Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Grecos opinie

Ocena na podstawie 69 opinii

2.61 / 5

  • Cena/Jakość
    2.51
  • Obsługa klienta
    2.58
  • Oferta
    2.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~TOMASZ / 2022-07-14 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijajcie Grecos szerokim łukiem , Przyleciałem do Lewkada-Nidri i się okazało że nie ma dla mnie pokoju. Zaproponowano mi inny pokój który już nie jest przy plaży i nie odpowiada takiemu samemu standardowi była to kwatera prywatna.Próby reklamacji w Grecos nic nie dały .Nie można tam zadzwonić jest tylko mail na który nikt nie odpisuje.
  • ~Tomek / 2023-07-23 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragiczna obsługa w krytycznej sytuacji. Od prawie 24h jesteśmy pozostawieni sami sobie. Zero wsparcia ze strony Grecos. Nikt nawet nie zadzwonił zapytać co z nami mając małe dziecko ze sobą. Przewoza nas z hotelu do hotelu. Nie mamy wody pitnej, po 10h hotel udostępnił nam restauracje limitujące wejścia do niej. Koczujemy na gołych podłoga bez żadnego zainteresowania. Brak info z biura, brak info z urzędów greckich. Nie poradzili sobie z tą sytuacją. Transfer też pozostawia wiele do życzenia. Inne biura zadbały o swoich klientów, Grecos swoich olał i tylko przesyła lakoniczne komunikaty z centrali. Infolinia również nie działa bo po co, przecież Polak poradzi sobie...totalne dno!
  • ~Arek / 2023-06-09 09:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Katastrofa nie kupujcie z tego biura Kupiłam wyjazd na Zakynthos około dwa miesiące wcześniej Biuro tydzień przed wyjazdem anulowano mój wyjazd proponując inna wyspę inny termin i zmniejszając mój urlop z 12 na 7 dni Dodam ze wcześniej kontaktowałam się z biurem kilka razy gdyż na własna rękę sprawdziłam ze ten hotel nie będzie otwarty Pani z biura zapewniała mnie ze mam jakieś bzdurne informacje i jeśli by tak było to oni maja na Zakynthos jeszcze hotele o takim samym standarcie Dodam ze urlop zaplanowałam miałam na tej wyspie spotkać się ze znajomymi z Niemiec a do tego zapewniłam opiekę dla mamy Mam tego dosyć nie chcecie mieć problemu jak najdalej od tego biura
  • ~Idalia / 2025-11-20 10:24
    Ocena: 1.33 / 5
    W okresie pomiędzy 14.08-21.08 spędzałem urlop Grecja - Peloponez – Peloponez w hotelu Sunrise Village Beach.

    Niezgodność pokoju z ofertą

    Zgodnie z umową zarezerwowaliśmy pokój kategorii ****, który miał posiadać:

    bezpłatną, sprawną klimatyzację,

    lodówkę,

    widok na ogród,

    standard zgodny z opisem i zdjęciami na stronie operatora.

    Po przyjeździe otrzymaliśmy pokój, który nie spełniał żadnego z tych warunków:

    Klimatyzacja

    Klimatyzator był stary, zagrzybiony i wydzielał intensywny zapach stęchlizny, co powodowało u nas kaszel, ból gardła, a u żony dodatkowo stan podgorączkowy.

    Urządzenie zagrażało zdrowiu, przez co byliśmy zmuszeni wyłączyć klimatyzację.

    Lodówka

    Lodówka była stara, brudna, z widocznymi ogniskami grzyba, a podczas pracy wydawała głośne dźwięki uniemożliwiające spokojny sen.

    Stan pokoju

    W pokoju brakowało szafy, znajdowały się jedynie stare, zużyte meble.

    Łóżko było skrajnie twarde i niewygodne.

    Na tarasie stały zniszczone meble, a sam taras był zabrudzony.

    Na suficie i w rogach znajdowały się pajęczyny, które nie zostały usunięte przez cały pobyt.

    Podłoga była czyszczona niedokładnie, bez użycia detergentów.

    Widok z pokoju

    Zamiast widoku na ogród otrzymaliśmy widok na gęste krzaki znajdujące się za tylną częścią hotelu.

    Zapach szamba

    Po otwarciu drzwi tarasowych w nocy do pokoju przedostawał się intensywny zapach pompowanego szamba, co uniemożliwiało wentylowanie pomieszczenia przy wyłączonej klimatyzacji.



    2. Jakość sprzątania

    Sprzątanie ograniczało się jedynie do szybkiego przetarcia podłogi wodą i pościelenia łóżek.

    Nie usunięto pajęczyn ani nie zadbano o higienę powierzchni.

    Po sprzątaniu nie było żadnego zapachu detergentów, co świadczy o ich nieużywaniu.



    3. Wyżywienie

    Jedzenie było bardzo monotonne – codziennie te same potrawy.

    Brakowało owoców morza, mimo że były one wskazane w ofercie.

    Owoce były powtarzalne (arbuz, melon, pomarańcze).

    Brakowało wody i wina do posiłków, co jest standardem w tego typu hotelach.

    Stołówka była przepełniona, głośna, a obsługa poruszała się w sposób niebezpieczny dla gości.

    Stoliki na zewnątrz były oblegane przez osy, co uniemożliwiało komfortowe jedzenie.



    4. Problemy z wymianą pokoju

    Pomimo licznych zgłoszeń dotyczących stanu pokoju oraz pogarszającego się stanu zdrowia żony, recepcja odmawiała wymiany, twierdząc, że lepsze pokoje są przeznaczone dla gości z Francji, Anglii i Grecji.

    Kazano nam codziennie zgłaszać się ponownie, co było uciążliwe i nieprofesjonalne.

    Pokój wymieniono dopiero ostatniego dnia pobytu.

    W nowym pokoju standard był zauważalnie lepszy – czysty, pachnący detergentami, ze sprawną klimatyzacją i lodówką — co potwierdza, że poprzedni pokój był niezgodny z normami.



    5. Podejrzenie dyskryminacji

    Różne kolory opasek wskazywały na narodowość gości.

    Obsługa hotelowa z góry wiedziała, kto jest Polakiem, a kto z krajów zachodnich.

    Gości zagranicznych traktowano priorytetowo, co budzi poważne zastrzeżenia.



    6. Podsumowanie i oczekiwania

    Usługi świadczone podczas pobytu nie odpowiadały standardowi deklarowanemu przez biuro GRECOS.
    Pokój nie spełniał warunków umowy, stanowił zagrożenie dla zdrowia i znacząco obniżył komfort pobytu.

    Nasza wycieczka zakupiona w biurze podróży Grecos okazała się ogromnym rozczarowaniem. Po powrocie złożyliśmy szczegółową reklamację, opisując wszystkie niezgodności z ofertą – fatalny stan pokoju, niesprawną i zagrzybioną klimatyzację, brudną lodówkę, brak standardu zgodnego z ofertą, monotonne jedzenie, problemy ze sprzątaniem oraz ignorujące podejście recepcji w hotelu.

    Koszt naszego wyjazdu wynosił 12 161 zł, natomiast biuro podróży uznało nasze straty jedynie na kwotę 840 zł, co stanowi zaledwie 6,91% wartości całej rezerwacji. Kwota ta była całkowicie niewspółmierna do realnych nieprawidłowości.

    Co więcej – mimo przyznanej rekompensaty biuro Grecos nigdy jej nie wypłaciło.
    Dodatkowo poprosiliśmy o przesłanie szczegółowego rozbicia kosztów wyjazdu (koszt przelotu, noclegów, opłat hotelowych itd.). Do dziś nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi.

    Biuro podróży:

    zignorowało nasze prośby,

    nie dotrzymało własnej decyzji o wypłacie rekompensaty,

    unika kontaktu,
    co uważamy za całkowicie nieprofesjonalne i nieuczciwe.

    Na podstawie naszych doświadczeń zdecydowanie nie polecamy biura podróży Grecos.
    Pozostaliśmy bez jakiejkolwiek wypłaconej rekompensaty, mimo oczywistych niezgodności pobytu z ofertą i przyznania nam zwrotu.

    Jest to biuro, które – w naszym przypadku – nie wywiązało się ani z umowy, ani z podstawowych zasad obsługi klienta.



    ZaletyBrak
    WadyBrudno, brak sprzątania, pajęczyny na suficie, grzyb w lodówce, ignorancja pracowników hotelu na skargi, ignorancja biura podróży na zarzuty
  • ~Ryszard / 2022-07-04 15:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestesmy na Lewkadzie. Po przyjeździe i po 4 godzinach czekania rezydentka powiadomila nas ze zmieniają nam hotel niby o tym samym standarcie lub wyższym. Jedna wielka masakra. W pokoju nie ma nawet najmniejszej lodówki. Hotel oferuje tylko śniadania w urągajacych warunkach. Wymyślili ze na kolacje mamy chodzic do jakiejś tawerny. Jest nas 4 rodziny. Nie chcemy być w tym hotelu. Grecos jak robi taki numer niech sie trochę wysili i postara.
    WadyPosilki nie w hotelu. Brak lodowki. Standard hotelu odbiega od hotelu objetego umową za który zapłaciliśmu
  • ~Agnieszka Orzel / 2023-08-22 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawde odradzam, zastanowcie sie nad innym biurem.
    20 godzin bez noclegu to jakis koszmar prawie 40 osob bez ostatniego noclegu. Jak to jest mozliwe sprzedac wycieczke bez ostatniego noclegu? Wykwaterowanie o 10 rano a wylot nastepny dzien o 6 rano !!
    Menadzer hotelu Strofades apeluje ze to norma, koczowanie pod hotelem spanie na plazy . Tragedia odradzam. Reklamacja zlozona wycieczka za 10tys. Po przyjezdzie dowiadujesz sie ze nie ma ostatniego noclegu. Czytac oferty radze albo omijac biuro. Na zamowieniu wycieczka od 15.08 do 23.08 zero informacji ze skrocona doba po dwoch dniach dochodzi umowa w ktorej niejasno jest napisane ze nie ma tej doby bralam lasta wiec moja wina ze skrupulatnie niedoczytalam ( tak zrobilo az 40osob, wiec to celowe wprowadzenie w blad )
    ZaletyBrak.
  • ~Aleksandra / 2023-08-05 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, prosze uważać na biuro podróży Grecos po raz kolejny nie zgadza się pokoj z tym co jest w umowie i na zdjeciach. Przed zrobieniem rezerwacji poprosilismy o przykładowe zdjeca pokoju ktory mamy zamiar zarezerwować. Zrobilismy rezerwacje pokoju rodzinnego, wg umowy (35m2) a otrzymalismy pokoj standard (maks 20m2).Obsluga hotelowa tłumaczy że nie ma innego pokoju a Pan rezydent bez wiekszego zaangażowania robi tylko to co sami możemy zrobić dzwoni do hotelu przekazując nam info że nietety nie ma innego pokoju i nie może nam nowego budynku wybudować.Szkoda że Grecos wcześniej sprzedal pokoj ktory nie był dostepny.Biuro podroży Grecos oszukuje i sprzedaje drogo brzydkie i małe pokoje w ładnych hotelach.Uważajcie!
    WadyHotel Grecos oszukuje
  • ~ALEX1972 / 2023-08-10 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka Kreta przyjazd do hotelu 8.00 zakwaterowanie w pokoju 15.00.7 godzin siedzenia pilnowania walizek beż szklanki wody dramat. Wylot o23.55 wykwaterowanie z hotelu 11.00. Siedzenie na waliskach 13 godzin. NIKOMU NIE POLECAM
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Artur / 2024-09-09 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Poza jedzeniem hotel Blue Sea Island (standard Aqua) na Rodos to tragedia. Zakwaterowano mnie z rodziną w baraku który wyglądał jak tymczasowy ośrodek dla imigrantów i to nie w europie tylko w Pakistanie . Z okna widok na śmietnik po budowie i odrapany mur. O ścianę pokoju baraku oparte brudne mopy , szczotki i wiadra do sprzątania oraz papier toaletowy. Reszta okolicy zamaskowana plandeką budowlaną żeby nie było widać syfu i prowizorki . W pokoju pełno diod świecących tak w nocy że nie idzie zasnąć (część zaklejona plastrem opatrunkowym). W pokojach pełno mrówek (w nocy wchodzą na ciało i skutecznie budzą). Prysznic bez drzwi zalewający łazienkę i pokój w przypadku dłuższej kąpieli . Stanowczo odradzam wielkie wakacje z Grecos. Za nerwy i awantury z recepcją Grecos zaproponował najpierw 300zl rekompensaty a potem 400zl i stwierdził że mrówki atakujące w nocy to wypadek incydentalny nie zawiniony przez hotel . Tragedia. Uwaga na oferty tygodniowe skrócone w ostatniej chwili (wylot na Rodos mial być o 8:00 a odbył się o 18:00).
    ZaletyW miarę dobre jedzenie
    WadyGrecos klientom którym zmarnował
    Czas i pieniądze naciągając ich na kiepskiej jakości wakacje proponuję rekompensatę w wysokości 300zl
  • ~Bożena / 2024-08-12 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam biura podróży Grecos. Zostaliśmy oszukani i okradzeni. Wykupiliśmy wycieczkę i nas nie zabrano. Uważajcie !!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Daria / 2022-06-02 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Tydzień przed wylotem zmienili ofertę na całkowicie inny hotel bo rzekomo w tamtym NIE BYŁO MIEJSCA!!! Proponują inny hotel (bez wifi i bez shared pool na czym mi najbardziej zależało). Albo akceptuje albo zwrot pieniędzy (na który maja oczywiście 14 dni wiec na nowe wakacje musialabym znowu wykładać pieniądze żeby lecieć w takim samym terminie).
    Pani na infolinii oczywiście niewzruszona.
    NIGDY więcej z tego biura. Przestrzegam wszystkich.
  • ~Dariusz / 2023-07-23 05:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas wyjazdu na Kretę został nam zmieniony hotel bez podania przyczyny w naszym odczuciu na gorszy(przede wszystkim mieliśmy widok na morze a w nowym na ulicę i inne budynki!!!!). W pierwszym hotelu zapłaciliśmy z góry tzw.opłatę klimatyczną za cały pobyt.Przy wymeldowaniu z pierwszego hotelu poprosiliśmy o zwrot tzw.opłaty klimatycznej ale zostaliśmy poinformowani,że ta opłata będzie honorowana w hotelu do którego zostaliśmy przeniesieni.Niestety owy hotel nie akceptował tej opłaty i żeby otrzymać pokoje musieliśmy drugi raz zrobić opłatę.W przeciągu pięciu dni cztery razy telefonowalismy do Pani rezydent i raz napisalismy smsa i padała odpowiedź że sprawą sie zajmie i żeby się nie martwić.Obecnie jesteśmy już w Polsce i jak nie było odpowiedzi tak nie ma!!!!!Pierwszy raz skorzystałem z tej firmy i raczej ostatni raz.
  • ~Gosia / 2024-09-10 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne biuro jeśli chodzi o organizację wycieczek fakultatywnych, fatalna logistyka, drętwy przewodnik, który ledwo kilka zdań powiedział. Nie sprawdzają prognoz pogody jeśli chodzi o warunki na morzu i nie odwołali rejsu chociaż fale rano były wysokie na 1- 1,5m i kilkanaście osób wymiotowało na statku. Super relaks :/
  • ~Jan Jan / 2022-08-23 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Grecos zafundował nam zamiast pierwszego dnia urlopu skrajne wyczerpanie fizyczne i psychiczne. Do 5* hotelu na Kos dotarlismy lotem czarterowym z Katowic, ktory rozpoczął się o 4.00. Z domu wyjechaliśmy przed pólnocą wczoraj. Jest godzina 12.40 a my koczujemy w recepcji, gdyż doba hotelowa zaczyna się od godz. 14.00. Takie traktowanie klienta ze strony Grecosa swiadczy o całkowitym braku profesjonalizmu. NIESTETY!!!
  • ~Klientka. / 2022-05-27 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta? Raczej przynęta. Jeśli kupisz u nich coś w dobrej cenie, nawet pół roku na przód, odwołają ci tydzień przed wylotem i zaproponują ochłapy które się nie sprzedały.
    ZaletyBRAK!
    WadyNieuctwem praktyki. NieMiennosc ceny to tu fikcja
  • ~Krzysztof / 2025-08-21 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam. Hotel miał być po kompleksowej renowacji. Nic takiego nie było. W pokojach karaluchy. W drugi dzień po zakupie sejfu okradli nas. W hotelu brak wsparcia od obsługi ani od rezydenta. Totalna porażka.
    Zaletybrak
    WadyCałe wakacje
  • ~Łukasz / 2023-02-09 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie wyjechaliśmy a już nas wkur....li.

    Cena wycieczki na Zakynthos dla rodziny 2+3 17tys. 6dni

    Nagle dowiadujemy się o zmianie godzin wylotu. Z 16:10 na 7:40 cały dzień nam złodzieje zabierają.

    Oczywiście zaliczka bezzwrotna
    ZaletyNarazie brak
    WadyWszystko !!!
  • ~Marcin / 2025-09-05 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie
    Nie polecam zdecydowanie hotelu Brown Beach Eteria Evia
    Ponieważ obsługa nie miła nie można się dogadać.
    Przyjechaliśmy 21.08 na wymarzone wakacje po północy i dostaliśmy pokój. Nie mieliśmy już sił aby aby się jakoś specjalnie rozglądać, każdy z nas wziął prysznic i poszliśmy spać. Rano koło 7 obudziliśmy się i poczuliśmy nieprzyjemny zapach było to szambo które było na wprost naszego pokoju, a do tego jeszcze karaluch który sobie chodził pod prysznicem. Pisaliśmy czym.oredzej do obsługi hotelu o zmianę pokoju ale bez skutecznie się tłumaczyli że nie mają innego bo mają obłorzenie i mamy próbować w innym terminie. Kilkukrotnie chodziliśmy do recepcji aby zamieniła nam pokój i znow nic. To poprosi skandal 2 osoby dorosłe i jedno dziecko w wieku 14 lat na 19m2 dramat....
    W drugiej kwestii pozostają inne rzeczy jedzenie to poprostu dramat. Codziennie to samo jakby nic innego nie.kznq było podać goscia hotelowym skoro zapłacili za wymarzone wakacje. Cały rok człowiek czeka a tutaj takie rozczarowanie... Każdy z nas się pochorował i to po koleji. 3 kwestują leżaki nie dość że brudne to nie można było się na nich położyć bo nie wiadomo czy by się jakiejś choroby by nie dostało.
    Nie polecam zdecydowanie
    ZaletyBrak zalet.zdecydownie nie
    WadyOkropne miejsce
  • ~Michał / 2022-11-14 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel Utopia Reasort & Spa, wyspa Kefalonia 2022r. Tydzień wakacji za 4000 w opcji all inclusive i 4*, na miejscu jednak okazało się że jedzenie jest wstrętne, każdy dzwonił do rezydenta, pisał reklamację itp... Rezydent otwarcie przyznał ze hotel nie współpracuje w tym sezonie, wszyscy pisali reklamację, jednak Grecos okazał się bardo nieodpowiedzialnym biurem. Na temat odpowiedzi na reklamację można napisać książkę. Poprostu żenujące! Powstały nawet grupy osób poszjodaeanych typu UTOPILI PIENIĄDZE W UTOPI itp... Nie polecam że względu na fakt, że czuję się oszukany. Zmuszony w opcji all inclusive, kupować posiłki na mieście. Do tego gniazda jaskółek nad wejściem do pokoju! Chodzisz z ptasimi odchodami po hotelu a Grecos tłumaczy ci, że jaskółki są pod ścisła ochroną... Ok! Ale można coś podwiesić pod te gniazda! Trudno opisać nieodpowiedzialność i postawę typu "udawanie głupka".
    ZaletyOwsem są, jednak trudno o nich pisać jeśli czujesz się oszukany.
    WadyBrak odpowiedzialności i sprawiedliwego rozwiązania sprawy. Brak próby zbadania racji osób rekamujących zakres imprezy turystycznej.
  • ~Olga / 2025-08-22 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam uwag odnośnie hotelu , natomiast jeśli chodzi o biuro podróży Grecos niestety moja opinia jest negatywna . Oferta wycieczki obejmowała daty od 08.08 do 16.08 . Na miejscu będąc już w hotelu okazało się że nasza doba hotelowa kończy się 15.08 o godzinie 11:00 . Wylot 16.08 o godzinie 06:30 , także noc pod chmurką . Rezydentka Joanna w hotelu Careta Beach na Zakynthos zero pomocy , gdzie na spotkaniu zapewniała że hotel na tą jedną noc na pewno przedłuży nam pobyt . W hotelu brak wolnych pokoji więc musieliśmy się wynieść po negocjacjach z menadżerem i straszeniem nas policją . Nie polecam tego biura podróży nikomu !!!
    ZaletyJeśli chodzi o biuro podróży zalet brak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1074
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 973
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 554
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 180
Grecos
Ocena: 2.61, ilość opinii: 69
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4970
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4633
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4112
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189