Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 524 opinii

3.60 / 5

  • Niezawodność
    3.47
  • Obsługa klienta
    3.49
  • Cena
    3.76
  • Parametry
    3.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2021-09-02 15:08
    Ocena: 1.50 / 5
    zero profesjonalizmu, nie mozna zglosic usterki bo tel nie odbieraja, na stronie tez nie odpowiadaja,
    zadnej sensownej reakcji na informacje o awarii, jeden mistrz fatazjuje i wymysla glupoty, jakas panienka twierdzi ze wszytko dzila ok mimo ze internet wlasnie w tym momencie nie dziala.
    Zaletyzdarzalo sie ze wszytsko dziala
    Wadyjak sie tylko zaczna problemy to oni nie maja zadnej checi ani wiedzy jak je rozwiazac
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mb / 2020-07-24 09:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Wolny net.
    Arogancja ludzi tam pracujacych
    Za brak oplaty blokuja ci uslugi.
    Mozesz potem miesiacami miec zablokowane a oni nadal ci oplaty naliczaja.
    Zlodziejska firma
    ZaletyZandych
    WadySamw
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michal / 2020-01-22 12:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Ogolnie DO DUPY!!
    Jak najdalej. Po prostu nie dziala. Z czasem coraz czesciej.
    Wina jest moja... bo mam zly ruter!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mmm / 2021-02-26 21:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to tragedia. Jego działanie jeżeli w ogóle działa przez większość czasu jest dramatyczne.
  • ~obywatel / 2018-06-16 09:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie Internetu, a w pomocy technicznej twierdzą, ze wszystko w porządku. Jak tylko umowa się zakończy goodby. Nigdy więcej!
    WadyTrwające kilka godzin przerwy w dostawie interntu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~piotr / 2020-03-20 08:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Regularne zrywanie połączenia. Winny jest zawsze router w moim domu, pomimo, ze przetestowałem już dwa urządzenia, które na innych sieciach działają po kilka miesięcy poprawnie. Zrywanie połączenia oczywiście jest winą konfiguracji routera, ale ten jest skonfigurowany dokładnie wedle wskazań JMDI :) Zresztą, co tutaj konfigurować!? Proponowane zmiany kanałów itp. bzdety nic nie dają. Sieć jest niestabilna i niestety pomoże wyłącznie... zmiana dostawcy.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady, łącznie z obsługą klienta, która ma jak to zwykle, wszystko głęboko w dupie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ROZPACZONY KLIENT / 2021-09-28 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Popieram przedmówcę. U mnie jest to samo. Codziennie na ok. 30min, czasem dwa razy dziennie nie ma Internetu w najmniej oczekiwanym momencie. Można zapomnieć o pracy w domu, bo internet zawiedzie i dziękuję, tłumacz się jak bardzo profesjonalnego usługodawcę posiadasz. Zgłaszam awarię - już nie wiem która. Oczywiście wina router, no ok.. wymieniłem router, zeby nie było od razu trochę lepszy, bo kto wie. Zainwestowałem w nowy router - problemy bez zmian, jak były .. tak są. Prosiłem już nawet żeby ktoś spojrzał , bo może trzeba coś zmienić w ustawieniach routera, oczywiście wszystko ok. Za jakiś czas znowu k... router, no nic mam dwa takie same bo akurat zrobiłem sobie sieć domową z dwóch routerów to zmienie ten router na ten z góry i co ... ZNOWU zgłaszam awarię i znowu nie wiadomo gdzie, albo tłumaczenie o przerwanym światłowodzie... no przepraszam ile razy w ciągu miesiąca można mieć awarię?? CO JEST GRANE.. JA JUŻ NIE OGARNIAM CO TAM SIĘ DZIEJE? Także codziennie awarie w dostawie internetu i oczywiście nigdy nie wiadomo z jakiego powodu. No po prostu pełen profesjonalizm ;/ NAJCZĘSTSZE SŁOWA: zresetuje PAN modem. No dobrze jak zresetuję to za 10-20 min będzie internet, ale dlaczego do jasnej mam go codziennie resetować i czekać aż łaskawie internet zacznie działać i będę w końcu mógł odpisać na maila. Szkoda, że nie mam innego alternatywnego usługodawcy. DLA MNIE PORAŻKA
    ZaletyJakby działał chociaż dzień bez problemów to bym się wypowiedział
    WadyCodziennie brak Internetu - CAŁKOWITA ZAWODNOŚĆ
    MiejscowośćMarki
  • ~SNT / 2020-01-29 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Radzymin - awaria łącze działa z prędkością 20-30 mb/s a czasem 1-2mb/s zamiast normalnych 100mb/s które mamy w umowie. Po rozmowie telefonicznej informacja tylko jest awaria i se tak trwa tygodniami... żenada
    Zaletyjak działa to działa, ale jak pojawi się problem to gówno zrobisz
    Wadybrak rekompensat i realnego rozwiązywania awarii
    MiejscowośćRadzymin
  • ~Stanisław / 2020-12-24 13:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Szkoda,że dopiero teraz trawiłem na ta stronę bo podpisałem już umowę i na samym początku mam problemy. Prosiłem o wystawienie faktury na cały okres trwania umowy niestety nie dostałem jej. Dopiero po wyszukaniu w internecie firmy JMDI udało mi się zalogować na ich stronie i wydrukować zaległe faktury, ( bo wyłączyli mi usługę) nikt mi wcześniej nie powiedział o tej stronie myślałem, ze faktury będą wysyłane e mailem.
    Wielokrotnie pisałem e maile bez odpowiedzi. Internet często zrywa się
    Na dzień dzisiejszy nie polecam ale może zmienię zdanie.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szary człowiek / 2021-09-25 18:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet "działa" tak, jak dwadzieścia lat temu - strony ładują się przeszło minutę, z powodu wolnego internetu praktycznie nie można już korzystać z YT na innych stronach jest niewiele lepiej. Co chwila połączenie praktycznie zamiera. Przed chwilą zrobiłem speedtest oto wyniki:
    19,3 MB/s ściąganie, wysyłanie 0,08 MB/s, ping 28 ms. Płacę za 100 MB, jestem podpięty bezpośrednio pod kabel.

    Zgłaszanie awarii nic nie daje, chcą gadać przez telefon i wciskają, że u nich wszystko w porządku, a "wina" jest po stronie odbiorcy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2020-05-29 22:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Podczas wymiany swtitcha w bloku instalator nie podłączył przewodu do mojego lokalu , najgorsze jest to ze w momencie Video konferencji.
    Przez nie wpięty kabel nie miałem internetu 2 dni .Drobny szczegòł, można sobie poradzić .
    JMDI po reklamacji przyznało mi zniżke na następny rachunek w wysokości 2,6 zł .
    Za takie niechlujstwo pracownika serwisu to kpina z ttaką zniżką.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xyz / 2017-10-27 19:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Operator dla ludzi odważnych o mocnych nerwach lub dla tych, którzy liczą sie z każda złotówka, kosztem jakości usługi.
    ZaletyCena
    WadyPermanentne usterki tv i Internet.
    Umowa niekorzystna dla klienta.
    Brak możliwości rozwiazania umowy jesli usterka trwa do 30 dni!
    Umowa wypowiedziana miesiąc przed końcem, a operator jej nie uznał, bo odebral korespondencje w kolejnym miesiącu.
    Umowa na firmę (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza). Firma zlikwidowana, a operator uznaje, ze właściciel przejmuje warunki umowy. W umowie jest zapis, o wygaśnięciu umowy po likwidacji firmy.
    Częste zmiany kanałow, opcji.
    Brak nagrywarki, choc jest taki zapis w ulotce.
    Catch up nie działa.
    Zapisane programy kasują sie lub maja błąd, uniemozliwuajacy ich odtwarzanie.


    4 lata
  • ~Zb / 2018-11-23 17:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Szczerze odradzam. Wiecznie awarie, wiecznie brak TV, do tego obsługa która rozłącza się w połowie zdania Klienta. Brak profesjonalizmu. Bardzo niski poziom usług.
    MiejscowośćZąbki
  • ~zlygosc / 2018-08-30 16:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Płace za nagrywarke, ewentualne nagrania pojawiaja sie w bibliotece po kilku dniach, po aktualizacji oprogamowania ( mniej wiecej w polowie umowy) nie ma mozliwosci przewijania w trakcie ogldania, 5 razy zgłaszana usterka wady dekodera, przyjad technika po 5 dniach, brak odzewu ze strony biura obsługi pomimo umowionej daty i godziny na telefon.Brak rekompensaty za brak TV przez prawie dwa tygodnie. Non-stop przerwy w dostawie internetu... na 100% nie przedluze umowy.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Zzz089 / 2021-10-02 08:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam kazdemu ta firme. 3 dzien nie mam internetu a dzial obslugi technicznej nic sobie z tego nie robi wrecz bedac wesolym,ze masz problem. 3 dni powtarzaja mi ze sprobuja jak najszybciej rozwiazac usterke a wczoraj dzwoniono ze ktos sie ze mna skontaktuje, zeby dzisiaj przyjechac i rozwiazac problem. Oczywiscie internet dalej nie dziala a obsluga ochoczo mnie poinformowala ze od 1 w nocy jest problem i.... pracuja nad rozwiazaniem:) Jednak znajomi, ktorzy mieli stycznosc z ta firma mieli racje ze dziadostwo. Rozumiem jeden maks dwa dni , a tu zaczyna sie 3 i firma ma Cie w glebokom powazaniu. Jak nie zaplace faktury to tez tak jak oni sam poprosze o chwile cierpliwosci i przekaze informacje ze pracuje nad rozwiazaniem problemu..
    WadyJakosc swiadczonych uslug, obsluga Klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2024-06-22 07:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Czas się pożegnać po kilku latach współpracy. Usługi miały działać stabilniej a nic się przez kilka lat nie zmienilo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bolo / 2019-08-11 03:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta firma to kompletne nieporozumienie. Non-stop awarie, a serwis potrafi tylko klientowi doradzić restart routera. W starszych budynkach tylko 100 Mb, światłowodu nie ma i nie będzie, bo JMDI kładzie światełka tylko w nowych budynkach, a starych klientów ma tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.
    ZaletyCzasem jest internet.
    WadyWszystko pozostałe.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwona / 2020-03-11 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Przynajmniej raz w miesiącu „coś”się psuje albo pasa modem, a na technika trzeba czekać dwa tygodnie. Dwa tygodnie bez internetu, ale płaci się oczywiście pełna fakturę. Nie polecam, używam bo nie mam innego wyjścia, na moim osiedlu tylko oni dostarczają internet.
    ZaletyInfolinia i technicy uprzejmi
    WadyCzęste awarie, brak sygnału, słabej jakości sprzęt, który się przepala, długość czekania na technika
  • ~Kd / 2021-08-19 23:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam, Internet słaby A obsługa klienta żałosna
  • ~MTkeo / 2019-05-27 19:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet mam w JMDI i jestem zawiedziony tym co oni robią. Piwinni chociarz poprawić zasięg internetu psucie się wyłączanie wieczorem>poprostu tragedia. Zdecydowanie nie polecam, to jest tragedia
    Wadywszystko co ma jest wadą
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016