strona 2 z 3
-
~IWONA / 2021-09-09 09:01
Postanowiłam tu opisać swoją sprawę, bo to jak Grecos traktuje klientów to skandal!!! Dnia 22.07 złożyłam reklamację drogą mailową, do dzisiaj nikt nie skontaktował się ze mną w tej sprawie. Wykonałam kilka telefonów na infolinię- godzinami oczekując aż ktoś odbierze telefon. rozmawiałam z kilkoma osobami, przesyłałam ponownie maila i do dnia dzisiejszego cisza. Blisko dwa miesiące i nadal cisza! Zapłaciliśmy za wakacje 20 tyś dla dwóch osób i to są ostatnie pieniądze jakie wydaliśmy w Grecos. Oczywiście nie zostawię tak tej sprawy. -
-
~Malgosia / 2023-07-27 11:49
Na trzy dni przed wylotem otrzymałam informację o zmianie hotelu lub zwrocie kosztów. Postawiono nas w sytuacji bez wyjścia. Ewentualny zwrot kosztów zaproponowano w ciągu 14 dni, a urlop zaczynałam za 3 dni. Hotel niby tej samej klasy, ale w wybranym przez nas mieliśmy pokój z basenem i blisko do lotniska. Hotel zaproponowany przez biuro mieści się 100 km od lotniska. Otrzymaliśmy informację, że nie dysponuje pokojami z dostępem do basenu, co było nieprawdą. Na miejscu zaproponowano nam pokój bez drzwi do wc, stary i zniszczony. Po naszej interwencji zamieniono pokój na inny, ale nadal niezgodny z naszym zamówieniem. Dodam, że rejon naszych wakacji nie miał nic wspólnego z pożarami w Grecji. -
~Miroslaw / 2023-12-22 08:44
Uwaga na tą firmę, w ofercie podają terminy wylotów/przylotów niezgodne z rzeczywistością, szczególnie aby zachęcić rodziny z małymi dziećmi, bo kilka tygodni przed wakacjami zmieniają terminy wylotów (niby z winy przewoźnika) przez co pobyt skraca się o 1 dzień, ale to nie jest prawda. Poznałem rodzinę która kupiła wakacje 1 dzień przed terminem i pomimo że było wiadomo od 2 tygodni że godziny lotów są inne to w ofercie podano te pierwotne. Według mojej oceny to jest celowe działanie biura. WadyOszukiwanie klientów na terminach wylotów/przylotów -
~Turystka2022 / 2022-09-06 22:45
Przylecieliśmy 29.08 na Kretę do Heraklionu, hotel słaby, w pokojach było brudno, rezydentka Sandra nie potrafiła nam pomóc w niczym, skargi bez odpowiedzi i jakiegokolwiek rozwiązania. Wycieczki do których namawiała były drogie i męczące, zapomniała dodać że to jednodniowe, wyczerpujące maratony. WadyRezydentka standard hotelu lekceważenie -
~Klient Grecos / 2023-09-25 12:48
Nie polecam. Przez wiele lat jeździłam z GRECOS-em i byliśmy mniej lub bardziej zadowoleni. Ale ostatnie wakacje pokazały nam organizację firmy i podejście do klienta w nowym niekorzystnym świetle.
Oferta była skonstruowana tak aby klienta wprowadzić w błąd.
Brak wsparcia od strony rezydenta - Pan Kamil (KOS Blue Domes) totalnie nie był zainteresowany pomocą w rozwiązaniu problemu jak i samymi turystami. Do hotelu przyjechała z nami inna Pani, wsiadła do autobusu nic się nie odezwała, wysiadła poszła zjeść śniadanie. Jakieś zainteresowanie czy pomóc przy meldunku lub zwykła uprzejma krótka rozmowa - nie po co. Pani przyjechała zjeść.
Wsparcie firmy - brak, dzwoniliśmy na infolinie - kazali kontaktować się z Rezydentem a Pan Kamil z infolinią.
I tak problemu naszego nikt nie rozwiązał - bo nawet nie próbował.
Ja uważam, że zawsze może wyjść coś nie tak, powstać jakiś błąd, ale klasę firmy/człowieka poznaje się jak te problemy/błędy naprawia. Tutaj firma nie spełniła minimum z minimum. Szczęście, że nasze problemy nie były związane ze zdrowiem czy bezpieczeństwem. Wiem jedno jak mam płacić firmie pieniądze za usługę i opiekę rezydenta a usługa jest niezgodna z Tym co było nam przedstawione a Rezydenta brak - to są to pieniądze wyrzucone do kosza.ZaletyWzględem innych firm - brakWadyBrak zaangażowania, znajomości oferty która sprzedają, nieczytelne oferty, pokoje na siłę dostosowywane do większej ilości osób (my mieliśmy pokój 2-osobowy z czterema łózkami, transport powrotny nie dostosowany do ilości osób - ludzie siedzieli na walizkach, brak opieki rezydenta. -
~justyna / 2023-10-10 11:01
Oferta zupełnie niezgodna ze stanem rzeczywistym. Hotel Mitsis Bali Paradise nie jest Mitsisem. Kupiliśmy wyjazd ze względu na wysoką jakość usług sieci Mitsis. Tymczasem Mitsis dopiero przygotowuje się do przyjęcia TEJ PLACÓWKI, OCENIANEJ PRZEZ nas na dwie lub dwie i pół gwiazdki. Przestrzegamy potencjalnych klientów, to jest oszustwo ze strony biura! ZaletyCzęść obsługi mówi po polsku, ładne usytuowanie hotelu, piękna roślinnośćWadyBrudna plaża hotelowa, brak baru na plaży (mimo opisu w ofercie), animacje wyłącznie po francusku, ignorowanie gości z innych krajów, zróżnicowane pokoje, niektóre bardzo zaniedbane. Cena nieadekwatna do oferowanych usług -
~Stopa / 2022-07-18 15:00
Grecos to jakaś farsa, allinclusive to istna kpina jeden kelner o godz.18.00 gdzie wszyscy wychodzą na drinka i wszyscy w kolejkę jak za komuny aby nie na brać zbyt dużo drinków które I tak są mocno rozcieńczone , piwo max 2%, wodniste i w plastiku , ale za to płatne już bez kolejki i pyszne piwo i drinki oraz kawa, w pokojach mrówki oraz internet prędkości flascha z zwierzogrodu. Hotel kefalonia pałac, skarga bez odpowiedzi aby dotrwać do końca wyjazdu notoryczna praktyka. ZaletyKulturalna ekipa na stołówce, nawet obierali ogórki dla synaWadyInternet, rezydent, recepcja bez mocy, allinclusive porażka -
~Wieslaw / 2024-10-10 14:58
Oferta wydawała się atrakcyjna. Hotel Carretta Paradise na wyspie Zakynthos dla rodzin z małymi dziećmi. Rozsądna cena i cztery gwiazdki wydawały się kuszące. ZaletySympatyczni animatorzy, niezłe jedzenie i fajne zjeżdżalnie i baseny dla dzieciWadyBród w pokoju. Zero wody butelkowanej. Zero mydła w pokoju i zero żelu pod prysznic -
-
~Justyna / 2023-06-30 10:24
Omijać szerokim łukiem!!!! Na dzień przed wylotem mail o zmianie warunków w hotelu! Zmienia się plaża! Zamknięte baseny, zamknięte restauracje i hotel w remoncie!!! Kpina całkowita . Pierwszy i ostatni raz z tym pseudo biurem ZaletyBrakWadyWszystko -
~TOMASZ / 2022-07-14 11:40
Omijajcie Grecos szerokim łukiem , Przyleciałem do Lewkada-Nidri i się okazało że nie ma dla mnie pokoju. Zaproponowano mi inny pokój który już nie jest przy plaży i nie odpowiada takiemu samemu standardowi była to kwatera prywatna.Próby reklamacji w Grecos nic nie dały .Nie można tam zadzwonić jest tylko mail na który nikt nie odpisuje. -
~Tomek / 2023-07-23 08:04
Tragiczna obsługa w krytycznej sytuacji. Od prawie 24h jesteśmy pozostawieni sami sobie. Zero wsparcia ze strony Grecos. Nikt nawet nie zadzwonił zapytać co z nami mając małe dziecko ze sobą. Przewoza nas z hotelu do hotelu. Nie mamy wody pitnej, po 10h hotel udostępnił nam restauracje limitujące wejścia do niej. Koczujemy na gołych podłoga bez żadnego zainteresowania. Brak info z biura, brak info z urzędów greckich. Nie poradzili sobie z tą sytuacją. Transfer też pozostawia wiele do życzenia. Inne biura zadbały o swoich klientów, Grecos swoich olał i tylko przesyła lakoniczne komunikaty z centrali. Infolinia również nie działa bo po co, przecież Polak poradzi sobie...totalne dno! -
~Arek / 2023-06-09 09:19
Katastrofa nie kupujcie z tego biura Kupiłam wyjazd na Zakynthos około dwa miesiące wcześniej Biuro tydzień przed wyjazdem anulowano mój wyjazd proponując inna wyspę inny termin i zmniejszając mój urlop z 12 na 7 dni Dodam ze wcześniej kontaktowałam się z biurem kilka razy gdyż na własna rękę sprawdziłam ze ten hotel nie będzie otwarty Pani z biura zapewniała mnie ze mam jakieś bzdurne informacje i jeśli by tak było to oni maja na Zakynthos jeszcze hotele o takim samym standarcie Dodam ze urlop zaplanowałam miałam na tej wyspie spotkać się ze znajomymi z Niemiec a do tego zapewniłam opiekę dla mamy Mam tego dosyć nie chcecie mieć problemu jak najdalej od tego biura -
~Ryszard / 2022-07-04 15:19
Jestesmy na Lewkadzie. Po przyjeździe i po 4 godzinach czekania rezydentka powiadomila nas ze zmieniają nam hotel niby o tym samym standarcie lub wyższym. Jedna wielka masakra. W pokoju nie ma nawet najmniejszej lodówki. Hotel oferuje tylko śniadania w urągajacych warunkach. Wymyślili ze na kolacje mamy chodzic do jakiejś tawerny. Jest nas 4 rodziny. Nie chcemy być w tym hotelu. Grecos jak robi taki numer niech sie trochę wysili i postara. WadyPosilki nie w hotelu. Brak lodowki. Standard hotelu odbiega od hotelu objetego umową za który zapłaciliśmu -
~Agnieszka Orzel / 2023-08-22 11:08
Naprawde odradzam, zastanowcie sie nad innym biurem.
20 godzin bez noclegu to jakis koszmar prawie 40 osob bez ostatniego noclegu. Jak to jest mozliwe sprzedac wycieczke bez ostatniego noclegu? Wykwaterowanie o 10 rano a wylot nastepny dzien o 6 rano !!
Menadzer hotelu Strofades apeluje ze to norma, koczowanie pod hotelem spanie na plazy . Tragedia odradzam. Reklamacja zlozona wycieczka za 10tys. Po przyjezdzie dowiadujesz sie ze nie ma ostatniego noclegu. Czytac oferty radze albo omijac biuro. Na zamowieniu wycieczka od 15.08 do 23.08 zero informacji ze skrocona doba po dwoch dniach dochodzi umowa w ktorej niejasno jest napisane ze nie ma tej doby bralam lasta wiec moja wina ze skrupulatnie niedoczytalam ( tak zrobilo az 40osob, wiec to celowe wprowadzenie w blad )ZaletyBrak. -
~Aleksandra / 2023-08-05 19:42
Witam, prosze uważać na biuro podróży Grecos po raz kolejny nie zgadza się pokoj z tym co jest w umowie i na zdjeciach. Przed zrobieniem rezerwacji poprosilismy o przykładowe zdjeca pokoju ktory mamy zamiar zarezerwować. Zrobilismy rezerwacje pokoju rodzinnego, wg umowy (35m2) a otrzymalismy pokoj standard (maks 20m2).Obsluga hotelowa tłumaczy że nie ma innego pokoju a Pan rezydent bez wiekszego zaangażowania robi tylko to co sami możemy zrobić dzwoni do hotelu przekazując nam info że nietety nie ma innego pokoju i nie może nam nowego budynku wybudować.Szkoda że Grecos wcześniej sprzedal pokoj ktory nie był dostepny.Biuro podroży Grecos oszukuje i sprzedaje drogo brzydkie i małe pokoje w ładnych hotelach.Uważajcie! WadyHotel Grecos oszukuje -
~ALEX1972 / 2023-08-10 15:38
Wycieczka Kreta przyjazd do hotelu 8.00 zakwaterowanie w pokoju 15.00.7 godzin siedzenia pilnowania walizek beż szklanki wody dramat. Wylot o23.55 wykwaterowanie z hotelu 11.00. Siedzenie na waliskach 13 godzin. NIKOMU NIE POLECAM ZaletyŻadneWadyWszystko -
-
~Artur / 2024-09-09 22:01
Poza jedzeniem hotel Blue Sea Island (standard Aqua) na Rodos to tragedia. Zakwaterowano mnie z rodziną w baraku który wyglądał jak tymczasowy ośrodek dla imigrantów i to nie w europie tylko w Pakistanie . Z okna widok na śmietnik po budowie i odrapany mur. O ścianę pokoju baraku oparte brudne mopy , szczotki i wiadra do sprzątania oraz papier toaletowy. Reszta okolicy zamaskowana plandeką budowlaną żeby nie było widać syfu i prowizorki . W pokoju pełno diod świecących tak w nocy że nie idzie zasnąć (część zaklejona plastrem opatrunkowym). W pokojach pełno mrówek (w nocy wchodzą na ciało i skutecznie budzą). Prysznic bez drzwi zalewający łazienkę i pokój w przypadku dłuższej kąpieli . Stanowczo odradzam wielkie wakacje z Grecos. Za nerwy i awantury z recepcją Grecos zaproponował najpierw 300zl rekompensaty a potem 400zl i stwierdził że mrówki atakujące w nocy to wypadek incydentalny nie zawiniony przez hotel . Tragedia. Uwaga na oferty tygodniowe skrócone w ostatniej chwili (wylot na Rodos mial być o 8:00 a odbył się o 18:00). ZaletyW miarę dobre jedzenieWadyGrecos klientom którym zmarnował
Czas i pieniądze naciągając ich na kiepskiej jakości wakacje proponuję rekompensatę w wysokości 300zl -
~Bożena / 2024-08-12 16:15
Stanowczo nie polecam biura podróży Grecos. Zostaliśmy oszukani i okradzeni. Wykupiliśmy wycieczkę i nas nie zabrano. Uważajcie !!!!!!! ZaletybrakWadymnóstwo -
~Daria / 2022-06-02 18:46
Nigdy więcej. Tydzień przed wylotem zmienili ofertę na całkowicie inny hotel bo rzekomo w tamtym NIE BYŁO MIEJSCA!!! Proponują inny hotel (bez wifi i bez shared pool na czym mi najbardziej zależało). Albo akceptuje albo zwrot pieniędzy (na który maja oczywiście 14 dni wiec na nowe wakacje musialabym znowu wykładać pieniądze żeby lecieć w takim samym terminie).
Pani na infolinii oczywiście niewzruszona.
NIGDY więcej z tego biura. Przestrzegam wszystkich. -
~Dariusz / 2023-07-23 05:12
Podczas wyjazdu na Kretę został nam zmieniony hotel bez podania przyczyny w naszym odczuciu na gorszy(przede wszystkim mieliśmy widok na morze a w nowym na ulicę i inne budynki!!!!). W pierwszym hotelu zapłaciliśmy z góry tzw.opłatę klimatyczną za cały pobyt.Przy wymeldowaniu z pierwszego hotelu poprosiliśmy o zwrot tzw.opłaty klimatycznej ale zostaliśmy poinformowani,że ta opłata będzie honorowana w hotelu do którego zostaliśmy przeniesieni.Niestety owy hotel nie akceptował tej opłaty i żeby otrzymać pokoje musieliśmy drugi raz zrobić opłatę.W przeciągu pięciu dni cztery razy telefonowalismy do Pani rezydent i raz napisalismy smsa i padała odpowiedź że sprawą sie zajmie i żeby się nie martwić.Obecnie jesteśmy już w Polsce i jak nie było odpowiedzi tak nie ma!!!!!Pierwszy raz skorzystałem z tej firmy i raczej ostatni raz.
strona 2 z 3