MiejscowośćWarszwa
strona 20 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~adam / 2024-06-24 11:31
Totalna porażka firmy jmdi. Jestem klientem dopiero od trzech miesięcy a już nie mam internetu ani telewizji od piątku do dzisiaj. Dzwonię do firmy i nikt nie ma odwagi odebrać telefonu. Jestem zły na brak reakcji ze strony jmdi. Brak empatii i waszej bezradności, nie mogę się denerwować gdyż jestem inwalidą. -
-
~Adam976 / 2024-04-05 18:00
Z JMDI trzeba być ostrożnym. Po upływie 24-miesięcznego okresu umowa staje się 3 razy droższa. Anulowałem swoją umowę, a JMDI nie zadało sobie trudu, aby przedstawić mi rozsądną ofertę. Tak więc: całkiem OK przez 24 miesiące, ale powinieneś być przygotowany na zmianę po tym czasie. ZaletyTanie przez 24 miesiaceWadyDroge po 24 miesiacach, beznadziejny support i obsulga klientaMiejscowośćGdańsk -
~Ania / 2024-06-23 12:36
jesli działa to jest OK; przy awariach - tragedia; brak informacji; niemożność dodzwonienia się na infolinie;
2-ga doba bez żadnuych usług; ludzie mają prace zdalną i trzeba na szybko dokupować mobilny internet u innego dostawcy; nie polecam; instalacja tez była 5,5 roku temu tragiczna, technik tylko przez ścianę mieszkania, reszta
trzeba samemu poprowadzić;Zaletyteraz brak; wcześniej nie było wyboru innego dostawcyWadyczęste awarie; brak możliwości zgłoszeniaMiejscowośćWarszawa -
~Ano / 2023-07-20 14:05
Tylko cena dobra, ale jakość fatalna - zarówno TV i internet. MiejscowośćWarszawa -
~C / 2017-04-15 15:57
Ciagle pada połączenie, trzeba restartować router kilka lub kilkanascie razy dziennie. Pojawiaja się przerwy, nawet kilkugodzinne w dostępie do netu. Kanaly niekodowane potrafi zakodować. Na infolinii potrafia tylko doradzić restart routera lub podpięcie kompa bezpośrednio. Nie ma opcji na wizytę technika w czasie awarii, proponują wizyte po 3 dniach jak net już jest. Na 2 routerach sygnału nie ma(był pół godz wczesniej), nie widzą problemu. Infolinia niby czynna 24h, a po 19 nigdy nie udało mi się dodzwonić. ZaletyBrak - jestem na nich skazany bo nie ma unie innego dostawcyWadyZa malo czasu aby wymieniać5 lat -
~Hornet / 2021-04-15 17:15
Przy rozwiązaniu kończącej się umowy robią wszystko co w ich mocy aby skutecznie zniechęcić do siebie klienta. ZaletyBrakWadyKiepski internet i obsługaMiejscowośćWarszawa -
~Janek / 2020-01-17 20:14
Internet ciągle ma zrywanie połączenia, treagedia trzeba iść do konkurencji. -
~Kura / 2018-08-30 23:01
Ceny mają ciekawe więc się skusiłem. Niestety szybko czar prysnął. Słabe dekodery TV, notorycznie się wieszające a po podłączeniu dysku zewnętrznego to już piach po całości. Po zgłoszeniu zatrzeszczeń i przyjęciu ich przez BOK trzy tygodnie czekałem na montera, który stwierdził, że dekoder nadaje się do wymiany. Miał ze sobą kolejny. Zainstalował po czym podczas testów..., okazał się być gorszym od tego, który był pierwotnie. Mija już ponad miesiąc jak monter miał przyjechać z kolejnym. Tłumaczenie dlaczego tak długo to trwa jest absurdalne. Router Wi-Fi dno. Siła internetu zadowalająca była tylko w pokoju, w którym był zainstalowany. Zadowalająca tzn maks osiągała 40-45% maks prędkości jaką nabyłem. Oczywiście tłumaczono mi, że nigdy nie będzie 100%. Ja to rozumiem ale żeby maks 45% i to w pokoju gdzie był router. W pokoju obok było to już maks 15-20% a w kuchni i trzecim pokoju wcale, bądź sygnał pojawiał się śladowo. Problemu nie widziano. Po zmianie go na ten, który został po poprzedniej Firmie/umowie, sygnał jest nawet pod domem a mieszkam na trzecim piętrze. Stać mnie było na przedłużenie umowy w poprzedniej Firmie, ale JMDI wydawało się na papierze oferować podobne parametry (liczba kanałów i to jakie to są kanały, szybkość łącza internetowego) za nieco niższą kwotę. Uznałem, że po co przepłacać. Co z tego, że mniej jak właściwie nie ma dnia abym nie musiał robić 2-3 razy dziennie (a w weekendy gdzie telewizja jest używana dłużej nawet 5 razy dziennie) twardego resetu polegającego na odłączeniu dekodera na około 15-20sekund od prądu bo wisi i już. Co z tego, że router w cenie jak i tak musiałem mieć swój aby mieć w całym mieszkaniu Wi-Fi a nie tylko w jednym pokoju. Do tego tak podłączyli sygnał TV, że jest on tylko w jednym gniazdku. Chodzi o to, że w pozostałych zniknął sygnał z TV naziemnej. Kiedy korzystałem wcześniej z usług konkurencji był ich sygnał we wskazanym pokoju a w pozostałych dwóch pozostało bez zmian czyli była TV naziemna. Kiedy to zgłaszałem nikt w Jmdi nie rozumiał o czym mówię. Do mieszkania do głównej "puszki" dochodzą dwa przewody. Jeden z TV naziemną drugi do kablówki. Następnie należ podłączyć do nich za pomocą rozdzielnika sygnału kable z poszczególnych pokoi. Tak sprytnie JMDI to zrobiło, że w tym do naziemnej była kablówka a w tym do kablówki nie było nic. Byłoby ok, gdybym chciał multiroom. Wtedy dekodery w pozostałych pokojach i jest git. Ale mam jeden dekoder i w związku z tym tv tylko w jednym pokoju. Za groma nie mogli zrozumieć o co chodzi. Naprawiliśmy to z administratorem budynku. Jak się łatwo domyśleć trzeba było tylko zmienić podłączenie kabli w głównej rozdzielni w budynku bo podłączyli to odwrotnie. Teraz do dwóch pokoi dociera sygnał z naziemnej i do jednego, tego gdzie jest dekoder z kabla. Gdyby nie ten zabieg to po wygaśnięciu umowy nie byłoby sygnału w żadnym kablu dochodzącym do mieszkania. Dramat. Zaletyniewygórowana cenaWadybeznadziejne dekodery oraz routery, obsługa jakby nie rozumiała co się do nich mówi. Tempo reakcji też jakby ktoś ich związał.MiejscowośćWarszawa -
-
~Lidia / 2018-03-15 15:25
Mam umowę od trzech lat. Po każdych zmianach wprowadzanych przez operatora jest coraz mniej programów. Obecnie na początku marca znów firma wprowadziła zmiany i nie mam już żadnego programu Canal +. Niby jest ponad 500 programów, ale 20 z nich nie ma a duża część powtarza się dwa razy. ZaletyŻadneWadyCzęsto brak sygnału.MiejscowośćWarszawa -
~Mariusz / 2019-12-04 10:49
Dwa razy przekładana instalacja. Dzień pierwszy nie działał internet, dzień drugi nie ma telewizji. Czasem nie ma sieci 5 ghz. Infolinia działa i to chyba jedyna rzecz, która funkcjonuje. MiejscowośćWołomin -
~Martin / 2019-09-25 18:33
Kilka lat temu jedna z najlepszych firm usług internetowych. Z roku na rok coraz gorzej. Teraz fatalnie. Sygnał pływa, prędkość przeciętna.
Obsługa? Już jest fatalnie. Jak nie zapłacisz w terminie po kilku dniach cie odetną i martw sie. Nie włączą, bo nieZaletyByło sporo zalet, teraz? Tylko serwis techniczny jest na plus, ale tez było lepiejWadysłaby Internet, kiepskie połączenia telefoniczne, obsługa telefoniczna fatalna, dział handlowy ma wszystko w d..., jak za dużo wymagasz to -masz problem. Dział finansowy tak sztywny jak słupek od znaku.
Dno i tyle.MiejscowośćWarszawa -
~Mm / 2024-06-23 10:36
Absolutna porażka od piątku 16 nie ma internetu ani tv. Zero informacji od jmdi, brak infolinii. Jest niedziela i wcale nie wygląd, żeby mieli to naprawić. Najbardziej wkurza brak rzetelnej informacji od dostawcy. WadyObsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Roco / 2018-09-07 19:03
Ostatnio ciągle nie ma tv i internetu jmdi nie polecam, już nie wspomnę o mistrzostwach piłki nożnej 2018, też przez kilka dni brak tv i netu, jak tylko coś się dzieje nie odbierają telefonów WadyCiągle brak internetuMiejscowośćRadzymin -
~Turek / 2024-06-30 18:34
Często występujące awarie, totalny brak kontaktu w weekend na teoretycznie całodobowej infolinii. Cała niedziela bez internetu. Masz egzaminy? Co to kogo xD zastanawiam się nad wypowiedzeniem umowy z winy dostawcy usługi... Przecież nie wywiązuje się z umowy... WadyKomunikacja
Awarie
InformacjaMiejscowośćGdańsk -
~zzzzzz / 2024-09-24 03:33
to jest nie realne ze internet dziala tylko w godzinach pracy, po godzine 22 intret od JMDI nie dziala, przerywa co 15 min na 10 min co daje 5 minut dzialania, co tez dzialaniem nazawc nie mozna pownieaz jest 120 ping+, nie polecam jezeli macie inny wybor to polecam innego providera :D ZaletyniemaWadywszystko po koleiMiejscowośćWarszawa -
~BB / 2022-11-24 12:03
Mam telewizję kablową i internet. TV czasami się wywala, ale za to Internet trzyma poziom - zawsze chodzi chujowo. Płacę za 100 mb, ale nigdy tyle nie ma, czasem nawet nie mogę korzystać z normalnych serwisów typu wp. Nawet proste strony czasami się nie ładują. Przed chwilą sprawdzałem - ping 6, pobieranie <19 Mb, wysyłanie < 0,3 Mb. Gdybym miał wybór od razu z JMDI bym zrezygnował. ZaletybrakWadyNic nie warty internetMiejscowośćWarszawa -
-
~Cygan / 2021-09-13 08:19
Codziennie resetuje dekoder żeby odbierał. Rzadko przerwy w dostawie telewizji. WiFi całkowicie poza umowa place za 1g a mam tylko 0.015....
I obsługa taka ze tylko dać w gębę... Jak oni pozwalają tak zachowywać się i w taki sposób traktować klienta... 100 co miesiąc... Więc tanio nie jest... I byle jak w zamian... Najchętniej zmienilbym na inną firmę ale nie mam wyboru.... Niestety.ZaletyMało przerwWadyZero internetu i bardzo kiepski WiFi a place za 1gMiejscowośćMarki -
~Daro / 2022-12-14 19:14
Zgłoszenie awarii o 14 tej zaproponowali termin serwisu na drugi dzień ok 15 tej. Ok 19 tej telefon że nikt jutro nie przyjedzie ale proponują wizytę za 3 dni. Totalne olewanie klienta. Przerzucanie odpowiedzialności na podmiot powiązany Gvt sp. z oo. Nie polecam a nawet odradzam no chyba że lubisz kłopoty. WadyKontakt z klientem, terminowość usuwania awarii -
~jam / 2019-04-02 14:12
Ważna ifnormacja dla wszystkich, którym kończy się okres umowy! Wysyłajcie wypowiedzenie umowy duużo wcześniej! Ja wysłałam w miesiącu, kiedy umowa się miała zakończyć, dostałam informację, że wypowiedzenie dotarło do siedziby po dwóch tygodniach! (Poleconym, z Warszawy do Warszaw!), więc musiałam już zapłacić za DWA miesiące poza umową, a nie jeden! czyli 340 zł :) Jedna wielka farsa
Do tego ciągłe naprawy, niedziałający internet, prędkość dużo wolniejsza niż miała być. Obsługa klienta na poziomie zerowymZaletybrakWadywypowiedzenie umowy trwa miesiącami
obsługa klienta arogancka
prędkośc internetuMiejscowośćWarszawa -
~JK / 2023-01-25 14:18
Uważajcie na umowę i dokładnie czytajcie co podpisujecie. Firma ta ma w umowie złodziejskie zapisy (np. przedłużenie umowy automatycznie tylko ze z 3 razy większą ceną za usługi). Dodatkowo ceny "promocyjne" nie są niższe niż ceny "zwykle" konkurencji. Umowa jest na 2 lata i nie da się tego wypowiedzieć. Największy hit to oferta przedłużenia umowy na kolejne 2 lata z ceną wyższa niż dla pozostałych klientów z ich strony :) Wadyobsluga klienta/ canyMiejscowośćWarszawa
strona 20 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »