Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 544 opinii

3.62 / 5

  • Niezawodność
    3.50
  • Obsługa klienta
    3.51
  • Cena
    3.78
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2021-03-18 08:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Zbyt często problemy z łączem, zbyt późno dowiadujemy się o prowadzonych pracach remontowych na liniach oraz bardzo trudno połączyć się z konsultantem w razie jakichkolwiek pytań
    Zaletybrak
    Wadyproblemy z łączem
    MiejscowośćWołomin
  • ~Michał / 2022-03-23 21:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie było nieżle, ale od jakiegoś miesiąca predkosc internetu w godz szczytu 11-16 spada o ok 70%, momentami nawet 90%. Brak diagnostyki co jest powodem tych spadków, podejrzewam zbyt duza liczbe klientow na jeden swiatlowod...

    dekoder do tv czesto sie wiesza, nic nie pomogła wymiana
    Zaletycena
    predkosc (poza godz. szczytu)
    Wadyspadki predkosci, a nawet kompletne odciecie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~xxx / 2022-07-06 21:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa ofertowa ma cie gdzieś. Chetnie bym rozszeżył oferte ale nie da sie tam nic ustalić
    ZaletyDziała
    WadyTrudny kontakt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aga / 2024-03-02 21:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystanie z pilota do telewizora to dramat.Trzeba dokładnie wycelować pilotem w stronę dekodera bo inaczej nie działa w ogóle.
    WadyKorzystanie z pilota to dramat.Trzeba dokładnie wycelować pilotem w stronę dekodera bo inaczej nie łapie w ogóle.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dmowski / 2024-06-21 22:03
    Ocena: 2.75 / 5
    19.06 - 21.06.2024 - najpierw problemy z adresami DNS (internet nie działa, potem rozłącza już na każdym urządzeniu, a dzisiaj nawet telewizja nie działa (mecz Polska- Austria).
    Nie działa centrum pomocy, żadnego kontaktu, strona się na ładuje, a na telefonicznym zgłoszeniu możecie sobie wyłącznie muzyki posłuchać - oczywiście połączenie aktywne za które płacicie.
    Żenada, żadnego powiadomienia, żadnego sms (darmowego) nic, po prostu czarna dziura - To dopiero jest fajna firma, która dba o klientów
    WadyAwaria
    Brak kontaktu
    Brak informacji
    MiejscowośćPruszków
  • ~John / 2022-08-01 11:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Ogólnie poprawnie.
    Przewody na słupach Orange bez zgody sąsiadów.
    ZaletyBrak awarii.
    WadySzybkość internetu -60 do 70% tego co w umowie.
    MiejscowośćPomiechówek
  • ~KasiaP / 2022-06-22 12:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem wieloletnią klientką JMDI dostarczali mi usługę internetową i byłam zadowolona z usługi. Niezbyt częste awarie i dość szybko usuwane. Skuszona wieloletnią współpracą zmieniłam umowę wykupując pakiet większy internet plus telewizja. I tylko etap podpisania umowy elektronicznie był pomyślny. Potem zaczęły się schody. Umówiona instalacja telewizji nie doszła do skutku ponieważ pan Instalator nie miał kluczy, aby dostać się do szachtów. Rozpoczęła się długa i trudna przeprawa telefoniczna z JMDI i przerzucanie się odpowiedzialnością pomiędzy poszczególnymi działami.
    Drugi termin instalacji telewizji był bardziej pomyślny, ale tym razem pan Instalator przyjechał bez routera, który miał być wymieniony do internetu. Okazała się, że Pan nie miał go w zleceniu. Zadzwoniłam do tzw. opiekuna klienta i Pani Katarzyna W. niezadowolona, że za późno do niej dzwonię nie czuła się w żaden sposób odpowiedzialna za zaistniałą sytuację, bo przecież mogę router odebrać z biura (!?)
    Kiedy kolejnego dnia zadzwoniłam na infolinię techniczną dowiedziałam się, że dział handlowy czyli Pani Katarzyna W. nie przekazała dokumentów do działu technicznego, żeby ten router wydali.
    Po tej informacji próbowałam dodzwonić się do działu handlowego i Pani Katarzyny W., ale nikt nie odbierał telefonu i nie oddzwaniał.
    Podsumowując: koszmarna obsługa klienta, bałagan organizacyjny, nikt za nic nie odpowiada w tej firmie.
    Nie polecam chyba, że na własne ryzyko.
    Zaletysprawnie działający internet
    Wadybardzo zła obsługa klienta, bałagan, chaos organizacyjny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nie wyrażam zgodny / 2022-04-30 03:49
    Ocena: 2.75 / 5
    usługi w przyzwoitej cenie, pomino regularnych wpłat, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Woombath / 2020-08-13 00:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Kolejna przerwa w dostawie, drogo mnie kosztowała. Nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Angus / 2020-12-11 22:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Awarie... dramaaat!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Anonymous / 2021-07-25 01:02
    Ocena: 2.50 / 5
    25.07.2021 Internet nie działa już 4 dni.
    Firma nie próbuje załagodzić problemu nie polecam.
    Zaletyśrednio szybki internet
    WadyBrak rozwiązywania problemów.
    Długi czas oczekiwania na rozwiązanie usterek.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aspic / 2018-03-14 20:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Średnio raz na dwa miesiące nie mam internetu przez kilka dni i muszę czekać na technika nie wiem czy to ktoś bawi się w mojej skrzynce czy co ale ogólnie padają.
    ZaletyCena
    WadyCzęste problemy techniczne, wolna obsługa techniczna,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bartosz / 2020-01-29 22:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Problem z siecią, często, za często...
    Obsługa twierdzi że do mnie dochodzi netu ok, a później okazuje się że awaria i z 600mb mam 20mb...
    MiejscowośćRadzymin
  • ~Dariusz / 2021-09-29 15:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Usługi OK...
    Infolinia dno nie można się połączyć godz.15.
    Muzyki wolę posłuchać w radiu niż w słuchawce.
    Prędzej łączę się z przychodnią lekarską na Książkowej.
    Dariusz
    ZaletyCena za usługi
    WadyInfolinia dno,muzyki wolę słuchać w radiu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~domi94 / 2017-10-16 21:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Regularne przerwy w dostawach Internetu. Technicy przyszli już po raz trzeci i nic nie naprawili.
  • ~Elo / 2021-03-12 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Parametry i cena daje radę, ale organizacja i obsługa klienta okropna i nigdy w życiu nie spotkałem się z takim aroganckim podejściem.
    Wadyobsługa, organizacja, arogancja
    MiejscowośćMarki
  • ~Greg / 2025-02-04 08:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Sprzedażowo bez zarzutu, obsługowo dno! Jak kupić to dzwonią 5 razy dziennie jak z czymś problem to email bez żadnej odpowiedzi
    ZaletyOcena
    WadyKontakt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jacek / 2018-09-21 19:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Szybkość internetu na poziomie ok 70% wartości z umowy.
    Router kupiłem sam. Monterzy sprawnie wszystko podłączyli.
    Później kontakt z obsługą klienta na dramatycznym poziomie. Opieszałość i arogancja.
    Jakoś połączenia akceptowalna ale brak możliwości łączenia się po VPN.
    Po kilku tygodniach konsultacji i prób okazało się, że to niemożliwe i muszę dopłacić 50% ceny abonamentu co miesiąc, żeby włączyli jakąś tam usługę i "może zadziała".
    Z uwagi, że często pracuję z domu jak dla mnie produkt niekompletny.
    Cena nieznacznie niższa od konkurencji.
    Ostatecznie po dwóch latach zrezygnowałem z usług.
    Wady- opieszałość i arogancja obsługi
    - brak możliwości łączenia się po VPN (opcja dodatkowo płatna)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~K. / 2023-03-24 17:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Dopóki człowiek zawiera umowę i korzysta z usług to wszystko cacy. Ale spróbuj tylko wypowiedzieć umowę i zrezygnować z umowy. Wprowadzanie klienta w błąd. Bezustanne "automatyczne przedłużanie subskrypcji", jako że rzekomo nie dałeś znać o chęci wypowiedzenia umowy danego dnia o danej godzinie i sekundzie. Mówienie, że sprzęt, który dostałeś za darmo od instalatora możesz sobie zatrzymać, po czym naliczanie kar za brak jego zwrotu. To po prostu zwykli scammerzy. Nigdy więcej nie zawrę żadnej umowy z tą firmą i każdemu stanowczo odradzam!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~malami / 2019-03-13 18:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet często się wyłącza i trzeba resetować router. Internet często spowalnia i zamula, co jest frustrujące, gdyż nie czuję tego 300 Mb/s, za które płacę. Oferta TV jest kiepska, nie ma np. ciekawych programów jak Nat Geo Wild czy Animal Planet, za to kilka programów z muzyką disco polo... Dodam, że JMDI zostało mi narzucone, gdyż deweloper podpisał z nim umowę i tylko oni mogli okablować osiedle, co chyba do końca nie jest legalne. Sama wybrałabym innego operatora jak miałabym taką możliwość.
    ZaletyPomocna obsługa klienta
    WadyInternet, oferta kanałów tv, cena, monopol na nowych osiedlach
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319