MiejscowośćWarszawa
strona 10 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Michał / 2021-12-22 01:41
Wszystko super, sprawnie wykonana instalacja, internet działa bez zarzutu, jest bardzo szybki ;) -
-
~Maar / 2021-12-06 20:51
W 2021 (teraz jest grudzień 2021) nie było awarii. Wcześniej zdarzały się i wówczas jedyny kontakt z JMDI był przez Facebook'a, bo telefony w BOK były wciąż zajęte.
Ceny dość wysokie, wyższe niż u konkurencyjnego Orange.
Posiadam usługę dostępu do Internetu, TV i telefon.
Telewizja działa fajnie choć dekoder jest prehistoryczny.
WadyCenaMiejscowośćMarki -
~Kikolak / 2021-12-02 07:27
Od roku działa idealnie bez awarii żadnych problemow nie mogę złego słowa powiedzieć. ZaletySzybkość brak awariiWadyBrakMiejscowośćKikoły -
~Nick / 2021-11-15 11:05
Jak dotad nie moge narzekac, wszystko dziala i o to chodzi. MiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2021-10-11 04:15
Tak czytam i nie wiem, czy to ten sam ISP z którym ja mam umowę. Korzystam od 6 lat w Markach i jestem bardzo zadowolony. Transfer zawsze +10% do tego, co w umowie, ping 2ms, MAC adres routera można samemu sobie podmieniać, za +10 PLN publiczne stałe IP. Czasem zdarzają się przerwy, ale raczej nigdy w dzień (był taki okres gdzie konkurencja cięła im światłowody ale i tak szybko spawali). Gdy czytam, że 'mają słabe WiFi, a płacę za 1 g (cokolwiek to g znaczy) no to już wiem, że większość negatywnych opinii wynika jednak z braku wiedzy Klientów. Oczywiście nie każdy musi być sieciowcem, ale jeśli sam nie umiem, to może warto zapytać kogoś znajomego, kto wie więcej zamiast jechać po dostawcy, do którego takie UPC nie ma startu. Zadzwońcie do UPC i powiedzcie że mieszkacie kawałek poza obszarem i czy Was podłącza... Albo spróbujcie w Orange przekierować porty... ZaletyCena, technologia, stabilność usługWadyDeks do TV mógłby być lepszy (choć nie ma tragedii)MiejscowośćMarki -
~Marek / 2021-10-07 15:22
Odradzam .Po pieciu latach bycia abonentem za 10 zł spóznienia odłaczyli telewizje.Całe szczescie konczy mi się z nimi umowa a na osiedle wszedł nowy operator ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćLegionowo -
~Zzz089 / 2021-10-02 08:28
Odradzam kazdemu ta firme. 3 dzien nie mam internetu a dzial obslugi technicznej nic sobie z tego nie robi wrecz bedac wesolym,ze masz problem. 3 dni powtarzaja mi ze sprobuja jak najszybciej rozwiazac usterke a wczoraj dzwoniono ze ktos sie ze mna skontaktuje, zeby dzisiaj przyjechac i rozwiazac problem. Oczywiscie internet dalej nie dziala a obsluga ochoczo mnie poinformowala ze od 1 w nocy jest problem i.... pracuja nad rozwiazaniem:) Jednak znajomi, ktorzy mieli stycznosc z ta firma mieli racje ze dziadostwo. Rozumiem jeden maks dwa dni , a tu zaczyna sie 3 i firma ma Cie w glebokom powazaniu. Jak nie zaplace faktury to tez tak jak oni sam poprosze o chwile cierpliwosci i przekaze informacje ze pracuje nad rozwiazaniem problemu.. WadyJakosc swiadczonych uslug, obsluga KlientaMiejscowośćWarszawa -
~Dariusz / 2021-09-29 15:20
Usługi OK...
Infolinia dno nie można się połączyć godz.15.
Muzyki wolę posłuchać w radiu niż w słuchawce.
Prędzej łączę się z przychodnią lekarską na Książkowej.
DariuszZaletyCena za usługiWadyInfolinia dno,muzyki wolę słuchać w radiu.MiejscowośćWarszawa -
-
~ROZPACZONY KLIENT / 2021-09-28 21:00
Popieram przedmówcę. U mnie jest to samo. Codziennie na ok. 30min, czasem dwa razy dziennie nie ma Internetu w najmniej oczekiwanym momencie. Można zapomnieć o pracy w domu, bo internet zawiedzie i dziękuję, tłumacz się jak bardzo profesjonalnego usługodawcę posiadasz. Zgłaszam awarię - już nie wiem która. Oczywiście wina router, no ok.. wymieniłem router, zeby nie było od razu trochę lepszy, bo kto wie. Zainwestowałem w nowy router - problemy bez zmian, jak były .. tak są. Prosiłem już nawet żeby ktoś spojrzał , bo może trzeba coś zmienić w ustawieniach routera, oczywiście wszystko ok. Za jakiś czas znowu k... router, no nic mam dwa takie same bo akurat zrobiłem sobie sieć domową z dwóch routerów to zmienie ten router na ten z góry i co ... ZNOWU zgłaszam awarię i znowu nie wiadomo gdzie, albo tłumaczenie o przerwanym światłowodzie... no przepraszam ile razy w ciągu miesiąca można mieć awarię?? CO JEST GRANE.. JA JUŻ NIE OGARNIAM CO TAM SIĘ DZIEJE? Także codziennie awarie w dostawie internetu i oczywiście nigdy nie wiadomo z jakiego powodu. No po prostu pełen profesjonalizm ;/ NAJCZĘSTSZE SŁOWA: zresetuje PAN modem. No dobrze jak zresetuję to za 10-20 min będzie internet, ale dlaczego do jasnej mam go codziennie resetować i czekać aż łaskawie internet zacznie działać i będę w końcu mógł odpisać na maila. Szkoda, że nie mam innego alternatywnego usługodawcy. DLA MNIE PORAŻKA ZaletyJakby działał chociaż dzień bez problemów to bym się wypowiedziałWadyCodziennie brak Internetu - CAŁKOWITA ZAWODNOŚĆMiejscowośćMarki -
~Szary człowiek / 2021-09-25 18:27
Internet "działa" tak, jak dwadzieścia lat temu - strony ładują się przeszło minutę, z powodu wolnego internetu praktycznie nie można już korzystać z YT na innych stronach jest niewiele lepiej. Co chwila połączenie praktycznie zamiera. Przed chwilą zrobiłem speedtest oto wyniki:
19,3 MB/s ściąganie, wysyłanie 0,08 MB/s, ping 28 ms. Płacę za 100 MB, jestem podpięty bezpośrednio pod kabel.
Zgłaszanie awarii nic nie daje, chcą gadać przez telefon i wciskają, że u nich wszystko w porządku, a "wina" jest po stronie odbiorcy.MiejscowośćWarszawa -
~Zbyszek / 2021-09-21 07:56
Używam od 10 i nigdy nie miałem problemów. Obsługa klienta nie wiem jak działa bo nie korzystam zbyt wiele. Ograniczam się jedynie do negocjacji umowy co 2 lata. Polecam MiejscowośćWarszawa -
~Lukasz / 2021-09-20 15:16
Witam, generalnie jestem zadowolony z jakości usług. Nie bardzo rozumiem, dlaczego nie można wykupić usługi Polsat Premium ? Wadybrak Polsat PremiumMiejscowośćWarszawa -
~Kuba / 2021-09-19 16:10
Kiedy działa, to działa. W nocy czasem trzeba mieć dużą cierpliwość. Jak chcą "coś sprawdzić", to sprawdzają bez uprzedzenia. Przerwa na kawę, Netflixa nie ma. Czy co tam kto ogląda.
No, ale przecież w nocy, to się śpi. ;)MiejscowośćWarszawa -
~Miszun / 2021-09-17 18:53
Wszystko jest bardzo dobrze , nie mam żadnych zastrzeżeń do jakosci obslugi i swiadczonych uslug. Polecam tego providera jest duzo lepszy UPC wg.mnie. MiejscowośćWarszawa -
~MaciekPrzezKa / 2021-09-15 14:44
Człowiek się naczyta tych opinii a tu mile zaskoczenie niezawodność stałe transfer i narazie brak awarii ZaletyCena i dogodne predkosciMiejscowośćWarszawa -
~Emil / 2021-09-15 14:12
Trochę jestem zasmucony gdyż, gdybym poczekał miesiąc później z instalacją to bym otrzymał korzystniejszą ofertę cenową. -
-
~Adam / 2021-09-15 08:39
Jedyny dostawca który działa szybko i skutecznie.
co do WiFi miałem problemy ale po kontakcie z infolinią miałem pomoc/ wysłali film i ja laik zmieniłem ustawieniaz 2.4h na 5 GH 350 Mbs śmiga / na Wifi ma 290/40 wystarcza.
Co do obsługi trzeba nieraz poczekać na połączenia ale działają skutecznie.
To co najważniejsze ping ma 2 u innych jest to niemożliwe.
Zaletyszybkość działania/ cheć pommocyWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Cygan / 2021-09-13 08:19
Codziennie resetuje dekoder żeby odbierał. Rzadko przerwy w dostawie telewizji. WiFi całkowicie poza umowa place za 1g a mam tylko 0.015....
I obsługa taka ze tylko dać w gębę... Jak oni pozwalają tak zachowywać się i w taki sposób traktować klienta... 100 co miesiąc... Więc tanio nie jest... I byle jak w zamian... Najchętniej zmienilbym na inną firmę ale nie mam wyboru.... Niestety.ZaletyMało przerwWadyZero internetu i bardzo kiepski WiFi a place za 1gMiejscowośćMarki -
~Marek / 2021-09-02 15:08
zero profesjonalizmu, nie mozna zglosic usterki bo tel nie odbieraja, na stronie tez nie odpowiadaja,
zadnej sensownej reakcji na informacje o awarii, jeden mistrz fatazjuje i wymysla glupoty, jakas panienka twierdzi ze wszytko dzila ok mimo ze internet wlasnie w tym momencie nie dziala.Zaletyzdarzalo sie ze wszytsko dzialaWadyjak sie tylko zaczna problemy to oni nie maja zadnej checi ani wiedzy jak je rozwiazacMiejscowośćWarszawa -
~zdzicho / 2021-08-31 10:36
przepustowosc lacza nigdy nie osiagnela i nie osiaga zawartych w umowie parametrow
zglaszanie usterki to prawdziwa komedia, internet nie dziala a jakas kaska gada ze nie widzi zadnych problemow
kolesie z dzialu technicznego maja monitorowac problem a robia notatke ze wszytsko dziala i nie widza problemow
poziom uslug to tragedia internet ciagle sie rozlacza a oni nie widza zadnego problemu
poziom obslugi klienta to zenada gadasz z kompletnymi neptykami i jedyne ich wytlumaczenie ze jak masz router to twoja wina
nie potrafia sprawdzic jaki jest twoj adres ip co jest zenujaceZaletyzadnychWadyusluga dziala w kratke, tv ma tak nedzna rozdzielczosc ze szok, poziom obslugi klienta to komedia, zawsze wszystko wg nich dzialaMiejscowośćWarszawa
strona 10 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »