z usług JMDI w Warszawie, Nowodwory, korzystam od prawie 8 lat. Byłem już u wszystkich operatorów którzy są na moim osiedlu, czyli UPC, VECTRA (wcześniej spray), Teklinek (teraz JMDI) i z własnego doświadczenia JMDI wygrywa spośród nich wszystkich, podejściem do klienta, serwisem. Są oczywiście denerwujące aspekty , do których należą:
- zmiana kanałów TV
- tymczasowe wyłączanie kanału TV, którego mam w pakiecie, zawsze wtedy kiedy zamierzam go oglądać. kontakt do serwisu prosimy o przeprogramowanie listy kanałów. Ustawianie listy ulubionych kanałów raz na miesiąc, nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy które można robić w wolnym czasie, więc zaniechałem tej czynności.
- internet - trzyma parametry, od czasu do czasu zdarzają się usterki - ale jak wszędzie. w miarę szybkie ogarnięcie
- utrudniony kontakt z informacją - non stop linia zajeta
- podczas podpisywania umowy, nie zawarcie na umowie wszystkich rzeczy o które były negocjacje. po pewnym czasie skutkuje to wyłączeniem danej usługi - bo nie jest zapisana w systemie (sic!) i wtedy zaczyna się gehenna ...
reasumując gehenna jest mniejsza niż w konkurencji - zobaczymy jak długo jeszcze. Zaletyinternet - trzyma parametry
TV HD - to faktycznie HD
możliwość instalacji modułu CAM
Wadyzmiana kanałów TV
tymczasowe wyłączanie kanału TV, który mam w pakiecie
utrudniony kontakt z informacją
wyłączanie usług z których się korzystało i opłacało - powołując się na brak info w systemie
częste modernizację i wyłączenie usług - które potem wracają w okrojonej wersji.
MiejscowośćWarszawa