Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Gandalf.com.pl opinie

Ocena na podstawie 1298 opinii

4.66 / 5

  • Dostawa
    4.67
  • Obsługa i reklamacje
    4.67
  • Poziom cen
    4.51
  • Łatwość zamawiania
    4.81
  • Asortyment
    4.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A.K. / 2007-09-21 17:05
    Ocena: 3.80 / 5
    Drugi raz kupiłam książki w Gandalfie, razem 7 sztuk. Za pierwszym razem wszystkie były ok, niestety za drugim wszystkie 3 mają wady. Jedna dość poważną - tylnia okładka przecięga do połowy nożykiem introligatorskim. Na prezent już się nie nadaje... Przy reklamacji muszę zapłacić za odesłanie towaru, który zostanie wymieniony jeśli będzie taka możliwość i jeśli uznają, że to ich wina. Za towar wadliwy uznaje się książkę, która posiada wady techniczne - nie wiem co to znaczy.
    Druga książka ma "spraną" okładkę, widać, że swoje przeszła...
    Trzecia z kolei drobną aczkolwiek głęboką rysę na okładce.
    Jeśli towar byłby tańszy o 50%, to nie mrugnęłabym okiem. Ale jeśli płacę za ksiązkę tyle co w sklepie, to wymagam od niej, żeby była nienaganna.

    Ja niestety rezygnuję... Wolę się przejść do księgarni i zapłacić za ksiazkę 2 złote więcej...
    Zalety- częste promocje
    - bardzo duży wybór
    Wady- trudny kontakt
    - wadliwy towar
    - nagrody, które można zdobyć wymieniając punty uzyskane z kupna, są przereklamowane. By dostać 1 ksiazkę gratis (do 50 zł) trzeba zrobić zakupy za 2500 zł.
  • ~ella / 2012-08-25 18:36
    Ocena: 3.80 / 5
    Książki łatwo znaleźć, ceny-nie najwyższe ale można kupić sporo taniej, dostawa szybka- proponuje żeby dzień i przybliżona godzina były ustalane telefonicznie. brak powiadomienia mailem o wysyłce.
  • ~Elżbieta / 2012-09-25 20:12
    Ocena: 3.80 / 5
    Nie raz już korzystałam z tego sklepu. Zawsze było OK. Ale teraz zamówiłam podręczniki, a ponieważ zależało mi na czasie wybierałam tylko te z czasem realizacji 24-48 godzin. Minęły cztery dni od mojej wpłaty , a w profilu ciągle widniało „nie wysłano”. Na moja interwencję odpowiedziano mi, że mają 5-7 dni roboczych na wysyłkę. Może i mają, ale po co wtedy przy produktach jest informacja o szybszej realizacji. Gdybym od razu liczyła na te 5-7 dni, to wolałabym kupić podręczniki w zwykłej księgarni.
  • ~jola / 2014-09-08 19:51
    Ocena: 3.80 / 5
    tranzakcja super bez żadnych zastrzeżeń polecam/
  • ~magdalena ornat / 2012-09-15 15:33
    Ocena: 3.80 / 5
    ogólnie 4
    Zaletyłatwo i szybko mozna znalezć dany produkt
    Wadyczasami za długo sie czeka za potwierdzeniem wysyłki
    kupiłam kilka podręczników ogólnie za około400zł
  • ~Mirka / 2014-07-17 23:53
    Ocena: 3.80 / 5
    Pozytywna
  • ~natalia / 2013-07-09 07:05
    Ocena: 3.80 / 5
    jestem zadowolona z zakupów w gandalfie zamawiam tam podręczniki drugi rok doceniam szybkość dostawy
    Zaletyszybkość, ceny
    Wadynie ma wszystkich podręczników
  • ~sweterek38 / 2012-08-30 09:28
    Ocena: 3.80 / 5
    brak zastrzezen, bezproblemowo, zadnych uwag, poleciłbym kazdemu bez zastrzeżeń
    Zaletyszybko
    Wadybrak
    to ksiązki, do szkoły,
  • ~Kaśka / 2012-12-17 11:23
    Ocena: 3.75 / 5
    Porządny sklep i dobre produkty.
    ZaletySzybko, sprawnie
    Wadybrak
  • ~bozena6g / 2011-11-15 20:27
    Ocena: 3.60 / 5
    Kupiłam dużo książek - za ok.900 zł. Książki dostarczono, ale na rabat z tegoż tytułu nie mogłam liczyć. Zależało mi na czasie i dlatego złożyłam zamówienie, ale nie wydaje mi się, że w tej placówce dba się o klienta. Dostałam gadżet w postaci kilku kartek do notowania:). Trochę to żenujące i bez klasy.
  • ~Kasia / 2014-07-31 15:56
    Ocena: 3.60 / 5
    Witam,
    skusiłam się na zakupy w Gandalfie w tym kupując też piórnik Star Wars z wyposażeniem zapłaciłam za niego z rabatem 61zł, niestety cena ta jest bardzo wygórowana w stosunku do konkurencji, gdzie wynosi od 39,99 do max 45zł. Niestety nie sprawdziłam tego wcześniej ale nie spodziewałam się aż takiej różnicy w cenie. Masakra. Księgarnia ma może ciekawe pozycje ale polecam porównać sobie ceny u konkurencji prze zakupem..
    pozdrawiam
    Zaletyszybka wysyłka
    Wadybardzo zawyżone ceny na niektórym asortymenie np piórnik aż o 20zł to bardzo dużo
    2 dni PIÓRNIK STAR WARS z wyposażeniem cena 61zł już z rabatem
  • ~Marta Jabur / 2012-11-27 08:56
    Ocena: 3.60 / 5
    Zdecydowanie nie polecam firma nieuczciwa i niesolidna kontakt żaden
  • ~Sylwia / 2014-02-18 19:20
    Ocena: 3.60 / 5
    Miła, szybka i fachowa obsługa.
  • ~Lidia Starzykiewicz / 2013-12-06 18:26
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam Przeczytałam wszystkie pozytywne opinie o GANDALFIE i jestem bardzo niemile zaskoczona . W poniedziałek 2 grudnia zamówiłam 3 szt. puzzli dla dzieci . Produkt był dostępny . Zapłaciłam przelewem bankowym . Puzzle miały być prezentem mikołajkowym dla dzieci ! Dzisiaj jest piątek 6 grudzień - nie ma prezentu , przesyłka do tej pory nie została przesłana . Zablokowałam sobie pieniądze i nie mam prezentu :( . Zamawiałam w GANDALFIE pierwszy raz i więcej tego nie zrobię ! Do pkt. obsługi klienta dzwoniłam 2 razy i nie satysfakcjonują mnie wyjaśnienia obsług , że jest informacja jak przychodzą przesyłki . Podano ,że wysyłka jest 2- 5 dni roboczych . Miałam nadzieję , że zostanie dostarczona do piątku . No , cóż jestem zawiedziona ,,,
    WadyZbyt długi okres oczekiwania na przesyłkę
    Jeszcze nie zdążył dotrzeć
  • ~MaKa / 2023-02-21 10:27
    Ocena: 3.40 / 5
    Złożyłam i opłaciłam zamówienie 16 lutego. Dostałam maila z
    potwierdzeniem zamówienia i informacją, że zamówienie będzie wysłane w
    ciągu 1-2 dni roboczych. Po 5 dniach zadzwoniłam do księgarni, okazało
    się, że zamówienie nie będzie zrealizowane, bo sprzedający tej książki
    nie posiada... Dopiero po naszej rozmowie dostałam maila, że zamówienie
    zostało anulowane, bo produkt jest niedostępny... Żenujące, skoro
    najpierw zamówienie przyjęto i pobrano zapłatę. Nie polecam tego sprzedawcy!

  • ~Marcin Z. / 2013-09-23 15:12
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie wrócę do Gandalfa nigdy i szczerze odradzam wszystkim zakupy w tej księgarni. Gandalf reklamuje "bezpieczne zakupy" podręczników szkolnych, ale nie raczy poinformować o trzytygodniowym(!) opóźnieniu w dostawie! Gdybym po 9 dniach od zamówienia sam nie skontaktował się z księgarnią, prawdopodobnie do dziś czekałbym pokornie na książki. Państwo szanowni, dzieci nie czują się komfortowo idąc do szkoły bez podręczników! Nie interesują ich wasze luki w systemie, sztampowe przeprosiny i zapewnienia o 99% zadowolonych klientów!
    WadyBeznadziejna komunikacja i niedotrzymywanie terminów!
  • ~Luki / 2007-09-13 11:04
    Ocena: 3.25 / 5
    Asortyment ksiegarni jest naprawde niczego sobie. Podobno pod tym wzgledem jest to trzecia polska ksiegarnia internetowa. Zamowic rowniez nietrudno. O ile wybierze sie standardowa opcje przesylki, ktora nie wymaga kontaktu z obsluga... Od dwoch dni probuje dodzwonic sie do nich w sprawie odbioru osobistego. Wyslalem rowniez pare mailow, ktore jednak tez pozostaja bez odpowiedzi. Wyczytalem na stronie, ze telefony odbiera niesamowicie mila studentka Ania, moze przez to linia jest tak obciazona ? Szkoda tylko, ze podano dwa numery, a sytuacja w przypadku obu jest identyczna. Linie sa ciagle zajete, a jak juz wpasujesz sie w wolne polaczenie to i tak nikt nie odbierze... Najbardziej mam im za zle ignorowane mailow - w koncu wiedza kto pisze, maja czarno na bialym, ze klient cos zamowil i w dodatku zaplacil. Zrozumialbym takie traktowanie klienta, ktory jeszcze nic nie zamowil. Z drugiej strony jesli nie radza sobie z masowa poczta, ktora byc moze ich zalewa, to powinni kogos zatrudnic ? Za dostawe oceny nie wystawilem, poniewaz jeszcze nic z tej ksiegarni mi nie dostarczono. Pozdrawiam.
    Zaletyduzy asortyment
    Wadyzajete telefony
    brak odpowiedzi na maile
  • ~stefan / 2014-05-23 07:36
    Ocena: 3.25 / 5
    słabo zapakowana , pogięta książka
  • ~Abenadero / 2008-12-10 00:44
    Ocena: 3.20 / 5
    Przy ofertach nie podają dostępności pozycji, nie informują o zmianie zamówienia, nie śpieszą się z wysyłką książek, ze zwrotem nadpłaconych pieniędzy, przy zakupie nie możecie być pewni, że dostaniecie zamówione książki i pieniądze.

    Pierwszy raz spotykamy się z taką bezczelnością, wysyłamy maile DO WSZYSKICH z naszej bazy adresowej , żeby omijali Gandalfa z daleka.

    UWAGA! Nie używają słowa przepraszam!
    ZaletyWszystko do momentu realizacji zamówienia.
    WadyCiąg dalszy po przelewie na ich konto.
  • ~jannama / 2011-01-08 14:26
    Ocena: 3.20 / 5
    Kupuję w księgarni internetowej GANDALF dwie pozycje - jedną książkową, na której mi bardzo zależy (oznaczoną jako "mały zapas") i dodatkowo audiobooka. Wybieram opcję dostarczenia poprzez "Paczkę w RUCHu". Płacę. Jest 21 grudnia. W dniu 29 grudnia otrzymuję maila z potwierdzeniem, że moje zamówienie ZOSTAŁO ZREALIZOWANE i wysłane pod podany adres. 31 grudnia otrzymuję smsa, że paczka jest do odbioru. Niestety, gdy w dn. 3 stycznia próbuję je odebrać, okazuje się, że paczki w punkcie nie ma. Dzwonię do GANDALFA. Telefoniczny konsultant przyjmuje zgłoszenie i obiecuje wyjaśnić sytuację. W godzinach wieczornych otrzymuję e-maila od Gandalfa, że firma RUCH przeprasza za powstałe opóźnienie i że paczka powinna być w kiosku w ciągu 1-2 dni. Czekam. W dn. 5 stycznia dostaję telefon od przedstawiciela firm RUCH, że moją paczkę odebrał ktoś inny, ale że był uczciwy, paczkę zwrócił, i że 7 stycznia będę mogła ją odebrać w kiosku. Czem prędzej piszę w tej sprawie informacyjnego maila do GANDALFA. Przedstawiciel księgarni odpowiada, że dziękują za info. Jest piątek, 7 stycznia 2011. Po wcześniejszych przebojach z westchnieniem ulgi odbieram moją paczkę w kiosku. Dziwnie lekka. Otwieram, patrzę, a tam... TYLKO AUDIOBOOK! Brak książki, na której mi zależało. Faktura wystawiona tylko na audiobooka. A przecież zapłaciłam za wszystko! Nie rozumiem, dzwonię do księgarni. Antypatyczna konsultantka beznamiętnym tonem informuje mnie, że księgarni była w stanie zrealizować tylko część mojego zamówienia. Na moją uwagę, że mimo obfitej korespondencji z firmą, nie zostałam o tym fakcie wcześniej poinformowana, pani informuje, ŻE KSIĘGARNIA NIE MA OBOWIĄZKU INFORMOWAĆ KLIENTA O TYM ŻE NIE JEST W STANIE ZREALIZOWAĆ JEGO ZAMÓWIENIA oznaczonego jako "mały zapas"!!!!! Na moją uwagę, że przecież zapłaciłam za całość, pani oburzonym tonem informuje, że "księgarnia nie zatrzymuje pieniędzy klientów" i że "dzisiaj nadpłata została przekazana do księgowości" i że "w poniedziałek powinna mieć je Pani na swoim koncie"!!!! Świetnie. Płacę za towar, potem kłopoty z wysyłką (fakt, ze nie ich wina, ale w tym czasie prowadzę z nimi obfitą korespondencję plus kontakt telefoniczny) po czym przy odbiorze zamówienia okazuje się, że nie jest ono kompletne a księgarnia nie poczuwa się do winy, bo "nie mają w obowiązku informować o tym klienta"!!! Bezczelność. A pieniądze? Wpłata 21 grudnia, 7 stycznia realizacja części zamówienia a po monicie telefonicznym deklarują zwrot na 10 stycznia. Świetnie. Brak słów. Ręce opadają, że w XXI wieku pretendująca do miana profesjonalnej i przyjaznej księgarnia jest w stanie traktować klienta w ten sposób.
    Zaletyłatwość zamawiania, łatwość nawiązania kontaktu, dość szybkie odpowiedzi e-mailowe
    Wadywysyłają część opłaconego zamówienia, nie informując o tym fakcie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4699
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031