MiejscowośćOlsztynek
strona 2 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »
-
~Anna Maria / 2023-07-27 11:16
Dzien dobry,serdecznie dziekuje a przedewszyskim dziekuje p.Radkowi za fachowe ustawienie kanalow.Prace p.Radka oceniam na 6.Gratuluje tak milego pracownika. -
-
~Agata / 2023-06-07 12:55
Chcemy podziękować za wspaniałą obsługę w Ornecie , pani była bardzo miła i szybko otrzymaliśmy termin żeby podłączyć nam internet . Pan Tomek który podłączył nam w mieszkaniu internet przybył punktualnie , był bardzo miły i widać , że lubi swoją prace . Pracodawca może być dumny z takich pracowników . MiejscowośćPieniężno -
~Danuta / 2024-02-01 17:09
Jestem klientką Intelly od bardzo dawna.Do tej pory raczej bez zarzutów odnośnie działania.Natomiast od 29.0124r zgłosiłam brak Internetu.Do dzisiaj(01.02.24,godz:17-ta) nikt się nie pojawił, nawet nie zadzwonił.Daje do myślenia jak zostałam potraktowana. Danuta z Ornety. MiejscowośćOrneta -
~Marian / 2024-04-03 17:08
Ciągle problem z dostępem do internetu, ciągle awarie oraz brak kontaktu z obsługą klienta ten problem jest często powtarzalny.
Przestrzegam przed współpraca z ta firmą.ZaletyNic do dodaniaWadyBrak internetu,ciągle awarię!MiejscowośćOlsztyn -
~Milena / 2022-11-18 17:15
Brak pełnego cennika na stronie internetowej. Nie uwzględnia 100% podwyższonych cen z uwagi na instalację w domku jednorodzinnym. Brak poprawnej informacji klienta. Umowa przygotowana z podwyższonymi cenami bez wcześniejszego poinformowania klienta. Nie polecam. MiejscowośćOlsztyn -
~Zet / 2022-06-24 15:46
Mówiąc krótko Dostawca przypomina bardziej startup w fazie testów niż poważną firmę. Masa krótkich przerw w świadczeniu usługi, brak transparentnego cennika dostępnego publicznie na stronie ( bo opublikowany dotyczy tylko niejasnej grupy lokalizacji), firma korzysta z zewnętrznego call center, w razie kłopotów z usługą zostaniecie zakolejkowani i to wszystko co możecie wskórać.
W przypadku poważniejszych oczekiwań co do usługi ten dostawca jest skrajnie niewiarygodny.
Nie mogę polecić nikomu, kto chce korzystać z dostępu zdalnego do pracy czy nauki.Zaletymonopol. Dostawca operuje na terenach, gdzie nie istnieje konkurencja w technologii kablowejWadyklient jest traktowany jako zło konieczne.MiejscowośćOlsztyn -
~Anna Maria / 2023-10-03 10:06
27.09.2023 zglosilam brak dwoch kanalow. 28.09.2023 o godz.12.59.zadzwonilam z pytaniem kiedy przyjdzie do mnie fachowiec aby naprawic ten brak ktory powstal przez Wasze naprawy.Pani,ktora odebrala byla niegrzeczna wzgledem mnie(nagrywacie rozmowy,prosze odsluchac)dzis jest 03.10.2023 i nikt sie nie pojawil.Jestem juz od 30 lat Wasza klientka i pierwszy raz jestem zmuszona napisac te skarge do tej pory nie mialam zadnych zastrzezen do tej Firmy. MiejscowośćOlsztynek
strona 2 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »