Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Gandalf.com.pl opinie

Ocena na podstawie 1298 opinii

4.66 / 5

  • Dostawa
    4.67
  • Obsługa i reklamacje
    4.67
  • Poziom cen
    4.51
  • Łatwość zamawiania
    4.81
  • Asortyment
    4.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daro / 2018-10-26 14:20
    Ocena: 1.60 / 5
    Tydzień od zapłaty czekałem na wysłanie towaru, gdzie obiecują wysyłkę w ciągu 2-3 dni. Kolejny raz się nie nabiorę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru na magazynie. Długi czas oczekiwania
  • ~Emka / 2008-02-23 18:16
    Ocena: 1.60 / 5
    NIE KUPUJCIE W GANDALFIE!!! Gdyby ktos kiedys chcial kupic ksiazki w ksiegarni internetowej Gandalf - odradzam!! Potraktowali mnie jak zlo konieczne i gdybym nie interweniowala, az dio skutku to nie wywalczylabym tego co mi sie nalezalo. Zamowilam u nich ksiazki, pieniadze zaplacilam przelewem i czekalam na dostawe. Owszem, dostalam maila, ze przesylke skompletowali, wyslali i podali mi numer przesylki i telefonu do firmy przewozowej. Gdy po 7 dniach nie dostalam przesylki zadzwonilam do firmy przewozowej i dowiedzialam sie - najpierw, ze dostarczono paczke pod wskazany adres i jej odbor podpisany byl moim nazwiskiem, a nastepnie, ze kurier dostarczyl paczke pod zly adres. Dano mi numer do kuriera ale po kilku moich telefonach do biura obslugi firmy przewozowej zorientowalam sie, ze nikt sie moja sprawa nie interesuje. Zaczelam wiec interweniowac w Gandalfie. Najpierw przeslano mi skan listu przewozowego ale nie mojej paczki. Potem przez kolejne dni slyszalam, ze "nadal czekamy na skan listu przewozowego". Po moich kilku ponaglajacych mailach i telefonach, kiedy wreszcie powiedzialam, ze chce rozmawiac z szefostwem okazalo sie, ze jednak mozna moja sprawe rozwiazac. Pan z Gandalfa oddzwonil i poinformowal mnie, ze przesylka zostala rzeczywiscie dostarczona pod zly adres, ktos sie podpisal ale nie moim tylko wlasnym nazwiskiem, i zwrocono mi pieniadze za niezrealizowane zamowienie. Dopiero po 40 dniach od zlozenia zamowienia!!! I mam nieodparte wrazenie, ze gdybym sie nie uparla i nie postraszyla Pana szefostwem to firma Gandalf nigdy nie zainteresowalaby sie moja niedostarczona a zaplacona przesylka. Liczyli pewnie na to, ze sprawa ucichnie, ja sie nie upomne, pieniadze przeciez mieli wplacone. Nie polecam, odradzam, ostrzegam!!! Nie kupujcie w Gandalfie!!!
  • ~klient / 2022-03-30 21:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Z nieznanych powodów paczka została skierowana do innego punktu odbioru niż zamówiony. Pani na infolinii uprzejma jak urzędnicy w czasach PRLu stwierdziła, że to moja wina. Zamawiam do tego punktu kilkanaście paczek miesięcznie i po raz pierwszy w Gandalfie napotkałem problemy. Zero odpowiedzialności za własne błędy ani chęci rozwiązania problemu. NIE POLECAM
  • ~Kamil / 2012-09-14 12:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Złożyłem zamówienie 06.09.2012. Tego samego dnia płaciłem. Firma do 13.09.2012 stwierdziła, że towar jest niedostepny. Problem w tym, że w momencie zamówienia towar dostępny był bo inaczej wogóle nie da się go zamówić na stronie internetowej. Zwrotu pieniędzy nie mam, towaru nie mam - ochoty kupować cokolwiek - też NIE MAM.

    Parodia.
    Zaletynie było, nie ma, nie będzie
    Wadycałokształt póki co.
    jeszcze wogóle go nie dostałem
  • ~Zuzia / 2019-09-12 19:47
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam 5 września 2019 roku podręcznik szkolny, do dnia 12.09.2919 roku nie otrzymałam książki ani informacji na jakim etapie jest zamówienie. Napisałam do sprzedającego e-maile z zapytaniem co się dzieje z moim zamówieniem, jednak sprzedający nie odpowiadział. Kompletnie lekceważący stosunek do klientów.
  • ~zawiedziona / 2019-09-14 16:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 11.09 próbuję z wyjaśnić temat 2 kont na jednym e-mailu, obawiam się, że bezskuteczne są moje wysiłki:( W dniu 11.09,po 40 próbach połączenia się z Działem Obsługi otrzymałam od pracownicy zapewnienie, że połączycie mi Państwkonta, aby było jako jedno i będę mogła korzystać ze zgromadzonych rabatów. Mimo obietnicy nic się nie zadziało w temacie, wykonałam kolejnych trylion połączeń, napisałam maila i nadal czuję, że jako Klient nie liczę się dla Państwa zupełnie. Nikt nie załatwił mojej sprawy,nie odebrał telefonu, nie oddzwonił ani nie odpisał na maila. Tak się nie załatwia tematów z Klientem drodzy Państwo. Przyszłym kupującym nie polecam księgarni, chyba że jakimś trafem zabłądzicie w internecie i będziecie mieć pecha jak ja. Niesmak z obsługi gwarantowany.
  • ~asik / 2018-12-19 12:29
    Ocena: 1.20 / 5
    Kupiłam książkę i po dwóch dniach otrzymałam informację, że książki nie ma. Nie polecam.
  • ~DeDe / 2008-10-14 15:44
    Ocena: 1.20 / 5
    Po zamówieniu 3 książek czekałem na przesyłkę ponad tydzień. Doszła do mnie jedna książka. Zdecydowanie odradzam zakupy w tej księgarni !!! Nieprofesjonalne podejście do klientów, brak możliwości kontaktu telefonicznego.
    ZaletyBRAK!!!!!
    WadySAME
  • ~vamos / 2012-09-03 15:26
    Ocena: 1.20 / 5
    rzeźnia drodzy państwo, rzeźnia. Na przełomie sierpnia i września (podręczniki szkolne) księgarze z Gandalfa są niegrzeczni, niedostępni i przebiegli. Wysyłają niepełne zamówienia, bez kontaktu z klientem zwracają pieniądze, w między czasie podnoszę ceny sklepowe na te pozycje. Zachowania poniżej pasa. Radzę omijać szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    czekam
  • ~Andrzej / 2025-01-14 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    9 stycznia 2025 ( czwartek ) przed 14.00 potwierdzono przyjęcie zamówienia na 6 książek. Koszt wysyłki został opłacony. 10 stycznia info o przekazaniu zamówienia do realizacji. 13 stycznia komunikat, że zamówienie w trakcie kompletacji. Jest 14 stycznia ( wtorek ) - przesyłki brak. Biuro Obsługi Klienta robi test na cierpliwość. Sztandarowe hasło uczciwości kupieckiej w wydaniu Gandalfa brzmi następująco : bij swój swego, niech się obcy boi.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Arek / 2015-08-27 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem u nich książkę, która nigdy do mnie nie dotarła.
  • ~Barbara Pogoda / 2014-12-04 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To co robią z klientami to masakra .Zamówiłam 2 płyty 29,11,2014 zaksięgowali wpłatę 01,12,2014r. pisałam wczesniej,że bardzo zależy mi na szybkiej przesyłce bo przeznaczyłam te płyty na prezent mikołajkowy a dzisiaj jest 04,12,2014r. godzina 23,15 i super sklep ma to gdzieś i jeszcze nie dał moich zapłaconych płyt do wysyłki.To wielka masakra.Napewno na mikołajki ich nie otrzymam.Nikomu nie polecam tego sklepu.Lepiej zapłacić drożej(cociaż niekoniecznie) i zamówić i zapłacić u innego sprzedawcy.Pogoda Barbara.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady ten sklep
    jeszcze go nie otrzymałam
  • ~darek / 2008-09-17 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiony towar nie zostal dostarczony pomimo wplaconych pieniedzy i potwierdzeniu przez ksiegarnie ze zrealizuja zamowienie. Teraz nie chca zwrocic pieniedzy!! czekam na nie juz miesiac!!
    Wadytragiczna obsluga i naciaganie
  • ~Dawid.b / 2023-07-04 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem vinyl w limitowanej edycji w kolorze pomarańczowym, jako jedyni mieli ta płytę na stanie. Po przyjściu płyty okazało się ze płyta jest w kolorze białym czyli ogólno dostępnym.
    ZaletyWysyłka na koszt firmy
    WadyBrak jakiej kolwiek rekompensaty. Zniżki na następne zakupy czy coś podobnego
  • ~Grzegorz / 2023-11-03 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna amatorka brudno szczury biegaja po podlodze najprawdopodbniej ze wscieklizna mojego syna ugryzl i wyladawal w szpitalu z zapaleniem prawej nogi ktora zostala ugryziona przez tego potwora
    Zaletynie znam
    Wadyszczury
  • ~Ika / 2022-11-28 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamówienie złozone, pieniądze wpłacone a przesyłki nie ma . Tylko cały czas komunikat ze czekają na dostawę produktu. Oferują coś czego nie mają w magazynie. Skandal.
    ZaletyNie ma
    WadyPieniądze wpłacone a przesyłki brak.
  • ~katarzyna / 2011-08-29 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam stałą klientką, ale już nigdy nie zakupię niczego w tym sklepie. 16 sierpnia zamówiłam podręczniki, 18 opłaciłam , 29 tego samego miesiąca zaniepokojona brakiem podręczników, w związku ze zbliżającym się rokiem szkolnym zadzwoniłam i dowiedziałam się, że czekają jeszcze na dwie pozycje!!!! Zrezygnowałam z tych pozycji w nadziei,że wyślą mi podręczniki najdalej jutro. W odpowiedzi dowiedziałam się, że nie gwarantują dostawy przed 1 września. Trzeba być niefachowym , niekompetentnym i całkowicie niemyślącym, żeby nie wiedzieć, że podręcznik kupuje się do szkoły!!!!! Sklep nie jest zainteresowany klientem, nie dzwoni, nie informuje, całkowicie leje na wszystko.A ty kliencie radź sobie sam. RADZĘ OMIJAĆ SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!!
  • ~Krzysiek / 2020-12-08 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli przysłać zabawki dla dzieci na Mikołajki. Zamówienie złożone 1 grudnia. Do dzi tj. 8 grudnia nawet nie wysłali paczki. NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko źle i nie na czas
  • ~Kupcie w innym sklepie / 2021-10-24 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep dosyć beznadziejny i z prowadzony pożałowania godnymi praktykami pozostawiającymi niesmak, a obsługa dosyć bezczelna i na pewno nie dbająca o klienta. Do tego raczej drogo niż tanio (włącznie z opcjami wysyłki w porównaniu do innych sklepów). A szczegółowo:

    Nie spodziewajcie się przesyłki na obiecywany czas ani w ogóle że ktoś się przejmie, żeby was poinformować co z waszą paczką za którą już dawno zapłaciliście. (a przypominam, że sklep wyłącznie internetowy)
    Będziecie musieli sami wyszukiwać kontakt który jest tak niewygodny i ukryty na ich stronie za kilkoma bezsensownymi mechanizmami, jakby nie chcieli, żeby ktokolwiek go znalazł, i pewnie nie bez powodu tylko z powodu reklamacji, które ludzie do nich mają. Żałosna praktyka, której nie widziałem w żadnym innym sklepie.
    Żaden inny sklep internetowy nie miał tez takich problemów z dostarczeniem przesyłki nie tylko na czas ale chociaż w ciągu 1 tygodnia i zadośćuczynieniem jeśli coś zaniedbali, jakie Gandalf miał.
    Na wiadomości nie odpowiadają.
    Panienka w obsłudze, jak się już cudem uda rzeczywiście znaleźć numer i dodzwonić po wysłuchaniu całych minut gadaniny automatów o tym jak to lepiej używać ich nie działających systemów "pomocy" na stronie, wyjaśnia dosyć bezczelnie, że na odpowiedź na wiadomość mają dobę (po dobach opóźnienia sklepu kiedy np. zamawialiście prezent na urodziny, święta czy inną okazję która albo zaraz będzie albo już w ogóle minęła!) i nie poczuwa się w imieniu sklepu do żadnej odpowiedzialności za nie dopełnienie umowy zawartej z klientem przy płatności - nie małej bo okazuje się, że w innych sklepach internetowych te same produkty są sprzedawane taniej i 3-5 razy szybciej, a jeśli mają opóźnienie, to przynajmniej napiszą o tym, przeproszą, albo przynajmniej podadzą normalnie numer na stronie na który można zadzwonić, od razu się dodzwonić i od razu zapytać, co uważam za absolutne minimum i podstawową zwykła praktykę, którą widziałem dosłownie wszędzie oprócz na stronie Gandalfa, jak się okazało po fakcie, kiedy już dawno oddałem im swoje, nie małe, pieniądze.
    Zmarnowałem tyle czasu i nerwów na te wygibasy z próbami kontaktu, w ogóle musząc się dopytywać po prawie tygodniu zamiast żeby sklep kiwnął palcem, kiedy dobrze wiedzą, że spóźniają się mimo obietnic w ofercie, że klient nie wie co się dzieje bo ich strona podaje tylko "zamówienie przyjęte, opłacone i niezrealizowane" i nic więcej, i zapewne dobrze wiedzą, ze skontaktować się z nimi bardzo trudno, bo sami poukrywali taką możliwość pod toną mylących klienta "zabezpieczeń", żeby przypadkiem ktoś nie zadzwonił i nie zapytał o coś, na pewno nie niechcący.
  • ~kwiatek / 2016-01-17 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo poirytowana i niezadowolona z zamówienia , 3 płyty przyszły w pękniętych pudełkach , a 2 z nich oprócz pękniętych pudełek nie miały też oryginalnej fabrycznej folii i wyglądały jak z ekspozycji , 2 płyty wyrzuciłam był to mój ostatni zakup , konto usunęłam.
    Zalety-
    Wadybrak słów można się tylko poirytować
    od 15 stycznia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4701
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033