Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 294 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2016-11-21 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    12 września uderzył we mnie pojazd ubezpieczony w Generali. Przysłali wycenę, ale zaniżoną. Zgodziłem się z drugą wyceną (żeby w końcu załatwić sprawę po dwóch miesiącach), ale nie przesyłali pieniędzy mimo, że dostali dyspozycję odnośnie zapłaty.
    Przysłali odmowę odszkodowania, której podstawą jest brak korelacji uszkodzeń mojego pojazdu z uszkodzeniami sprawcy, na podstawie oględzin auta sprawcy ponad dwa miesiące po zdarzeniu, gdzie sprawca już dawno naprawił sobie swoje auta w ramach AC z Generali!!! Czekam za odpowiedzią w sprawie odwołania. Taka firma nie powinna istnieć na rynku.
    Dodzwonienie się z jakimkolwiek pytaniem graniczy z cudem. Za nic mają terminy ustalone przez polskie prawo.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kontaktu, nierzetelność, nie aktualizowanie dokumentów w statusie sprawy, niekompetecja
    Odradzam, z daleka jak od ognia
  • ~Daro / 2016-08-23 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma. Po zakupie auta musiałem zapłacić drugą ratę składki - ok. Po przerejestrowaniu zrobili mi rekalkulację i kazali dopłacić jeszcze 120% wartości całego ubezpieczenia. Szybko wypowiedziałem umowę a te złodzieje nie chcą oddać kasy.
    WadyTotalny brak kompetencji i olewanie kienta
  • ~Zofia / 2016-08-01 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam do firmy pismo listem poleconym i na odpowiedź czekam już dwa miesiące.Po wypadku który był nie z mojej winy został wyceniony mój samochód na kwotę z którą się nie zgadzałam.Samochód zakupiłam miesiąc przed wypadkiem i wysłałam do firmy dowód zakupu,niestety pomimo licznych telefonów do firmy,rezultatu nie ma,wymyślają kolejne i kolejne usprawiedliwienia.Nidy więcej nie polecę nikomu tej Firmy ubezpieczeniowej.
  • ~Poszkodowany / 2016-06-10 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI,uwaga na te kanalie celowo manipulują wyceną wartości samochodu żeby zaniżyć,doprowadzić do szkody całkowitej-bo tak mają taniej.Zero kontaktu z imbecylami.Inne TU tylko nie oni.Prawnika i do sądu nic innego na s...... nie pozostało.
  • ~Sam / 2016-06-09 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem poważny wypadek komunikacyjny, zderzenie czołowe, skutek to zerwanie i skręcenie kręgów szyjnych 3 mies L4 i rehabilitacja która nie wiadomo ile potrwa.
    Według Generali nic mi się nie stało - jestem zupełnie zdrów i żadne odszkodowanie się nie należy.
    Oceńcie sami......
    ZaletyBrak
    Wadyignorowanie faktow i dokumentacji medycznej.
  • ~grzegorz / 2016-06-02 18:02
    Już nigdy więcej w Generali nie ubezpieczę żadnego swojego pojazdu,i nikomu nie polecam,za odszkodowaniem już czekam sześć tygodni,ludzie którzy tam pracują mają lekceważące podejście do klienta ,a pieniądze za auto kasko wyliczają tak że na blacharza nie starcza,,,jednym słowem DZIADOWSKA FIRMA
  • ~bob / 2016-05-26 17:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam .Makabrycznie drogo a mały zakres. Bob
    Wadyjw.
    za długo i marzę o tym by kjak najszybciej zakończyć.
  • ~kris / 2016-05-23 16:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Miałem AC w Generali , w sumie moje 1 AC , jednak dali dobrą cene wiec sie skusiłem na wariant warsztat bez amortyzacji i wkladu wlasnego, Po 2 miesiacach miałem zderzenie z sarną. Powiem otwarcie jedyny minus to czas oczekiwania na infolini, dobre 30 minut ..... ale pozniej poszło jak z górki, zgłoszona szkoda w czwratek rano, w sobote byl rzeczoznawca, w poniedzialek mialem wstepna wycene na meila a next czwartek pieniadze na koncie... nic dodac nic ujac dla mnie super. Niestety w tym roku przyszla oferta odnowienia o 500 pln wyzsza przez ta szkode.. ale i tak mysle ze za caloksztalt zalatwienia sprawy duzy plus.
    Zaletyszybkosc realizacji zgloszenia i wycena oraz drobiazgowosc rzeczoznawcy.
    Wadydlugi kontakt na infolini, podwyzka za szkode w poprzednim roku
  • ~oszukany / 2016-05-22 16:10
    Jesli miałes wypadek a sprawca był pojaazd z firmy General polecam sprawe dac prawnikowi oszukuja zaniżaja wartosc auta. PRAWNIK LUB SAD PORTOL OPINII JEST GENERALI WARTO WYSTAWIC IM OPINIE
  • ~Norbert / 2016-05-16 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, gorszej oferty i obsługi nie widziałem, mili sa tylko przy sprzedaży, na obsugłe po sprzedaży niema co liczyć, ignorują Cie na każdym kroku
    Zaletyoferta innych towarzystw
    Wadykontakt z klientem,
  • ~ADAM / 2016-05-05 18:35
    NA BIURO OBSŁUGI TO DNO DNO RAZ JESZCZE DNO ZA POŁĄCZENIEM CZEKAC 30 MINUT A NASTEPNIE PO PRZEKIEROWANIU 30 NASTEPNE OCZEKIWANIE TAK SIE UZBIERAŁO 1,5h NAJGORSZA OPINIA NIE POLECAM .JESLI MASZ SZKODE BRAC AUT ZASTEPCZE ONI PŁACĄ ...... WPISY PRZEGLĄDAJĄ W GENERALI I WIEDZĄO BŁĘDACH I NIC NIE ROBIĄ W TYM CELU MOJE ODCZUCIE
    ZaletyBRAK ZALET -1000 PUNKTÓW
    WadyBRAKNIE MIEJSCA NA OPIS
  • ~Musashi / 2016-05-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Firma oszustów, pierwsza polisa odbiegała w 50% od ustaleń słownych. Została wycofana, na nieszczęście po roku okazuje się, że na moje dane widnieje kolejna polisa w tym śmiesznym towarzystwie ubezpieczeniowym. Żeby było zabawniej nigdy takiej polisy nie podpisywałem, nie miałem nigdy takiego samochodu jaki jest wyszczególniony w polisie. Firma sama w sobie nie ma nawet mojego podpisu ale nie chcą sprawy wyjaśnić, jak banda nieudaczników skarżą się po firmach typu kruk. Sprawa skierowana do wyższych instancji bo konsultanci jedyne co mogą zrobić to radzą napisać pismo, na które nie potrafią odpowiedzieć bo czytanie ze zrozumieniem to nie lada wyczyn w dzisiejszych czasach i tak w kółko albo bezczelnie się rozłączają bo skoro nie ma się nic mądrego do powiedzenia...KPINA I ŻENADA ..omijać szerokim łukiem
    ZaletyKlient usłyszy wszystko co chce usłyszeć
  • ~tomek / 2016-04-29 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, firma totalnie nieodpowiedzialna, brak szacunku dla klienta. Jestem osoba poszkodowana z zdarzeniu drogowym z samochodem sprawcy ubezpieczonym w generali. Otrzymalem auto zastepcze i gdy zadzwoniono do mnie z firmy wypozyczajacej samochody w sprawie zwrotu auta skontaktowalem sie z infolinia generali w sprawie przedluzenia najmu samochodu zastepczego, gdyz moj samochod byl dopiero 2dni po ogledzinach i nie nadawal sie do uzytku. Pani z infolinii przyjela zgloszenie zaznaczyla ze sprawa jest priorytetowa i kazala czekac na odpowiedz. Niestety nikt z firmy generali sie nie skontaktowal ze mna ani z wypozyczalnia samochodow z ktorej mialem auto. Totalne olanie klienta, brak szacunku do ludzi i poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialnosci za szkode. Najgorsza firma na rynku zdecydowanie odradzam wszystkim korzystanie z jej uslug!!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, oszukiwanie ludzi, brak szacunku dla klienta,
  • ~M / 2016-04-12 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Tylko tyle przychodzi mi do głowy myśląc o tej firmnie...Takiego braku profesjonalizmu, kompetencji to nie widziałam jeszcze nigdzie. Rzeczoznawca to nieporozumienie, ale to i tak nic w porównaniu z "likwidatorem" szkody. Przykre. Szerokim łukiem od Generali.
    ZaletyBrak
    WadyGenerali
  • ~Adam123445 / 2016-04-12 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ubezpieczyciel w Polsce!!! Cały proces likwidacji szkód w Generali to jakaś farsa! Rzeczoznawca robi oględziny i przyznaje do wymiany elementy a likwidator amator nie wpisuje ich do kosztorysu. Niestety w moim przekonaniu wasi likwidatorzy to AMATORZY którzy wcześniej chyba pracowali w telekomunikacji, sprzedawali telewizję cyfrową lub masło na kasie w biedronce. Kłamią, oszukują i jeszcze reklamują sie jako profesjonaliści. likwidatorzy w moim przekonaniu to banda amatorów i mafia - robią wszystko aby oszukać i nie wypłacić odszkodowania. Z nieukrywaną satysfakcją będę opisywał niekompetencje Generali na wszystkich możliwych forach branżowych aby ostrzec przed związaniem się z tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują aby nie wypłacić odszkodowania
  • ~pentagon / 2016-03-11 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, jedyny sposób na nierzetelnego ubezpieczyciela to:
    1)wezwanie do wypłaty odszkodowania ze wskazaniem konkretnej daty
    2)skarga do Komisji Nadzoru Finansowego(na ich stronie jest odpowiedni druk zgłoszenia)
    3)skarga do Rzecznika Ubezpieczonych

    Dopiero to pomogło po roku pałowania się z Generali
    podpisuję się po wszystkimi negatywami dla tej firmy.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie poniżej podane w negatywnych opiniach
  • ~Jan / 2016-03-09 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda 2xxx571113
    Ubezpieczyłem swój dom w tej firmie z myślą, że gdyby spotkało mnie jakieś zdarzenie losowe to mogę czuć się bezpiecznie. Firma od lat jest na rynku, podobno rzetelna i dba o swoich klientów. Wszystko dobrze do momentu kiedy coś się wydarzy.
    Podczas mrozów w domu popękały mi rury, 3 grzejniki i 3 baterie. Szkodę zarejestrowano 28.01.2016r.
    Był likwidator, który porobił zdjęcia szkód i wymaganych dokumentów. Po kilkukrotnych kontaktach telefonicznych dostałem pismo o przyznaniu odszkodowania w kwocie 170 złotych i 56 groszy :) żart? Otóż nie.... Zadzwoniliśmy aby wyjaśniono nam rażąco niską kwotę odszkodowania. Pani się wcale nie zdziwiła kiedy dowiedziała się jakie odszkodowanie otrzymaliśmy z tego tytułu. Chyba to u nich normalne. Powiedziała żebyśmy napisali pismo w tej sprawie, gdzie wyszczególnimy jaki jest realny koszt i wysłali mailem - tak zrobiliśmy. Czekaliśmy dwa tygodnie, nikt nie raczył odezwać się w tej sprawie, a kiedy zadzwoniliśmy żeby dowiedzieć się co dalej okazało się, że jednak tak nie może być. Poprosiliśmy o wysłanie konkretnych informacji na maila i co? dalej nic. Pan oczywiście zaznaczy, że sprawa jest priorytetowa i ktoś "powinien" "najprawdopodobniej" odezwie się jutro (czyli dziś) i dalej nic... Niepoważna, nieprofesjonalna i nierzetelna firma - nie wiem czy to można w ogóle firmą nazwać.
    Kontakt na poziomie podstawówki, nikt nic nie wie, ciągłe problemy z systemem, każdy przedstawia inną wersję, a ta kwota? brak słów


    Zaletybrak
    WadyNiepoważna, nieprofesjonalna i nierzetelna firma
  • ~hanka / 2016-02-19 11:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u nich ubezpieczone mieszkanie, niedawno miałam zalanie, szybko zajęto się moją sprawą i wypłacono odszkodowanie. Życzyłabym sobie i innym aby wszystkie TU były tak szybkie i solidne w działaniu jak generali.
  • ~kaśka76 / 2016-02-17 14:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem pozytywnie zaskoczona, konsultanci mili, rzetelni, we wszytskim pomagają, chętnie odzwaniaja i odpisują na maile prawie od razu. na wypłate czekałam stsosunkowo krótko. Może to kwestia podejścia cżłowieka do człowieka ?
    Zaletyszybki kontakt, rzetelność, pomoc we wszytskim czego oczekiwałam
    Wadysą gdzoiny w któych ciężko się skontaktować
  • ~ela / 2016-02-16 13:59
    TU GENERALI S.A - NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL OC -ODRADZAM !!!!

    JESTEM STRONA POSZKODOWANĄ W WYPADKU , PROCES LIKWIDACJI SZKODY TO 298 DNI I JESZCZE TRWA BO ZANIŻAJĄ WARTOŚĆ ODSZKODOWANIA NIE WYPŁACAJĄ , PRACOWNICY ZERO INFORAMCJI NIE ODPOWIADAJĄ NA PISMA W TERMINACH , NIE TRZYMAJĄ SIĘ USTAWOWYCH TERMINÓW, ZA NIC MAJĄ RZECZNIKA FINANSOWEGO . TOTALNA SAMOWOLKA
    ZaletyBRAK
    WadyNIE RZETELNOŚĆ , NIE TERMINOWOŚĆ , IGNORANCJA KLIENTA , CELOWO WYDŁUŻAJĄ TERMINY WYPŁARTY ROSZCZEŃ , ZANIZAJĄ WARTOSCI ODSZKODOWANIA .
    NIE KUPIĘ NIGDY !!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 834
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 750
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 624
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 452
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 444
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 294
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4730
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3977
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064