Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

3.61 / 5

  • Niezawodność
    3.49
  • Obsługa klienta
    3.50
  • Cena
    3.77
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ula / 2023-08-08 09:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kilku lat jestem klientem tego operatora, ale to co się dzieje obecnie to jakiś koszmar. Umowę chętnie przedłużają ale obsługa umowy leży na całego. Nigdy tak nie było. Co się stało z tą firma, z której usług byłam naprawdę zadowolona przez te lata? Nie pojmuję. Zmiany owszem ale po to się je robi by były na lepsze a nie na gorsze.
    Płacę za usługi, których nie mam, bo od dwóch miesięcy nikt nie raczy przyjechać i przedłużyć mi kabla tak bym mogła korzystać z TV. Przy podpisaniu umowy oczywiście nikt nie informuje, że trzeba mieć zainstalowany dekoder przy routerze od Wi-Fi, i teraz by spełnić te wymagania powinnam zrobić demolkę w pokoju by przenieść TV na drugą stronę pokoju, bo kabel jest za krótki! Cyrk!
    ZaletyInternet chodzi ok
    WadyObsługa umowy koszmarna, nie ma z kim rozmawiać, na infolinii młode dziewczyny, nic nie mogą, ani z szefem ani z obsługą
    MiejscowośćJabłonna
  • ~Wojtek / 2024-07-04 10:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Nikt nie odbiera telefonu (BOK) - wisiałem na telefonie kilkanaście minut.
    Nie działa strona bok.jmdi.pl
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Czesław / 2024-06-30 13:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, w ciągu miesiąca było już chyba 5 albo 6 awarii. Nikt nie odbiera telefonów. Zero komunikacji !!!! Same awarie,((( ciągle problem z internetem.
    Jeżeli jest ktoś przed wyborem, polecam alternatywne rozwiązania!!!
    ZaletyNarazie nie widzę
    WadyOstatnio najgorsze dostawce internetu!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ja / 2022-01-04 21:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo niestabilne połączenie, sa dni kiedy nie da przez 15 min obyć bez dc, krotkich przerw w dostepie do netu. Znacznie utrudnia to pracę na vpn lub granie online. Technicy w większość też pozostawiają wiele do zyczenia, nie podłączając np wszystkich wiązek kabla w skrzynce z mediami. Opinia po 10 latach wspolpracy z monopolistą na wspolnocie, nigdy więcej.
    ZaletyWystawiają terminowo faktury
    WadyNie odbierają sami s0rzetu, który wypożyczają. Slavo reagują na problemy użytkowników, czesto przrywa polaczenie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ja / 2022-01-14 22:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeśli grasz online nigdy nie korzystaj z ich usług. Niestety są jedynym operatorem u mnie od 9 lat i nie mogę spokojnie grać online w WoT bo często mam mikro przerwy w dostawie neta, które powodują furię jak wywala mnie z bitwy w najmniej spodziewanym momencie. POŁĄCZENIE NIESTABILNE
    ZaletyBRAK
    Wadynie dodzwonisz sie na BOK jak potrzeba
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mccm / 2024-05-31 19:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Poziom niezawodności połączenia z internetem okazał się niewystarczający i po miesiącu postanowiłem odstąpić od umowy. JMDI nie chciało załatwić sprawy polubownie i wystawiają jakieś dziwne faktury i mnie straszą. Serwisant próbował mnie wielokrotnie przekonać że problem z internetem to moja wina. Lepiej trzymać się dużych korporacji - tych kontroluje ukoik więc nie pozwalają sobie na takie cuda.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~melane / 2017-07-18 13:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Od samego początku umowy (ok. 1,5 roku) występują problemy z dostępem do usług (zazwyczaj rano ale nie tylko) więc praca zdalna jest bardzo mocno utrudniona.
    Od tygodnia to co się dzieje przechodzi wszelkie pojęcie bo tak źle jeszcze nie było. 24h "awaria" a później ciągłe zaniki sygnału.
    Czy moich szefów / klientów to interesuje? Raczej nie i tylko robimy z siebie...głupka.
    Jak nie ma sygnału to i ich strona nie działa i automatycznie telefon. Jedyne informacje to te na FB....na pewno nie przedłużymy umowy.
    ZaletyNie mieliśmy wyboru - jedyny dostawca w nowych blokach
    WadyBardzo częste zaniki sygnału, w ostatnim czasie wręcz kilkugodzinne wyłączenia
    Brak kontaktu przez infolinię
    lakoniczne informacje na FB (i tak dziwne, że od czasu do czasu się pojawiają)
    Gdańsk
  • ~Norbert / 2024-06-14 10:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko zależy na jakiegoś opiekuna sie trafi, same usługi są ok natomiast obsługa jest beznadziejna. W tym roku trafilem na Pana Piotra Sosnowskiego i nie tylko musze zakończyć usługi z jmdi ale także odradzać wszystkim ich uslugi i być może będę musiał walczyć z nimi bo wymyślaja sposoby żeby wyłudzić kase. Wiec jeśli to jest sposób na zarobienie kasy dla firmy wg Pana p.sosnowskiego obrócić stałego klienta we wroga który płacił regularnie w probe wyludzenia 100zl no to gratuluję podejścia do sprzedaży
    ZaletyInternet dziala
    WadyObsługa klienta, drobny druczek i próba na tej podstawie zastraszenia klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2020-03-08 13:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Niedawno zmieniłem umowę i przyspieszyłem net o 100mb. Od tej pory codziennie po kilka razy zrywa połączenie.
    Internet idzie bezpośrednio kablem do stacjonarki. Na infolinii informują, że z ich strony wszystko w porządku, wina jest Microsoftu i nie pomogą. Widać nowa prędkość za wysoka dla windowsa...

    Wkurzony jestem i bezradny, bo to jedyny operator w moim bloku a lubię i wolę kable :( Ale chyba skończy się na operatorze komórkowym, bo tak to się żyć nie da.
    Zaletyceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Raf / 2024-06-21 19:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Same awarie ciągle problem z internetem. Fajnie jest .. piąteczek mecz Polska Austria oglądany na telefonie. Bo ja nie mam kablówki tylko jmdi gdzie awaria jest normą.. Szanowni Państwo pracują do 17 więc nie odbiorą.. super usługa. W pn zadzownie złożyć wypowiedzenie umowy bo nie lubię płacić za usługi które nie są realizowane.
    ZaletyCzasem działa internet
    WadyAwarie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rafal / 2024-06-24 21:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Net się zawiesza non stop, ostatni weekend spędzony częściowo bez internetu i całkowicie bez tv. Brak kontaktu z infolinią, brak formularza reklamacji na stronie. Nie sposób się dzwonić, dziś dalej tv przycina..
    ZaletyCena
    WadyNiestabilny internet, liczne awarie, właściwie są normą. Zapomniałem jak to jest mieć normalną telewizje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~xdd / 2024-06-30 10:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, w ciągu miesiąca było już chyba 6 albo 7 awarii. Nikt nie odbiera telefonów a jak już odbierze na infolinii we Wrocławiu - mieście w którym korzystam z usług, przekazują, że nic nie wiedzą i trzeba dzwonić do Warszawy, gdzie nigdy nikt nie odbiera. Fatalna obsługa i jakość usług, oczywiście wypowiedzenie umowy się nie opłaca, ponieważ jak wiele osób już pisało na niesponsorowanych opiniach naliczana jest wysoka kwota. Jeżeli jest ktoś przed wyborem, polecam alternatywne rozwiązania.
    ZaletyXD czasami działa
    MiejscowośćWrocław
  • ~adam / 2024-06-24 11:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna porażka firmy jmdi. Jestem klientem dopiero od trzech miesięcy a już nie mam internetu ani telewizji od piątku do dzisiaj. Dzwonię do firmy i nikt nie ma odwagi odebrać telefonu. Jestem zły na brak reakcji ze strony jmdi. Brak empatii i waszej bezradności, nie mogę się denerwować gdyż jestem inwalidą.
    MiejscowośćWarszwa
  • ~Adam976 / 2024-04-05 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Z JMDI trzeba być ostrożnym. Po upływie 24-miesięcznego okresu umowa staje się 3 razy droższa. Anulowałem swoją umowę, a JMDI nie zadało sobie trudu, aby przedstawić mi rozsądną ofertę. Tak więc: całkiem OK przez 24 miesiące, ale powinieneś być przygotowany na zmianę po tym czasie.
    ZaletyTanie przez 24 miesiace
    WadyDroge po 24 miesiacach, beznadziejny support i obsulga klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ania / 2024-06-23 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    jesli działa to jest OK; przy awariach - tragedia; brak informacji; niemożność dodzwonienia się na infolinie;
    2-ga doba bez żadnuych usług; ludzie mają prace zdalną i trzeba na szybko dokupować mobilny internet u innego dostawcy; nie polecam; instalacja tez była 5,5 roku temu tragiczna, technik tylko przez ścianę mieszkania, reszta
    trzeba samemu poprowadzić;
    Zaletyteraz brak; wcześniej nie było wyboru innego dostawcy
    Wadyczęste awarie; brak możliwości zgłoszenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ano / 2023-07-20 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Tylko cena dobra, ale jakość fatalna - zarówno TV i internet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~C / 2017-04-15 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciagle pada połączenie, trzeba restartować router kilka lub kilkanascie razy dziennie. Pojawiaja się przerwy, nawet kilkugodzinne w dostępie do netu. Kanaly niekodowane potrafi zakodować. Na infolinii potrafia tylko doradzić restart routera lub podpięcie kompa bezpośrednio. Nie ma opcji na wizytę technika w czasie awarii, proponują wizyte po 3 dniach jak net już jest. Na 2 routerach sygnału nie ma(był pół godz wczesniej), nie widzą problemu. Infolinia niby czynna 24h, a po 19 nigdy nie udało mi się dodzwonić.
    ZaletyBrak - jestem na nich skazany bo nie ma unie innego dostawcy
    WadyZa malo czasu aby wymieniać
    5 lat
  • ~Hornet / 2021-04-15 17:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy rozwiązaniu kończącej się umowy robią wszystko co w ich mocy aby skutecznie zniechęcić do siebie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyKiepski internet i obsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janek / 2020-01-17 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet ciągle ma zrywanie połączenia, treagedia trzeba iść do konkurencji.
  • ~Kura / 2018-08-30 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Ceny mają ciekawe więc się skusiłem. Niestety szybko czar prysnął. Słabe dekodery TV, notorycznie się wieszające a po podłączeniu dysku zewnętrznego to już piach po całości. Po zgłoszeniu zatrzeszczeń i przyjęciu ich przez BOK trzy tygodnie czekałem na montera, który stwierdził, że dekoder nadaje się do wymiany. Miał ze sobą kolejny. Zainstalował po czym podczas testów..., okazał się być gorszym od tego, który był pierwotnie. Mija już ponad miesiąc jak monter miał przyjechać z kolejnym. Tłumaczenie dlaczego tak długo to trwa jest absurdalne. Router Wi-Fi dno. Siła internetu zadowalająca była tylko w pokoju, w którym był zainstalowany. Zadowalająca tzn maks osiągała 40-45% maks prędkości jaką nabyłem. Oczywiście tłumaczono mi, że nigdy nie będzie 100%. Ja to rozumiem ale żeby maks 45% i to w pokoju gdzie był router. W pokoju obok było to już maks 15-20% a w kuchni i trzecim pokoju wcale, bądź sygnał pojawiał się śladowo. Problemu nie widziano. Po zmianie go na ten, który został po poprzedniej Firmie/umowie, sygnał jest nawet pod domem a mieszkam na trzecim piętrze. Stać mnie było na przedłużenie umowy w poprzedniej Firmie, ale JMDI wydawało się na papierze oferować podobne parametry (liczba kanałów i to jakie to są kanały, szybkość łącza internetowego) za nieco niższą kwotę. Uznałem, że po co przepłacać. Co z tego, że mniej jak właściwie nie ma dnia abym nie musiał robić 2-3 razy dziennie (a w weekendy gdzie telewizja jest używana dłużej nawet 5 razy dziennie) twardego resetu polegającego na odłączeniu dekodera na około 15-20sekund od prądu bo wisi i już. Co z tego, że router w cenie jak i tak musiałem mieć swój aby mieć w całym mieszkaniu Wi-Fi a nie tylko w jednym pokoju. Do tego tak podłączyli sygnał TV, że jest on tylko w jednym gniazdku. Chodzi o to, że w pozostałych zniknął sygnał z TV naziemnej. Kiedy korzystałem wcześniej z usług konkurencji był ich sygnał we wskazanym pokoju a w pozostałych dwóch pozostało bez zmian czyli była TV naziemna. Kiedy to zgłaszałem nikt w Jmdi nie rozumiał o czym mówię. Do mieszkania do głównej "puszki" dochodzą dwa przewody. Jeden z TV naziemną drugi do kablówki. Następnie należ podłączyć do nich za pomocą rozdzielnika sygnału kable z poszczególnych pokoi. Tak sprytnie JMDI to zrobiło, że w tym do naziemnej była kablówka a w tym do kablówki nie było nic. Byłoby ok, gdybym chciał multiroom. Wtedy dekodery w pozostałych pokojach i jest git. Ale mam jeden dekoder i w związku z tym tv tylko w jednym pokoju. Za groma nie mogli zrozumieć o co chodzi. Naprawiliśmy to z administratorem budynku. Jak się łatwo domyśleć trzeba było tylko zmienić podłączenie kabli w głównej rozdzielni w budynku bo podłączyli to odwrotnie. Teraz do dwóch pokoi dociera sygnał z naziemnej i do jednego, tego gdzie jest dekoder z kabla. Gdyby nie ten zabieg to po wygaśnięciu umowy nie byłoby sygnału w żadnym kablu dochodzącym do mieszkania. Dramat.
    Zaletyniewygórowana cena
    Wadybeznadziejne dekodery oraz routery, obsługa jakby nie rozumiała co się do nich mówi. Tempo reakcji też jakby ktoś ich związał.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030