Usługi OK...
Infolinia dno nie można się połączyć godz.15.
Muzyki wolę posłuchać w radiu niż w słuchawce.
Prędzej łączę się z przychodnią lekarską na Książkowej.
Dariusz
ZaletyCena za usługi
WadyInfolinia dno,muzyki wolę słuchać w radiu.
MiejscowośćWarszawa
~ROZPACZONY KLIENT / 2021-09-28 21:00
Ocena: 1.50 / 5
Popieram przedmówcę. U mnie jest to samo. Codziennie na ok. 30min, czasem dwa razy dziennie nie ma Internetu w najmniej oczekiwanym momencie. Można zapomnieć o pracy w domu, bo internet zawiedzie i dziękuję, tłumacz się jak bardzo profesjonalnego usługodawcę posiadasz. Zgłaszam awarię - już nie wiem która. Oczywiście wina router, no ok.. wymieniłem router, zeby nie było od razu trochę lepszy, bo kto wie. Zainwestowałem w nowy router - problemy bez zmian, jak były .. tak są. Prosiłem już nawet żeby ktoś spojrzał , bo może trzeba coś zmienić w ustawieniach routera, oczywiście wszystko ok. Za jakiś czas znowu k... router, no nic mam dwa takie same bo akurat zrobiłem sobie sieć domową z dwóch routerów to zmienie ten router na ten z góry i co ... ZNOWU zgłaszam awarię i znowu nie wiadomo gdzie, albo tłumaczenie o przerwanym światłowodzie... no przepraszam ile razy w ciągu miesiąca można mieć awarię?? CO JEST GRANE.. JA JUŻ NIE OGARNIAM CO TAM SIĘ DZIEJE? Także codziennie awarie w dostawie internetu i oczywiście nigdy nie wiadomo z jakiego powodu. No po prostu pełen profesjonalizm ;/ NAJCZĘSTSZE SŁOWA: zresetuje PAN modem. No dobrze jak zresetuję to za 10-20 min będzie internet, ale dlaczego do jasnej mam go codziennie resetować i czekać aż łaskawie internet zacznie działać i będę w końcu mógł odpisać na maila. Szkoda, że nie mam innego alternatywnego usługodawcy. DLA MNIE PORAŻKA
ZaletyJakby działał chociaż dzień bez problemów to bym się wypowiedział
WadyCodziennie brak Internetu - CAŁKOWITA ZAWODNOŚĆ
MiejscowośćMarki
~Szary człowiek / 2021-09-25 18:27
Ocena: 1.50 / 5
Internet "działa" tak, jak dwadzieścia lat temu - strony ładują się przeszło minutę, z powodu wolnego internetu praktycznie nie można już korzystać z YT na innych stronach jest niewiele lepiej. Co chwila połączenie praktycznie zamiera. Przed chwilą zrobiłem speedtest oto wyniki:
19,3 MB/s ściąganie, wysyłanie 0,08 MB/s, ping 28 ms. Płacę za 100 MB, jestem podpięty bezpośrednio pod kabel.
Zgłaszanie awarii nic nie daje, chcą gadać przez telefon i wciskają, że u nich wszystko w porządku, a "wina" jest po stronie odbiorcy.
MiejscowośćWarszawa
~Zbyszek / 2021-09-21 07:56
Ocena: 4.75 / 5
Używam od 10 i nigdy nie miałem problemów. Obsługa klienta nie wiem jak działa bo nie korzystam zbyt wiele. Ograniczam się jedynie do negocjacji umowy co 2 lata. Polecam
MiejscowośćWarszawa
~Lukasz / 2021-09-20 15:16
Ocena: 4.25 / 5
Witam, generalnie jestem zadowolony z jakości usług. Nie bardzo rozumiem, dlaczego nie można wykupić usługi Polsat Premium ?
Wadybrak Polsat Premium
MiejscowośćWarszawa
~Kuba / 2021-09-19 16:10
Ocena: 3.50 / 5
Kiedy działa, to działa. W nocy czasem trzeba mieć dużą cierpliwość. Jak chcą "coś sprawdzić", to sprawdzają bez uprzedzenia. Przerwa na kawę, Netflixa nie ma. Czy co tam kto ogląda.
No, ale przecież w nocy, to się śpi. ;)
MiejscowośćWarszawa
~Miszun / 2021-09-17 18:53
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko jest bardzo dobrze , nie mam żadnych zastrzeżeń do jakosci obslugi i swiadczonych uslug. Polecam tego providera jest duzo lepszy UPC wg.mnie.
MiejscowośćWarszawa
~MaciekPrzezKa / 2021-09-15 14:44
Ocena: 5.00 / 5
Człowiek się naczyta tych opinii a tu mile zaskoczenie niezawodność stałe transfer i narazie brak awarii
ZaletyCena i dogodne predkosci
MiejscowośćWarszawa
~Emil / 2021-09-15 14:12
Ocena: 4.00 / 5
Trochę jestem zasmucony gdyż, gdybym poczekał miesiąc później z instalacją to bym otrzymał korzystniejszą ofertę cenową.
~Adam / 2021-09-15 08:39
Ocena: 5.00 / 5
Jedyny dostawca który działa szybko i skutecznie.
co do WiFi miałem problemy ale po kontakcie z infolinią miałem pomoc/ wysłali film i ja laik zmieniłem ustawieniaz 2.4h na 5 GH 350 Mbs śmiga / na Wifi ma 290/40 wystarcza.
Co do obsługi trzeba nieraz poczekać na połączenia ale działają skutecznie.
To co najważniejsze ping ma 2 u innych jest to niemożliwe.
Zaletyszybkość działania/ cheć pommocy
Wadybrak
MiejscowośćWarszawa
~Cygan / 2021-09-13 08:19
Ocena: 1.75 / 5
Codziennie resetuje dekoder żeby odbierał. Rzadko przerwy w dostawie telewizji. WiFi całkowicie poza umowa place za 1g a mam tylko 0.015....
I obsługa taka ze tylko dać w gębę... Jak oni pozwalają tak zachowywać się i w taki sposób traktować klienta... 100 co miesiąc... Więc tanio nie jest... I byle jak w zamian... Najchętniej zmienilbym na inną firmę ale nie mam wyboru.... Niestety.
ZaletyMało przerw
WadyZero internetu i bardzo kiepski WiFi a place za 1g
MiejscowośćMarki
~Marek / 2021-09-02 15:08
Ocena: 1.50 / 5
zero profesjonalizmu, nie mozna zglosic usterki bo tel nie odbieraja, na stronie tez nie odpowiadaja,
zadnej sensownej reakcji na informacje o awarii, jeden mistrz fatazjuje i wymysla glupoty, jakas panienka twierdzi ze wszytko dzila ok mimo ze internet wlasnie w tym momencie nie dziala.
Zaletyzdarzalo sie ze wszytsko dziala
Wadyjak sie tylko zaczna problemy to oni nie maja zadnej checi ani wiedzy jak je rozwiazac
MiejscowośćWarszawa
~zdzicho / 2021-08-31 10:36
Ocena: 1.00 / 5
przepustowosc lacza nigdy nie osiagnela i nie osiaga zawartych w umowie parametrow
zglaszanie usterki to prawdziwa komedia, internet nie dziala a jakas kaska gada ze nie widzi zadnych problemow
kolesie z dzialu technicznego maja monitorowac problem a robia notatke ze wszytsko dziala i nie widza problemow
poziom uslug to tragedia internet ciagle sie rozlacza a oni nie widza zadnego problemu
poziom obslugi klienta to zenada gadasz z kompletnymi neptykami i jedyne ich wytlumaczenie ze jak masz router to twoja wina
nie potrafia sprawdzic jaki jest twoj adres ip co jest zenujace
Zaletyzadnych
Wadyusluga dziala w kratke, tv ma tak nedzna rozdzielczosc ze szok, poziom obslugi klienta to komedia, zawsze wszystko wg nich dziala
MiejscowośćWarszawa
~Bardzo niezadowolony od kilku miesięcy / 2021-08-25 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Usługi bardzo się popsuły. W dobie pandemii i pracy z domu dzięki tej firmie straciłam pracę. Pomimo podpisania umowy na o wiele szybszy i droższy internet i zakupu rekomendowanego routera internet nadal nie działa. Na helpdesku jedyne, co się słyszy, to "nie zanotowaliśmy żadnej usterki". Jako klient od 8 lat mogę śmiało powiedzieć, że usługi są obecnie nie do przyjęcia. Bardzo zachęcam do wczytania się w umowę przed podpisaniem, bo jest momentami bardzo niedoprecyzowana. Odradzam.
ZaletyObecnie absolutny brak
WadyInternet nie działa
MiejscowośćWarszawa
~Kd / 2021-08-19 23:05
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam, Internet słaby A obsługa klienta żałosna
~Iza / 2021-08-09 13:30
Ocena: 3.00 / 5
Podłączenie internetu zajęło tydzień. Na naprawę czekam jeszcze dłużej.
MiejscowośćPruszków
~adam / 2021-07-27 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Firma sprzedaje usługi pod adresem w którym de facto po przybyciu montera stwierdza iz piony sa zamurowane i nic z tym nie zrobią wiec sie pytam jak mozna sprzedawać usługi pod adresem nie wiedząc o tym iz nie mozna fizycznie doprowadzić usługi do lokalu? Chyba ze firma jmdi sprzedaje usługi na zasadzie a może uda sie zainstalować? to nie sjest profesjonalne podejście do klienta Nie polecam nikomu tej firmy lepiej troszkę więcej dopłacić i mieć gwarancje iz usługi zostaną zainstalowane pod adresem bez problemów u konkurencji jestem bardzo zawiedziony takim podejściem firmy do sprzedaży i zdobywania nowych klientów!!
Zaletybrak
Wadyjedno dno mułu
Miejscowośćwarszawa
~Romain / 2021-07-25 20:40
Ocena: 1.25 / 5
internet is regularely down...
nobody picks up the infolinia...
if you have a choice AVOID AT ALL COST!
Miejscowośćwarszawa
~Marek / 2021-07-25 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.... Internet zrywa kilka razy dziennie
MiejscowośćWarszawa
~Kendzi13 / 2021-07-25 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Okropny dostawca internetu, typowe mydlenie oczu przed podpisaniem umowy po olewanie brak internetu kontakt na stronie nie wyświetla się oczywiści jedynie opcja kontaktu z pomoca techniczną ofertę dalej widac to im działa