Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Intelly opinie

Ocena na podstawie 30 opinii

4.21 / 5

  • Parametry
    4.36
  • Cena
    4.00
  • Obsługa klienta
    4.27
  • Niezawodność
    4.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 2 z 2
  • ~Anna Maria / 2023-07-27 11:16
    Ocena: 4.50 / 5
    Dzien dobry,serdecznie dziekuje a przedewszyskim dziekuje p.Radkowi za fachowe ustawienie kanalow.Prace p.Radka oceniam na 6.Gratuluje tak milego pracownika.
    MiejscowośćOlsztynek
  • ~Agata / 2023-06-07 12:55
    Ocena: 4.25 / 5
    Chcemy podziękować za wspaniałą obsługę w Ornecie , pani była bardzo miła i szybko otrzymaliśmy termin żeby podłączyć nam internet . Pan Tomek który podłączył nam w mieszkaniu internet przybył punktualnie , był bardzo miły i widać , że lubi swoją prace . Pracodawca może być dumny z takich pracowników .
    MiejscowośćPieniężno
  • ~Danuta / 2024-02-01 17:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientką Intelly od bardzo dawna.Do tej pory raczej bez zarzutów odnośnie działania.Natomiast od 29.0124r zgłosiłam brak Internetu.Do dzisiaj(01.02.24,godz:17-ta) nikt się nie pojawił, nawet nie zadzwonił.Daje do myślenia jak zostałam potraktowana. Danuta z Ornety.
    MiejscowośćOrneta
  • ~Kasia / 2025-08-20 15:41
    Ocena: 3.00 / 5
    W miesiącu lipcu i sierpniu bardzo często są przerwy w dostawie internetu i widzę przez okno że u sąsiada stoją samochody i pracownicy coś robią przy skrzynce. Nikt nie informuje o tym że będzie przerwa w dostawie a nie są to awarie. Dzwoniąc na infolinię napotykam na mur i odnoszę wrażenie że firmie intelly nie zależy na stałym kliencie. Potrzebuję internetu do pracy jestem zablokowana dzisiaj do tego płacę regularnie i w terminie i nie potrzebuję rekompensaty zwrotu 5 zł tylko chcę mieć internet. Wolalabym żeby takie sytuacje były wcześniej zapowiadane a najlepiej niech pracownicy robią to w godzinach nocnych . Gdyby to się zdarzyło raz nie byłoby problemu , związku z tym na tę chwilę nie polecam firmy. Pan na linii tel prztaknal mi że mam rację i dalej nic z tym nie zrobił, a miał oddzwonić.
    ZaletyInternet dobry i szybki
    WadyOlewanie klienta
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Marian / 2024-04-03 17:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągle problem z dostępem do internetu, ciągle awarie oraz brak kontaktu z obsługą klienta ten problem jest często powtarzalny.
    Przestrzegam przed współpraca z ta firmą.
    ZaletyNic do dodania
    WadyBrak internetu,ciągle awarię!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Milena / 2022-11-18 17:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak pełnego cennika na stronie internetowej. Nie uwzględnia 100% podwyższonych cen z uwagi na instalację w domku jednorodzinnym. Brak poprawnej informacji klienta. Umowa przygotowana z podwyższonymi cenami bez wcześniejszego poinformowania klienta. Nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Remi / 2025-04-30 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Prędkość na poziomie 80-200 mb a w umowie 600 minimum 300.
    Tłumaczenie, że po kablu jest lepiej niewiarygodne (też występują zaniki odbioru). Jeżeli nie są w stanie osiągnąć prędkości zgodnie z umową - dlaczego jest taka oferta i później tłumaczenie że to wpływ lokalizacji.
    Cena wyższa niż ouinnych operatorów z rzeczywistą prędkością 600
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Zet / 2022-06-24 15:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Mówiąc krótko Dostawca przypomina bardziej startup w fazie testów niż poważną firmę. Masa krótkich przerw w świadczeniu usługi, brak transparentnego cennika dostępnego publicznie na stronie ( bo opublikowany dotyczy tylko niejasnej grupy lokalizacji), firma korzysta z zewnętrznego call center, w razie kłopotów z usługą zostaniecie zakolejkowani i to wszystko co możecie wskórać.
    W przypadku poważniejszych oczekiwań co do usługi ten dostawca jest skrajnie niewiarygodny.
    Nie mogę polecić nikomu, kto chce korzystać z dostępu zdalnego do pracy czy nauki.
    Zaletymonopol. Dostawca operuje na terenach, gdzie nie istnieje konkurencja w technologii kablowej
    Wadyklient jest traktowany jako zło konieczne.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Anna Maria / 2023-10-03 10:06
    Ocena: 2.00 / 5
    27.09.2023 zglosilam brak dwoch kanalow. 28.09.2023 o godz.12.59.zadzwonilam z pytaniem kiedy przyjdzie do mnie fachowiec aby naprawic ten brak ktory powstal przez Wasze naprawy.Pani,ktora odebrala byla niegrzeczna wzgledem mnie(nagrywacie rozmowy,prosze odsluchac)dzis jest 03.10.2023 i nikt sie nie pojawil.Jestem juz od 30 lat Wasza klientka i pierwszy raz jestem zmuszona napisac te skarge do tej pory nie mialam zadnych zastrzezen do tej Firmy.
    MiejscowośćOlsztynek
  • ~Robert M / 2025-09-06 23:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Nic dobrego. Internet słaby i przy tym drogi. Na szczęście pojawia się Orange że światłowodem na dajtkach.
    WadyJakość i cena
    MiejscowośćOlsztyn
strona 2 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2095
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4810
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2662
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319