Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Grecos opinie

Ocena na podstawie 57 opinii

2.77 / 5

  • Cena/Jakość
    2.65
  • Obsługa klienta
    2.77
  • Oferta
    2.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krystyna / 2023-09-15 21:59
    Ocena: 3.67 / 5
    Szanowni Państwo
    W okresie od 06.09.byłam na wczasach na Krecie w hotelu Malia Bay w Mali, opcja all inclusiwe w pokoju superior. Generalnie jestem bardzo zadowolona z pobytu. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone, pokoje czyściutkie i codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane. Położenie hotelu - przy samej plaży, cudownej do spacerów, przy basenach dużo leżaków, na plaży również.
    Mam zastrzeżenia do pokoju: miałyśmy wykupiony superior ( dodatkowa opłata) w którym nie było nawet jednego krzesełka, o suszarkę do włosów prosiłam trzy dni, zrobiła to również ze mną pani rezydent. Prosiłam o zmianę pokoju nr 119, który przylegał do kuchni, a więc były głośne odgłosy uderzenia naczyń, lodówek itp. Zrobiła to również Pani rezydent - odpowiedź nie ma możliwości. Uważam, że biuro zawierając umowę z hotelem powinno zadbać o odpowiednie pokoje dla swoich klientów, gdyż uiszczamy wcale nie małe kwoty za pobyt. Inne pokoje typu superior miały wyższy stanadard, a ceny tych pokoi były takie same. Proszę w przyszłości o branie pod uwagę jakie pokoje są przeznaczane dla klientów biura Grecos. Może Pani Rezydent powinna być bardziej stanowcza w prośbie o zmianę pokoju, bo zna zasady i na pewno każdy hotel ma jakies rezerwowe pokoje
    Zaletypołożenie hotelu, jakość posiłków, czystość
    Wadynieodpowiednie warunki w pokoju nr 119
  • ~Marta / 2024-06-01 14:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam Grecos!Impreza wykupiona w lutym na Korfu. Skrócony pobyt-wylot planowany na 11:15- zmieniono na 5:05, w związku z tym pakowanie poprzedniego dnia, wcześniejsze położeniem się spać , zbiórka w recepcji hotelu o godz. 2:00. Stawiliśmy się 5 min przed 2:00, autobus na lotnisko już odjechał! Rezydentka P. Barbara K. nie dopilnowała żeby autokar zabrał wszystkich, zabrano nas godzinę później, ale początkowo zaproponowała dojazd taxi na własny koszt. W końcu załatwiła transport- jazda na lotnisko groziła śmiercią-po greckich drogach z taką szybkością- nerwy i choroba lokomocyjna!
    WadySkracanie pobytów- bardzo powszechne. Godziny lotów zmuszają na oczekiwanie na pokoje w recepcji , bo zameldowanie od 14:00. Nie widziałam turystów innych narodowości oczekujących na swoje pokoje.
  • ~Turystka* / 2025-05-14 12:09
    Ocena: 3.67 / 5
    Wylot z Wa-wy 04 luty po 21.00, dotarliśmy do Hotelu Mitsis Cretan Vilage przed godz. drugą w nocy dla dzieci szok!!!
    Trzeba było przedłużyć pobyt w pokojach do 22.00 dnia 11.05.2025r. jak sie potem okazało na 15 osób jeden pokój przedłużony tylko!!! i to do 20godziny!!!!! powinniście nad tym pomyśleć!!!!! Potem czekanie na kanapach do godziny 1.50 żeby autokar odwiózł nas na lotnisko!!! Lot powrotny 4.30!!!!
    Hotel sam w sobie super! Wyżywienie i obsługa super!!! tylko żeby nie ten smród na stołówce podkładek i serwetek, które śmierdziały!!!!! Kocim moczem!!!!!!
    Rezydent W.U.na taki tłum turystów masakra!!! Z trzech wycieczek planowanych pojechaliśmy na jedną!!!! Człowiek mało gramotny!!! Lowelas!!!
    ZaletyŁadny hotel
    WadySmród na stołówce podkładek i serwetek na stołach kocim moczem!!!!!
  • ~Beata / 2023-10-01 16:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta i owszem atrakcyjna. Widoki piękne, obsługa miła. Wyżywienie dobre.Przyjazd do Tosca Beach późnym wieczorem w poniedziałek 18.09.2023.godz.21, biegiem na kolację.Wskazano kierunek i tyle w temacie- trochę już ciemno.Osoby starsze wiadomo wolniej.Podobno hotel-tak było w ofercie-przyjazny niepełnosprawnym.Po znalezieniu restauracji-kolacja zimna.Po kolacji szukaj kierunku gdzie te pokoje?!-ciemno.Oświetlenie zbocza ładne nastrojowe i mnóstwo stopni w sam raz dla osób starszych.Od środy zgłaszałam brak telefonu,brzydki zapach w łazience,brak wody pitnej w pokoju(powinna być uzupełniana codziennie, tak jak herbata i kawa). W czwartek zaczepiłam Panią z serwisu i poprosiłam o wodę i o zobaczenie co w tej łazience tak cuchnie.Dała wodę,herbatę i zdezynfekowała łazienkę.Kazała zgłosić to w recepcji przez telefon.Jak mam to zrobić jak tel.nie działa-pytam? Sprawdziła no nie działa-ja to zgłoszę za Panią.Piątek -cisza, nikogo!!!Po wycieczce w piątek wybrałam się do recepcji co słychać w mojej sprawie-wakacje all inclusive, hotel 4*, a ja za każdym razem proszę o wodę i mieszkam w pokoju z grzybem na ścianie i z odorem w łazience.Pani przeprosiła i zaraz była woda,herbata, kawa,ale telefon milczał do końca,a hydraulik zjawił się w niedzielę i usunął usterkę na dzień przed wyjazdem.Super chociaż jeden dzień bez uciążliwego smrodu.Polecam!!!!!!!!!
    ZaletyWidoki, pogoda, miła obsługa
    Wadyopieszałość w sprawach nagłych.Brak tych rekomendowanych udogodnień dla niepełnosprawnych.Czy winda do restauracji to udogodnienie?!Moi znajomi starsi państwo nie mieli siły chodzić po tych schodach z restauracji do pokoju na wzgórzu.Schodzili rano i tak cały dzień na dole dopiero po kolacji wspinaczka, a meleksy kursowały tam i z powrotem z jednym pracownikiem.Dlaczego nie można podwieźć takich ludzi?To byłoby udogodnienie.Osoba na wózku musiała jeździć na około droga bo po schodach jak? Droga stroma w dół do restauracji z zakrętami trzeba hamować, ale pod górkę wypchać wózek nie zazdroszczę chyba że jest elektryczny.4* to za dużo.
  • ~IWONA / 2021-09-09 09:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Postanowiłam tu opisać swoją sprawę, bo to jak Grecos traktuje klientów to skandal!!! Dnia 22.07 złożyłam reklamację drogą mailową, do dzisiaj nikt nie skontaktował się ze mną w tej sprawie. Wykonałam kilka telefonów na infolinię- godzinami oczekując aż ktoś odbierze telefon. rozmawiałam z kilkoma osobami, przesyłałam ponownie maila i do dnia dzisiejszego cisza. Blisko dwa miesiące i nadal cisza! Zapłaciliśmy za wakacje 20 tyś dla dwóch osób i to są ostatnie pieniądze jakie wydaliśmy w Grecos. Oczywiście nie zostawię tak tej sprawy.
  • ~Malgosia / 2023-07-27 11:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Na trzy dni przed wylotem otrzymałam informację o zmianie hotelu lub zwrocie kosztów. Postawiono nas w sytuacji bez wyjścia. Ewentualny zwrot kosztów zaproponowano w ciągu 14 dni, a urlop zaczynałam za 3 dni. Hotel niby tej samej klasy, ale w wybranym przez nas mieliśmy pokój z basenem i blisko do lotniska. Hotel zaproponowany przez biuro mieści się 100 km od lotniska. Otrzymaliśmy informację, że nie dysponuje pokojami z dostępem do basenu, co było nieprawdą. Na miejscu zaproponowano nam pokój bez drzwi do wc, stary i zniszczony. Po naszej interwencji zamieniono pokój na inny, ale nadal niezgodny z naszym zamówieniem. Dodam, że rejon naszych wakacji nie miał nic wspólnego z pożarami w Grecji.
  • ~Miroslaw / 2023-12-22 08:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Uwaga na tą firmę, w ofercie podają terminy wylotów/przylotów niezgodne z rzeczywistością, szczególnie aby zachęcić rodziny z małymi dziećmi, bo kilka tygodni przed wakacjami zmieniają terminy wylotów (niby z winy przewoźnika) przez co pobyt skraca się o 1 dzień, ale to nie jest prawda. Poznałem rodzinę która kupiła wakacje 1 dzień przed terminem i pomimo że było wiadomo od 2 tygodni że godziny lotów są inne to w ofercie podano te pierwotne. Według mojej oceny to jest celowe działanie biura.
    WadyOszukiwanie klientów na terminach wylotów/przylotów
  • ~Turystka2022 / 2022-09-06 22:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Przylecieliśmy 29.08 na Kretę do Heraklionu, hotel słaby, w pokojach było brudno, rezydentka Sandra nie potrafiła nam pomóc w niczym, skargi bez odpowiedzi i jakiegokolwiek rozwiązania. Wycieczki do których namawiała były drogie i męczące, zapomniała dodać że to jednodniowe, wyczerpujące maratony.
    WadyRezydentka standard hotelu lekceważenie
  • ~Klient Grecos / 2023-09-25 12:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Przez wiele lat jeździłam z GRECOS-em i byliśmy mniej lub bardziej zadowoleni. Ale ostatnie wakacje pokazały nam organizację firmy i podejście do klienta w nowym niekorzystnym świetle.
    Oferta była skonstruowana tak aby klienta wprowadzić w błąd.
    Brak wsparcia od strony rezydenta - Pan Kamil (KOS Blue Domes) totalnie nie był zainteresowany pomocą w rozwiązaniu problemu jak i samymi turystami. Do hotelu przyjechała z nami inna Pani, wsiadła do autobusu nic się nie odezwała, wysiadła poszła zjeść śniadanie. Jakieś zainteresowanie czy pomóc przy meldunku lub zwykła uprzejma krótka rozmowa - nie po co. Pani przyjechała zjeść.
    Wsparcie firmy - brak, dzwoniliśmy na infolinie - kazali kontaktować się z Rezydentem a Pan Kamil z infolinią.
    I tak problemu naszego nikt nie rozwiązał - bo nawet nie próbował.
    Ja uważam, że zawsze może wyjść coś nie tak, powstać jakiś błąd, ale klasę firmy/człowieka poznaje się jak te problemy/błędy naprawia. Tutaj firma nie spełniła minimum z minimum. Szczęście, że nasze problemy nie były związane ze zdrowiem czy bezpieczeństwem. Wiem jedno jak mam płacić firmie pieniądze za usługę i opiekę rezydenta a usługa jest niezgodna z Tym co było nam przedstawione a Rezydenta brak - to są to pieniądze wyrzucone do kosza.
    ZaletyWzględem innych firm - brak
    WadyBrak zaangażowania, znajomości oferty która sprzedają, nieczytelne oferty, pokoje na siłę dostosowywane do większej ilości osób (my mieliśmy pokój 2-osobowy z czterema łózkami, transport powrotny nie dostosowany do ilości osób - ludzie siedzieli na walizkach, brak opieki rezydenta.
  • ~justyna / 2023-10-10 11:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta zupełnie niezgodna ze stanem rzeczywistym. Hotel Mitsis Bali Paradise nie jest Mitsisem. Kupiliśmy wyjazd ze względu na wysoką jakość usług sieci Mitsis. Tymczasem Mitsis dopiero przygotowuje się do przyjęcia TEJ PLACÓWKI, OCENIANEJ PRZEZ nas na dwie lub dwie i pół gwiazdki. Przestrzegamy potencjalnych klientów, to jest oszustwo ze strony biura!
    ZaletyCzęść obsługi mówi po polsku, ładne usytuowanie hotelu, piękna roślinność
    WadyBrudna plaża hotelowa, brak baru na plaży (mimo opisu w ofercie), animacje wyłącznie po francusku, ignorowanie gości z innych krajów, zróżnicowane pokoje, niektóre bardzo zaniedbane. Cena nieadekwatna do oferowanych usług
  • ~Stopa / 2022-07-18 15:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Grecos to jakaś farsa, allinclusive to istna kpina jeden kelner o godz.18.00 gdzie wszyscy wychodzą na drinka i wszyscy w kolejkę jak za komuny aby nie na brać zbyt dużo drinków które I tak są mocno rozcieńczone , piwo max 2%, wodniste i w plastiku , ale za to płatne już bez kolejki i pyszne piwo i drinki oraz kawa, w pokojach mrówki oraz internet prędkości flascha z zwierzogrodu. Hotel kefalonia pałac, skarga bez odpowiedzi aby dotrwać do końca wyjazdu notoryczna praktyka.
    ZaletyKulturalna ekipa na stołówce, nawet obierali ogórki dla syna
    WadyInternet, rezydent, recepcja bez mocy, allinclusive porażka
  • ~Wieslaw / 2024-10-10 14:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta wydawała się atrakcyjna. Hotel Carretta Paradise na wyspie Zakynthos dla rodzin z małymi dziećmi. Rozsądna cena i cztery gwiazdki wydawały się kuszące.
    ZaletySympatyczni animatorzy, niezłe jedzenie i fajne zjeżdżalnie i baseny dla dzieci
    WadyBród w pokoju. Zero wody butelkowanej. Zero mydła w pokoju i zero żelu pod prysznic
  • ~Justyna / 2023-06-30 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijać szerokim łukiem!!!! Na dzień przed wylotem mail o zmianie warunków w hotelu! Zmienia się plaża! Zamknięte baseny, zamknięte restauracje i hotel w remoncie!!! Kpina całkowita . Pierwszy i ostatni raz z tym pseudo biurem
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Klara / 2025-06-08 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Rezydent na Evii to jakiś żart. Słaba wiedza i pretensje o jakąkolwiek sprawę. Lepiej w ogóle nie pytać o nic nawet na spotkaniu, które było mega słabe porównując do Itaki:)
    Hotel Miramare Eretria na plusik, przyjemny jedyne co to dość stare meble i mały wybór posiłków na all.
    Zalety- duży wybór napojów
    - mili pracownicy hotelu
    Wady- REZYDENT
    - mały wybór posiłków
  • ~TOMASZ / 2022-07-14 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijajcie Grecos szerokim łukiem , Przyleciałem do Lewkada-Nidri i się okazało że nie ma dla mnie pokoju. Zaproponowano mi inny pokój który już nie jest przy plaży i nie odpowiada takiemu samemu standardowi była to kwatera prywatna.Próby reklamacji w Grecos nic nie dały .Nie można tam zadzwonić jest tylko mail na który nikt nie odpisuje.
  • ~Tomek / 2023-07-23 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragiczna obsługa w krytycznej sytuacji. Od prawie 24h jesteśmy pozostawieni sami sobie. Zero wsparcia ze strony Grecos. Nikt nawet nie zadzwonił zapytać co z nami mając małe dziecko ze sobą. Przewoza nas z hotelu do hotelu. Nie mamy wody pitnej, po 10h hotel udostępnił nam restauracje limitujące wejścia do niej. Koczujemy na gołych podłoga bez żadnego zainteresowania. Brak info z biura, brak info z urzędów greckich. Nie poradzili sobie z tą sytuacją. Transfer też pozostawia wiele do życzenia. Inne biura zadbały o swoich klientów, Grecos swoich olał i tylko przesyła lakoniczne komunikaty z centrali. Infolinia również nie działa bo po co, przecież Polak poradzi sobie...totalne dno!
  • ~Arek / 2023-06-09 09:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Katastrofa nie kupujcie z tego biura Kupiłam wyjazd na Zakynthos około dwa miesiące wcześniej Biuro tydzień przed wyjazdem anulowano mój wyjazd proponując inna wyspę inny termin i zmniejszając mój urlop z 12 na 7 dni Dodam ze wcześniej kontaktowałam się z biurem kilka razy gdyż na własna rękę sprawdziłam ze ten hotel nie będzie otwarty Pani z biura zapewniała mnie ze mam jakieś bzdurne informacje i jeśli by tak było to oni maja na Zakynthos jeszcze hotele o takim samym standarcie Dodam ze urlop zaplanowałam miałam na tej wyspie spotkać się ze znajomymi z Niemiec a do tego zapewniłam opiekę dla mamy Mam tego dosyć nie chcecie mieć problemu jak najdalej od tego biura
  • ~Ryszard / 2022-07-04 15:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestesmy na Lewkadzie. Po przyjeździe i po 4 godzinach czekania rezydentka powiadomila nas ze zmieniają nam hotel niby o tym samym standarcie lub wyższym. Jedna wielka masakra. W pokoju nie ma nawet najmniejszej lodówki. Hotel oferuje tylko śniadania w urągajacych warunkach. Wymyślili ze na kolacje mamy chodzic do jakiejś tawerny. Jest nas 4 rodziny. Nie chcemy być w tym hotelu. Grecos jak robi taki numer niech sie trochę wysili i postara.
    WadyPosilki nie w hotelu. Brak lodowki. Standard hotelu odbiega od hotelu objetego umową za który zapłaciliśmu
  • ~Agnieszka Orzel / 2023-08-22 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawde odradzam, zastanowcie sie nad innym biurem.
    20 godzin bez noclegu to jakis koszmar prawie 40 osob bez ostatniego noclegu. Jak to jest mozliwe sprzedac wycieczke bez ostatniego noclegu? Wykwaterowanie o 10 rano a wylot nastepny dzien o 6 rano !!
    Menadzer hotelu Strofades apeluje ze to norma, koczowanie pod hotelem spanie na plazy . Tragedia odradzam. Reklamacja zlozona wycieczka za 10tys. Po przyjezdzie dowiadujesz sie ze nie ma ostatniego noclegu. Czytac oferty radze albo omijac biuro. Na zamowieniu wycieczka od 15.08 do 23.08 zero informacji ze skrocona doba po dwoch dniach dochodzi umowa w ktorej niejasno jest napisane ze nie ma tej doby bralam lasta wiec moja wina ze skrupulatnie niedoczytalam ( tak zrobilo az 40osob, wiec to celowe wprowadzenie w blad )
    ZaletyBrak.
  • ~Aleksandra / 2023-08-05 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, prosze uważać na biuro podróży Grecos po raz kolejny nie zgadza się pokoj z tym co jest w umowie i na zdjeciach. Przed zrobieniem rezerwacji poprosilismy o przykładowe zdjeca pokoju ktory mamy zamiar zarezerwować. Zrobilismy rezerwacje pokoju rodzinnego, wg umowy (35m2) a otrzymalismy pokoj standard (maks 20m2).Obsluga hotelowa tłumaczy że nie ma innego pokoju a Pan rezydent bez wiekszego zaangażowania robi tylko to co sami możemy zrobić dzwoni do hotelu przekazując nam info że nietety nie ma innego pokoju i nie może nam nowego budynku wybudować.Szkoda że Grecos wcześniej sprzedal pokoj ktory nie był dostepny.Biuro podroży Grecos oszukuje i sprzedaje drogo brzydkie i małe pokoje w ładnych hotelach.Uważajcie!
    WadyHotel Grecos oszukuje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 171
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027