Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 297 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.57

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzony / 2014-11-24 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali to dno. Lalunia o imieniu Wiolka (jakiś tam młodszy specjalista) łaskę robi, że odpisze na maila, jeżeli wogóle odpisze. Mija 36 dzień od zgłoszenia szkoday i ani pieniędzy ani jakiejkolwiek informacji kiedy zamierzają przelać określoną sumę. Dno. Jestem poszkodowany w drobnej stłuczce, sprawca ubezpieczył się w tym dziadostwie. Nigdy u nich auta nie ubezpieczę.
  • ~Woj.kamaz / 2023-08-07 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, najgorsze z możliwych towarzystw ubezpieczeniowych!!!
  • ~Wojciech / 2023-12-18 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali Odmówiono mi auta zastępczego z OC sprawcy. Stwierdzono że nie ma podstaw do zapewnienia skoro pojazd jest jezdny a wybuchły pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa (pasa bezpieczenstwa nie można zapiąć, nie działa też SRS )Nie mogę zrobić przeglądu technicznego z uszkodzonym pasem. Generali pyta MNIE o podstawę prawną dlaczego diagnosta nie chce zrobić przeglądu z niesprawnym pasem bezpieczeństwa. Sprawa wisi, nie mam czym jeździć. Nigdy więcej z tą firmą nie chce mieć nic wspólnego. Dziadostwo
  • ~Wojtek / 2016-02-11 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaka mialem do czynienia. Szkoda z października nie rozliczona. Brak odpowiedzi na maile, infolinia nie czynna. Banda oszustòw i tyle.
  • ~WojtekW / 2014-05-13 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd. Firma robi wszystko, żeby nie wypłacić odszkodowania, nie są przestrzegane terminy.
    ZaletyRozmowa z konsulantem wkurza tak, że rano nie trzeba pić kawy.
    WadyNiekom[petencja, okłamywanie klienta, działa nie na jego szkodę.
    rok, 2400
  • ~X / 2022-10-20 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam firmę GENERALI, gdy się dzwoni nikt nie odbiera, na zgłoszona sprawę i rozpatrzenie czekałam 2 miesiące, po czym "opiekun" powiedział że za to nie należy się odszkodowanie. Chociaż w tabeli która dostałam na początku, wszystko ładnie wypisane.
    Nie dajcie się nabrać na oszustów!
  • ~Zarix / 2019-09-26 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali to dno, o czym się przekonałam zgłaszając szkodę z oc sprawcy. Szkoda 2.08, zgłoszona dzień później, mamy 26.09 a ja dalej nie dostałam kasy na konto ani nie mam naprawionego samochodu... kontaktowałam się już z nimi x razy, co chwile dostaje śmieszne wyliczenia, albo odpowiedz ze nie mogą się zająć moja sprawa bo brakuje świstka, 3 dni temu dostałam odpowiedz! Najpierw dostałam śmieszne wyliczenie na 800 zł brutto. Napisałam mocnego maila i.... Zaproponowali 2000 brutto (wnioskowałam o 3, czyli koszt części, ale nie będę się już szarpać bo zależy mi żeby w końcu to mieć z głowy)! Podałam numer konta, i zero odzewu.
    ZaletyŻadnej
    WadyPowyżej opisane.
  • ~ZBYCHU Z JERUZALA / 2021-04-21 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pobierania wysokich składek pierwsi
    A do wypłaty świadczeń - ostatni
    Brak słów
    Zenada
    ZaletyBrak
  • ~Zdenerwowany / 2025-04-15 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem maila z ofertą z której nie skorzystałem. Z jakiegoś powodu firma włączyła OC i wysłała monit o zapłatę. Jedyne co bok potrafił zrobić to zaproponować mi odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Jednakże zostałem zobowiązany do zapłaty 4 złotych za dwie doby obowiązywania umowy której tak naprawdę nie zawarłem. Nie polecam.
    WadyBrak zalet.
  • ~Zefir / 2019-02-04 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten ubezpieczyciel to coś okropnego, ostrzegam wynajdują kruczki by nie wypłacić odszkodowań jak w filmie Bareji Alternatywy ,,proszę przynieść zaświadczenie, że mieszkanie jest panu naprawdę potrzebne" a za wypadek w drodze do pracy ale z ogólnymi warunkami umowy w drodze na Marsa.
  • ~Zofia / 2016-08-01 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam do firmy pismo listem poleconym i na odpowiedź czekam już dwa miesiące.Po wypadku który był nie z mojej winy został wyceniony mój samochód na kwotę z którą się nie zgadzałam.Samochód zakupiłam miesiąc przed wypadkiem i wysłałam do firmy dowód zakupu,niestety pomimo licznych telefonów do firmy,rezultatu nie ma,wymyślają kolejne i kolejne usprawiedliwienia.Nidy więcej nie polecę nikomu tej Firmy ubezpieczeniowej.
  • ~zosia / 2016-01-25 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty tyko tak się można o nich wypowiedzieć.Panie z infolinii powinny posiadać więcej informacji o szkodach.a im najlepiej wychodzi tylko zapytanie Proszę podać dane w celu weryfikacji,po czym żadnej odpowiedzi udzielić nie potrafią oj przepraszam potrafią sprawa w toku.oszuści oszuści jeszcze raz oszuści.
    Zaletybrak
    Wadynie powinni być wolałem ubespieczalnia
  • ~zybe / 2009-04-09 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągnęli mnie na 1250 zł - polisa była bez niby bez udziału własnego ale gdzieś w kilkunastu stronicowej umowie warunków ogólnych są tajne zapisy pod nazwą amortyzacji własnej.

    Ubezpieczajcie się wszędzie tylko nie w GENERALI
    Zaletybrak
    WadyFatalna obsługa klienta i tajne zapisy w umowach
    0.5 roku około 1200 zł
  • ~Żmija / 2020-11-13 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna porażka ,Nie polecam nikomu, miałam wykupione w pracy dodatkowe ubezpieczenie z tytułu śmierci rodziców, mama zginęła w wypadku, złożyłam do ubezpieczenia akt zgonu,notatkę z policji A oni piszą że dokumenty nie kompletne proszą o protokół z sekcji zwłok i protokół prowadzonej sprawy .Cała rodzina już dawno dostała odszkodowanie z innych firm i nic nie było wymagane, a tu problem ze wszystkim .Doradcy bardzo nerwowo i agresywni.
  • ~ADAM / 2016-05-05 18:35
    NA BIURO OBSŁUGI TO DNO DNO RAZ JESZCZE DNO ZA POŁĄCZENIEM CZEKAC 30 MINUT A NASTEPNIE PO PRZEKIEROWANIU 30 NASTEPNE OCZEKIWANIE TAK SIE UZBIERAŁO 1,5h NAJGORSZA OPINIA NIE POLECAM .JESLI MASZ SZKODE BRAC AUT ZASTEPCZE ONI PŁACĄ ...... WPISY PRZEGLĄDAJĄ W GENERALI I WIEDZĄO BŁĘDACH I NIC NIE ROBIĄ W TYM CELU MOJE ODCZUCIE
    ZaletyBRAK ZALET -1000 PUNKTÓW
    WadyBRAKNIE MIEJSCA NA OPIS
  • ~AgBa / 2017-09-28 12:11
    Nie można uzyskać odszkodowania z tytułu Autocasco.Przedstawiając faktury - mają swoje wyceny. Różnica 55 % !!!!!!!!!!!! wartości szkody została zabrana. Wycenionej PRZEZ GENERALI szkody. Nie polecam. AC - zapłacone ale w razie szkody nic nie odzyskacie. Przedstawiciel działa na szkodę klienta.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość, zatajanie przez agenta ważnych informacji, brak korespondencji i wyjaśnień, zbywanie klienta w trakcie rozmowy od osoby do osoby.
  • ~Agnieszka / 2017-06-08 11:21
    Miałam szkodę sprawca miał OC w Generali wszystko odbyło się bezproblemowo miła obsługa na infolinii rzeczoznawca był na drugi dzień po zgłoszeniu szkody pokryli wszystkie koszty włącznie z samochodem zastępczym polecam w Krakowie obsługa bardzo miła rzetelna i odszkodowanie wypłacone w ciągu 8 dni mimo że szkoda była dość spora nie robili problemow wycena nie zaniżona polecam firmę Generali
    Zaletyobsługa miła i fachowa
  • ~ana / 2014-10-23 14:51
    kretynizm totalny na odszkodowanie czekam juz dwa miesiace
    i nikt mi nie potrafi powiedziec kiedy sprawa bedzie zamknieta
    jestem pokrzywdzona w wypadku.
    doradzam tak jak mi znajomy doradził rzecznik ubezpieczeń i pismo po miesiącu nie ma na nich siły mimo że płacą kary.auto mam u mechanika juz miesiąc i nie mam jak odebrac nikt sie za to nie wezmie tragedia
    wypieprzyc z rynku ale niestety tu siłę przebicia maja kombinatorzy nic na gto nie poradzimy pisac gdzie sie tylko da ale polecam rzecznika ubezpieczeń w Warszawie
    Zaletyżadnych
    Wady100%
  • ~beata / 2015-01-21 22:07
    Witam, mam lepszy numer.30 grudnia w Italii uderzył w nasze autko makaron, łamiąc ramę, rozbijając cały tył auta, wybił podłogę w aucie, kabina przesunięta, zaznaczam że jest to renault master plandeka z 2009 roku. W poniedziałek o 17 przybył rzeczoznawca, zrobił fotki wszystkich uszkodzeń autka, pomiary kabiny coś tam opisał i pojechał. Dzisiaj dostaliśmy wycenę naprawy na zawrotną kwotę 2600zł. Ręce nam opadły, małe dziecko zobaczy że rama jest krzywa, wygięta i są duże uszkodzenia. Co radzicie? Powołać biegłego i jechać do serwisu po kosztorys i do sądu? Nie mamy czy pracować, auta zastępczego takiego nie mają i sytuacja patowa. Może ktoś coś doradzi jak dalej działać.
    beatap13 jest off-line
  • ~Cześ / 2014-12-01 11:34
    Sąsiad ubezpieczony w Generali zalał mi łazienkę. Zgłosiłem szkodę do ubezpieczyciela, przysłali rzeczoznawcę, zrobiono zdjęcia. Po 6 tygodniach GENIUSZE wyliczyli, że koszt szkody wynosi 47,27 zł i nie należy mi się odszkodowanie. Do remontu mam sufit i część ściany o powierzchni około 5,5 m kw.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 840
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 756
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 627
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 465
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089