Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Funclub opinie

Ocena na podstawie 178 opinii

2.82 / 5

  • Cena/Jakość
    2.70
  • Obsługa klienta
    2.64
  • Oferta
    3.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 9 z 9
  • ~Oszukana / 2022-08-11 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja dziecko właśnie przebywa na obozie młodzieżowym z FunClubem w Hiszpanii. Chcę przestrzec wszystkim rodziców przed powierzeniem dzieci „tym ludziom”. Kompletny brak organizacji, jeden wielki chaos. Praktycznie nic co było podane jako program pobytu nie zostało zrealizowane. Jedyne czego młodzież ma pod dostatkiem to tzw. czas wolny, który polega na samotnym „włóczeniu„ się po obcym mieście do godziny 23.00 a dla tych którzy mają lat 16+ to i dłużej (nocne kluby). To jest kompletnie nieodpowiedzialne zachowanie ze strony opiekunów, wręcz karygodne.
    Nawet plaża jest tu pod wydziałem, 2-3 godziny dziennie.
    Próba kontaktu z biurem aby wyjaśnić sytuację spełzła na niczym (ale tak właśnie to biuro działa, ignorując klienta).
    Nie pozwólmy się dłużej oszukiwać, zgłaszajmy takie sytuacje do rzecznika konsumentów. Informujmy urzędy marszałkowskie, w których znajduje się siedziba biura o jego praktykach (marszałek województwa jest odpowiedzialny za wydawanie odnawianej co roku koncesji na prowadzenie usług turystycznych). Eliminujmy z rynku nieuczciwe biura podróży.
    Żałuję, iż nie przejrzałam opinii o tym biurze przed dokonaniem zakupu. Ustrzegłoby mnie to przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto
    ZaletyBrak
  • ~Papier / 2021-08-28 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechałem na wakacje do Chorwacji. Niestety Hiszpania została odwołana przez Covid. Jeśli chodzi o organizację, to nie można się do niczego doczepić. Pani Agata, nasza rezydentka, bardzo miła i pomocna. Jednakże zostałem oszukany jeśli chodzi o zakup wycieczki. Po pierwsze miałem być w hotelu, a trafiłem do apartamentu. Po drugie wycieczki, które wykupiłem zgodnie z ofertą nie zostały zaznaczone, mimo że były w cenie. Okazuje się, że lepiej samemu kupić, bez pomocy konsultanta, ponieważ wybierają to, co im odpowiada. Ponadto, o odwołaniu poinformowali 4 dni wcześniej ok. 22.00. To jest kpina, tym bardziej, że 2 dni przed tą informacją dostałem wiadomość, że wycieczka się odbędzie. Więc, czy przez 2 dni tyle się zmieniło i ludzie sami się wycofali?? To raczej kpina. Na pewno nie pojadę więcej z tego biura. Nawet w apartamencie nie ma wf, nie wspominając o tv, mimo że apartament 3-gwiazdkowy!!!! Jedyny plus apartamentu to to, że miałem aneks, oraz własną łazienkę w pokoju. NIE POLECAM. I NIE WIEM, KTO PISZE OPINIE NA ICH OFICJALNEJ STRONIE, PONIEWAŻ TAM SĄ POZYTYWNE OPINIE, CO NIESTETY JEST BARDZO DZIWNE I MYLĄCE.
    ZaletyRezydentka i transport.
    Wady - inne zakwaterowanie
    - brak wf i tv w 3-gwiazdkowym apartamencie
    - inna oferta niż kupowałem.
  • ~Paulina / 2020-12-03 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu zeszłego roku miałam „przyjemność” pojechać na urlop z przyjaciółmi przez biuro FUNCLUB do Hiszpanii.

    Zacznę od tego, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa, które podało nam biuro, a pod którymi byłam zobowiązana się podpisać, wyraźnie widniał zapis o tym, że zmiana hotelu może odbywać się tylko i wyłącznie za zgodą uczestnika. Pierwotnym miejscem pobytu miał być „HOTEL GOYA”. W związku z przedłużającymi się pracami remontowymi zostaliśmy poinformowani o zmianie zakwaterowania, na którą wyraziliśmy zgodę („HOTEL DON JUAN CENTER”). O kolejnej zmianie miejsca pobytu dowiedzieliśmy się na miejscu, wysiadając z autobusu. „SUN BEACH HOTEL”. Jako, że o zmianie hotelu nie zostaliśmy poinformowani przed wyjazdem, zostaliśmy pozbawieni możliwości sprawdzenia opinii o danym obiekcie – tak, jak zrobiliśmy to w przypadku dwóch poprzednich. Hotel był brudny, zagrzybiały, śmierdział. Basen to samo z miłym dodatkiem w formie rozwalonych płytek, które powodowały ryzyko uszkodzenia ciała. Ponadto jedzenie podawane w hotelu było nieświeże, odgrzewane, a woda podawana do picia wydawała się mieć smak chloru. Nie zdziwi nikogo, jeżeli powiem, że doszło do zatrucia pokarmowego u jednego z uczestników.
    W nawiązaniu do rzeczy, o których napisałam powyżej, w odpowiedzi od biura usłyszałam, że bardzo ubolewają nad zmianą hotelu, ale w sumie to co oni mogą na to poradzić. Jeżeli mowa o jedzeniu, dowiedziałam się, że kuchnia hiszpańska jest kuchnią specyficzną i widocznie mam swoje gusta.

    Idźmy dalej. Umowa gwarantowała opiekę rezydenta oraz animatorów. Animatorów w hotelu nie było, a rezydent sprawiał wrażenie osoby przypadkowej, nie mającej nic do powiedzenia i nie wyrażającej chęci pomocy w sytuacjach problematycznych, które niejednokrotnie były mu zgłaszane. Pojawił się również problem z wycieczka do Montserrat, która w opisie zawierała przejazd kolejką górską. Na miejscu okazało się, iż pomimo uiszczenia całkowitej opłaty, decyzją rezydenta przejazd nie został zrealizowany. Poniesione koszty nie zostały nam zwrócone.
    Biuro nie skomentowało zgłaszanych przez nas zachowań Rezydenta, a do wycieczki odniosło się, pisząc, że zostało to rzekomo zgłoszone.

    Wszystkie z wymienionych aspektów są podstawą do reklamacji, do której jako klient mam prawo. Podpisywałam umowę, godząc się na coś zupełnie innego. Jedyne co, po wysłaniu kilku pism i reklamacji, usłyszałam od Funclubu to to, że ubolewają i mają nadzieję, że mam wspaniałe wspomnienia i pojadę z nimi jeszcze na wakacje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Dodam jeszcze, że po kolejnych pismach usłyszałam, że w ramach dbania o pozytywny wizerunek firmy otrzymam voucher na 250 zł do wykorzystania na kolejne wyjazdy z ich biura.
    Odechciało mi się jakiegokolwiek kłócenia z biurem, gdyż nie jest to warte moich nerwów. Powiem tylko, że odradzam wakacje z Funclubem każdemu i sama nigdy więcej z ich usług nie skorzystam. Lepiej dopłacić i pojechać na urlop z biurem, które po pierwsze będzie trzymać się umowy, a po drugie, będzie miało szacunek do swoich klientów.

    Omijajcie Funclub wielkim łukiem!
  • ~pingwin / 2021-08-22 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam uczestniczką obozu, w Polsce dokładnie w Mielnie. Tragedia! Kadra chodziła pijana, nikt nie zwracał uwagi na to czy ktokolwiek z nas, młodych był pijany. Posiłki to jakiś żart miało być śniadanie, obiad i kolacja, a kest zupełnie coś innego. Cała kadra to nieśmieszny żart, opieka medyczna, nawet nie ma czegoś takiego tutaj. Zgłaszam reklamacje bo ponad 2 tysiące złotych to zdecydowanie za duża kwota.
  • ~Rafał / 2025-08-26 08:18
    Ocena: 1.00 / 5

    Moje doświadczenie z wycieczki organizowanej przez b.p. FunClub pt. "Euro Trip na szczycie Europy" było razczarowujące i zdecydowanie nie spełniło oczekiwań względem jakości usług za które zapłaciłem,jeśli chodzi o zakwaterowanie i wyżywienie sytuacja była nierówna.W Czechach i Szwajcarii zrówno hotele jak i jedzenie były na przyzwoitym poziomie.Niestety we Włoszech gdzie spędziliśmy aż 5 nocy warunki były skandaliczne.Do jednego z obiektów wprowadzono nas przez kuchnie z której dobiegały przykre zapachy i zdecydowanie nie był to standard hotelu 3* tylko coś przypominające "stajnie" .Natomiast jeden z hoteli to absolutna porażka:niwyobrażalny brud zapach stęchlizny,stare i połamane meble,zapleśniałe ściany,fatalne warunki sanitarne,brak klimatyzacji,śniadania obrzydliwe, stare bułki,mielonka,żółty ser,jajka na twardo z lodówki ugotowane dzień wcześniej,poprostu istna PASZA a nie jedzenie dla ludzi,brak kawy na śniadaniach, w jednym z hoteli podano kawę ale Inkę.Kolejnym problemem była organizacja posiłków obiadokolacje były o 21:00 (w ofercie jest informacja o posiłkach podczas zwiedzania)co wymuszało dodatkowe wydatki na jedzenie w ciągu dnia. Nie jest to uczciwe podejście wobec turystów.Pilotka nie wykazywała zaangażowania w swoją pracę ograniczała się tylko do informacji gdzie jest dobre piwo i polecała restauracje gdzie pobierano opłatę "kopertową" 2,5 Eur.od/os.Opis wycieczki niezgodny : biuro w opisie obiecuje przejazd słynnym czerwonym pociągiem a w rzeczywistości to przejazd zwykłymi kolejami Retyckimi,w Wnecji miał być rejs "Waporetto"weneckimi kanałami a tym czasem to był rejs zwykłą łodzią prywatnego przewoźnika kanałem do Wenecji.Przewodnicy : w Pradze przewodnik mówiący w języku czeskim stał w jednym miejscu przez ponad godzinę mówił tylko o polityce i kościołach,w Mediolanie,Florencji i Wnecji przewodnicy ograniczyli się tylko do ścisłego centrum.Na koniec dodam że wycieczka się odbyła autokarem "Platinum" który jest już nadgryziony zębem czasu,jedyny pozytywny aspekt tej wycieczki to panowie kierowcy.Podsumowując nie polecam biura Fan Club.Zawiodłem się na poziomie organizacyjnym ,podejściu do klienta i ogólnej jakości usług. Omijajcie to b.podróży szerokim łukiem.ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyPilotka,organizacja,cena
  • ~Rodzic / 2021-08-18 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Córka jest na obozie W Mielnie od 15.08do 23.08 .2021. Młodzież zostawiona sama sobie zero organizowania jakichkolwiek zajęć integracyjnych czy spędzania czasu. Brak podziału na grupy wiekowe pomimo rozpiętości wiekowej 13-18 lat. Młodzież nieletnia pijana, prawdziwy obóz przetrwania dla zwykłych nastolatków. Totalny brak odpowiedzialności. Omijać szerokim łukiem biuro organizatora. Miały być 3 posiłki śniadanie obiad kolacja a jest śniadanie, zupa o 14,a o 17 drugie danie, kolacji brak. Wstrętne jedzenie, konieczność żywienia poza ośrodkiem. Totalna porażka!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak nadzoru, organizacji czasu, niepełne wyżywienie, brak podziału na grupy wiekowe.
  • ~rodzic / 2021-08-20 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Córka jest na obozie w Mielnie 15.08-24.08.2021r.: dzieci pozostawione same sobie, brak organizacji jakichkolwiek zajęć, które były zagwarantowane w umowie; co do wyżywienia to już tragedia..miały być trzy posiłki dziennie, śniadania obiady i kolacje a jest śniadanie o godz. 9.00 zupa o godz.14.00 i drugie danie o godz.17.00 brak kolacji!!! Młodzież chodzi głodna i jest zmuszona żywić się poza ośrodkiem!!! Pierwszy raz korzystam z usług tego Biura,które po prostu nie wywiązuje się z warunków umowy, zostałam oszukana NIE POLECAM TEGO BIURA!!! Oczywiście złożyłam już pisemną reklamację/skargę...
    Zaletyautokar LUX
    Wadydojazd dodatkowo płatny
  • ~Rodzic / 2025-07-21 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obozy młodzieżowe to jedno wielkie nieporozumienie. Czwórka dzieci wróciła rozczarowana. Na insta wszystko pięknie, realia niestety straszne. Wszystko dlatego, że wszystkie animacje i zabawy miały na celu jedynie promocje BP z pominięciem potrzeb dzieciaków. Autokar super a nic się w nim nie zgadza, oferta taka, że nawet z toalety lepiej nie korzystać bo się napełni i trzeba będzie wymieniać taka o to informacja od obsługi wycieczki. Hotel to obraz nędzy. Wszystko dla zysku. Jedzenie a raczej jego brak. Frytki i nic więcej. Pokój z małżeńskim łóżkiem dla pary chłopaków i dziewczyna a nad głową antresola i kolejną osoba. Szkoda pieniędzy. Zmarnowane wakacje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle w wygórowanej cenie.
  • ~sek / 2020-04-10 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    zrezygnowałem z wycieczki do Włoch pomimo wykupienia "kup sobie spokój" nie chcą oddać wpłaconej zaliczki. Zrezygnowałem 4 marca przed tzw. spec ustawą odpisują w koło to samo, że ustawa działa wstecz i mają 180 dni.Za pół roku to po tej firmie śladu może nie być. A przecież moje pieniądze są u nich na koncie.
  • ~Senior w Albanii / 2021-10-05 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Seniorze jest ci miłe twoje zdrowie a nawet życie, to nie wyjeżdżaj z fun clubem do Albanii. Totalna porażka, podróż z Poznania na nocleg do Rumunii od 0.30 do 22.40 ,z Rumunii do Vlory od 8.00 do 2.30 dnia następnego. We Vlorze czeka na ciebie pokój z widokiem na ścianę sąsiedniego budynku (odległość 4 m),zagrzybiona łazienka nie ma gdzie wysuszyć mokrych kostiumów kąpielowych ,wilgotnych ręczników, okno jest uchylne. Ten pokój to nora nie wiesz czy to już dzień czy może noc. Powrót z Vlory na nocleg do Rumunii od 9.30 do 5.30 dnia następnego, jedziemy wiejskimi drogami,szkoda wydawać na autostrady. Nie ważne że to impreza dla seniora,przecież zapłaciliśmy tylko 2000 zł (przypomniał nam o tym wlasciciel biura) z Rumunii wyjeżdżamy o 15.00 i docieramy do Poznania o 9.00. Proszę policzcie sobie ile godzin trwała podróż. Odnośnie opiekuna p.Krzsztofa vel "Krysa",na pewno jest przystojny i to zachwyca kobietki spragnione ale jeśli chodzi o kompetencje ??? Moim zdaniem to cwaniaczek. Nigdy więcej z Fun clubem !!!
  • ~Sylwia / 2023-08-09 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym się podzielić wrażeniami z wyjazdu Szwajcaria i Włochy z lipca tego roku. Jestem bardzo rozczarowana ponieważ przed pandemią jeździłam kilka razy z tego biura i byłam zadowolona. Tym razem było zupełnie inaczej. W ofercie wyjazdu są przedstawione posiłki w hotelach*** ale to jest zupełnie nieadekwatne. do tego rodzaju standardów. Pod względem jakości jak i również ilości, szczególnie w czasie pobytu w Szwajcarii. Śniadania w formie szweckiego stołu, ale jak przyjedziesz 5 minut po wyznaczonej porze to już nie zjesz a nie dołożą ponieważ limit wykorzystany. Na kolację to raczej trzeba być najedzonym i traktować jako przekąskę kolacyjna. Trochę lepiej było we Włoszech. Dobry posiłek to była kolacja w restauracji we Włoszech po zakończeniu przejazdu czerwonym pociągiem . Taką ofertę trzeba traktować jako wyżywienie we własnym zakresie. Do hotelu Regina w Salsomaggiore wpuszczali nas tylnim wejsciem jak się później okazało że jesteśmy zakwaterowani nielegalnie. Zostaliśmy spisani przez włoską policję i poinformowali polską ambasadą. W tym czasie zostaliśmy całkowicie bez pomocy biura turystycznego telefonów nie odbierali, na infolinii twierdzili że nie jest to przypadek poważny i możemy sobie dzwonić po 9 rano jak będzie czynne biuro. Włoska policja pozwoliła nam nocować ale na śniadanie nie było ich zgody. Oczywiście śniadanie podano ale to była totalna porażka tak zresztą jak ich Ala kolacja a biuro podróży po awanturach zaprosiło nas na kawę której nie było na śniadaniu i rogalika. To tyle z ich strony rekompensaty. Pilotka unikała kontaktu z nami i bardzo dosadnie wyrażała swoje emocje w naszym kierunku. Jedynie co mogę pochwalić to sam autokar bardzo wygodny oraz program zwiedzania
    Zaletyprogram i autokar
    Wadyjedzenie i pilot
  • ~Szwejk / 2021-09-28 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Albania z fanclubem to koszmar porażką największe rozczarowanie jake przeżyłem w swoim już dość długim życiu nie polecam wyleczyłem się od nich na całe życie.
    ZaletyBrak 100 procent
  • ~szwejk / 2022-02-23 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    wyjazd do Albanina hotel AGLON TO moja największa porażka jaką przeżyłem w swoim życiu a zjezdziłem całą Europę kłamstwa od początku do końca przestrzegam wszyskich chętnych przed wyjazdem do Albanii z tym biurem a w szczególności do hotelu Aglon tam jest tylko jedan pokuj z balkonem a piszą że wszystkie mają balkon.Przejazd do Albanii to koszmar okrężnymi drogami przez Rumunie Macedonie Jedzenie podłe Rezerwować można dany hotel a i tak Cię zakwaterują gdzie chcą powiadamiajc Cię w dniu wyjazdu po zamknięciu biura Masz brak możliwości reakcji tak byłoszwek w ubiegłym roku. Wszyskim niedowiarkom życzę powodzenia.
    Zaletybrak
    Wadycały wyjazd 100% ściema
  • ~Turysta / 2021-09-06 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę wszystkich ostrzec przed praktyką oszustwa stosowaną przez to biuro i metodą informowania podróżnych. Wykupiłem rezerwację na 02.08.21 w hotelu rossi we Wlorze w Albanii. Na 4 dni przed odjazdem biuro poinformowało mnie w formie e maila przesyłając mi komunikat ,iż nie mogą zrealizować mojego pobytu w tym hotelu rzekomo z przyczyn sanitarnych i proponują inny hotel na uboczu , który jest tańszy od tego co wykupiłem. Żenujące jest zachowanie tego biura , jak można w taki sposób załatwiać sprawę. Swoją skrzynkę pocztową sprawdzam sporadycznie, gdybym nie wszedł to nawet bym się nie dowiedział o tym fakcie i czekał z walizkami na przyjazd autokaru, jest to kpina totalna ze strony tego biura. Uważam , że jest to oszustwo i celowe uzupełnianie miejsc w niechcianym hotelu, zasłaniając się , że w wybranym przeze mnie hotelu nie może być zrealizowany pobyt ze wspomnianych wyżej przyczyn. Kolejna analogiczna sytuacja miała miejsce u znajomych rezerwujących termin 20.08.21 w hotelu rossi w Albanii i tak samo otrzymali propozycję niechcianego hotelu Leon. Zaproponowali inny hotel ,ale już za dopłatą, co jest również oznaką traktowania klientów , skoro przyczyna leży po stronie biura to nie powinno być mowy o żadnej dopłacie. Nie skorzystam już z oferty tego biura z powodu traktowania klientów, głównie sposobie kontaktu i sposobie informowania oraz robienia jawnych przekrętów na zasadzie stawiania ludzi pod ścianą.
    ZaletyBrak
  • ~Ula la / 2021-07-14 04:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Córka była na obozie W Mielnie od 1.07 do 10.07 .2021. mieli mieszkać w domkach ale niestety część młodzieży została ulokowana w oddalonym od reszty budynku . Pani się tłumaczyła że nie na wolnych domków . Jedzenie okropne . Wszystkie pieniądze wydane na dodatkowe posiłki. Młodzież zostawiona sama sobie zero organizowania imprez integracyjnych czy spędzania czasu o którym byla mowa W programie.ośrodek oddalony o 4 km położony na uboczu . W klubie byli tylko 3 razy i to na własny koszt wejście . Nie wiem za co zapłaciłam 210O. Radzę omijać szerokim łukiem biuro bo coś się popsuło. Miały być 3 posiłki śniadanie obiad kolacja . Nie było tak . Obiad rozbili na dwa o 14 zupa a o 17 drugie danie . Wstrętne jedzenie . Żenujące .
    ZaletyWiek córki samodzielna więc sobie poradziła .
    WadyWszystko . Położenie ośrodka . Jedzenie . Kadra . Zero programu. Młodzież pozostawiona na pastwę losu. I zaklanie w programie . Ostatni dzień miał.sie kończyć obiadem już po 10 po niby śniadaniu młodzież czekała na autokar 4 godziny . Żenujące
  • ~user / 2024-07-29 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, omijajcie szerokim łukiem. Obóz w Hiszpanii Lloret de Mar okazał się jedną wielką porażką. Od momentu dojechania do hotelu dostałyśmy pokój cały brudny, z dwiema drabinami w środku po czym poszłyśmy zgłosić to pani kierownik, na co ona zareagowała śmiechem i powiedziała ,,Było dopłacić 1000 złotych to byście takiego nie miały’’. Pani pije alkohol, pali papierosy, inaczej bawi się za nasze pieniądze????. Wszystko robione pod publikę i jej relacje na instagramie. A to i tak nie wszystko…
    Zaletybrak ????
    WadyCały pobyt
  • ~VIOLETTA / 2022-09-28 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z biura podróży FUNCLUB. Nierzetelni, nieuzanjący reklamacji oraz odpierający od siebie wszelkie zasadne zarzuty na temat organizacji imprezy. Wyjazd z nimi to stracony czas i pieniądze!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Zniecierpliwiona / 2020-04-30 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę omijać te biuro z daleka. Wykupiłam ubezpieczenie "kup sobie spokój" i zrezygnowałam z wyjazdu jeszcze przed ustawą o covid. Nie chcą oddać pieniędzy, chociaż jest to niezgodne z prawem!!!! Nie polecam, szkoda czasu i pieniędzy!
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują ludzi, nie miła obsługa
strona 9 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167