Zostały zamówione kwiaty przez pocztę kwiatową, wprawdzie bukiet został dostarczony lecz nie taki co trzeba,a mianowicie, dodatki zupełnie inne, bez jakiejkolwiek informacji o zmianie lub braku potrzebnego asortymentu, powinna być jakaś informacja na stronie, lub chociaż email lub telefoniczna, to jest wprowadzanie w błąd klienta który płaci za to całkiem nie małe pieniążki, brak szacunku do klienta i tyle, jestem niezadowolonym klientem. Wprawdzie reklamacja była składana i zwrot kosztów lecz niezbyt satysfakcjonujący, no cóż...Dziękuję i nie polecam tej kwiaciarni. PS sadze że już nie skorzystam z usług tej kwiaciarni, przykro mi. Wadyinne dodatki niż te które zostały zamówione w bukiecie, wprowadzanie w błąd klienta,brak potrzebnego asortymentu, brak informacji o braku asortymentu,a także o jego zmianie,wysokie ceny jak na zmianę dodatków zamówionego przez klienta produktu, niska rekompensata.