Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 287 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.57
  • Cena/Jakość
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kris / 2016-05-23 16:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Miałem AC w Generali , w sumie moje 1 AC , jednak dali dobrą cene wiec sie skusiłem na wariant warsztat bez amortyzacji i wkladu wlasnego, Po 2 miesiacach miałem zderzenie z sarną. Powiem otwarcie jedyny minus to czas oczekiwania na infolini, dobre 30 minut ..... ale pozniej poszło jak z górki, zgłoszona szkoda w czwratek rano, w sobote byl rzeczoznawca, w poniedzialek mialem wstepna wycene na meila a next czwartek pieniadze na koncie... nic dodac nic ujac dla mnie super. Niestety w tym roku przyszla oferta odnowienia o 500 pln wyzsza przez ta szkode.. ale i tak mysle ze za caloksztalt zalatwienia sprawy duzy plus.
    Zaletyszybkosc realizacji zgloszenia i wycena oraz drobiazgowosc rzeczoznawcy.
    Wadydlugi kontakt na infolini, podwyzka za szkode w poprzednim roku
  • ~oszukany / 2016-05-22 16:10
    Jesli miałes wypadek a sprawca był pojaazd z firmy General polecam sprawe dac prawnikowi oszukuja zaniżaja wartosc auta. PRAWNIK LUB SAD PORTOL OPINII JEST GENERALI WARTO WYSTAWIC IM OPINIE
  • ~Norbert / 2016-05-16 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, gorszej oferty i obsługi nie widziałem, mili sa tylko przy sprzedaży, na obsugłe po sprzedaży niema co liczyć, ignorują Cie na każdym kroku
    Zaletyoferta innych towarzystw
    Wadykontakt z klientem,
  • ~ADAM / 2016-05-05 18:35
    NA BIURO OBSŁUGI TO DNO DNO RAZ JESZCZE DNO ZA POŁĄCZENIEM CZEKAC 30 MINUT A NASTEPNIE PO PRZEKIEROWANIU 30 NASTEPNE OCZEKIWANIE TAK SIE UZBIERAŁO 1,5h NAJGORSZA OPINIA NIE POLECAM .JESLI MASZ SZKODE BRAC AUT ZASTEPCZE ONI PŁACĄ ...... WPISY PRZEGLĄDAJĄ W GENERALI I WIEDZĄO BŁĘDACH I NIC NIE ROBIĄ W TYM CELU MOJE ODCZUCIE
    ZaletyBRAK ZALET -1000 PUNKTÓW
    WadyBRAKNIE MIEJSCA NA OPIS
  • ~Musashi / 2016-05-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Firma oszustów, pierwsza polisa odbiegała w 50% od ustaleń słownych. Została wycofana, na nieszczęście po roku okazuje się, że na moje dane widnieje kolejna polisa w tym śmiesznym towarzystwie ubezpieczeniowym. Żeby było zabawniej nigdy takiej polisy nie podpisywałem, nie miałem nigdy takiego samochodu jaki jest wyszczególniony w polisie. Firma sama w sobie nie ma nawet mojego podpisu ale nie chcą sprawy wyjaśnić, jak banda nieudaczników skarżą się po firmach typu kruk. Sprawa skierowana do wyższych instancji bo konsultanci jedyne co mogą zrobić to radzą napisać pismo, na które nie potrafią odpowiedzieć bo czytanie ze zrozumieniem to nie lada wyczyn w dzisiejszych czasach i tak w kółko albo bezczelnie się rozłączają bo skoro nie ma się nic mądrego do powiedzenia...KPINA I ŻENADA ..omijać szerokim łukiem
    ZaletyKlient usłyszy wszystko co chce usłyszeć
  • ~tomek / 2016-04-29 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, firma totalnie nieodpowiedzialna, brak szacunku dla klienta. Jestem osoba poszkodowana z zdarzeniu drogowym z samochodem sprawcy ubezpieczonym w generali. Otrzymalem auto zastepcze i gdy zadzwoniono do mnie z firmy wypozyczajacej samochody w sprawie zwrotu auta skontaktowalem sie z infolinia generali w sprawie przedluzenia najmu samochodu zastepczego, gdyz moj samochod byl dopiero 2dni po ogledzinach i nie nadawal sie do uzytku. Pani z infolinii przyjela zgloszenie zaznaczyla ze sprawa jest priorytetowa i kazala czekac na odpowiedz. Niestety nikt z firmy generali sie nie skontaktowal ze mna ani z wypozyczalnia samochodow z ktorej mialem auto. Totalne olanie klienta, brak szacunku do ludzi i poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialnosci za szkode. Najgorsza firma na rynku zdecydowanie odradzam wszystkim korzystanie z jej uslug!!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, oszukiwanie ludzi, brak szacunku dla klienta,
  • ~M / 2016-04-12 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Tylko tyle przychodzi mi do głowy myśląc o tej firmnie...Takiego braku profesjonalizmu, kompetencji to nie widziałam jeszcze nigdzie. Rzeczoznawca to nieporozumienie, ale to i tak nic w porównaniu z "likwidatorem" szkody. Przykre. Szerokim łukiem od Generali.
    ZaletyBrak
    WadyGenerali
  • ~Adam123445 / 2016-04-12 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ubezpieczyciel w Polsce!!! Cały proces likwidacji szkód w Generali to jakaś farsa! Rzeczoznawca robi oględziny i przyznaje do wymiany elementy a likwidator amator nie wpisuje ich do kosztorysu. Niestety w moim przekonaniu wasi likwidatorzy to AMATORZY którzy wcześniej chyba pracowali w telekomunikacji, sprzedawali telewizję cyfrową lub masło na kasie w biedronce. Kłamią, oszukują i jeszcze reklamują sie jako profesjonaliści. likwidatorzy w moim przekonaniu to banda amatorów i mafia - robią wszystko aby oszukać i nie wypłacić odszkodowania. Z nieukrywaną satysfakcją będę opisywał niekompetencje Generali na wszystkich możliwych forach branżowych aby ostrzec przed związaniem się z tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują aby nie wypłacić odszkodowania
  • ~pentagon / 2016-03-11 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, jedyny sposób na nierzetelnego ubezpieczyciela to:
    1)wezwanie do wypłaty odszkodowania ze wskazaniem konkretnej daty
    2)skarga do Komisji Nadzoru Finansowego(na ich stronie jest odpowiedni druk zgłoszenia)
    3)skarga do Rzecznika Ubezpieczonych

    Dopiero to pomogło po roku pałowania się z Generali
    podpisuję się po wszystkimi negatywami dla tej firmy.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie poniżej podane w negatywnych opiniach
  • ~Jan / 2016-03-09 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda 2xxx571113
    Ubezpieczyłem swój dom w tej firmie z myślą, że gdyby spotkało mnie jakieś zdarzenie losowe to mogę czuć się bezpiecznie. Firma od lat jest na rynku, podobno rzetelna i dba o swoich klientów. Wszystko dobrze do momentu kiedy coś się wydarzy.
    Podczas mrozów w domu popękały mi rury, 3 grzejniki i 3 baterie. Szkodę zarejestrowano 28.01.2016r.
    Był likwidator, który porobił zdjęcia szkód i wymaganych dokumentów. Po kilkukrotnych kontaktach telefonicznych dostałem pismo o przyznaniu odszkodowania w kwocie 170 złotych i 56 groszy :) żart? Otóż nie.... Zadzwoniliśmy aby wyjaśniono nam rażąco niską kwotę odszkodowania. Pani się wcale nie zdziwiła kiedy dowiedziała się jakie odszkodowanie otrzymaliśmy z tego tytułu. Chyba to u nich normalne. Powiedziała żebyśmy napisali pismo w tej sprawie, gdzie wyszczególnimy jaki jest realny koszt i wysłali mailem - tak zrobiliśmy. Czekaliśmy dwa tygodnie, nikt nie raczył odezwać się w tej sprawie, a kiedy zadzwoniliśmy żeby dowiedzieć się co dalej okazało się, że jednak tak nie może być. Poprosiliśmy o wysłanie konkretnych informacji na maila i co? dalej nic. Pan oczywiście zaznaczy, że sprawa jest priorytetowa i ktoś "powinien" "najprawdopodobniej" odezwie się jutro (czyli dziś) i dalej nic... Niepoważna, nieprofesjonalna i nierzetelna firma - nie wiem czy to można w ogóle firmą nazwać.
    Kontakt na poziomie podstawówki, nikt nic nie wie, ciągłe problemy z systemem, każdy przedstawia inną wersję, a ta kwota? brak słów


    Zaletybrak
    WadyNiepoważna, nieprofesjonalna i nierzetelna firma
  • ~hanka / 2016-02-19 11:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u nich ubezpieczone mieszkanie, niedawno miałam zalanie, szybko zajęto się moją sprawą i wypłacono odszkodowanie. Życzyłabym sobie i innym aby wszystkie TU były tak szybkie i solidne w działaniu jak generali.
  • ~kaśka76 / 2016-02-17 14:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem pozytywnie zaskoczona, konsultanci mili, rzetelni, we wszytskim pomagają, chętnie odzwaniaja i odpisują na maile prawie od razu. na wypłate czekałam stsosunkowo krótko. Może to kwestia podejścia cżłowieka do człowieka ?
    Zaletyszybki kontakt, rzetelność, pomoc we wszytskim czego oczekiwałam
    Wadysą gdzoiny w któych ciężko się skontaktować
  • ~ela / 2016-02-16 13:59
    TU GENERALI S.A - NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL OC -ODRADZAM !!!!

    JESTEM STRONA POSZKODOWANĄ W WYPADKU , PROCES LIKWIDACJI SZKODY TO 298 DNI I JESZCZE TRWA BO ZANIŻAJĄ WARTOŚĆ ODSZKODOWANIA NIE WYPŁACAJĄ , PRACOWNICY ZERO INFORAMCJI NIE ODPOWIADAJĄ NA PISMA W TERMINACH , NIE TRZYMAJĄ SIĘ USTAWOWYCH TERMINÓW, ZA NIC MAJĄ RZECZNIKA FINANSOWEGO . TOTALNA SAMOWOLKA
    ZaletyBRAK
    WadyNIE RZETELNOŚĆ , NIE TERMINOWOŚĆ , IGNORANCJA KLIENTA , CELOWO WYDŁUŻAJĄ TERMINY WYPŁARTY ROSZCZEŃ , ZANIZAJĄ WARTOSCI ODSZKODOWANIA .
    NIE KUPIĘ NIGDY !!!!!!
  • ~Wojtek / 2016-02-11 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaka mialem do czynienia. Szkoda z października nie rozliczona. Brak odpowiedzi na maile, infolinia nie czynna. Banda oszustòw i tyle.
  • ~Asia / 2016-02-10 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od grudnia szkoda nie rozliczona. Likwidatorka nie odpowiada na maile infolinia nieczynna brak odzewu kontaktu
    WadyOlewanie klienta traktowanie jak powietrze
  • ~Michał / 2016-02-08 12:28
    Ocena: 1.00 / 5

    Firma - Krzak. Pracownicy niekompetentni - brak możliwości kontaktu z osobą prowadzącą sprawę. Pisma od firmy lakoniczne. Mimo wskazania jednostki policji występują o notatkę po raz kolejny do innej jednostki, nieaktualizują statusu sprawy na stronie internetowej. Brak wypłaty odszkodowania w terminie. Firmy nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyogólnie nie potrafią zająć się sprawą w należyty sposób
  • ~mm / 2016-02-03 19:58
    złodziej na złodzieju zlodziejem pogania minely dwa miesiące zero iformacj od firmy i odszkodowanie niewiadomo kiedy wypłacą
    Zaletybrać pieniądze
    Wadyniewypłacać odszkodowan
  • ~Andrzej / 2016-01-29 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam stanowczo odradzam AC z tej firmy
    wg ubezpieczenia przysługuje mi auto zastępcze podczas naprawy mojego auta (miałem drobną stłuczkę) po kontakcie z ubezpieczycielem okazało się że według ich "regulaminu" nie przysługuje mi auto zastępcze ponieważ moje auto nie było holowane przez nich tylko dojechało do serwisu na własnych kołach,
    to jakiś absurd to że moje auto dojechało do serwisu to nie zmienia faktu że tego auta w tym momencie nie mam i potrzebuję skorzystać z auta zastępczego ciekawe ile jeszcze jest punktów ich "regulaminu"
    Zaletybrak
    Wadywiele
    Posiadam kilka polis przez 6 lat
  • ~Dammson / 2016-01-27 16:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z obsługi w firmie. Na infolinii poinformowano mnie jak mam zgłosić szkodę i jakie dokumenty są potrzebne aby szybka załatwić sprawę. Była to moja pierwsza w życiu szkoda, więc doceniam wyrozumiałość konsultantki.
    ZaletyBardzo miła obsługa, wyrozumiałość
    WadyDość długi czas oczekiwania
  • ~zosia / 2016-01-25 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty tyko tak się można o nich wypowiedzieć.Panie z infolinii powinny posiadać więcej informacji o szkodach.a im najlepiej wychodzi tylko zapytanie Proszę podać dane w celu weryfikacji,po czym żadnej odpowiedzi udzielić nie potrafią oj przepraszam potrafią sprawa w toku.oszuści oszuści jeszcze raz oszuści.
    Zaletybrak
    Wadynie powinni być wolałem ubespieczalnia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960