Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 524 opinii

3.60 / 5

  • Niezawodność
    3.47
  • Obsługa klienta
    3.49
  • Cena
    3.76
  • Parametry
    3.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adam / 2024-06-24 11:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna porażka firmy jmdi. Jestem klientem dopiero od trzech miesięcy a już nie mam internetu ani telewizji od piątku do dzisiaj. Dzwonię do firmy i nikt nie ma odwagi odebrać telefonu. Jestem zły na brak reakcji ze strony jmdi. Brak empatii i waszej bezradności, nie mogę się denerwować gdyż jestem inwalidą.
    MiejscowośćWarszwa
  • ~Adam976 / 2024-04-05 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Z JMDI trzeba być ostrożnym. Po upływie 24-miesięcznego okresu umowa staje się 3 razy droższa. Anulowałem swoją umowę, a JMDI nie zadało sobie trudu, aby przedstawić mi rozsądną ofertę. Tak więc: całkiem OK przez 24 miesiące, ale powinieneś być przygotowany na zmianę po tym czasie.
    ZaletyTanie przez 24 miesiace
    WadyDroge po 24 miesiacach, beznadziejny support i obsulga klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ania / 2024-06-23 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    jesli działa to jest OK; przy awariach - tragedia; brak informacji; niemożność dodzwonienia się na infolinie;
    2-ga doba bez żadnuych usług; ludzie mają prace zdalną i trzeba na szybko dokupować mobilny internet u innego dostawcy; nie polecam; instalacja tez była 5,5 roku temu tragiczna, technik tylko przez ścianę mieszkania, reszta
    trzeba samemu poprowadzić;
    Zaletyteraz brak; wcześniej nie było wyboru innego dostawcy
    Wadyczęste awarie; brak możliwości zgłoszenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ano / 2023-07-20 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Tylko cena dobra, ale jakość fatalna - zarówno TV i internet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~C / 2017-04-15 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciagle pada połączenie, trzeba restartować router kilka lub kilkanascie razy dziennie. Pojawiaja się przerwy, nawet kilkugodzinne w dostępie do netu. Kanaly niekodowane potrafi zakodować. Na infolinii potrafia tylko doradzić restart routera lub podpięcie kompa bezpośrednio. Nie ma opcji na wizytę technika w czasie awarii, proponują wizyte po 3 dniach jak net już jest. Na 2 routerach sygnału nie ma(był pół godz wczesniej), nie widzą problemu. Infolinia niby czynna 24h, a po 19 nigdy nie udało mi się dodzwonić.
    ZaletyBrak - jestem na nich skazany bo nie ma unie innego dostawcy
    WadyZa malo czasu aby wymieniać
    5 lat
  • ~Hornet / 2021-04-15 17:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy rozwiązaniu kończącej się umowy robią wszystko co w ich mocy aby skutecznie zniechęcić do siebie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyKiepski internet i obsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janek / 2020-01-17 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ciągle ma zrywanie połączenia, treagedia trzeba iść do konkurencji.
  • ~Kura / 2018-08-30 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Ceny mają ciekawe więc się skusiłem. Niestety szybko czar prysnął. Słabe dekodery TV, notorycznie się wieszające a po podłączeniu dysku zewnętrznego to już piach po całości. Po zgłoszeniu zatrzeszczeń i przyjęciu ich przez BOK trzy tygodnie czekałem na montera, który stwierdził, że dekoder nadaje się do wymiany. Miał ze sobą kolejny. Zainstalował po czym podczas testów..., okazał się być gorszym od tego, który był pierwotnie. Mija już ponad miesiąc jak monter miał przyjechać z kolejnym. Tłumaczenie dlaczego tak długo to trwa jest absurdalne. Router Wi-Fi dno. Siła internetu zadowalająca była tylko w pokoju, w którym był zainstalowany. Zadowalająca tzn maks osiągała 40-45% maks prędkości jaką nabyłem. Oczywiście tłumaczono mi, że nigdy nie będzie 100%. Ja to rozumiem ale żeby maks 45% i to w pokoju gdzie był router. W pokoju obok było to już maks 15-20% a w kuchni i trzecim pokoju wcale, bądź sygnał pojawiał się śladowo. Problemu nie widziano. Po zmianie go na ten, który został po poprzedniej Firmie/umowie, sygnał jest nawet pod domem a mieszkam na trzecim piętrze. Stać mnie było na przedłużenie umowy w poprzedniej Firmie, ale JMDI wydawało się na papierze oferować podobne parametry (liczba kanałów i to jakie to są kanały, szybkość łącza internetowego) za nieco niższą kwotę. Uznałem, że po co przepłacać. Co z tego, że mniej jak właściwie nie ma dnia abym nie musiał robić 2-3 razy dziennie (a w weekendy gdzie telewizja jest używana dłużej nawet 5 razy dziennie) twardego resetu polegającego na odłączeniu dekodera na około 15-20sekund od prądu bo wisi i już. Co z tego, że router w cenie jak i tak musiałem mieć swój aby mieć w całym mieszkaniu Wi-Fi a nie tylko w jednym pokoju. Do tego tak podłączyli sygnał TV, że jest on tylko w jednym gniazdku. Chodzi o to, że w pozostałych zniknął sygnał z TV naziemnej. Kiedy korzystałem wcześniej z usług konkurencji był ich sygnał we wskazanym pokoju a w pozostałych dwóch pozostało bez zmian czyli była TV naziemna. Kiedy to zgłaszałem nikt w Jmdi nie rozumiał o czym mówię. Do mieszkania do głównej "puszki" dochodzą dwa przewody. Jeden z TV naziemną drugi do kablówki. Następnie należ podłączyć do nich za pomocą rozdzielnika sygnału kable z poszczególnych pokoi. Tak sprytnie JMDI to zrobiło, że w tym do naziemnej była kablówka a w tym do kablówki nie było nic. Byłoby ok, gdybym chciał multiroom. Wtedy dekodery w pozostałych pokojach i jest git. Ale mam jeden dekoder i w związku z tym tv tylko w jednym pokoju. Za groma nie mogli zrozumieć o co chodzi. Naprawiliśmy to z administratorem budynku. Jak się łatwo domyśleć trzeba było tylko zmienić podłączenie kabli w głównej rozdzielni w budynku bo podłączyli to odwrotnie. Teraz do dwóch pokoi dociera sygnał z naziemnej i do jednego, tego gdzie jest dekoder z kabla. Gdyby nie ten zabieg to po wygaśnięciu umowy nie byłoby sygnału w żadnym kablu dochodzącym do mieszkania. Dramat.
    Zaletyniewygórowana cena
    Wadybeznadziejne dekodery oraz routery, obsługa jakby nie rozumiała co się do nich mówi. Tempo reakcji też jakby ktoś ich związał.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lidia / 2018-03-15 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam umowę od trzech lat. Po każdych zmianach wprowadzanych przez operatora jest coraz mniej programów. Obecnie na początku marca znów firma wprowadziła zmiany i nie mam już żadnego programu Canal +. Niby jest ponad 500 programów, ale 20 z nich nie ma a duża część powtarza się dwa razy.
    ZaletyŻadne
    WadyCzęsto brak sygnału.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariusz / 2019-12-04 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwa razy przekładana instalacja. Dzień pierwszy nie działał internet, dzień drugi nie ma telewizji. Czasem nie ma sieci 5 ghz. Infolinia działa i to chyba jedyna rzecz, która funkcjonuje.
    MiejscowośćWołomin
  • ~Martin / 2019-09-25 18:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka lat temu jedna z najlepszych firm usług internetowych. Z roku na rok coraz gorzej. Teraz fatalnie. Sygnał pływa, prędkość przeciętna.
    Obsługa? Już jest fatalnie. Jak nie zapłacisz w terminie po kilku dniach cie odetną i martw sie. Nie włączą, bo nie
    ZaletyByło sporo zalet, teraz? Tylko serwis techniczny jest na plus, ale tez było lepiej
    Wadysłaby Internet, kiepskie połączenia telefoniczne, obsługa telefoniczna fatalna, dział handlowy ma wszystko w d..., jak za dużo wymagasz to -masz problem. Dział finansowy tak sztywny jak słupek od znaku.
    Dno i tyle.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mm / 2024-06-23 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutna porażka od piątku 16 nie ma internetu ani tv. Zero informacji od jmdi, brak infolinii. Jest niedziela i wcale nie wygląd, żeby mieli to naprawić. Najbardziej wkurza brak rzetelnej informacji od dostawcy.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roco / 2018-09-07 19:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio ciągle nie ma tv i internetu jmdi nie polecam, już nie wspomnę o mistrzostwach piłki nożnej 2018, też przez kilka dni brak tv i netu, jak tylko coś się dzieje nie odbierają telefonów
    WadyCiągle brak internetu
    MiejscowośćRadzymin
  • ~Turek / 2024-06-30 18:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Często występujące awarie, totalny brak kontaktu w weekend na teoretycznie całodobowej infolinii. Cała niedziela bez internetu. Masz egzaminy? Co to kogo xD zastanawiam się nad wypowiedzeniem umowy z winy dostawcy usługi... Przecież nie wywiązuje się z umowy...
    WadyKomunikacja
    Awarie
    Informacja
    MiejscowośćGdańsk
  • ~zzzzzz / 2024-09-24 03:33
    Ocena: 2.00 / 5
    to jest nie realne ze internet dziala tylko w godzinach pracy, po godzine 22 intret od JMDI nie dziala, przerywa co 15 min na 10 min co daje 5 minut dzialania, co tez dzialaniem nazawc nie mozna pownieaz jest 120 ping+, nie polecam jezeli macie inny wybor to polecam innego providera :D
    Zaletyniema
    Wadywszystko po kolei
    MiejscowośćWarszawa
  • ~BB / 2022-11-24 12:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam telewizję kablową i internet. TV czasami się wywala, ale za to Internet trzyma poziom - zawsze chodzi chujowo. Płacę za 100 mb, ale nigdy tyle nie ma, czasem nawet nie mogę korzystać z normalnych serwisów typu wp. Nawet proste strony czasami się nie ładują. Przed chwilą sprawdzałem - ping 6, pobieranie <19 Mb, wysyłanie < 0,3 Mb. Gdybym miał wybór od razu z JMDI bym zrezygnował.
    Zaletybrak
    WadyNic nie warty internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Cygan / 2021-09-13 08:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Codziennie resetuje dekoder żeby odbierał. Rzadko przerwy w dostawie telewizji. WiFi całkowicie poza umowa place za 1g a mam tylko 0.015....
    I obsługa taka ze tylko dać w gębę... Jak oni pozwalają tak zachowywać się i w taki sposób traktować klienta... 100 co miesiąc... Więc tanio nie jest... I byle jak w zamian... Najchętniej zmienilbym na inną firmę ale nie mam wyboru.... Niestety.
    ZaletyMało przerw
    WadyZero internetu i bardzo kiepski WiFi a place za 1g
    MiejscowośćMarki
  • ~Daro / 2022-12-14 19:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Zgłoszenie awarii o 14 tej zaproponowali termin serwisu na drugi dzień ok 15 tej. Ok 19 tej telefon że nikt jutro nie przyjedzie ale proponują wizytę za 3 dni. Totalne olewanie klienta. Przerzucanie odpowiedzialności na podmiot powiązany Gvt sp. z oo. Nie polecam a nawet odradzam no chyba że lubisz kłopoty.
    WadyKontakt z klientem, terminowość usuwania awarii
  • ~jam / 2019-04-02 14:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Ważna ifnormacja dla wszystkich, którym kończy się okres umowy! Wysyłajcie wypowiedzenie umowy duużo wcześniej! Ja wysłałam w miesiącu, kiedy umowa się miała zakończyć, dostałam informację, że wypowiedzenie dotarło do siedziby po dwóch tygodniach! (Poleconym, z Warszawy do Warszaw!), więc musiałam już zapłacić za DWA miesiące poza umową, a nie jeden! czyli 340 zł :) Jedna wielka farsa
    Do tego ciągłe naprawy, niedziałający internet, prędkość dużo wolniejsza niż miała być. Obsługa klienta na poziomie zerowym
    Zaletybrak
    Wadywypowiedzenie umowy trwa miesiącami
    obsługa klienta arogancka
    prędkośc internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JK / 2023-01-25 14:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważajcie na umowę i dokładnie czytajcie co podpisujecie. Firma ta ma w umowie złodziejskie zapisy (np. przedłużenie umowy automatycznie tylko ze z 3 razy większą ceną za usługi). Dodatkowo ceny "promocyjne" nie są niższe niż ceny "zwykle" konkurencji. Umowa jest na 2 lata i nie da się tego wypowiedzieć. Największy hit to oferta przedłużenia umowy na kolejne 2 lata z ceną wyższa niż dla pozostałych klientów z ich strony :)
    Wadyobsluga klienta/ cany
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016