Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 525 opinii

3.60 / 5

  • Niezawodność
    3.47
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mb / 2020-07-24 09:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Wolny net.
    Arogancja ludzi tam pracujacych
    Za brak oplaty blokuja ci uslugi.
    Mozesz potem miesiacami miec zablokowane a oni nadal ci oplaty naliczaja.
    Zlodziejska firma
    ZaletyZandych
    WadySamw
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mati / 2020-07-14 17:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam od 3 lat. Internet śmiga bez zarzutu. TV z bogatą ofertą. Przerwy w dostawach są ale tylko kilka razy w roku i o późnych porach nocnych o czym wcześniej informują.
    ZaletyTanio, bogata oferta
    WadyDziwne zasady kary umownej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2020-06-28 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak często dostępu do internetu. Ciągle zasłanianie się jakimiś awariami jest bardzo dziwne. Być może po prostu jest to firma mało profesjonalna
    WadyProblemy non stop z internetem
    MiejscowośćMarki
  • ~Marek / 2020-06-13 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów firma na pytanie dlaczego nie może podlaczyc światłowodu ODPOWIADA że nie ma możliwości nie ma położonego kabla zadzwoniłem do operatora Orange i bez żadnego problemu czekam niecierpliwie na zakończenie umowy i jak najdalej od tej firmy nie pozostawi żadnego miłego wspomnienia internet tak często zawiesza się sygnał tv zanika żadnego odzewu na monity
    ZaletyObecnie nie widzę żadnych
    WadyTotalnie wszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariola / 2020-06-03 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nie polecam. Braku w dostawie internetu.
    ZaletyBrak
    WadyCala firma jest wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mmaro777 / 2020-06-03 09:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam od wielu lat i zawsze bez większych problemów. Polecam
  • ~Magda / 2020-05-31 16:05
    Ocena: 4.75 / 5
    Na początku mieliśmy duże obawy ze względu na dość słabe opinie, ale okazało się że Internet jest bardzo szybki i nie ma żadnych przerw w dostawie prądu. Jestesmy bardzo zadowoleni. Polecam!
    ZaletySzybko i bezproblemowy Internet.
    MiejscowośćMarki
  • ~Wojtek / 2020-05-29 22:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Podczas wymiany swtitcha w bloku instalator nie podłączył przewodu do mojego lokalu , najgorsze jest to ze w momencie Video konferencji.
    Przez nie wpięty kabel nie miałem internetu 2 dni .Drobny szczegòł, można sobie poradzić .
    JMDI po reklamacji przyznało mi zniżke na następny rachunek w wysokości 2,6 zł .
    Za takie niechlujstwo pracownika serwisu to kpina z ttaką zniżką.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz / 2020-05-16 16:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z usług kilka miesięcy. Internet super. Dziwię się narzekaniom. Mi też zrywało połączenia co najmniej raz na dzień, ale po kontakcie z BOK i wykonaniu zgodnie z zaleceniem odświeżenia ustawień problem raz na zawsze się skończył (miałem sprawdzić czy jest dynamiczne ustawienie IP, było, ale dla pewności zmieniłem, przywróciłem i zapamiętałem). Prędkość internetu po wifi wydawała mi się zbyt mała, ale zajrzałem do kart sieciowych komputerów domowych i w głównej mierze to była przyczyna. Archer C6 daje mi z 700MB na ruterze otrzymanym z JMDI co najmniej 300MB na tej samej kondygnacji i 150 piętro wyżej. Z połączenia przewodowego korzystałem tylko do sprawdzenia prędkości. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, bo to jedyny operator, który zaoferował światłowód. Dotąd miałem ok. 5MB po kablu telefonicznym lub 0(!)-30MB LTE. Popołudniowe 0-5 było bardzo wkurzające. Dodam, że mieszkam w Warszawie po praskiej stronie. Awaryjność - jedno 15 minutowe wyłączenie w ciągu 6 miesięcy (o awarii informował komunikat na infolinii - dodzwonić się do człowieka niestety nie było można). Reasumując polecam.
    ZaletyMała awaryjność. Atrakcyjna cena (internet, TV i telefon). Usługi TV (Netflix czy HBO GO) bezawaryjnie działają po WIFI. Indywidualne podejście do nowego klienta na "pustyni" światłowodowej (niestety w Warszawie takie wciąż występują).
    WadyBrak oferty dekodera TV WiFi. Kabelek między ruterem a modemem TV niestety nieunikniony. Zbyt skomplikowane procedury. Uruchomienie telefonu stacjonarnego (wetknięcie kabelka telefonicznego do rutera) wymagało ponownego przyjazdu technika.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2020-05-10 07:25
    Ocena: 4.75 / 5
    Chyba już od 6 lat korzystamz Jmdi. Telewizja i internet.wcześniej był inny, duży operator(nazwy nie wymieniam, aby mnie nikt nie posądził o to, że WPS jest opłacony), którego usługi były kiepskie. W JMDI mam stabilne łączę. W czasie pandemii koronawirus, gdy większość pracuje on line, tylko raz pojawił się problem, który całkiem szybko naprawiono. Korzystam z klasycznego kabla (nie mam światłowodu), własny router i wszystko jest ok. Pokecam
    ZaletyCena, stabilne łączę, okazjonalny kontekst z serwisem nie wymaga oczekiwania 30 min przy słuchawce
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2020-04-24 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po mimo rozmów, dalej czekamy od tygodnia na odpowiedź od operatora. Zero informacji zwrotnej jak i kontaktu. Dramat!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz Siolek / 2020-04-24 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Brak reakcji mimo wielu obietnic.
    Pani nie wysla maila
    ZaletyBrak
    WadyTotal
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2020-03-25 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!! Najchętniej dałabym 0 gwiazdek ale niestety nie da się. Znajomy pracuje jako pomoc techniczna i sam narzeka na awaryjność sieci. A teraz gdy wszystkie biura obsługi klienta są zamknięta a infolinia jest czynna „cała dobę” nikt od godziny nie odbiera. TRAGEDIA!!!
    ZaletyNIE MA
    WadyFunkcjonowanie firmy, obsługa, wszystko! Nie widzę +
  • ~Mobi / 2020-03-25 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu padło łącze. A żeby było fajnie na tym samym łączu jest telefon serwisowy więc awarii nie można zgłosić!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko-brak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kether72 / 2020-03-25 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria goni awarie, ale wina zawsze jest po stronie klienta.
    Obsługa w biurze arogancka.
    Internet nie trzyma parametrów, jest niestabilny. Oczywiście moja wina, pomimo routera zakupionego od jmdi i konfigurowanego przez ich technika.
    ZaletyMiła obsługa techniczna.
    WadyCała reszta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~M3 / 2020-03-25 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Narzekałem na UPC, narzekałem na Vectre, ale tego nie da się opisać. Najgorsza telewizja w Warszawie. Wina jest zawsze po stronie klienta. Szok! A place 150 zł miesięcznie. Według mnie dużo, a jakość jes za 20 zł. Nie polecam.
    ZaletyNIE MA ! Nagrywarka jest TYLKO na 10 filmów bez różnicy jakiej wielkości HAHAHA TRAGEDIA !!! NIGDY WIĘCEJ !!!
    WadyRouter Archer c6, prędkość 600, a WI fi nie przekracza 50 Hahaha i wina nadal z mojej strony hahaha.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~piotr / 2020-03-20 08:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Regularne zrywanie połączenia. Winny jest zawsze router w moim domu, pomimo, ze przetestowałem już dwa urządzenia, które na innych sieciach działają po kilka miesięcy poprawnie. Zrywanie połączenia oczywiście jest winą konfiguracji routera, ale ten jest skonfigurowany dokładnie wedle wskazań JMDI :) Zresztą, co tutaj konfigurować!? Proponowane zmiany kanałów itp. bzdety nic nie dają. Sieć jest niestabilna i niestety pomoże wyłącznie... zmiana dostawcy.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady, łącznie z obsługą klienta, która ma jak to zwykle, wszystko głęboko w dupie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwona / 2020-03-11 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Przynajmniej raz w miesiącu „coś”się psuje albo pasa modem, a na technika trzeba czekać dwa tygodnie. Dwa tygodnie bez internetu, ale płaci się oczywiście pełna fakturę. Nie polecam, używam bo nie mam innego wyjścia, na moim osiedlu tylko oni dostarczają internet.
    ZaletyInfolinia i technicy uprzejmi
    WadyCzęste awarie, brak sygnału, słabej jakości sprzęt, który się przepala, długość czekania na technika
  • ~Piotr / 2020-03-08 13:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Niedawno zmieniłem umowę i przyspieszyłem net o 100mb. Od tej pory codziennie po kilka razy zrywa połączenie.
    Internet idzie bezpośrednio kablem do stacjonarki. Na infolinii informują, że z ich strony wszystko w porządku, wina jest Microsoftu i nie pomogą. Widać nowa prędkość za wysoka dla windowsa...

    Wkurzony jestem i bezradny, bo to jedyny operator w moim bloku a lubię i wolę kable :( Ale chyba skończy się na operatorze komórkowym, bo tak to się żyć nie da.
    Zaletyceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bl4z3 / 2020-03-04 19:06
    Ocena: 4.25 / 5
    Posiadam internet, telefon i telewizje 2gi rok, działa bez większych problemów, telewizja miała 2 razy krótka awarie, telefon zawsze działał, z internetem były 2 większe awarie, jedna na początku korzystania i przez cały dzień nie było internetu (w ramach przeprosin otrzymałem pół roczny pakiet sportowy telewizyjny) za 2gim razem przez 2 tygodnie wieczorami przerywało internet i były mocne utraty pakietów, usterka została naprawiona, za zajście zostałem przeproszony i na kablu internet ma stałe 600 na 60
    ZaletyStałe łącze
    Miła obsługa na infolinii
    WadyRuter dostarczony przez firmę jest niewystarczający na 100 metrowe mieszkanie
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016