Kwestię pobierania środków z karty zauważyłem dopiero wtedy kiedy HBO (UWAGA) nie mogło pobrać środków z konta bo po prostu tych środków nie było - wysłali e-mail. Postanowiłem anulować subskrypcję, ale nie było to takie łatwe. Przycisk anulowania był zablokowany. Na stronie jako powód niepobrania środków był wpisany "zbyt krótka ważność karty" (faktycznie jej ważność kończyła się następnego miesiąca).
Skontaktowałem się z obsługą klienta. Osoba (chyba) odpisywała schematami omijając jednoznaczne odpowiedzi. Anulować subskrypcję mogłem tylko po opłaceniu kolejnego okresu rozliczeniowego albo jeśli przez 10 dni nie wpłyną środki (wtedy podobno automatycznie anuluje się subskrypcja).
Ze względu na powód przedstawiony na stronie nie obawiałem się, że środki zostaną pobrane bo karta miała być nieważna za kilka tygodni. Okazało się jednak, że po zasileniu tego konta (ze starą kartą) środki zostały pobrane.
Nie polecam korzystania z platformy jeśli chodzi o ofertę. Na rynku istnieje więcej platform, które są warte uwagi klienta. Inni mają na uwadze dobro konsumenta i ciągle się rozwijają. Po swoim doświadczeniu mam odwrotne zdanie na temat HBO.
ZaletyBrak
WadyCała wiadomość
MiejscowośćKielce