Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 297 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.57

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał2333 / 2015-05-26 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Takie firmy jak generali nie mają racji bytu w cywilizowanym świecie. Na wypłatę odszkodowania z OC sprawcy czekałem 88 dni! Zero odpowiedzi na maile, na infolinii brak konkretów. Osoba "prowadząca" sprawę nie raczyła nawet odczytać wysyłanych wiadomości! Po 30 dniach informacja o braku oświadczenia od sprawcy, pomimo fakty, że sprawca oświadczył na piśmie iż dostarczył im wszystkie wymagane dokumenty.
    Miarka się przebrała. Sprzedałem szkodę firmie która wyssa z nich 2x tyle ile mi zaproponowali. A ja dostałem dopłatę 930 zł do wyceny generali. Ludzie, omijajcie to bagno z daleka. A jak już w nie wpadniecie, nie dajcie się robić w konia.
    Zaletybrak
    Wadysamo istnienie
  • ~Milo / 2017-12-06 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysokie skladki.
    Problem z wyplata odszkodowania.
    Kiepska obsluga klienta
  • ~mily / 2008-10-02 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna jak za komuny .Dzwonię dowiedzieć się do Łodzi o wypłatę odszkodowania a tam mają mnie głęboko .... miesiąc upłynął a oni mnie zbywają. naprawdę fatalnie..
    Wadydno
  • ~Mirek / 2018-01-05 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 10 lat miałem ubezpieczenie OC rolnika u nich plus ubezpieczenie budynków (dom i stodoła). Składka roczna około 360 zł. Wszystko było niby ok. W marcu 2017 mocniej powiało i zrzuciło mi z dachu 10 gąsiorów plus kilkadziesiąt dachówek. Szkodę zgłosiłem. Likwidator pojawił się po 3 tygodniach. Porobił zdjęcia, spisał protokół i pojechał. Firma wypłaciła 353 zł odszkodowania.
    Pod koniec grudnia otrzymałem pismo z propozycją przedłużenia polisy ze składką 1369 zł! Myślałem, że to pomyłka, ale nie! Po wypłacie tego żałosnego odszkodowania podnieśli mi składkę o 400%! Jeszcze chcą na mojej szkodzie zarobić!
    Przeniosłem się do Compensy i tam zapłaciłem 440 zł. Można? Można! A Generali będę odradzał każdemu - omijać tą firmę szerokim łukiem!
    Zalety- brak
    Wady- dopóki płacisz, jesteś cacy. Jak masz szkodę, jesteś klientem trzeciej kategorii
  • ~mirek / 2020-09-18 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    witam nie polecam tej firmy jest nie żetelna brak kontaktu i długi czas załatwiania sprawy i oczekiwania na wypłate
  • ~Mirosław / 2022-07-09 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma okradająca zwykłych ludzi, jeżeli myślisz o ubezpieczeniu mieszkania, domy, to radzę poszukać innej firmy.
    Firma ta działa na zasadzie interpretacji przepisów, tak żebyś przypadkiem nie dostał odszkodowania, bo to jest porażka z ich strony.
    Sprawiedliwość sprawiedliwością, ale i tak musi być tak jak my chcemy !!!
    Zaletybrak
    Wadyinterpretacja przepisów, czyli ich brak.
  • ~mjb / 2023-09-22 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma miga się od wypłaty należnego odszkodowania.
  • ~MKS / 2019-04-24 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego towarzystwa. Skradziono mi samochód i mimo wykupionego AC nie wypłacono odszkodowania. Złozyłem pozew, wygrałem w pierwszej jak w drugiej instancji ale nadal nie otrzymałem zaległegych pieniędzy. Na ten moment pozostaje mi już tylko skorzystać z usług komornika.

    Produkt ubezpieczeniowy który miał zapewnić mi "spokojny sen" nie ma pokrycia w rzeczywistości.
    ZaletyBRAK
    WadyNaprawde trudno ich trakotwac jako ubezpieczyciela.
  • ~MON / 2019-06-25 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo żałuję że zostałam klientem - na każdym etapie okazuje się że są pułapki które drogo kosztują
  • ~monika / 2017-12-09 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    3x NIE!!!!!
    Na przyjazd do zrobienia zdjec ze szkody czeka sie ponad 72 godz! Pan ubezpieczyciel z te firmy przyjezdza ładnie gdy przedłuża sie umowę i oczywiscie po pieniązki, ale niestety w razie nieszczescia jakiego mnie pierwszy raz w zyciu spotkało zmienia sobie sam numer telefonu słuzbowego rzecz jasna, i jest ogromnie zdziwiony ze ja jako klient nie posiadam nowego numeru - no jak to możliwe..... Nie mówiąc że ludzie pracujacy tam (kieruje sie z podkarpacia panem M.) to jedne wielkie sieroty i ci**. coś okropnego!!! nie polecam!!!!
    Zaletyzadne
    Wadydługo by wypisywać
  • ~Musashi / 2016-05-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Firma oszustów, pierwsza polisa odbiegała w 50% od ustaleń słownych. Została wycofana, na nieszczęście po roku okazuje się, że na moje dane widnieje kolejna polisa w tym śmiesznym towarzystwie ubezpieczeniowym. Żeby było zabawniej nigdy takiej polisy nie podpisywałem, nie miałem nigdy takiego samochodu jaki jest wyszczególniony w polisie. Firma sama w sobie nie ma nawet mojego podpisu ale nie chcą sprawy wyjaśnić, jak banda nieudaczników skarżą się po firmach typu kruk. Sprawa skierowana do wyższych instancji bo konsultanci jedyne co mogą zrobić to radzą napisać pismo, na które nie potrafią odpowiedzieć bo czytanie ze zrozumieniem to nie lada wyczyn w dzisiejszych czasach i tak w kółko albo bezczelnie się rozłączają bo skoro nie ma się nic mądrego do powiedzenia...KPINA I ŻENADA ..omijać szerokim łukiem
    ZaletyKlient usłyszy wszystko co chce usłyszeć
  • ~Najgorsze T.U. Generali / 2015-05-05 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Walczę o odszkodowanie z O.C. sprawcy wypadku. Minął już 133 dzień bez odszkodowania. W 90 dniu napisali pismo z odmową wypłaty odszkodowania ze względu na brak potwierdzenia ze strony sprawcy. Oczywiście oświadczenie wypisane na miejscu zdarzenia. Sprawca nie dostał żadnego listu z prośbą o potwierdzenie okoliczności. Jestem w stałym kontakcie z nim. Sami ze sprawcą wypisaliśmy oświadczenie o okolicznościach kolizji podpisane przez niego i dostarczyłem do nich mailem i potwierdzili że mają już komplet dokumentów ale cały czas zero decyzji!!! Ani pieniędzy. Dostarczyłem oświadczenie już 3 tygodnie temu. Nie wiem co robić... NAJGORSZA GENERALI!!! OSZUŚCI.
    Zaletybrak
    Wadyodmowa wypłaty odszkodowania
  • ~Nat / 2025-05-14 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM ubezpieczenia turystycznego w Generali!
    Wykupiliśmy dodatkowe ubezpieczenie na czas wakacji za granicą, licząc na to, że w razie problemów zdrowotnych otrzymamy szybką i profesjonalną pomoc. Niestety, rzeczywistość okazała się dramatyczna.

    Podczas pobytu za granicą doznałam silnego zatrucia pokarmowego — przez niemal 20 godzin nieustannie wymiotowałam, byłam na granicy odwodnienia. Zadzwoniliśmy na infolinię Generali około godziny 14:00. Konsultant zapewnił nas, że w ramach wykupionego ubezpieczenia przysługuje mi pomoc medyczna i że lekarz przyjedzie bezpośrednio do pokoju hotelowego. Brzmiało to jak standardowa procedura.

    Niestety, lekarz nie pojawił się NIGDY.
    Nie dostaliśmy ŻADNEGO kontaktu zwrotnego, nikt się z nami nie skontaktował, nie oddzwonił, nie przysłał wiadomości. Zostaliśmy zostawieni sami sobie — mimo że sytuacja była poważna i wymagała szybkiej interwencji lekarskiej.

    Skrajna nieodpowiedzialność, brak profesjonalizmu i totalna ignorancja ze strony Generali. Płacisz za ubezpieczenie, które w kryzysowym momencie okazuje się kompletnie BEZWARTOŚCIOWE. Nie życzę nikomu, żeby w chorobie był zdany tylko na siebie — mimo posiadania rzekomo „pełnego” ubezpieczenia.

    Generali zawiodło nas na całej linii. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko jest wadą
  • ~niestety klient / 2008-10-23 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze brak jakiejkolwiek identyfikacji osób pojawiających sie jako rzeczoznawcy, zerowy przepływ informacji - pan sobie wejdzie, wydrukuje i takie tam, w sytuacji kiedy po telefonie do oddziału dowiaduje sie ze to ich za..y obowiązek. Totalny brak profesjonalizmu. I jeszcze te cholerne telefony,których nikt nie odbiera i rozpieprzająca muzyka w oczekiwaniu na zreszta kolejne przełaczenie
    Zaletyjeden wielki
    WadyBRAK
  • ~NIEZADOWOLONA / 2022-02-25 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ubezpieczyciela. Zakupiliśmy z mężem polisę turystyczną na okres 6 miesięcy podróży po Azji. Niestety z praktycznie żadnego miejsca w którym byliśmy nie mamy możliwości połączenia telefonicznego, bez względu na to z jakiej karty dzwonimy. Korespondencja mejlowa trwa w nieskończoność, a pomocy potrzebowaliśmy jak najszybciej. Od kilku dni mamy infekcję układu pokarmowego, leki nie działają i lekarz zlecił testy laboratoryjne - ubezpieczyciel nie odpowiada już od 3 dni zakrywając się potrzebą skonsultowania tego czy powinniśmy mieć testy u lekarza orzecznika zatrudnionego w Generali, który nie ma z nami żadnego kontaktu, nie rozmawiał z nami, ani nas nie widział. Testy wykonaliśmy na własną rękę, pozostaje nam ubiegać się o refundacje którą w praktyce trwa do 3 tygodni. ODRADZAM!!!
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- kontakt telefoniczny nie jest możliwy
    - odpowiedzi na kontakt mejlowy są przeciągane przez ubezpieczyciela w nieskończoność
    - obiecywany jest kontakt zwrotny do konkretnej daty, niestety słowo nie jest dotrzymywane
    - refundacja poniesionych kosztów trwa aż 3 tygodnie (jeśli uda się je w ogóle wywalczyć)
  • ~niezadowolony/zadowolony / 2015-05-14 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na kontakt bez zarzutu natomiast merytoryczna i techniczna likwidacja szkody na poziomie 0. Zaniżanie wartości szkody na różne sposoby włącznie z niedorzecznymi , metoda zdartej płyty po prostu kosmici są wśród nas. Bez sądu mogę zapomnieć o rzetelnej likwidacji szkody. Jeżeli ktoś lubi komedie to polecam likwidacje szkody z oc sprawcy w generali i apeluję do wszystkich posiadaczy oc w generali omijajcie mnie na drodze szerooooooooookim łukiem.
  • ~Nika / 2014-08-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali totalne dno . ANTYREKLAMĘ mają u mnie zapewnioną na najbliższe lata . Pracownicy nie odpisują na emalie , przez 3 tygodnie nie mogłam się dowiedzieć na jak długo przysługuje mi samochód zastępczy , załącznik -protokół szkody urzędas firmy wysyłał dokładnie miesiąc /może przydałoby się jakieś szkolenie jak się obsługuje komputer / Po miesiącu czekania na wypłatę i dobijaniu się o jakaś informację dostałam wiadomość że trwa dochodzenie ,pomimo że sprawca przyznał się do winy i był protokół policyjny . Za kilka dni będzie 90 dni od wypadku a ja nadal zero wiadomości i pieniędzy .Wszystkich znajomych ostrzegam żeby dalekim łukiem omijali tą firmę z takim traktowaniem klienta spotkałam się pierwszy raz
    Zaletyżadnych
    Wadykpina z klienta
  • ~Niko / 2019-08-20 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali nie zasługuje na miano ubezpieczyciela, bardziej pasuje naciągacze. Kupiłem samochód i nie wypowiedziałem umowy OC, miałem maksymalne zniżki. Po 6 tygodniach przesłali list o konieczności zapłaty za OC w kwocie ponad 4500 zł kwota mocno wygórowana. Wypowiedziałem umowę sprawdzając jednocześnie ile bym zapłacił za całą polisę zrobiłem to przez stronę oraz u agenta wyszła podobna kwota 1500 zł, a oni wyliczyli kwotę listu 3 razy wyższa.
    Przy moich zniżkach za to OC zapłaciłem jedynie niespełna 600 zł, czyli nawet to 1500 jest mocno wygórowane. Zamierzam zgłosić sprawę do prokuratury o próbę wyłudzenia wysokiej dopłaty do składaki.
    ZaletyAbsolutny brak zalet!!!!!!
    WadyInfolinia beznadziejna ciągle przełączają między kolejnymi konsultantami nikt nic nie wie.
    Zawyżają wysokość rekalkukacji składki ponad 3 krotnie w stosunku do tego co wyliczył agent.
    Od razu straszą zewnętrzna firma egzekucyjna.
    Konsultanci na infolinii są niekompetentni
  • ~Norbert / 2016-05-16 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, gorszej oferty i obsługi nie widziałem, mili sa tylko przy sprzedaży, na obsugłe po sprzedaży niema co liczyć, ignorują Cie na każdym kroku
    Zaletyoferta innych towarzystw
    Wadykontakt z klientem,
  • ~norwid / 2015-12-23 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawdziłem w trzech firmach wysokość opłaty OC i NNW za swój samochód.Kwota była podobna-między 600 a 750zł.W Generali-z wielkimi,reklamowanymi zniżkami musiałbym zapłacić 1500zł!!
    Te niby-zniżki i reklamy to wielka fikcja!Szkoda,że nie dopłacają nam za to,że ubezpieczymy u nich samochód!
    Nie dajmy się perfidnie oszukiwać!!
    Wadycena dwukrotnie wyższa niż u konkurencji
    nie kupiłem,bo bardzo drogo! Te zniżki to bzdura!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.80, ilość opinii: 840
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 756
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 625
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 465
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089