strona 2 z 15
-
~Wojciech / 2023-12-18 10:43
Generali Odmówiono mi auta zastępczego z OC sprawcy. Stwierdzono że nie ma podstaw do zapewnienia skoro pojazd jest jezdny a wybuchły pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa (pasa bezpieczenstwa nie można zapiąć, nie działa też SRS )Nie mogę zrobić przeglądu technicznego z uszkodzonym pasem. Generali pyta MNIE o podstawę prawną dlaczego diagnosta nie chce zrobić przeglądu z niesprawnym pasem bezpieczeństwa. Sprawa wisi, nie mam czym jeździć. Nigdy więcej z tą firmą nie chce mieć nic wspólnego. Dziadostwo -
-
~ula / 2023-12-08 10:04
Nigdy w życiu - po tym jak traktują poszkodowanych... -
~Okoń / 2023-11-16 18:28
Tragedia nie polecam, odszkodowania praktycznie nie możliwe WadyBrak przychylności do klienta, firma robi wszystko by nie wywiązać się z umowy -
~Johanka / 2023-10-27 15:13
Odradzam Generali! Home assistance (ubezpieczenie mieszkania) w pakiecie diamond to jedna wielka sciema. Hyraulik nie kontaktuje sie i trzeba go scigac, przychodzi i rozwala kran, i tak mnie z tym zostawia. A usluga ma kosztowac do 2000 zl wiec oczekuje, ze tak jak w przypadku innej ubezpieczalni z ktora mialam do czynienia, hydraulik naprawi to co zepsul, czyli zaoferuje przywiezienie nowego kranu (nawet jesli ja pokrywam koszty) i zamontuje. Taka czynnosc jest do wykonania i koszt jest o wiele nizszy niz 2000 zl, a jej proba nie zostala nawet podjeta, zas Generali odrzucilo moja reklamacje zaslaniajac sie jakims tam przepisem ze nie gwarantuja skutecznosci uslugi. Bez dyskusji zmieniam ubezpieczyciela jak najszybciej. -
~Krzysztof / 2023-10-07 09:20
Nie polecam. Nigdy więcej ubezpieczenia domu w tej firmie. Papierów chcą sztos żeby tylko dać decyzję odmowną.ubezpieczenie obejmuje jakieś sytuację jak bysmy żyli w kosmosie. Nigdy więcej ubezpieczenia czego kolwiek w tej firmie ZaletyŻadnych zalet tu nie ma -
~mjb / 2023-09-22 11:42
Firma miga się od wypłaty należnego odszkodowania. -
~Dariusz / 2023-09-14 15:57
Lipa próbowałem dodzwonić się aby przedłużyć umowę kilka razy czekałem aż łaskawie dowiedziałem się że konsultanci są zajęci pomimo że byłem któryś w kolejce nie polecam -
~Woj.kamaz / 2023-08-07 11:27
Nie polecam, najgorsze z możliwych towarzystw ubezpieczeniowych!!! -
-
~Polak / 2023-07-25 22:38
Gorąco nie polecam wykupywania ubezpieczenia zagranicznego w Generali Polska.
Po godzinie 16 zepsulo nam się auto na przejściu granicznym w Serbii. Przez 6 godzin obsługa z IQ godnym AI przekazywała sprawę do działu zagranicznego, a my czekaliśmy. Dzwoniliśmy, powtarzaliśmy, że potrzebujemy lawety do Ulicnj w Czarnogórze i czekalśmy. Bez jedzenia, z resztką wody, bez dostępu do toalety, z wyczerpanym pakietem internetowym, który zużyliśmy na samodzielne szukanie pomocy. Dział zagraniczny nie oddzwaniał, chłopcy z obsługi zapewniali, że przekazali sprawę i nic wiecej nie mogą. NIC tylko powtarzali w kółko "przekazaliśmy sprawę do działu zagranicznego'. Dział zagraniczny nie oddzwaniał. Genarali nie załatwiło ani lawety, ani noclegu, ani transportu do najbliżej połozonego motelu. Po 6 godzinach zasugerowano nam, że możemy po ciemku przejść się górskimi serpentynami bez pobocza. Poczuliśmy się mega bezpiecznie. Właśnie takiego uczucia oczekujemy po wykupieniu ubezpieczenia!
Pomocy udzielili nam Czarnogórzanie. Prześpimy noc w łózkach.
Wystarczyło, żeby Generali nie ściemniało klientów, że w czymkolwiek pomaga. Generali jedynie refunduje.
Grupa Generali Polska zmieńcie hasło reklamowe na: PRZEKAZALIŚMY DO DZIAŁU ZAGRANICZNEGO.
Generali Österreich Generali Italia Generali Deutschland Generali France Generali Slovensko Generali GreeceZaletyssssWadyssssss -
~Jan / 2023-07-08 07:26
Firma nie jest warta tego za co się płaci. Ja płacę najwyższe ubezpieczenie a oni za pobyt w szpitalu zadają 14 dni gdy należy się od 4 dni. Firma moim zdaaniem beznadziejna. Pieniądze brać od klienta a w drugą stronę nic. Odradzam. ZaletyNie polecam.WadyWszystkie. -
~Ilona / 2023-07-03 09:13
Nie jestem zwolennikiem ubezpieczeń,ale Firma Generalki pozytywnie mnie zaskoczyła. Szkoda zniszczenie gradem dachu tarasu została załatwiona pozytywnie w ciągu dosłownie dwóch godzin od zgłoszenia do wypłaty odszkodowania. Wszystko odbyło się drogą internetową,bez zbędnych formalności. Kwota odszkodowania bardzo zadawalająca. ZaletySzybkość
Wysokość odszkodowania -
~Renata / 2023-06-26 09:54
Nie polecam stanowczo
Ubezpieczyłam mieszkanie , zostało ono zdemolowane przez najemcę , sprawa jest prowadzona przez policję Oczywiście ubezpieczyciel mimo wszystko napisał , ze nie wypłaca bo to nie jest wandalizm tylko nieprawidłowe użytkowanie …,, -
~Dan / 2023-06-12 14:21
Nie polecam.
Złamanie kręgosłupa to nie jest nieszczęśliwy wypadek. Totalne dno. Na meila nie odpisują. nie polecam -
~Mateusz / 2023-06-02 08:38
Nie polecam, kontakt z klientem jakby za kare, prośba o maila zwrotnego z potrzebnymi informacjami bez odzewu, ogólnie mają gdzieś klientów. Wycena szkody i odszkodowanie nadają się do śmieci. Omijać z daleka. -
~Piotrek / 2023-05-26 06:05
Bez szans na pozytywne rozpatrzenie i załatwienie roszczeń związanych z wypłatą świadczeń ubezpieczeniowych. Zrobią wszystko co możliwe żeby świadczenie nie zostało wypłacone. Opinie na FB są przez nich blokowane. Widzicie tylko swoją opinię. Nie widać opinii innych Klientów. Nigdy więcej współpracy z tym ubezpieczycielem !!!!! -
~Anna / 2023-05-25 11:48
Nie polecam, a wręcz odradzam. Wykupione ubezpieczenie turystyczne, najdroższy pakiet. Sytuacja nagła, ość w gardle, pobyt w szpitalu, konieczność wykonania gastroskopii, żeby wyjąć ciało obce. Przez 5 godzin brak akceptacji Generali na bardzo konieczny niezwłoczny zabieg. Z ością w gardle wypisana, bo towarzystwo nie udzieliło zgody. SKANDAL!!!!!! WadyBrak pomocy pomimo wykupionego ubezpieczenia -
-
~Dam / 2023-05-24 12:58
Nieuczciwi ludzie, najpierw naciągają na wykupienie ubezpieczenia sprzętu w tym przypadku narciarskiego, a gdy sprzęt uległ uszkodzeniu, nie wypłacają odszkodowania. Złodzieje jednym słowem. ZaletyBrakWadySame wady -
~Rozczarowany / 2023-04-28 14:50
Nie polecam. Najpierw twierdzą że nie dostali dokumentów, później karzą założyć kolejne roszczenie po czym wydają negatywna decyzję i dokumenty przekazują do pierwszego roszczenia. Nie trzymają się terminów, nawet ustawowych. Brak kontaktu z opiekunem sprawy. Jest to najgorsza firma ubezpieczeniową z jaką kiedykolwiek miałem styczność. ZaletyBrak -
~emka / 2023-04-19 12:19
zwalniają bez podania przyczyny z dnia na dzień. żadnego maila poprzedzającego, nic. ZaletybrakWadysam wady -
~Luk / 2023-04-15 07:37
Odradzam ta firmę. Ignorowanie klienta, wpisali mi w historii czyjąś szkodę. Od kręcenie tego jest wręcz niemożliwe bo Generali klientem się nie przejmuje
strona 2 z 15