MiejscowośćWarszawa
strona 20 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Wiesław / 2021-02-10 15:23
Jestem zadowolony z usługi dostępu do Internetu JMDI. -
-
~Zadowolona / 2021-02-10 15:19
Szybkość internetu rzadko osiąga maksymalną z oferty, jednak chyba u żadnego z dostawców tak się nie dzieje. internet zazwyczaj działa szybko i bez zarzutów. W tym momencie cena pakietu jest zadowalająca, jedna gwiazdka została odjęta za fakt, że po upłynięciu okresu umownego cena bardzo mocno wzrośnie. Dotychczas zdarzyło się kilka awarii/przerw w dostawie, jednak za każdym razem kontakt z obsługą klienta był bardzo profesjonalny a usterka była usuwana szybko. MiejscowośćPruszków -
~Zbigniew / 2021-02-10 15:13
Oczywiście walą klientów trochę juz samymi ofertami "dla bloków" "dla domów jednorodzinnych", bo czemu by nie skoro tylko w blokach mają konkurencję, z tego względu firma dziad jak każda inna, ale wszystko przynajmniej działa bez zarzutu. WadyDostarczony modem, wymieniany był 3 razy, podobno z uwagi na zbyt słabe zasilacze dostarczane w komplecie.MiejscowośćMarki -
~Pawei / 2021-02-10 15:12
Wysokiej jakości dostęp do internetu, stabilny, szybki i bezproblemowy. Bardzo mało awarii i przerw.
Największą wadą jest cena, która w porównaniu z innymi operatorami jest wysoka ale niestety w niektórych lokalizacjach nie ma wyboru.ZaletyPrędkość, stabilnośćWadyCenaMiejscowośćMarki -
~Monika / 2021-02-10 15:07
Pomoc uzyskałam. Udało się rozwiązać problem. Pomoc techniczną oceniam pozytywnie. MiejscowośćMarki -
~Marta / 2021-02-10 14:56
Działa płynnie przy kilku działajacych urządzeniach na raz-nie zacina się. Dużym plusem jest również niska cena usługi MiejscowośćWarszawa -
~PanPaweł / 2021-02-10 14:21
Nie mam problemów z internetem ani telewizją, wszystko działa jak należy MiejscowośćWarszawa -
~Mariusz / 2021-02-10 13:41
Zakupiona usługa działa bez zarzutu,obsługa i pomoc techniczna bardzo dobra MiejscowośćPiaseczno -
-
~Karen123 / 2021-01-15 09:54
Infolinia i wsparcie techniczne to jest masakra. Jeszcze tak żałosnej obsługi nie widziałam. Jedyna pomoc to proszę zrestartować router, sama potrafię to zrobić, bez wsparcia, dzwonię jak mam rzeczywisty problem i podstawowe czynności nie przyniosły efektu. Przykładowa sytuacja, od wczoraj nie mam internetu w domu, dzwonię na infolinię, tradycyjne zalecenie, proszę zrestartować :) cóż nic to nie dało. Pan na infolinii mnie informuje że inaczej mi nie może pomóc (to po co ta infolinia ? do restartów) ale za to może wysłać do mnie technika. I uwaga !! wizyta 100zł jeżeli okaże się że to z mojej winy. Niestety nie da rady pokierować użytkowaniem tak żeby wyeliminować ewentualne problemy, tylko restart albo wizyta i 100zł jak z mojej winy. Ewidentne naciąganie. ZaletyFajne pakiety, za dobrą cenęWadyMasakra ze wsparciem technicznym na infolinii. Totalna porażka.MiejscowośćWarszawa -
~Kyosen / 2021-01-08 21:35
Nikt nie opisuje problemów, a przepraszam bardzo 21 wiek a tu problemy są kurczaki codziennie. Internet codziennie zerwie minimum 2 razy. Parametry nie są najlepsze więc przynajmniej mogliby zrtobić coś aby kurczaczki było lepiej, ale nie pieniądze. Niby światłowody, a jednak problemy jakby to było wifi. Ta firma to żart. Szkoda że są kable tylko tego syfu, nie oszukujmy się i nie bójmy się nazwać Was JMDI złodziejami :D
Ps. Kiedyś możecie dać znać tak 1h wcześniej zanim będziecie przeprowadzać jakieś konserwacje, które nic nie zmieniają.
Ps2. Chętnie bym poużywał agresywnego języka, bo z Wami inaczej się nie da XD
DRAMAT DRAMAT DRAMAT. Nawet UPC ma mniej wad niż Wy gratuluje XDZaletyNic XDWadyPrzeciwieństwo niezawodności? JMDIMiejscowośćJózefosław -
~Barbara / 2021-01-05 16:32
Co chwile w Warszawie awaria!!!!!
Dziś internetu nie było przez 2 godziny. W tym czasie nie mogłam pracować. Narażam się w takich sytuacjach na problemy w pracy. Ten stracony czas w pracy musze później odrabiać wieczorem lub w weekend.
2 tygodnie temu też była awaria i podobnie w jednej chwili straciłam kontakt z pracodawcą!!!!
Długi czas naprawy awarii
Będę musiała rozwiązać z JMDI umowe przed terminem, bo tak się pracować nie da!!!MiejscowośćWarszawa -
~Stanisław / 2020-12-24 13:00
Szkoda,że dopiero teraz trawiłem na ta stronę bo podpisałem już umowę i na samym początku mam problemy. Prosiłem o wystawienie faktury na cały okres trwania umowy niestety nie dostałem jej. Dopiero po wyszukaniu w internecie firmy JMDI udało mi się zalogować na ich stronie i wydrukować zaległe faktury, ( bo wyłączyli mi usługę) nikt mi wcześniej nie powiedział o tej stronie myślałem, ze faktury będą wysyłane e mailem.
Wielokrotnie pisałem e maile bez odpowiedzi. Internet często zrywa się
Na dzień dzisiejszy nie polecam ale może zmienię zdanie.ZaletyBrakWadyArogancjaMiejscowośćWarszawa -
~Angus / 2020-12-11 22:40
Awarie... dramaaat! Miejscowośćwarszawa -
~Nov / 2020-11-18 20:02
Bez przerwy zrywa internet, ciagle problemy z dekoderem, Vod nie dziala bez restartu dekodera, nieporadny serwis Zalety BrakWadyCaloksztalt!MiejscowośćJozefoslaw -
~nowyklient / 2020-11-01 23:45
Współpraca moja z firmą JDMI dopiero się zaczęła, bo inne firmy z światłowodem nie docierają do okolic podwarszawskich. Sygnał TV - nie ma problemu.Jest OK! Sygnał internetowy przez WIFI mam problemy, ale spotkałem się z zyczliwym potraktowaniem i jako laikowi pomogli zaktualizować przez telefon zakupiony router ( nieco inngo typu niż proponował ich handlowiec w umowie, a poradzono mi w sklepie RTV nowszy model). Zaczęło lepiej działać po aktualizacji, ale w sumie sygnał tańczy od 0 do 75Mbps..Tłumaczyli mi to i podali liczne linki do poradników, informatorów Zobaczę, czy uda mi sie to samemu opanować czy też w okolicy coś dziwnego dzieje się z jakimiś odbiciami sygnałów czy też coś innego, boi kablem do komputera sygnał dociera. ZaletyNie mam problemu z sygnałem TVWadyZaczynam jako nowy klient...kłopoty z WIFIMiejscowośćJózefosław -
~Paula / 2020-09-14 13:13
Częste awarie, codziennie brak internetu w godzinach porannych. Najgorsza firma na świecie, musiałam podpisać z nimi umowę, bo developer był już z tą firmą dogadany :/ WadyBrak dostępu do usług, brak kontaktu, jak już mają awarię to ani ich strona www ani usługi, ani linia informacyjna nie działa. Wielkie nic.MiejscowośćMarki -
-
~Wolska165 / 2020-09-04 21:46
Naprawdę jeszcze takiego chamstwa nie było, zero jakiej kolejek pomocy, nie kupujcie usług, niby światłowód, a co 7-10 dni awaria, online konferencji nie jest w stanie pociągnąć MiejscowośćWarszawa -
~Edzia / 2020-09-04 20:48
Niekompetentni i aroganccy pracownicy. Brak wsparcia przy awariach. Ciagłe awarie a brak rozliczenia na fakturach niedziałających usług. Omijać szerokim łukiem ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Woombath / 2020-08-13 00:34
Kolejna przerwa w dostawie, drogo mnie kosztowała. Nie polecam. MiejscowośćWarszawa -
~Mb / 2020-07-24 09:32
Wolny net.
Arogancja ludzi tam pracujacych
Za brak oplaty blokuja ci uslugi.
Mozesz potem miesiacami miec zablokowane a oni nadal ci oplaty naliczaja.
Zlodziejska firmaZaletyZandychWadySamwMiejscowośćWarszawa
strona 20 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »