Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GTS Energis Multimo opinie

Ocena na podstawie 62 opinii

3.23 / 5

  • Niezawodność
    3.20
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Cena
    3.46
  • Parametry
    3.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~grzegorz / 2011-06-26 17:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Multimo było kiedyś super alternatywą dla wolno działającego TP.SA. Jednak coś w tej firmie również zaczyna szwankować. Jest 26 czerwiec 2011. Według pracownika BOK wczoraj była wielka awaria TP. Internetu niestety nie ma przez 24h. Informację przyjął pracownik BOK a następnie przekazał ją do działu technicznego. Pan z działu technicznego stwierdził, że ustawienia w moim modemie są ok. A więc sprawę przekazał technikom TP.SA. I tak czekam sobie na uruchomienie Internetu. Dobrze, że na Internecie nie kończy się świat. Pozdrawiam
    Zaletycena
    Wadytotalna zależność od TP SA przez to niewielki wpływ na jakość usług.
    Od 4 lat, obecnie płacę miesięcznie za prędkość 6 Mbit/s około 80 zł
  • ~KILLER / 2011-06-18 10:14
    Ocena: 4.50 / 5
    korzystam z multimo już 5 rok. od 2 miesiecy mam net 10MB! i tyle leci, fakt, ze w mieście i niedaleko od centrali tpsa! ale polecam. przesiadka z 1MB na dyszkę to ekstremum przy pobieraniu filmów. teraz w 40 minut ściągam 3-4 filmy z odpowiednich serwerów, np. fileserve!
    Zaletydziała tak, jak powinno
    Wadynowsza promocja, gdzie net z tel można mieć w tej samej cenie; wcisneli przy przedłuzaniu jakąś karte na rozmowy gsm, ale zrezygnowałem z tego
    5 lat, aktualnie niecałe 68 pln
  • ~Ruzus / 2011-03-12 08:07
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam multimo od 4 lat i jestem bardzo zadowolony.
    Internet smiga z maksymalna wartością łącza, pingi 30-60ms.
    Jesli cos nawala to DNSy, ale tak na 5 minut.. i mogli by konsultantki z techniki podszkolić. POLECAM i nie zamienie sie na nic innego.
    Zaletydziala znakomicie
    Wadybrak
  • ~cincin / 2011-02-22 08:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Uważajcie na oszustównie mogę rozwiązać umowy bo po okresie umowy wysłałem pismo zrezygnacją i nie doszło do nich awłaśnie po upływieumowyabonament znacznie podrożał i chcą sobie dorobić dziady.
    Stanowczo nie polecam obsługa niekompetentna wydałem kupe kasy napołączenia i dalej się nie połączłem kilkadziesiąt razy juz dzwoniłem po kilka minut i tylko sekretarka i nicwiecej maile wysyłałem bez odpowiedzi.Nie polecam
    ZaletyZ perspektywy czasu i patrzac na inne opcje internetowe to zadnych plusów nie ma
    WadyJak wyzej
    3 lata
  • ~Wlodek / 2011-02-12 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem u nich usługę na łączu telekomunikacji, która nigdy nie została zrealizowana. Jak się okazało nie zrealizowali umowy ponieważ linia telekomunikacyjna na to nie pozwalała. Próbowałem załatwiać sprawę wszystkimi możliwymi sposobami i GTS był o tym na bieżąco informowany. W końcu po pół roku prób uruchomienia zamówionej w GTS usługi zrezygnowałem z linii telefonicznej. GTS mimo moich monitów o tym że nigdy nie wywiązali się z umowy (nie udostępnili mi internetu) ciągle wystawiali mi faktury w tej chwili straszą windykacją kwoty przekraczającej 1700zł. Na mojego ostatniego maila do nich nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Oto text:



    Witam

    Jestem przekonany, że znają państwo dokładnie historię usługi, którą próbowali państwo dla mnie uruchomić. Jednak jeszcze raz krótko opiszę sytuację.

    Zamówiłem u państwa usługę na łączu telekomunikacji. Linia telefoniczna została specjalnie założona pod kątem internetu i miało na niej funkcjonować łącze 2Mb/sec. Po tym jak otrzymałem od państwa informację, że usługa jest skonfigurowana, okazało się, że internet nie funkcjonuje. Niezwłocznie skontaktowałem się z infolinią i poinformowałem o problemie. Zgłoszenie zostało przyjęte. Uzyskałem również informację że umowa obowiązuje od momentu uruchomienia usługi, więc do póki nie będę miał internetu nie poniosę żadnych kosztów. Przez kilka następnych miesięcy starałem się o doprowadzenie do uruchomienia usługi. Było to trudne ponieważ było trzy firmy (TP, GTS, administrator galerii handlowej w której była zakładana linia) odpowiedzialne za uruchomienie usługi i nikt nie przyznawał się do tego że wina leży po jego stronie. W trakcie tego procesu miałem wystawiane faktury przez GTS - zdziwiła mnie ta sytuacja. Na infolinii uzyskałem informację żebym się nie przejmował i jak już łącze zostanie uruchomione zostaną wystawione korekty, a w związku z moim oczekiwaniem na łącze okres umowy będzie skrócony o czas oczekiwania. W końcu telekomunikacja przyznała się, że linia nie spełnia parametrów wymaganych do uruchomienia łącza 2Mb. Zrezygnowałem z linii Poinformowałem o tym GTS i złożyłem reklamacje na wystawione faktury. Dostałem od GTS pismo gdzie odmówiono anulowania wystawionych faktur i zaproponowano podpisanie aneksu na łącze 1MB. W tej chwili moje fikcyjne zadłużenie względem GTS opiewa na kwotę ponad 1600zł.

    GTS nigdy nie uruchomił usługi, więc umowa którą podpisałem jest nie ważna z powodu nie wywiązania się z niej usługodawcy. Wszystkie faktury GTS wystawił bezprawnie - na podstawie nie ważnej umowy. To że GTS nigdy nie wywiązał się z umowy mogę w prosty sposób udowodnić - posiadam pismo z TP S.A. stwierdzające że linia od początku nie spełniała warunków umożliwiających uruchomienia łącza 2MB. Od półtora roku linia nie istnieje i GTS wystawia faktury wynikające z usługi, która nie została uruchomiona na linii, która została zlikwidowana.

    W dniu dzisiejszym dostałem pismo o ostatecznym wezwaniu do zapłaty gdzie są opisane dalsze kroki jakie podejmie GTS - wpisanie mnie w rejestr dłużników, droga sądowa, odsprzedanie mojego "długu" firmom zewnętrznym. Traktuję to jako pismo które ma mnie zastraszyć i doprowadzić do wyłudzenia nienależnych pieniędzy.

    Moje dalsze postępowanie w tej sytuacji będzie następujące:

    * jeśli dostanę choćby jeszcze jeden telefon, pismo lub jakikolwiek kontakt w sprawie spłaty przeze mnie jakichkolwiek pieniędzy w tej sprawie nagłośnię sprawę w możliwie największy sposób - powklejam tego maila we wszystkie miejsca jakie mi się uda znaleźć w internecie gdzie da się zamieścić opinie na temat państwa firmy, postaram się też udostępnić pisma z telekomunikacji i podam hasło abonenckie jakie miałem żeby każdy mógł sam sprawdzić moją wiarygodność
    * jeśli wejdziecie państwo na drogę prawną i będę ciągany w tej sprawie po sądach powklejam wszędzie gdzie się da tego maila i będę aktualizował temat w trakcie postępującej sprawy
    * jeśli doprowadzicie państwo do obniżenia mojej wiarygodności lub narazicie mnie na jakiekolwiek inne straty wejdę na drogę sądową w celu uzyskania adekwatnego odszkodowania i oczywiście nagłośnię sprawę w internecie
  • ~markus119 / 2011-02-10 22:51
    Miałem od nich internet przez rok łącze 1 mb i nie mogę nic złego powiedzieć. Gdy kończyła się umowa nie nękali mocno żeby przedłużyć. Zrezygnowałem i wróciłem do neostrady bo ceny maja teraz takie same jak w TPSA, a dodatkowo do każdego internetu dokładają czy ktoś chce czy nie chce kartę sim na abonament. Ne miałem zamiaru bawić się w wysyłanie rezygnacji tej karty bo jej po prostu nie chciałem.Głównie zrezygnowałem przez tą kartę. Muszę potwierdzić opinie, że do BOA trudno się dodzwonić, nie dzwoniłem tam często (w zasadzie pod koniec umowy) więc mi jakoś to zbytnio nie przeszkadzało. Lekkim minusem było nie regularne wysyłanie rachunków. Raz w połowie miesiąca innym razem pod koniec.
    Zaletystabilny internet
    Wadysłaby kontakt z Boa
  • ~jaśko / 2011-01-25 14:20
    Ocena: 2.75 / 5
    nic się nie dowiesz jak coś się popsuje bo pracują w takich godzinach jak ty, jak wrócisz do domu to się nie dodzwonisz bo nikogo w biurze obsługi klienta nie ma, tragedia jeżeli chodzi o jakąkolwiek współpracę !! skandal !!
    Zaletyjak działa to działa i jest ok
    Wadyjak nie działa to spadać na drzewo bo pomocy nie ma żadnej
    od początku jak tylko powstali 4 lata około
  • ~Smokie / 2011-01-04 21:04
    Ocena: 4.75 / 5
    jestem z multimo juz 3 rok i nie narzekam w ogóle jak najbardziej polecam ten internet zawsze transfer 240 kb przy 1 mb miałem 120kb 3 lata bez szwanku POLECAM ; )
  • ~FsT / 2011-01-04 16:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadam Multimo już 5ty rok. Przez pierwsze dwa lata wszystko było w najlepszym porządku. To skłoniło mnie do podpisania 3letniej umowy co było moim największym błędem. Internet bardzo często ma awarie, w godzinach szczytu działa niesamowicie wolno, przerywa łączność. Bramy DNS z których korzysta Multimo są przeciążone. Jednym słowem tragedia. Na infolinie próbuje dodzwonić się od 3-4 tygodni - bez skutków. Napisałem kilka maili, na żadne nikt mi nie odpowiedział. Więc dobrze wam radze trzymajcie się z dala od MULTIMO. Przez ostatnie 2.5 roku miałem dziesiątki awarii. Jeżeli udało mi się dodzwonić do biura obsługi to wina została zrzucana na TPSA. Nie ma chyba gorszego provider'a niż Multimo.
    Zalety- brak
    Wady- pełno awarii
    - w godzinach szczytu pingi >300ms
    - przerywanie połączenia
    - 0 konatku
    - nie ma gorszego providera
    5ty rok - opcja 2mb/s
  • ~woju / 2010-12-27 14:42
    Ocena: 2.50 / 5
    ogolnie cena ok, jeśli internet działa to jest na prawde ok. niestety bardzo często zdarzają im się awarie. wtedy nie ma winnego. nie mozna sie do nich dodzwonic. nic nie wiadomo. trzeba czekac az sie samo naprawi.... generalnie nie polecam
  • ~pegaz / 2010-12-25 20:59
    Witam chciałbym się zapytać czy ktoś ma multimo w kuj-pom okolic np włocławka ? lipno ? proszę o odp.
  • ~Ryszard / 2010-11-28 15:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem Neo 1Mb przez 3 lata . Przerzuciłem się na Multimo 2048/256 . Miałem je rok bez problemów :)
    W tym roku po znaczącej obniżce cen i będąc pewien możliwości technicznych (600m do DSLAMa) zamówiłem prędkość 10mega download i 1 mega upload z ruterem 4-portowym w standardzie WiFi "N".
    Od razu wszystko śmigało rewelacyjnie i jestem bardzo zadowolony. Polecam Multimo ,które mimo nie reklamowania się jest naprawdę godnym polecenia ISP.
    ZaletyPowyżej opisane :)
    WadyCzasami są malutkie awarie jak wszędzie :)
    Rok
  • ~ot708 / 2010-10-17 13:14
    Ocena: 4.00 / 5
    niedługo minie 4 lata, jak mam multimo (Słupsk). działa dobrze, z 3 razy nie miałem neta przez parę godzin (2 razy ich wina, raz siadlo w tpsa). wszystko pięknie śmiga. jedyna wada to BOK - jak przedłużałem umowę musiałem wytłumaczyć, ze w umowie mam zapis, iż mogę podpisać aneks już 3 miechy przed zakończeniem starej umowy! sama zmiana prędkości trochę trwała, ale cóż, to polska w końcu!
    Zaletystabilność, prędkość
    WadyBOK
    posiadam prawie 4 lata
  • ~Marcin / 2010-09-23 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta, obiektywnie, to nic szczególnego - nie wyróżnia się niczym.
    Koszmarna obsługa klienta, żadnych konkretów, klient to śmieć "do golenia" i nic więcej - przynajmniej takie sa moje spostrzeżenia.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
    zrezygnowałem przed planowanym końcem umowy
  • ~wielew / 2010-09-06 10:02
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam .
    Ja mam multimo już 3 lata i jestem bardzo zadowolony
    Prędkosć 6 Mega -prawie zawsze jest więcej
    Przez 3 lata 2 razy miałem wyłączone na max 12 godzin ale tłumaczono mi że to mega awaria gdzieś w kraju
    Umowę przedłużam co rok cena za rok którą można nieznacznie negocjować z paniami z BOA
    tj.103 zł w pierszym roku-90zł w drugim 70zł obecnie.
    Jak się kogoś poleci to dostajesz 100 zł odliczane od rachunku
    Dodatkowa zniżka za ekofakture.
    Netia kusi miejszą ceną ale czytając opinie o tym jak traktują swoich kliętów i jakie faktycznie daje szybkosci to wolę byc tu gdzie jest wszystko tak jak napisałem ,bez niespodzianek i stabilnie
    a i na łączu TPsa pakiet socjal za 28,06
    Polecam wszystkim i pozdrawiam
    wielew
    Zaletystabilny
    Wadybrak darmowej infolini-ale po e-mailu oddzwaniają
    3 lata
  • ~Tomasz / 2010-05-28 23:07
    Ocena: 2.75 / 5
    Po rezygnacji z neostrady od 4 lat korzystam z usług tej spółki. Ogromnym cieniem na tę współpracę rzuca się katastrofalnie niski poziom pracy biura obsługi klienta. Na dzisiejsze czasy jest wielkim anachronizmem udzielanie pomocy technicznej od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych. Właśnie przeżywam kolejny brak dostępu do internetu w weekend bez możliwości jakiegokolwiek kontaktu ze spółką multimo. Już teraz wiem, że opłaca się płacić nawet 50 % więcej za usługę świadczoną przez podmiot posiadający dobre podejście do klienta.
    ZaletyNiska cena w korespondencji z dobrą prędkością łącza.
    WadyDramatycznie słaba możliwość kontaktu z biurem obsługi abonenta. Częste, kilkudniowe zaprzestawanie świadczenia tych usług bez jakiegokolwiek powiadomienia.
    4 lata?
  • ~markus / 2010-02-16 20:46
    To jeden wielki gniot. Nie ma jak kablówki lub operatorzy lokalni. Spróbujcie zrezygnować - droga przez mękę
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
  • ~slater / 2010-01-29 22:43
    Ocena: 4.75 / 5
    Parametry usługi zazwyczaj wyższe, niż w umowie ( 1 Mbit/s )
    Biuro obsługi działa dobrze, chociaż czasami ciężko sie dodzwonić.
    Przez cały okres użytkowania internetu Multimo nie było żadnych awarii.
    Internet posiadam już 3 rok, przy przedłużaniu umowy na początku 2009 roku dostałem zniżkę na abonament 10zł przez cały okres jej trwania ( 12 m-cy ). Abonament w wysokości 48zł. W tamtym okresie nie było moim zdaniem, lepszej ofery. Obecnie kończy się umowa i ciekawe jaką ofertę będę mógł otrzymać, ale myślę, że zadowalającą, bo konkurencja nie śpi.
    ZaletyNiezawodność działania, dobre parametry
    WadyRaczej brak, może infolinia i formalności przy pierwszym podłączniu usługi
    3 lata
  • ~Lolek / 2009-11-23 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest zaje...bisty transfer mam 20mb/s !!!! i Wszystko pięknie mmmmm kocham multimo:)!!!!
    ZaletyWSZYSTKO!!
    WadyJAKIE ??
    5 lat
  • ~kravco / 2009-09-01 19:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak w jednym z poniższych postów mnóstwo problemów związanych z rezygnacją z usługi. Ale największy problem to koszt kontaktu -!!! OGROMNY !!!. Tzw infolinia 0-801 ... to tak naprawdę rozmowa platna za każdą minutę, a niestety samo zgłoszenie się operatora to ok 20 min więc koszt każego połączenie to kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych. Ostrzegam gdyż na stronie MOULTIMO niejasno opisana jest cena jaką zapłacimy za połączenie z infolinią niby ulgową 0-801... PORAŻKA.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226