Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 544 opinii

3.62 / 5

  • Niezawodność
    3.50
  • Obsługa klienta
    3.51
  • Cena
    3.78
  • Parametry
    3.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karen123 / 2021-01-15 09:54
    Ocena: 3.50 / 5
    Infolinia i wsparcie techniczne to jest masakra. Jeszcze tak żałosnej obsługi nie widziałam. Jedyna pomoc to proszę zrestartować router, sama potrafię to zrobić, bez wsparcia, dzwonię jak mam rzeczywisty problem i podstawowe czynności nie przyniosły efektu. Przykładowa sytuacja, od wczoraj nie mam internetu w domu, dzwonię na infolinię, tradycyjne zalecenie, proszę zrestartować :) cóż nic to nie dało. Pan na infolinii mnie informuje że inaczej mi nie może pomóc (to po co ta infolinia ? do restartów) ale za to może wysłać do mnie technika. I uwaga !! wizyta 100zł jeżeli okaże się że to z mojej winy. Niestety nie da rady pokierować użytkowaniem tak żeby wyeliminować ewentualne problemy, tylko restart albo wizyta i 100zł jak z mojej winy. Ewidentne naciąganie.
    ZaletyFajne pakiety, za dobrą cenę
    WadyMasakra ze wsparciem technicznym na infolinii. Totalna porażka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kuba / 2021-09-19 16:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Kiedy działa, to działa. W nocy czasem trzeba mieć dużą cierpliwość. Jak chcą "coś sprawdzić", to sprawdzają bez uprzedzenia. Przerwa na kawę, Netflixa nie ma. Czy co tam kto ogląda.
    No, ale przecież w nocy, to się śpi. ;)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Macieks / 2021-02-17 13:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Ogólnie oferta jest ciekawa i godna polecenia poza małymi wyjątkami.Główny zarzut to internet a konkretnie jego szybkość i częste zawieszanie się. Skutkuje to częstym resetowaniem routera (w ostatnim tygodniu 3 razy)
    Jeśli chodzi o pomoc techniczną i ewentualne wizyty serwisantów to wszystko jest w najlepszym porządku.
    ZaletyDuży wybór kanałów telewizyjnych
    Przystępna cena
    Dość dobre wsparcie techniczne
    WadyCzęste awarie zwłaszcza internetu
    Konieczność dość częstego resetowania routera
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Małgorzata / 2021-03-09 16:42
    Ocena: 3.50 / 5
    Czasem jest dobrze..czasem źle ale ostatnio miałam lekką awarue i wspolnie z panami szybko bład został naprawiony takze ok!
    MiejscowośćZąbki
  • ~Rafał / 2021-02-10 22:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet na dobrym poziomie, tv ok, aczkolwiek dekoder za każdym razem wymaga wyłączenia menu powitalnego, co jest dosyć upierdliwe.
    Niestety jeśli chodzi o kontakt z klientem to już jest znacznie gorzej, byłem osobiście w biurze w jednej sprawie związanej z infrastrukturą łączy JMDI, chciałem porozmawiać z kimś osobiście, ale na recepcji kazano mi napisać 'pismo', co uczyniłem, napisałem i od kilku miesięcy NIKT nie raczył się odezwać w mojej sprawie.
    Telefonicznie też próbowałem się dowiedzieć, ale odsyłają tylko do sprzedawcy, który nie może pomóc, bo to kwestia infrastruktury i z działem technicznym się kontaktować, a Ci nie mają telefonu, maila...
    Zaletydobra łącze światłowodowe, mało awarii.
    Wadykontakt z klientem, który jak nie kupuje, to jest ignorowany.
    dekoder TV dla światłowodu - po włączeniu dekodera za każdym razem wymaga wyłączenia menu powitalnego z reklamami, co jest dosyć upierdliwe i nie zawsze można z niego wyjść z pilota samsunga, bez sięgania po pilota od dekodera.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tajemniczy_user / 2019-02-18 21:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Dotyczy światłowodu w Markach - opcja Internet i telefon.

    Jeśli działa,to działa bardzo dobrze - zgodnie z umową.
    Niestety czasami trafiają się awarie i wówczas jest słabo - nie można dodzwonić się wówczas na infolinię, bo infolinia też jest na łączu internetowym i tylko z grupy na FaceBook'u można się dowiedzieć, kiedy skończy się awaria.

    Mają jakieś dziwne zabezpieczenie. Zmiana routera w mieszkaniu wiąże się z koniecznością telefonu na infolinię i podaniem adresu MAC. Dla tych, co się słabo znają na IT może stanowić problem, ale z drugiej strony, tacy nie zmieniają co tydzień routera. :-)



    ZaletyPo skończeniu umowy nie traktują Cię jak śmiecia! Zadzwonił opiekun i zaproponował naprawdę lepsze warunki. Podpisałem umowę na kolejne lata.
    WadyWadą jest to, że modem/router światłowodowy ma Wi-Fi, którego nikt nie może wyłączyć. Nie potrzebnie zajmuje kanał radiowy.
    MiejscowośćMarki
  • ~Token / 2022-12-30 05:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Oferta nie urywa. Powoli kończy mi się terminówka i z pewnością jej nie przedłużę. Wolę bezpłatne DVB-T.
    Zaletypodłączenie do już istniejącej instalacji w bloku
    Wadysłaba oferta (za drogo)
    MiejscowośćRadzymin
  • ~Tomek C / 2022-04-26 11:45
    Ocena: 3.50 / 5
    Mieszkam na terenie gdzie do wyboru mam JMDI lub innego operatora. Usługa w sumie działa choć jest kilka elementów do poprawienia. Było by super, gdyby w ofercie pojawiły się kanały History.
    ZaletyCena i zakres usług. Jest w sumie Ok.
    WadyMam powtarzający kłopot z internetem. Co jakiś czas jest spadek transferu i rwie połączenie co jest denerwujące w czasie wideokonferencji.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2022-02-27 15:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Od soboty nie mogę oglądać telewizji. Trzykrotnie zgłosiłem brak wizji i fonii. Stwierdzono, że bez serwisu się nie obędzie. Najbliższy wolny termin to środa. Czy naprawdę trzeba czekać na naprawę aż 5 dni ??
    ZaletyCałkowity brak zalet.
    WadyFatalny serwis, wyjątkowo długie oczekiwanie na usunięcie awarii.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2024-10-17 09:09
    Ocena: 3.25 / 5
    O ile internet i telewizja działają dobrze o tyle z pocztą fatalnie. W żaden sposób nie można zalogować się do poczty poprzez panel klienta ani potrze edres poczty.
  • ~Atpuh / 2021-04-15 20:32
    Ocena: 3.25 / 5
    jakosc prztlqcza i parametry dobre ale cena naprawde bardzo wysoka jak na obecne czasy
    ZaletyDobre parametry sieci trzyma predkosc zgodnie z umowa
    WadyBardzo drogi koszt abonamentu i zalozenia internetu
    MiejscowośćMarki
  • ~dżon / 2017-07-18 20:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Niekończące się prace modernizacyjne sa powodem ciągłych przerw w świadczenia usługi Internetu oraz tv
  • ~Halina / 2024-06-22 10:46
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś nie ma Republiki.Zniknął kanał 164.Nie ma żadnego wyjaśnienia. Telefon do firmy też nie jest odbierany!
    MiejscowośćJózefosław
  • ~nowyklient / 2020-11-01 23:45
    Ocena: 3.25 / 5
    Współpraca moja z firmą JDMI dopiero się zaczęła, bo inne firmy z światłowodem nie docierają do okolic podwarszawskich. Sygnał TV - nie ma problemu.Jest OK! Sygnał internetowy przez WIFI mam problemy, ale spotkałem się z zyczliwym potraktowaniem i jako laikowi pomogli zaktualizować przez telefon zakupiony router ( nieco inngo typu niż proponował ich handlowiec w umowie, a poradzono mi w sklepie RTV nowszy model). Zaczęło lepiej działać po aktualizacji, ale w sumie sygnał tańczy od 0 do 75Mbps..Tłumaczyli mi to i podali liczne linki do poradników, informatorów Zobaczę, czy uda mi sie to samemu opanować czy też w okolicy coś dziwnego dzieje się z jakimiś odbiciami sygnałów czy też coś innego, boi kablem do komputera sygnał dociera.
    ZaletyNie mam problemu z sygnałem TV
    WadyZaczynam jako nowy klient...kłopoty z WIFI
    MiejscowośćJózefosław
  • ~Piotr / 2024-11-11 11:47
    Ocena: 3.25 / 5
    jeśli interesuje kogoś TV JMD to polecam , jeśli chodzi o interenet zdecydowanie odradzam , Internet bardzo słabej jakości , ciągle walka o połączenie bez przerwy resety , gdybym nie miał Internetu z Orange , pół dnia tracił bym na walkę z połączeniem , w Orange włączasz i masz nie ma przypadku zrywania połączeń , zdecydowanie odradzam internet w JMD , mając interent z JMD cofamy się do lat 90 a wszyscy wiedzą jak działał w tamtym okresie internet
    ZaletyTV OK nawet jest teraz opcja bezpłatnego nagrywania
    Wadyinternet porażka , to ciągła walka z połączeniem , internet na poziomie lat 90
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Użytkownik / 2019-04-27 12:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam internet od roku (światłowód w Markach, dom jednorodzinny). Przez cały rok awaria internetu zdarzyła się co najwyżej kilka razy i została usunięta po paru godzinach. Trzeba jednak przyznać, że dość trudno było się dodzwonić do obsługi klienta. Dość często otrzymuję maile o jakiś planowanych pracach i modernizacjach, natomiast odcinają wtedy internet w czwartkowe, późne noce - nie zdarzyło mi się by mi te prace przeszkadzały.
    Poza tym prędkość internetu pokrywa się z cyferkami na umowie i połączenie jest stabilne - nie mam się do czego przyczepić.
    Do czego mogę się przyczepić to cena - jak na dom jednorodzinny ceny zaczynają się od zdecydowanie zbyt wysokiego pułapu. Chętnie przytuliłbym ofertę 2x wolniejszy internet, ale 40 złotych niższy abonament.
    ZaletyStabilne połączenie
    Prędkość pokrywa się z tą na umowie
    WadyCena
    Kilka razy w ciągu roku awarie
    MiejscowośćMarki
  • ~adanio48 / 2024-07-11 10:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma niepoważna. Co prawda przedstawicielka handlowa jest fachowa ale to nie zmienia stanu rzeczy
    Dla mnie to wprost niewiarygodne żeby firma, która podobno chce zarabiać olewała klienta. Zdaję sobie sprawę, że mieszkam w małej wsi na Podlasiu. Jednak JMDI przytuliło unijne wsparcie na szybki internet na Podlasiu.
    Zobaczymy co będzie po instalacji, o ile taka w ogóle się odbędzie
    ZaletyNie widzę
    WadyOpisałem wyżej
    MiejscowośćNa razie nie korzystam
  • ~Arturo / 2016-01-29 17:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Jeśli chodzi o internet, to dość przyzwoity, większych problemów nie miałem. Niestety telewizja pozostawia troszkę do życzenia. Zwłaszcza jakość sprzętu nie powala. Dekodery mają kiepściunie. Żeby nagrać, trzeba podłączyć dysk zewnętrzny (dekodery nie mają swojego). Jeśli nagrywasz jakiś program musisz go oglądać :-( Często programy się zawieszają - wyskakuje komunikat, że nie ma go w abonamencie. Trzeba wtedy resetować dekoder, albo wyjąć i ponownie włożyć przewód antenowy. Jest to trochę uciążliwe.
    ZaletyPrzyzwoity internet
    WadyKiepskie dekodery
    2 lata za 114,90 pln,
  • ~FRUSTRAT / 2017-07-19 02:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam. W ostatnim czasie notoryczne problemy. Pomijam fakt, że w godzinach szczytu przepustowość/transfer nawet nie jest bliska tej ustalonej w umowie. W ostatnim czasie jest problem z jakimkolwiek dostępem do sygnału.

    JMDI 2017.07.18 przerwy w sygnale (każda po 12-35 min):
    ok. 14
    ok. 15
    ok. 16
    ok. 17
    18:43 - 19:03
    20:02 - 20:20
    20:47 - 21:03

    JMDI 2017.07.19 przerwy w sygnale:
    00:06 - 00:21 (15 min brak dostępu)
    01:38 - 02:02 (24 min brak dostępu)
    ...
    Teraz piszę opinię i idę spać.

    Dotyczy osiedla na którym mają siedzibę, więc co jak co ale na własnym podwórku jeśli nie działa to czym mogą się tłumaczyć? Straciłem do nich cierpliwość. Następna umowa u innego operatora. DOŚĆ TEGO!

    P.S. Specjalnie się wysiliłem, żeby napisać opinię, choć jestem typem, który korzysta z cudzych opinii a własnych nie pisze. Tak, tak. To świadczy o moim sfrustrowaniu. Oczywiście piszę w krótkim momencie kiedy mam dostęp. Będę kończył, bo zaraz znów przerwie i tyle będzie z mojego eseju.
    Pozdrawiam klientów JMDI, którzy wiedzą co znaczy słowo "cierpliwość".
    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta. Zawsze (poza dniem dzisiejszym) odbierali telefony i to dość szybko.
    WadyPERMANENTNY BRAK SYGNAŁU - oficjalnie z powodu prac naprawczych. W praktyce routery mają zrobione tak, że się restartują same o pełnej godzinie jeśli nie ma sygnału. Niska stabilność i słaba konfiguracja. Denny poziom sieciowców w firmie (być może usprawiedliwiony tragicznie niskimi płacami - jeśli tak to pardon).

    NIŻSZY TRANSFER* niż ustalony w umowie (to było odkąd pamiętam - po paru latach zdążyłem przywyknąć)

    (*) Dotyczy godzin szczytu, czyli jak się wraca z pracy. W nocy jest ok. W środku dnia nie wiem.
    Z usług JMDI korzystam od ponad 8 lat. Wystarczająco długo żeby zauważyć trend malejący w jakości usług.
  • ~Iza / 2021-08-09 13:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Podłączenie internetu zajęło tydzień. Na naprawę czekam jeszcze dłużej.
    MiejscowośćPruszków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319