Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

JMDI opinie

Ocena na podstawie 524 opinii

3.60 / 5

  • Niezawodność
    3.47
  • Obsługa klienta
    3.49
  • Cena
    3.76
  • Parametry
    3.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adanio48 / 2024-07-11 10:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma niepoważna. Co prawda przedstawicielka handlowa jest fachowa ale to nie zmienia stanu rzeczy
    Dla mnie to wprost niewiarygodne żeby firma, która podobno chce zarabiać olewała klienta. Zdaję sobie sprawę, że mieszkam w małej wsi na Podlasiu. Jednak JMDI przytuliło unijne wsparcie na szybki internet na Podlasiu.
    Zobaczymy co będzie po instalacji, o ile taka w ogóle się odbędzie
    ZaletyNie widzę
    WadyOpisałem wyżej
    MiejscowośćNa razie nie korzystam
  • ~Arturo / 2016-01-29 17:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Jeśli chodzi o internet, to dość przyzwoity, większych problemów nie miałem. Niestety telewizja pozostawia troszkę do życzenia. Zwłaszcza jakość sprzętu nie powala. Dekodery mają kiepściunie. Żeby nagrać, trzeba podłączyć dysk zewnętrzny (dekodery nie mają swojego). Jeśli nagrywasz jakiś program musisz go oglądać :-( Często programy się zawieszają - wyskakuje komunikat, że nie ma go w abonamencie. Trzeba wtedy resetować dekoder, albo wyjąć i ponownie włożyć przewód antenowy. Jest to trochę uciążliwe.
    ZaletyPrzyzwoity internet
    WadyKiepskie dekodery
    2 lata za 114,90 pln,
  • ~FRUSTRAT / 2017-07-19 02:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam. W ostatnim czasie notoryczne problemy. Pomijam fakt, że w godzinach szczytu przepustowość/transfer nawet nie jest bliska tej ustalonej w umowie. W ostatnim czasie jest problem z jakimkolwiek dostępem do sygnału.

    JMDI 2017.07.18 przerwy w sygnale (każda po 12-35 min):
    ok. 14
    ok. 15
    ok. 16
    ok. 17
    18:43 - 19:03
    20:02 - 20:20
    20:47 - 21:03

    JMDI 2017.07.19 przerwy w sygnale:
    00:06 - 00:21 (15 min brak dostępu)
    01:38 - 02:02 (24 min brak dostępu)
    ...
    Teraz piszę opinię i idę spać.

    Dotyczy osiedla na którym mają siedzibę, więc co jak co ale na własnym podwórku jeśli nie działa to czym mogą się tłumaczyć? Straciłem do nich cierpliwość. Następna umowa u innego operatora. DOŚĆ TEGO!

    P.S. Specjalnie się wysiliłem, żeby napisać opinię, choć jestem typem, który korzysta z cudzych opinii a własnych nie pisze. Tak, tak. To świadczy o moim sfrustrowaniu. Oczywiście piszę w krótkim momencie kiedy mam dostęp. Będę kończył, bo zaraz znów przerwie i tyle będzie z mojego eseju.
    Pozdrawiam klientów JMDI, którzy wiedzą co znaczy słowo "cierpliwość".
    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta. Zawsze (poza dniem dzisiejszym) odbierali telefony i to dość szybko.
    WadyPERMANENTNY BRAK SYGNAŁU - oficjalnie z powodu prac naprawczych. W praktyce routery mają zrobione tak, że się restartują same o pełnej godzinie jeśli nie ma sygnału. Niska stabilność i słaba konfiguracja. Denny poziom sieciowców w firmie (być może usprawiedliwiony tragicznie niskimi płacami - jeśli tak to pardon).

    NIŻSZY TRANSFER* niż ustalony w umowie (to było odkąd pamiętam - po paru latach zdążyłem przywyknąć)

    (*) Dotyczy godzin szczytu, czyli jak się wraca z pracy. W nocy jest ok. W środku dnia nie wiem.
    Z usług JMDI korzystam od ponad 8 lat. Wystarczająco długo żeby zauważyć trend malejący w jakości usług.
  • ~Iza / 2021-08-09 13:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Podłączenie internetu zajęło tydzień. Na naprawę czekam jeszcze dłużej.
    MiejscowośćPruszków
  • ~Kuba / 2021-03-18 08:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Zbyt często problemy z łączem, zbyt późno dowiadujemy się o prowadzonych pracach remontowych na liniach oraz bardzo trudno połączyć się z konsultantem w razie jakichkolwiek pytań
    Zaletybrak
    Wadyproblemy z łączem
    MiejscowośćWołomin
  • ~Michał / 2022-03-23 21:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie było nieżle, ale od jakiegoś miesiąca predkosc internetu w godz szczytu 11-16 spada o ok 70%, momentami nawet 90%. Brak diagnostyki co jest powodem tych spadków, podejrzewam zbyt duza liczbe klientow na jeden swiatlowod...

    dekoder do tv czesto sie wiesza, nic nie pomogła wymiana
    Zaletycena
    predkosc (poza godz. szczytu)
    Wadyspadki predkosci, a nawet kompletne odciecie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~xxx / 2022-07-06 21:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa ofertowa ma cie gdzieś. Chetnie bym rozszeżył oferte ale nie da sie tam nic ustalić
    ZaletyDziała
    WadyTrudny kontakt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aga / 2024-03-02 21:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystanie z pilota do telewizora to dramat.Trzeba dokładnie wycelować pilotem w stronę dekodera bo inaczej nie działa w ogóle.
    WadyKorzystanie z pilota to dramat.Trzeba dokładnie wycelować pilotem w stronę dekodera bo inaczej nie łapie w ogóle.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dmowski / 2024-06-21 22:03
    Ocena: 2.75 / 5
    19.06 - 21.06.2024 - najpierw problemy z adresami DNS (internet nie działa, potem rozłącza już na każdym urządzeniu, a dzisiaj nawet telewizja nie działa (mecz Polska- Austria).
    Nie działa centrum pomocy, żadnego kontaktu, strona się na ładuje, a na telefonicznym zgłoszeniu możecie sobie wyłącznie muzyki posłuchać - oczywiście połączenie aktywne za które płacicie.
    Żenada, żadnego powiadomienia, żadnego sms (darmowego) nic, po prostu czarna dziura - To dopiero jest fajna firma, która dba o klientów
    WadyAwaria
    Brak kontaktu
    Brak informacji
    MiejscowośćPruszków
  • ~John / 2022-08-01 11:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Ogólnie poprawnie.
    Przewody na słupach Orange bez zgody sąsiadów.
    ZaletyBrak awarii.
    WadySzybkość internetu -60 do 70% tego co w umowie.
    MiejscowośćPomiechówek
  • ~KasiaP / 2022-06-22 12:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem wieloletnią klientką JMDI dostarczali mi usługę internetową i byłam zadowolona z usługi. Niezbyt częste awarie i dość szybko usuwane. Skuszona wieloletnią współpracą zmieniłam umowę wykupując pakiet większy internet plus telewizja. I tylko etap podpisania umowy elektronicznie był pomyślny. Potem zaczęły się schody. Umówiona instalacja telewizji nie doszła do skutku ponieważ pan Instalator nie miał kluczy, aby dostać się do szachtów. Rozpoczęła się długa i trudna przeprawa telefoniczna z JMDI i przerzucanie się odpowiedzialnością pomiędzy poszczególnymi działami.
    Drugi termin instalacji telewizji był bardziej pomyślny, ale tym razem pan Instalator przyjechał bez routera, który miał być wymieniony do internetu. Okazała się, że Pan nie miał go w zleceniu. Zadzwoniłam do tzw. opiekuna klienta i Pani Katarzyna W. niezadowolona, że za późno do niej dzwonię nie czuła się w żaden sposób odpowiedzialna za zaistniałą sytuację, bo przecież mogę router odebrać z biura (!?)
    Kiedy kolejnego dnia zadzwoniłam na infolinię techniczną dowiedziałam się, że dział handlowy czyli Pani Katarzyna W. nie przekazała dokumentów do działu technicznego, żeby ten router wydali.
    Po tej informacji próbowałam dodzwonić się do działu handlowego i Pani Katarzyny W., ale nikt nie odbierał telefonu i nie oddzwaniał.
    Podsumowując: koszmarna obsługa klienta, bałagan organizacyjny, nikt za nic nie odpowiada w tej firmie.
    Nie polecam chyba, że na własne ryzyko.
    Zaletysprawnie działający internet
    Wadybardzo zła obsługa klienta, bałagan, chaos organizacyjny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nie wyrażam zgodny / 2022-04-30 03:49
    Ocena: 2.75 / 5
    usługi w przyzwoitej cenie, pomino regularnych wpłat, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Woombath / 2020-08-13 00:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Kolejna przerwa w dostawie, drogo mnie kosztowała. Nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Angus / 2020-12-11 22:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Awarie... dramaaat!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Anonymous / 2021-07-25 01:02
    Ocena: 2.50 / 5
    25.07.2021 Internet nie działa już 4 dni.
    Firma nie próbuje załagodzić problemu nie polecam.
    Zaletyśrednio szybki internet
    WadyBrak rozwiązywania problemów.
    Długi czas oczekiwania na rozwiązanie usterek.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aspic / 2018-03-14 20:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Średnio raz na dwa miesiące nie mam internetu przez kilka dni i muszę czekać na technika nie wiem czy to ktoś bawi się w mojej skrzynce czy co ale ogólnie padają.
    ZaletyCena
    WadyCzęste problemy techniczne, wolna obsługa techniczna,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bartosz / 2020-01-29 22:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Problem z siecią, często, za często...
    Obsługa twierdzi że do mnie dochodzi netu ok, a później okazuje się że awaria i z 600mb mam 20mb...
    MiejscowośćRadzymin
  • ~Dariusz / 2021-09-29 15:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Usługi OK...
    Infolinia dno nie można się połączyć godz.15.
    Muzyki wolę posłuchać w radiu niż w słuchawce.
    Prędzej łączę się z przychodnią lekarską na Książkowej.
    Dariusz
    ZaletyCena za usługi
    WadyInfolinia dno,muzyki wolę słuchać w radiu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~domi94 / 2017-10-16 21:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Regularne przerwy w dostawach Internetu. Technicy przyszli już po raz trzeci i nic nie naprawili.
  • ~Elo / 2021-03-12 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Parametry i cena daje radę, ale organizacja i obsługa klienta okropna i nigdy w życiu nie spotkałem się z takim aroganckim podejściem.
    Wadyobsługa, organizacja, arogancja
    MiejscowośćMarki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016