19.06 - 21.06.2024 - najpierw problemy z adresami DNS (internet nie działa, potem rozłącza już na każdym urządzeniu, a dzisiaj nawet telewizja nie działa (mecz Polska- Austria).
Nie działa centrum pomocy, żadnego kontaktu, strona się na ładuje, a na telefonicznym zgłoszeniu możecie sobie wyłącznie muzyki posłuchać - oczywiście połączenie aktywne za które płacicie.
Żenada, żadnego powiadomienia, żadnego sms (darmowego) nic, po prostu czarna dziura - To dopiero jest fajna firma, która dba o klientów
WadyAwaria
Brak kontaktu
Brak informacji
MiejscowośćPruszków
~John / 2022-08-01 11:36
Ocena: 2.75 / 5
Ogólnie poprawnie.
Przewody na słupach Orange bez zgody sąsiadów.
ZaletyBrak awarii.
WadySzybkość internetu -60 do 70% tego co w umowie.
MiejscowośćPomiechówek
~KasiaP / 2022-06-22 12:19
Ocena: 2.75 / 5
Jestem wieloletnią klientką JMDI dostarczali mi usługę internetową i byłam zadowolona z usługi. Niezbyt częste awarie i dość szybko usuwane. Skuszona wieloletnią współpracą zmieniłam umowę wykupując pakiet większy internet plus telewizja. I tylko etap podpisania umowy elektronicznie był pomyślny. Potem zaczęły się schody. Umówiona instalacja telewizji nie doszła do skutku ponieważ pan Instalator nie miał kluczy, aby dostać się do szachtów. Rozpoczęła się długa i trudna przeprawa telefoniczna z JMDI i przerzucanie się odpowiedzialnością pomiędzy poszczególnymi działami.
Drugi termin instalacji telewizji był bardziej pomyślny, ale tym razem pan Instalator przyjechał bez routera, który miał być wymieniony do internetu. Okazała się, że Pan nie miał go w zleceniu. Zadzwoniłam do tzw. opiekuna klienta i Pani Katarzyna W. niezadowolona, że za późno do niej dzwonię nie czuła się w żaden sposób odpowiedzialna za zaistniałą sytuację, bo przecież mogę router odebrać z biura (!?)
Kiedy kolejnego dnia zadzwoniłam na infolinię techniczną dowiedziałam się, że dział handlowy czyli Pani Katarzyna W. nie przekazała dokumentów do działu technicznego, żeby ten router wydali.
Po tej informacji próbowałam dodzwonić się do działu handlowego i Pani Katarzyny W., ale nikt nie odbierał telefonu i nie oddzwaniał.
Podsumowując: koszmarna obsługa klienta, bałagan organizacyjny, nikt za nic nie odpowiada w tej firmie.
Nie polecam chyba, że na własne ryzyko.
usługi w przyzwoitej cenie, pomino regularnych wpłat, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
MiejscowośćGdańsk
~Woombath / 2020-08-13 00:34
Ocena: 2.75 / 5
Kolejna przerwa w dostawie, drogo mnie kosztowała. Nie polecam.
MiejscowośćWarszawa
~Angus / 2020-12-11 22:40
Ocena: 2.50 / 5
Awarie... dramaaat!
Miejscowośćwarszawa
~Anonymous / 2021-07-25 01:02
Ocena: 2.50 / 5
25.07.2021 Internet nie działa już 4 dni.
Firma nie próbuje załagodzić problemu nie polecam.
Zaletyśrednio szybki internet
WadyBrak rozwiązywania problemów.
Długi czas oczekiwania na rozwiązanie usterek.
MiejscowośćWarszawa
~Aspic / 2018-03-14 20:36
Ocena: 2.50 / 5
Średnio raz na dwa miesiące nie mam internetu przez kilka dni i muszę czekać na technika nie wiem czy to ktoś bawi się w mojej skrzynce czy co ale ogólnie padają.
ZaletyCena
WadyCzęste problemy techniczne, wolna obsługa techniczna,
MiejscowośćWarszawa
~Bartosz / 2020-01-29 22:41
Ocena: 2.50 / 5
Problem z siecią, często, za często...
Obsługa twierdzi że do mnie dochodzi netu ok, a później okazuje się że awaria i z 600mb mam 20mb...
MiejscowośćRadzymin
~Dariusz / 2021-09-29 15:20
Ocena: 2.50 / 5
Usługi OK...
Infolinia dno nie można się połączyć godz.15.
Muzyki wolę posłuchać w radiu niż w słuchawce.
Prędzej łączę się z przychodnią lekarską na Książkowej.
Dariusz
ZaletyCena za usługi
WadyInfolinia dno,muzyki wolę słuchać w radiu.
MiejscowośćWarszawa
~domi94 / 2017-10-16 21:56
Ocena: 2.50 / 5
Regularne przerwy w dostawach Internetu. Technicy przyszli już po raz trzeci i nic nie naprawili.
~Elo / 2021-03-12 09:40
Ocena: 2.50 / 5
Parametry i cena daje radę, ale organizacja i obsługa klienta okropna i nigdy w życiu nie spotkałem się z takim aroganckim podejściem.
Wadyobsługa, organizacja, arogancja
MiejscowośćMarki
~Greg / 2025-02-04 08:39
Ocena: 2.50 / 5
Sprzedażowo bez zarzutu, obsługowo dno! Jak kupić to dzwonią 5 razy dziennie jak z czymś problem to email bez żadnej odpowiedzi
ZaletyOcena
WadyKontakt
MiejscowośćWarszawa
~Jacek / 2018-09-21 19:00
Ocena: 2.50 / 5
Szybkość internetu na poziomie ok 70% wartości z umowy.
Router kupiłem sam. Monterzy sprawnie wszystko podłączyli.
Później kontakt z obsługą klienta na dramatycznym poziomie. Opieszałość i arogancja.
Jakoś połączenia akceptowalna ale brak możliwości łączenia się po VPN.
Po kilku tygodniach konsultacji i prób okazało się, że to niemożliwe i muszę dopłacić 50% ceny abonamentu co miesiąc, żeby włączyli jakąś tam usługę i "może zadziała".
Z uwagi, że często pracuję z domu jak dla mnie produkt niekompletny.
Cena nieznacznie niższa od konkurencji.
Ostatecznie po dwóch latach zrezygnowałem z usług.
Wady- opieszałość i arogancja obsługi
- brak możliwości łączenia się po VPN (opcja dodatkowo płatna)
MiejscowośćWarszawa
~K. / 2023-03-24 17:15
Ocena: 2.50 / 5
Dopóki człowiek zawiera umowę i korzysta z usług to wszystko cacy. Ale spróbuj tylko wypowiedzieć umowę i zrezygnować z umowy. Wprowadzanie klienta w błąd. Bezustanne "automatyczne przedłużanie subskrypcji", jako że rzekomo nie dałeś znać o chęci wypowiedzenia umowy danego dnia o danej godzinie i sekundzie. Mówienie, że sprzęt, który dostałeś za darmo od instalatora możesz sobie zatrzymać, po czym naliczanie kar za brak jego zwrotu. To po prostu zwykli scammerzy. Nigdy więcej nie zawrę żadnej umowy z tą firmą i każdemu stanowczo odradzam!!!
MiejscowośćWarszawa
~malami / 2019-03-13 18:00
Ocena: 2.50 / 5
Internet często się wyłącza i trzeba resetować router. Internet często spowalnia i zamula, co jest frustrujące, gdyż nie czuję tego 300 Mb/s, za które płacę. Oferta TV jest kiepska, nie ma np. ciekawych programów jak Nat Geo Wild czy Animal Planet, za to kilka programów z muzyką disco polo... Dodam, że JMDI zostało mi narzucone, gdyż deweloper podpisał z nim umowę i tylko oni mogli okablować osiedle, co chyba do końca nie jest legalne. Sama wybrałabym innego operatora jak miałabym taką możliwość.
ZaletyPomocna obsługa klienta
WadyInternet, oferta kanałów tv, cena, monopol na nowych osiedlach
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2022-06-17 10:16
Ocena: 2.50 / 5
Firma porażka. Przed przedłużeniem umowy wyraźnie dopytałem, czy przeniosą mi ją pod nowy adres, bo zaraz będę się przeprowadzał i potwierdzili. Potem jeszcze pytałem na ile wcześniej lepiej ich uprzedzić, by zaklepać termin przeniesienia zgodny z przeprowadzką. Dopełniłem wszystkiego. Przyszli, stwierdzili, że jednak nie da się chwilowo podłączyć, ale mam czekać na telefon, bo muszą coś doinstalować. No i czekam, tydzień bez internetu w nowym mieszkaniu. Dzwonię i dopominam się, nie ma możliwości ustalenia żadnego konkretnego, ani nawet ogólnego terminu, mam czekać na ich łaskę i dobry humor. Przeprowadzka zatrzymana, remontu starego mieszkania nie mogę zrobić, tracę nerwy i pieniądze.
Nie polecam jeśli szukacie solidnej firmy. Zero procedur, zero informacji, tylko jakieś tajne widzimisie i olewanie klienta.
ZaletyNiezłe ceny
WadyChaos, brak organizacji, beznadziejna obsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~MK / 2021-04-15 15:42
Ocena: 2.50 / 5
Nie dbają o stałego klienta. Najważniejsze aby płacić i się nie wychylać. Jeśli coś nie działa to na pewno nie z ich winy a nie działa często. Jak komuś zależy na jakości to lepiej wybrać konkurencję. Ja już raczej umowy nie przedłużę.
ZaletyCena
WadyJakość
MiejscowośćKobyłka
~Sebastian / 2024-02-20 13:26
Ocena: 2.50 / 5
Sam internet ok umowa płacenie rzadko internet niedziala. Ale obsługa klienta jak chcesz zakończyć umowę jak np sprzedajesz mieszkanie fatalna. Żadna inna firma nie straszy kosztami jak oni. Żadna inna firma która sprzedaje internet. Przez maila ani na tel nie można było się dowiedzieć jakie są koszta. Chcesz zrezygnować to nawet nie wiadomo ile będziesz musiał zapłacić. Pomóc przez tel tragiczna.
ZaletyDzial
WadyObsługa i generalnie kontakt. A wypowiedzenie umowy to już dramat.
MiejscowośćWarszawa
~Teresa / 2019-10-06 16:53
Ocena: 2.50 / 5
Zawarłam umowę 2 lata temu. Właśnie moja umowa dobiegła końca. Wszystko było w miarę ok. Internet działał. Zdecydowałam się na niekontynuowanie umowy ze względu na stawki cenowe. Po upływie 26mcy abonamenty z 40zl miał mi podskoczyć do 110zl. Uznalam ze zakończę te umowę i podpisze nowa. Złożyłam pismo tak jak chcieli czyli na miesiąc przed końcem umowy. Myslalam ze wszystko jest ok, ale nie. Zauważyłam że 1 października internet wciaz działał, 2go i 3go też. Napisalam więc do obsługi klienta i zapytałam o co chodzi. Wystawili mi fakturę za te 3 dni. Co się okazało.. Najpierw Pan stwierdził że moja umowa zaczęła się 3 października więc się kończy 3 października. Ja zdziwiona sprawdziłam jak to w tej mojej umowie. Niestety umowa była od 1 sierpnia 2017 do 30 września 2019. Zrobilam zdjęcia i wysłałam. Pan odpowiedzial że w ich systemie jest od 4 sierpnia do 3 października. No coś tu jest nie halo! Nie zamierzam opłacać tej faktury bo to nie z mojej winy zle dane wprowadzili do systemu. Sprawę zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Teraz rozumiem skąd tak zle opinie ma JMDI. Żenada.