Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.49
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edzia / 2020-09-04 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Niekompetentni i aroganccy pracownicy. Brak wsparcia przy awariach. Ciagłe awarie a brak rozliczenia na fakturach niedziałających usług. Omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hultaj / 2024-07-11 18:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystamy z usług jmdi od końca Czerwca 2024r i już było kilka awarii.Jesli tak.dalej pójdzie to rozwiążemy z nimi umowę.od południa nie mamy TV i internetu????co dalej w tej kwestii nie wiadomo????‍♀️
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwona / 2021-03-14 10:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Nikomu nie polecam. Mnie internet przerywa 20 razy dziennie. Do siedziby nie można się dodzwonić. Kontakt internetowy na zasadzie przesłania instrukcji kopiuj wklej z internetu i radź sobie sam . A gdy zaproponowane kroki nie pomogą to słyszę że jest to moja wina. Tragedia. Żadnej pomocy...... Tylko rachunki przysyłają oraz upomnienia do zapłaty, mimo że rachunek jest opłacony
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JS / 2025-03-11 03:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!!
    Cały czas przerwy w nadawaniu swoich usług , w moim przypadku tylko internet .
    I przy wypowiedzeniu umowy , dostałem dwa miesiące wypowiedzenia zamiast jednego. I naliczyli większą kwotę o 35 zł. Od umowy którą miałem podpisaną. Proszę się zastanowić przed podpisaniem umowy z tą firmą.
    Po wizycie w biurze , żeby wyjaśnić wyższą fakturę od umowy w Warszawie powiedział mi że to cena regularna :(
    Na pytanie : że tylko w tym roku dostałem kilkanaście e-maili o przerwie w nadawaniu swoich usług
    To pisz zażalenie.
    Jednym słowem nie polecam!
    ZaletyZERO
    WadyNieregularne nadawanie swoich usług , podnoszenie ceny samowolnie(regularnej)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~K / 2022-09-23 17:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet - raczej chodzi, może nie za szybko, nigdy nie było obiecanych przepustowości, ale dało się żyć. Od ok 3-4 mc sami podnieśli mi abonament na światłowód (uzasadnili, tym że jest inflacja) - nie wyrażałem na to zgody, nie otrzymałem żadnego powiadomienia - chciałem rozwiązać umowę. DO tej pory - nie otrzymałem sensownej odpowiedzi, oprócz tej, że jeśli rozwiążę umowę na internet (który kosztuje 120 pln, podczas gdy u konkurencji 60 i jeszcze są darmowe miesiące) to mam im zapłacić ponad 2000 pln kary. To są jakieś jaja. Szkoda że nie podnieśli mi netu np 3, a możę 4 x. Jeśli nie rozwiążę umowy polubownie - (oczywiście najpierw mi mówili że mogę to zrobić) - a teraz że już termn minął i nie mogę - zgłoszę sprawę do urządów zajmujących sie takimi regulacjami. W ogóle kontakt- z nimi to farsa - jak chcę podpisac umowę to odbierają tel i maila - jak rozwiązać - nagle niekt nie odbiera telefonów i tygodniami nie odpowiada na maile.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wolny net (nigdy nie zbliżył się do umownej wielkości)
    MiejscowośćMarki
  • ~Karolina / 2023-09-03 13:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem od dłuższego czasu ciągle są jakieś awarie niby z mojej strony ciągle musi ktoś przychodzić i co najlepsze za każdą taka usługę muszę płacić. Ludzie którzy pracują na infolinii są bez żadnych kompetencji nie umieją nawet pomóc zawsze mówią, że ktoś przyjdzie i się tym zajmie dodają że taka usługa będzie płatna. Żart i jedno wielkie nieporozumienie.
    Zaletyzero
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Krakoff / 2019-06-01 11:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo źle...
    Nie polecam...
    ......................................................................................................
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kyosen / 2021-01-08 21:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Nikt nie opisuje problemów, a przepraszam bardzo 21 wiek a tu problemy są kurczaki codziennie. Internet codziennie zerwie minimum 2 razy. Parametry nie są najlepsze więc przynajmniej mogliby zrtobić coś aby kurczaczki było lepiej, ale nie pieniądze. Niby światłowody, a jednak problemy jakby to było wifi. Ta firma to żart. Szkoda że są kable tylko tego syfu, nie oszukujmy się i nie bójmy się nazwać Was JMDI złodziejami :D

    Ps. Kiedyś możecie dać znać tak 1h wcześniej zanim będziecie przeprowadzać jakieś konserwacje, które nic nie zmieniają.
    Ps2. Chętnie bym poużywał agresywnego języka, bo z Wami inaczej się nie da XD

    DRAMAT DRAMAT DRAMAT. Nawet UPC ma mniej wad niż Wy gratuluje XD
    ZaletyNic XD
    WadyPrzeciwieństwo niezawodności? JMDI
    MiejscowośćJózefosław
  • ~Maciej / 2024-07-08 21:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak możliwości kontaktu z BOK. Telewizja nie działa od 2 tygodni. Zero redakcji na wysłaną wiadomość.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~maggia / 2018-09-09 14:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet od JMDI to porazka. Srednio 1 raz w miesiacu JMDI wysyla wiadomosci emailowe o pracach modernizacyjnych w godzinach nocnych - ale to jeszcze mozna przecierpiec. Gorzej z tym, ze czesto (co 2-3 dni) predkosc internetu jest bardzo slaba, badz w ogole zrywa lacznosc. Po zgloszeniu problemu na infolinii, konsultanci twierdza, ze u nich jest wszystko w porzadku. Poprosilam wiec o to, zeby ktos przyjechal i sprawdzil czy wszystko jest ok z laczem w moim mieszkaniu. Na co konsultant odpowiedzial, ze taka wizyta bedzie mnie kosztowala 50 zl.
    Naprawde nie polecam wspolpracy z JMDI. Jak tylko skonczy mi sie umowa, z przyjemnoscia sie z ta firma pozegnam.
    Zaletybrak
    WadyCiagle przerwy w dostarczaniu internetu
    Niekompetencja obslugi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2024-12-28 10:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Warszawa, niestety swiatlowod nie nadaje sie do pracy, pelno mikroprzerw w laczu, wykopuje bez przerwy z systemu, swiatlowod kupilem z mysla o pracy, niestety nie nadaje sie chcialem zadzwonic na infolinie bylem numerem 1 niestety czekalem 15 min i dalem sobie spokoj nikt nie odbiera
    Zaletyjezeli ktos zamowil internet z mysla o pracy zdalnej to nie ma zadnej
    Wadybez przerwy wykopuje z systemu trzeba sie logowac po sto razy na nowo
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Marek / 2019-05-24 03:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna tragedia. Pokazałbym najchetniej printscreeny jak działa ten niby 300mb internet. Własnie (już od 1h i 38m) pobieram plik 30MB. Codziennie jakies problemy. Wiecznie przerywa, wiecznie restartowac.... internet w telefonie mam kilkanascie razy szybszy. ... niestety jak większość opisujących tu Państwa, związany jestem umową.
    ZaletyZadnych
    WadyFatalna jakość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2021-09-02 15:08
    Ocena: 1.50 / 5
    zero profesjonalizmu, nie mozna zglosic usterki bo tel nie odbieraja, na stronie tez nie odpowiadaja,
    zadnej sensownej reakcji na informacje o awarii, jeden mistrz fatazjuje i wymysla glupoty, jakas panienka twierdzi ze wszytko dzila ok mimo ze internet wlasnie w tym momencie nie dziala.
    Zaletyzdarzalo sie ze wszytsko dziala
    Wadyjak sie tylko zaczna problemy to oni nie maja zadnej checi ani wiedzy jak je rozwiazac
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mb / 2020-07-24 09:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Wolny net.
    Arogancja ludzi tam pracujacych
    Za brak oplaty blokuja ci uslugi.
    Mozesz potem miesiacami miec zablokowane a oni nadal ci oplaty naliczaja.
    Zlodziejska firma
    ZaletyZandych
    WadySamw
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michal / 2020-01-22 12:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Ogolnie DO DUPY!!
    Jak najdalej. Po prostu nie dziala. Z czasem coraz czesciej.
    Wina jest moja... bo mam zly ruter!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mmm / 2021-02-26 21:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to tragedia. Jego działanie jeżeli w ogóle działa przez większość czasu jest dramatyczne.
  • ~obywatel / 2018-06-16 09:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie Internetu, a w pomocy technicznej twierdzą, ze wszystko w porządku. Jak tylko umowa się zakończy goodby. Nigdy więcej!
    WadyTrwające kilka godzin przerwy w dostawie interntu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~piotr / 2020-03-20 08:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Regularne zrywanie połączenia. Winny jest zawsze router w moim domu, pomimo, ze przetestowałem już dwa urządzenia, które na innych sieciach działają po kilka miesięcy poprawnie. Zrywanie połączenia oczywiście jest winą konfiguracji routera, ale ten jest skonfigurowany dokładnie wedle wskazań JMDI :) Zresztą, co tutaj konfigurować!? Proponowane zmiany kanałów itp. bzdety nic nie dają. Sieć jest niestabilna i niestety pomoże wyłącznie... zmiana dostawcy.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady, łącznie z obsługą klienta, która ma jak to zwykle, wszystko głęboko w dupie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ROZPACZONY KLIENT / 2021-09-28 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Popieram przedmówcę. U mnie jest to samo. Codziennie na ok. 30min, czasem dwa razy dziennie nie ma Internetu w najmniej oczekiwanym momencie. Można zapomnieć o pracy w domu, bo internet zawiedzie i dziękuję, tłumacz się jak bardzo profesjonalnego usługodawcę posiadasz. Zgłaszam awarię - już nie wiem która. Oczywiście wina router, no ok.. wymieniłem router, zeby nie było od razu trochę lepszy, bo kto wie. Zainwestowałem w nowy router - problemy bez zmian, jak były .. tak są. Prosiłem już nawet żeby ktoś spojrzał , bo może trzeba coś zmienić w ustawieniach routera, oczywiście wszystko ok. Za jakiś czas znowu k... router, no nic mam dwa takie same bo akurat zrobiłem sobie sieć domową z dwóch routerów to zmienie ten router na ten z góry i co ... ZNOWU zgłaszam awarię i znowu nie wiadomo gdzie, albo tłumaczenie o przerwanym światłowodzie... no przepraszam ile razy w ciągu miesiąca można mieć awarię?? CO JEST GRANE.. JA JUŻ NIE OGARNIAM CO TAM SIĘ DZIEJE? Także codziennie awarie w dostawie internetu i oczywiście nigdy nie wiadomo z jakiego powodu. No po prostu pełen profesjonalizm ;/ NAJCZĘSTSZE SŁOWA: zresetuje PAN modem. No dobrze jak zresetuję to za 10-20 min będzie internet, ale dlaczego do jasnej mam go codziennie resetować i czekać aż łaskawie internet zacznie działać i będę w końcu mógł odpisać na maila. Szkoda, że nie mam innego alternatywnego usługodawcy. DLA MNIE PORAŻKA
    ZaletyJakby działał chociaż dzień bez problemów to bym się wypowiedział
    WadyCodziennie brak Internetu - CAŁKOWITA ZAWODNOŚĆ
    MiejscowośćMarki
  • ~SNT / 2020-01-29 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Radzymin - awaria łącze działa z prędkością 20-30 mb/s a czasem 1-2mb/s zamiast normalnych 100mb/s które mamy w umowie. Po rozmowie telefonicznej informacja tylko jest awaria i se tak trwa tygodniami... żenada
    Zaletyjak działa to działa, ale jak pojawi się problem to gówno zrobisz
    Wadybrak rekompensat i realnego rozwiązywania awarii
    MiejscowośćRadzymin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030