy i jak najdalej od tej firmy nie pozostawi żadnego miłego wspomnienia internet tak często zawiesza się sygnał tv zanika żadnego odzewu na monity ZaletyObecnie nie widzę żadnychWadyTotalnie wszystkoMiejscowośćWarszawa -
-
~Mariola / 2020-06-03 16:59
Dramat. Nie polecam. Braku w dostawie internetu. ZaletyBrakWadyCala firma jest wadaMiejscowośćWarszawa -
~mmaro777 / 2020-06-03 09:52
Korzystam od wielu lat i zawsze bez większych problemów. Polecam -
~Magda / 2020-05-31 16:05
Na początku mieliśmy duże obawy ze względu na dość słabe opinie, ale okazało się że Internet jest bardzo szybki i nie ma żadnych przerw w dostawie prądu. Jestesmy bardzo zadowoleni. Polecam! ZaletySzybko i bezproblemowy Internet.MiejscowośćMarki -
~Wojtek / 2020-05-29 22:25
Podczas wymiany swtitcha w bloku instalator nie podłączył przewodu do mojego lokalu , najgorsze jest to ze w momencie Video konferencji.
Przez nie wpięty kabel nie miałem internetu 2 dni .Drobny szczegòł, można sobie poradzić .
JMDI po reklamacji przyznało mi zniżke na następny rachunek w wysokości 2,6 zł .
Za takie niechlujstwo pracownika serwisu to kpina z ttaką zniżką.MiejscowośćWarszawa
strona 22 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »