MiejscowośćWarszawa
strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Marzena / 2021-03-16 09:07
Łatwośc przedłużenia umowy. Możliwość wyboru rożnych pakietów. Działa w miarę dobrze, nie ma częstych awarii. -
-
~Pawei / 2021-02-10 15:12
Wysokiej jakości dostęp do internetu, stabilny, szybki i bezproblemowy. Bardzo mało awarii i przerw.
Największą wadą jest cena, która w porównaniu z innymi operatorami jest wysoka ale niestety w niektórych lokalizacjach nie ma wyboru.ZaletyPrędkość, stabilnośćWadyCenaMiejscowośćMarki -
~shevchenko1987 / 2023-06-06 10:05
Korzystam z usług firmy JMDI od lipca 2022 r. (cesja po poprzednim właścicielu mieszkania). Właśnie przedłużyłem ją na kolejne 24 miesiące.
Internet
Tutaj nie ma się do czego przyczepić. Mam obecnie opcję "do 1000 Mb/s" (wcześniej do 800 Mb/s) i praktycznie zawsze łącze tyle wykręca. Jeśli przeprowadzają modernizację sieci to informują z co najmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. Prace są przeprowadzane w nocy. Internet ma dobre wyjście na świat i niezły routing. Przez cały ten okres nie miałem żadnej awarii.
Telewizja
Sama usługa IPTV działa w porządku. Kanały przełączają się szybko. Jakość przesyłu strumienia jest wysoka, bo programy wyglądają naprawdę dobrze. Posiadam dekoder TVIP S-Box v.610. Brak w ofercie dekoderów opartych na Androidzie. Szata graficzna (GUI/UX) trąci już nieco myszką jak na obecne czasy. Przydałoby się gruntowne odświeżenie oprogramowania (!).
Po wykupieniu pakietu Canal+ Prestige brak dostępu do Canal+ Online.
Dodatkowo brak pakietów: Polsat Sport Premium, HBO, Cinemax, Filmbox.
Niestety nie ma żadnego serwisu internetowego dedykowanego do oglądania przez urządzenia mobilne (GO).
Plusy:
- Szybki i stabilny internet.
- Możliwość podpięcia swojego routera.
- Dobrze działająca telewizja.
- Cena.
Minusy:
- Brak aplikacji i serwisu wideo (GO) na urządzenia mobilne.
- Zacofane GUI w dekoderach. Potrzeba gruntownego odświeżenia.
- Brak w ofercie dekoderów opartych na Androidzie.
- Po wykupieniu pakietu Canal+ Prestige brak dostępu do Canal+ Online.
- Brak w ofercie kanału Canal+ 4K UHD.
- Brak pakietów: Polsat Sport Premium, HBO, Cinemax, Filmbox.
- Po zakończeniu okresu promocyjnego umowy ceny za abonament rosną kilkukrotnie.Zalety- Szybki i stabilny internet.
- Możliwość podpięcia swojego routera.
- Dobrze działająca telewizja.
- Cena.Wady- Brak aplikacji i serwisu wideo (GO) na urządzenia mobilne.
- Zacofane GUI w dekoderach. Potrzeba gruntownego odświeżenia.
- Brak w ofercie dekoderów opartych na Androidzie.
- Po wykupieniu pakietu Canal+ Prestige brak dostępu do Canal+ Online.
- Brak w ofercie kanału Canal+ 4K UHD.
- Brak pakietów: Polsat Sport Premium, HBO, Cinemax, Filmbox.
- Po zakończeniu okresu promocyjnego umowy ceny za abonament rosną kilkukrotnie.MiejscowośćWarszawa -
~Sis / 2021-03-19 14:44
Jestem bardzo zadowolona. Rzadko zdarzają się problemy z łączem. Prace modernizacyjne przeprowadzane są po wcześniejszym powiadomieniu droga elektroniczną. Łącze trzyma parametry. MiejscowośćMarki -
~Zbigniew / 2021-02-10 15:13
Oczywiście walą klientów trochę juz samymi ofertami "dla bloków" "dla domów jednorodzinnych", bo czemu by nie skoro tylko w blokach mają konkurencję, z tego względu firma dziad jak każda inna, ale wszystko przynajmniej działa bez zarzutu. WadyDostarczony modem, wymieniany był 3 razy, podobno z uwagi na zbyt słabe zasilacze dostarczane w komplecie.MiejscowośćMarki -
~Halina / 2021-02-10 17:23
Jestem zadowolona z usług JMDI. Szybkość i niezawodność internetu w normie. Reakcja konsultantów w przypadku problemów dobra. MiejscowośćWarszawa -
~IK / 2021-03-14 14:45
Dobra jakość, rozsądna cena, łatwy proces odnowienia umowy. MiejscowośćWarszawa -
~Krystyna / 2021-04-17 17:12
Jest ok za cenę jaką płacę, zarówno w TV jak i internet. MiejscowośćWarszawa -
-
~Krzysztof / 2019-07-02 11:20
Byłem klientem firmy przez 8 lat. Zrezygnowałem przy zmianie miejsca zamieszkania. Ogólnie jestem zadowolony ze świadczonych usług. Braki w dostawie internetu zwykle były sygnalizowane z wyprzedzeniem. Rozwiązanie umowy bez problemów. ZaletyStabilność internetu, przesyłanie informacji o planowanych akcjach modernizacyjnychWadyMało nowości w ofercieMiejscowośćJabłonna -
~M&M / 2021-02-15 18:11
ogólnie na plus, gdybyśmy mieli wybierać pewnie byśmy podjęli taką samą decyzję. Zaletystałe łącze, w miarę stabilne, mam wątpliwości co do prędkości maksymalnej vs deklarowana - ale powiedzmy że na tym poziomie jest ok.Wady"dekoder" bez możliwości nagrywania w standardzie bo te kilka pozycji do nagrania to raczej nieporozumienie, (porównuję np do horizona w UPC) przy każdym włączeniu reklamy KSW czy czegoś tam innego - co nas kompletnie nie interesuje, chciałbym włączyć telewizję nie będąc nękanym reklamami z JMDI, jak będę miał ochotę na vod to chętnie bym zobaczył co JMDI ma w ofercie albo co jest na promocji.
Tak samo SMSy o KSW, powiem od razu, nigdy w życiu nie kupimy tej oferty VOD a i tak pewnie będziemy to dostawać do końca trwania umowyMiejscowośćjózefosław -
~Majki / 2021-02-23 19:43
co do obsługi, to poza instalacją, nie miałem doświadczeń MiejscowośćRadzymin -
~Marcin / 2024-07-01 08:34
Jakość usługi ok, dopóki działa. Niestety w przypadku awarii kontakt na 24/7 infolinię poza godzinami pracy firmy to farsa. Nikt nie odbiera, pomimo godzinnego czekania na zgłoszenie konsultanta. ZaletyStabilny internetWadyInfolinia 24- godzinna to fikcjaMiejscowośćWarszawa -
~Yonathan / 2021-06-01 20:39
W zaletach i wadach opisałem . W zaletach i wadach opisałem . ZaletyPosiadam od około 3 miesięcy narazie problemów z netem jak i Tv nie bylo.WadyPosiadam internet 750 mb jednak robiąc juz pare razy testy prędkości nigdy nawet nie zbliżyło sie do 750 mb max 320 mbMiejscowośćWarszawa -
~Zygi / 2022-03-19 12:51
Po światłowodzie hula dość dobrze, Sprzęt do tv też może być. Fatalna obsługa posprzedażowa (przedłużenie umowy) Zaletytanio na poziomieWadyObsługa klienta, przedłużanie umowy, złe doświadczenia, późny PRLMiejscowośćWarszawa -
~Aga / 2021-06-02 20:48
Router czasami gubi sygnał, muszę go resetować. Cena w miarę porównywalna do konkurencji.
Jeżeli chodzi o stronkę i sposób logowania do swojego profilu trochę skomplikowana sprawa- po prostu można to zrobić bardziej czytelnie, bez tych kombinacji z 0 przed nr Klienta jeżeli... cos tam cos tam. Zamiast tego e- mail.
No ale ogólnie takie mocne 3+ ode mnie :)WadyStronka, brak sygnałuMiejscowośćWarszawa -
~AK / 2022-07-06 10:31
Oferta jest mało zróżnicowana. Kontakt z opiekunem słaby. Rozwiązywanie umow i ponowna opłata za teoretyczna aktywację to działanie bezpodstawne. MiejscowośćKobyłka -
-
~Karen123 / 2021-01-15 09:54
Infolinia i wsparcie techniczne to jest masakra. Jeszcze tak żałosnej obsługi nie widziałam. Jedyna pomoc to proszę zrestartować router, sama potrafię to zrobić, bez wsparcia, dzwonię jak mam rzeczywisty problem i podstawowe czynności nie przyniosły efektu. Przykładowa sytuacja, od wczoraj nie mam internetu w domu, dzwonię na infolinię, tradycyjne zalecenie, proszę zrestartować :) cóż nic to nie dało. Pan na infolinii mnie informuje że inaczej mi nie może pomóc (to po co ta infolinia ? do restartów) ale za to może wysłać do mnie technika. I uwaga !! wizyta 100zł jeżeli okaże się że to z mojej winy. Niestety nie da rady pokierować użytkowaniem tak żeby wyeliminować ewentualne problemy, tylko restart albo wizyta i 100zł jak z mojej winy. Ewidentne naciąganie. ZaletyFajne pakiety, za dobrą cenęWadyMasakra ze wsparciem technicznym na infolinii. Totalna porażka.MiejscowośćWarszawa -
~Kuba / 2021-09-19 16:10
Kiedy działa, to działa. W nocy czasem trzeba mieć dużą cierpliwość. Jak chcą "coś sprawdzić", to sprawdzają bez uprzedzenia. Przerwa na kawę, Netflixa nie ma. Czy co tam kto ogląda.
No, ale przecież w nocy, to się śpi. ;)MiejscowośćWarszawa -
~Macieks / 2021-02-17 13:16
Ogólnie oferta jest ciekawa i godna polecenia poza małymi wyjątkami.Główny zarzut to internet a konkretnie jego szybkość i częste zawieszanie się. Skutkuje to częstym resetowaniem routera (w ostatnim tygodniu 3 razy)
Jeśli chodzi o pomoc techniczną i ewentualne wizyty serwisantów to wszystko jest w najlepszym porządku.ZaletyDuży wybór kanałów telewizyjnych
Przystępna cena
Dość dobre wsparcie techniczneWadyCzęste awarie zwłaszcza internetu
Konieczność dość częstego resetowania routeraMiejscowośćWarsaw -
~Małgorzata / 2021-03-09 16:42
Czasem jest dobrze..czasem źle ale ostatnio miałam lekką awarue i wspolnie z panami szybko bład został naprawiony takze ok! MiejscowośćZąbki
strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »