Córka była na obozie brak opieki, jestem w szoku brak kontaktu z opiekunem. Dosłownie róbcie co chcecie ... imprezy itp. Jak dla ludzi dorosłych a miały po 15 lat. Opiekunem była osoba ledwo co ukończyła pełnoletność. Ja się pytam czy Panie z Kuratorium wiedzą co tam się wyprawia. Zero atrakcji turystycznych i organizacji. Bardzo bałam się o własne dziecko. Szok
ZaletyBrak
WadyKażda kwestia tego obozu
~Mama uczestniczki obozu / 2024-09-02 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam biura podróży. Dzieci napatrzyly się natologie. Wnoszenie koleżanek do pokoju tak była 14 latka pijana co wieczór. Było zgłaszane opiekunom z czego nic sobie nie robili. Bo z dzieciakami imprezowali. Dzieci pozostawione bez opieki. Gdybym wcześniej wiedziała to nigdy bym dziecka z tym biurem nie puściła. Do tego córka wróciła zarażona wirusem. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadySame wady
~MARCIN / 2021-08-18 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Hotel niezgodny z opisem. Miał być 100 metrów od morza a dostaliśmy oddalony o prawie 1,5 km.
Po przyznaniu innego hotelu Prezes wykręca się nie wypłaceniem rekompensaty gdyż podwyższył standard pokoju o ktory się nie prosiłem bo odległość od morza byla dla mnie kluczowa.
Zdecydowanie odradzam oferty w Funclub - Willa Mira BUDVA CZARNOGÓRA. Ulokują Państwa w dużo tańszym hotelu Pajo informując Was na miejscu gdzie spędzicie 7 godzin bez przyznanego pokoju..
Nie polecam.
ZaletyBrak
Wady- oferta niezgodna że stanem faktycznym
- Prezes P. obiecywał spotkanie w Budvie i słowa nie dotrzymal
- brak poszanowania klienta
~Marek / 2017-07-29 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Wycieczka objazdowa Hiszpania i Portugalia w czerwcu 2017 r. Przy 40 stopniach niesprawna klimatyzacja przez 300 km. Na trasie z winy kierowcy zbite DWIE szyby w autokarze. Szyby zostały zastąpione szarą PLEKSĄ przyklejone taśmą samoprzylepną. Brak widoczności przez 2500 km. Brak możliwości oglądania z autokaru przez 6 dni miast : Lizbona, Sewilla, Granada, Walencja,
Barcelona.Arogancja kierowców. Niepoważna odpowiedz na reklamacje. Stanowczo odradzam biuro podróży FUNCLUB.
~Maria / 2022-09-28 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze biuro na polskim rynku. Autokary stare, piloci amatorzy, noclegi karygodne. A żeby było mało to nie rozliczają pobranych opłat dodatkowych od podróżnych. Z taką nieuczciwością spotkałam się pierwszy raz.
ZaletyBrak
WadyPiloci
Noclegi
Autokary
Brak możliwości odzyskania pieniędzy
~Marta / 2021-07-08 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Jestem uczestniczka obozu młodzieżowego w Mielnie. Jestem bardzo zawiedziona. Całymi dniami siedzimy w ośrodku bez jakiegokolwiek zaangażowania kadry w zajęciu wolnego czasu. Kupując obóz biuro deklarowało codzienne wyjścia do klubów jednak podczas całego pobytu byliśmy w nim 3 razy po 2h. Zapłata za obóz wynosiła około 2000 zł z czego za klubyi musimy płacić sami. Jedzenie w naszym ośrodku jest bardzo niedobre. Zazwyczaj musimy jeść na mieście. Ośrodek oddalony jest od Mielna o 4km wiec codziennie robimy ponad 8km by zrobić zakupy lub zjeść. Jestesmy zawiedzeni i będziemy ubiegać się zwrot kosztów.
~Marta / 2022-07-10 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Biuro porażka, hotele poniżej krytyki jak również wyżywienie, zero wejść w cenie pomimo dopłaty w frankach oraz euro, pilotka Pani Małgorzata, dorabiająca do emerytury dramat i żenada, mało mówiła a jak się odezwała to polski język trudny język, pochodzić po ulicy miasteczek można samemu a to była wycieczka objazdowa czyli zwiedzanie. To biuro powinno się zgłosić do skarbówki oraz rzecznika konsumentów !!!!!
~Monika / 2020-07-21 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wykupiłam opcje kup sobie spokój A i tak mają mi potrafić 80 zł. Zrezygnowałam z wyjazdu córki do Hiszpanii z powodów osobistych A oni i tak wszystko pod covit pociągają i każą czekać 180 dni na zwrot gotówki. Niestety ale takim zachowaniem zniechęcają klientów. Ja już nigdy nie skorzystam z tego biura. Niestety ale jest to mało profesjonalne.
ZaletyBrak
WadySame .
~Natalia / 2022-07-19 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze odradzam jakiejkolwiek współpracy z tym „biurem podróży”. Skrajnie nieuczciwi ludzie. Kręcą i oszukują. Świetny kontakt dopóki nie przyjdzie czas, kiedy biuro powinno wywiązać się z obietnic, wtedy cisza. Biuro jest mi winne ponad 12 tysięcy złoty. Od 2 lat zasłaniają się pandemią, po czym teraz odmawiają zwrotu pieniędzy. Sprawę kieruję do sądu, ponieważ nie dostaję nawet sensownych odpowiedzi na moje maile. Byłam cierpliwa i wyrozumiała, ale to jak mnie po raz kolejny potraktowano sprawia, że nie będę czekać dłużej. Piszę to, aby przestrzec innych przed wchodzeniem z tym biurem we współpracę.
~Nie / 2022-05-30 16:09
Ocena: 1.00 / 5
Niestety przez to biur podróży można tylko mieć z wakacji nie potrzebny stres. Zmieniają hotel na ostatni moment nie informując o tym, więc nie dostaniesz tego co kupujesz. Dodatkowo jak kilka osób wspominało wcześniej jedzenie jest okropne i po nim ma się problemy z żołądkiem. Duża ilośc z nich też przepada. Opiekunowie zachowują się jakby byli na wakacjach i nie odbierają nawet telefonów. Organizacja praktycznie tam nie istnieje i większość rzeczy trzeba załatwiać na własną rękę. A no i jeszcze dochodzi ich zastraszanie za złe opinie jeśli wystawia się je z konta google. Nakręcili też nieprawdziwą dramę z fałszywego konta specjalnie żeby potem mieć wytłumaczenie na taką dużą ilość negatywnych opini, że niby jakaś randomowa osoba chce ich zniszczyć i stąd jest tyle tych negatywnych opini. Przez co teraz praktycznie każda zła opinia jest przez nich atakowana oraz tłumaczona nawet jak konto ma kilka lat i widać, że ktoś z niego korzysta, że jest to niby niepawdziwe konto lub specjalnie kłamią, bo niby z niewytłumaczonych powodów ta osoba ma niby chcec zniszczyć ich wizerunek(akurat tutaj funclub nie potrzebuje pomocy, bo radzą sobie sami świetnie)i, że ogólnie to co pisze jest nieprawdziwe. Także jak widać świetnie sobie radzą sobie z krytyką, prawda? Nic tylko zachęca żeby skorzystać z ich ofert, skoro tak podchodzą do ludzi i faktycznie ich podejście kiedy jest się na wyjeździe nie różni się od tego, co prezentują internetowo. Czyli chamstwo i próby ucieknięcia od odpowiedzialności za brak zapewninia tego co zostało obiecane tłumacząc je różnymi brednami, które nie mają sensu. Dosłownie oszukują ludzi i to jest najgorsze.
ZaletyNiestety brak jak dla mnie
WadyWszystko praktycznie ale najbaredziej oszukiwanie oraz kłamanie żeby ktoś tylko skorzytał z ich usług, które okazują się być inne niż obiecali.
~Niezadowolony klient / 2021-09-03 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli rodzic chce się cały czas zamartwiać i denerwować to naprawdę polecam wyjazdy z funclub!!!
Moj syn we wtorek z Bułgarii. Dzięki Bogu, ze cały i zdrowy !!!!
Na obozie Dzieciaki robią co chcą, wieczorami i po nocach chodzą sobie po mieście, do sklepu a reszta na dyskoteki i cluby zawożeni są bez opiekunów robią tam co chcą(do czasu, aż jakieś dziecko skończy zle i wezmą się im za dupy jak dojdzie do jakiejs tragedii)
Nie ma problemy, żeby dzieci kupili sobie alkohol w sklepach, później przynoszą do pokoju i piją - wódkę!!! A to wyjazd jest od 13stego roku życia przypominam.
Do tego zapłacone było za All inclusive, którego nie było ! Dzieciaki mieli wyznaczone godz w których chodzili na posiłki a poza tymi godzinami nic nie mogli zjeść - musieli chodzić do sklepu poza hotel po lody, jedzenie, napoje ! Czyli pieniążki, które mieli na pamiątki wydali na wyżywienie .
Wycieczki które były zapłacone - niemałe pieniądze nawet się nie odbyły!!! Nie ma co liczyć na zwrot pieniędzy ! A co jeszcze gorsze to mieli dzieci wykupione jedzenie na wyjazd na podróż do Polski, którego nawet nie dostali !!!!! NIE DOSTALI !
Kadra nic z tym nie zrobiła za pewne nawet nie zauważyli bo co się można spodziewać po malolatach którym w głowie tylko picie, zabawa i sami wiedza co jeszcze !!!!
Brak słów !!!!
Którejś dziewczynce czy chłopczykowi skradziono słuchawki za ponad 1000zl kompletnie nikt się tym nie przejął.
NIGDY W ŻYCIU NIE PUSZCZĘ JUŻ SYNA Z TEGO BIURA NAWET DO POLSKI A CO DOPIERO DALEJ !
NIEZŁY BURDEL I TYPOWA IMPREZOWNIA !!!
ZaletyZdecydowanie brak
WadySame wady
~Ola / 2022-09-28 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam każdemu wyjazdy z biurem Funclub. Traktują klienta w sposób bezczelny i arogancki. Jeśli złożycie na cokolwiek zasadną reklamację i tak jej nie uwzględnią, nawet jeśli wykaże się uczynioną przez pilota wycieczki krzywdę.
WadyNa wycieczce człowiek boi się o własne życie i zdrowie
~Oszukana / 2022-08-11 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Moja dziecko właśnie przebywa na obozie młodzieżowym z FunClubem w Hiszpanii. Chcę przestrzec wszystkim rodziców przed powierzeniem dzieci „tym ludziom”. Kompletny brak organizacji, jeden wielki chaos. Praktycznie nic co było podane jako program pobytu nie zostało zrealizowane. Jedyne czego młodzież ma pod dostatkiem to tzw. czas wolny, który polega na samotnym „włóczeniu„ się po obcym mieście do godziny 23.00 a dla tych którzy mają lat 16+ to i dłużej (nocne kluby). To jest kompletnie nieodpowiedzialne zachowanie ze strony opiekunów, wręcz karygodne.
Nawet plaża jest tu pod wydziałem, 2-3 godziny dziennie.
Próba kontaktu z biurem aby wyjaśnić sytuację spełzła na niczym (ale tak właśnie to biuro działa, ignorując klienta).
Nie pozwólmy się dłużej oszukiwać, zgłaszajmy takie sytuacje do rzecznika konsumentów. Informujmy urzędy marszałkowskie, w których znajduje się siedziba biura o jego praktykach (marszałek województwa jest odpowiedzialny za wydawanie odnawianej co roku koncesji na prowadzenie usług turystycznych). Eliminujmy z rynku nieuczciwe biura podróży.
Żałuję, iż nie przejrzałam opinii o tym biurze przed dokonaniem zakupu. Ustrzegłoby mnie to przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto
ZaletyBrak
~Papier / 2021-08-28 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Przyjechałem na wakacje do Chorwacji. Niestety Hiszpania została odwołana przez Covid. Jeśli chodzi o organizację, to nie można się do niczego doczepić. Pani Agata, nasza rezydentka, bardzo miła i pomocna. Jednakże zostałem oszukany jeśli chodzi o zakup wycieczki. Po pierwsze miałem być w hotelu, a trafiłem do apartamentu. Po drugie wycieczki, które wykupiłem zgodnie z ofertą nie zostały zaznaczone, mimo że były w cenie. Okazuje się, że lepiej samemu kupić, bez pomocy konsultanta, ponieważ wybierają to, co im odpowiada. Ponadto, o odwołaniu poinformowali 4 dni wcześniej ok. 22.00. To jest kpina, tym bardziej, że 2 dni przed tą informacją dostałem wiadomość, że wycieczka się odbędzie. Więc, czy przez 2 dni tyle się zmieniło i ludzie sami się wycofali?? To raczej kpina. Na pewno nie pojadę więcej z tego biura. Nawet w apartamencie nie ma wf, nie wspominając o tv, mimo że apartament 3-gwiazdkowy!!!! Jedyny plus apartamentu to to, że miałem aneks, oraz własną łazienkę w pokoju. NIE POLECAM. I NIE WIEM, KTO PISZE OPINIE NA ICH OFICJALNEJ STRONIE, PONIEWAŻ TAM SĄ POZYTYWNE OPINIE, CO NIESTETY JEST BARDZO DZIWNE I MYLĄCE.
ZaletyRezydentka i transport.
Wady - inne zakwaterowanie
- brak wf i tv w 3-gwiazdkowym apartamencie
- inna oferta niż kupowałem.
~Paulina / 2020-12-03 15:28
Ocena: 1.00 / 5
W sierpniu zeszłego roku miałam „przyjemność” pojechać na urlop z przyjaciółmi przez biuro FUNCLUB do Hiszpanii.
Zacznę od tego, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa, które podało nam biuro, a pod którymi byłam zobowiązana się podpisać, wyraźnie widniał zapis o tym, że zmiana hotelu może odbywać się tylko i wyłącznie za zgodą uczestnika. Pierwotnym miejscem pobytu miał być „HOTEL GOYA”. W związku z przedłużającymi się pracami remontowymi zostaliśmy poinformowani o zmianie zakwaterowania, na którą wyraziliśmy zgodę („HOTEL DON JUAN CENTER”). O kolejnej zmianie miejsca pobytu dowiedzieliśmy się na miejscu, wysiadając z autobusu. „SUN BEACH HOTEL”. Jako, że o zmianie hotelu nie zostaliśmy poinformowani przed wyjazdem, zostaliśmy pozbawieni możliwości sprawdzenia opinii o danym obiekcie – tak, jak zrobiliśmy to w przypadku dwóch poprzednich. Hotel był brudny, zagrzybiały, śmierdział. Basen to samo z miłym dodatkiem w formie rozwalonych płytek, które powodowały ryzyko uszkodzenia ciała. Ponadto jedzenie podawane w hotelu było nieświeże, odgrzewane, a woda podawana do picia wydawała się mieć smak chloru. Nie zdziwi nikogo, jeżeli powiem, że doszło do zatrucia pokarmowego u jednego z uczestników.
W nawiązaniu do rzeczy, o których napisałam powyżej, w odpowiedzi od biura usłyszałam, że bardzo ubolewają nad zmianą hotelu, ale w sumie to co oni mogą na to poradzić. Jeżeli mowa o jedzeniu, dowiedziałam się, że kuchnia hiszpańska jest kuchnią specyficzną i widocznie mam swoje gusta.
Idźmy dalej. Umowa gwarantowała opiekę rezydenta oraz animatorów. Animatorów w hotelu nie było, a rezydent sprawiał wrażenie osoby przypadkowej, nie mającej nic do powiedzenia i nie wyrażającej chęci pomocy w sytuacjach problematycznych, które niejednokrotnie były mu zgłaszane. Pojawił się również problem z wycieczka do Montserrat, która w opisie zawierała przejazd kolejką górską. Na miejscu okazało się, iż pomimo uiszczenia całkowitej opłaty, decyzją rezydenta przejazd nie został zrealizowany. Poniesione koszty nie zostały nam zwrócone.
Biuro nie skomentowało zgłaszanych przez nas zachowań Rezydenta, a do wycieczki odniosło się, pisząc, że zostało to rzekomo zgłoszone.
Wszystkie z wymienionych aspektów są podstawą do reklamacji, do której jako klient mam prawo. Podpisywałam umowę, godząc się na coś zupełnie innego. Jedyne co, po wysłaniu kilku pism i reklamacji, usłyszałam od Funclubu to to, że ubolewają i mają nadzieję, że mam wspaniałe wspomnienia i pojadę z nimi jeszcze na wakacje. Pozwolę sobie tego nie skomentować. Dodam jeszcze, że po kolejnych pismach usłyszałam, że w ramach dbania o pozytywny wizerunek firmy otrzymam voucher na 250 zł do wykorzystania na kolejne wyjazdy z ich biura.
Odechciało mi się jakiegokolwiek kłócenia z biurem, gdyż nie jest to warte moich nerwów. Powiem tylko, że odradzam wakacje z Funclubem każdemu i sama nigdy więcej z ich usług nie skorzystam. Lepiej dopłacić i pojechać na urlop z biurem, które po pierwsze będzie trzymać się umowy, a po drugie, będzie miało szacunek do swoich klientów.
Omijajcie Funclub wielkim łukiem!
~pingwin / 2021-08-22 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Byłam uczestniczką obozu, w Polsce dokładnie w Mielnie. Tragedia! Kadra chodziła pijana, nikt nie zwracał uwagi na to czy ktokolwiek z nas, młodych był pijany. Posiłki to jakiś żart miało być śniadanie, obiad i kolacja, a kest zupełnie coś innego. Cała kadra to nieśmieszny żart, opieka medyczna, nawet nie ma czegoś takiego tutaj. Zgłaszam reklamacje bo ponad 2 tysiące złotych to zdecydowanie za duża kwota.
~Rodzic / 2021-08-18 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Córka jest na obozie W Mielnie od 15.08do 23.08 .2021. Młodzież zostawiona sama sobie zero organizowania jakichkolwiek zajęć integracyjnych czy spędzania czasu. Brak podziału na grupy wiekowe pomimo rozpiętości wiekowej 13-18 lat. Młodzież nieletnia pijana, prawdziwy obóz przetrwania dla zwykłych nastolatków. Totalny brak odpowiedzialności. Omijać szerokim łukiem biuro organizatora. Miały być 3 posiłki śniadanie obiad kolacja a jest śniadanie, zupa o 14,a o 17 drugie danie, kolacji brak. Wstrętne jedzenie, konieczność żywienia poza ośrodkiem. Totalna porażka!!!
ZaletyBrak
WadyBrak nadzoru, organizacji czasu, niepełne wyżywienie, brak podziału na grupy wiekowe.
~rodzic / 2021-08-20 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Córka jest na obozie w Mielnie 15.08-24.08.2021r.: dzieci pozostawione same sobie, brak organizacji jakichkolwiek zajęć, które były zagwarantowane w umowie; co do wyżywienia to już tragedia..miały być trzy posiłki dziennie, śniadania obiady i kolacje a jest śniadanie o godz. 9.00 zupa o godz.14.00 i drugie danie o godz.17.00 brak kolacji!!! Młodzież chodzi głodna i jest zmuszona żywić się poza ośrodkiem!!! Pierwszy raz korzystam z usług tego Biura,które po prostu nie wywiązuje się z warunków umowy, zostałam oszukana NIE POLECAM TEGO BIURA!!! Oczywiście złożyłam już pisemną reklamację/skargę...
Zaletyautokar LUX
Wadydojazd dodatkowo płatny
~sek / 2020-04-10 13:48
Ocena: 1.00 / 5
zrezygnowałem z wycieczki do Włoch pomimo wykupienia "kup sobie spokój" nie chcą oddać wpłaconej zaliczki. Zrezygnowałem 4 marca przed tzw. spec ustawą odpisują w koło to samo, że ustawa działa wstecz i mają 180 dni.Za pół roku to po tej firmie śladu może nie być. A przecież moje pieniądze są u nich na koncie.
~Senior w Albanii / 2021-10-05 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Seniorze jest ci miłe twoje zdrowie a nawet życie, to nie wyjeżdżaj z fun clubem do Albanii. Totalna porażka, podróż z Poznania na nocleg do Rumunii od 0.30 do 22.40 ,z Rumunii do Vlory od 8.00 do 2.30 dnia następnego. We Vlorze czeka na ciebie pokój z widokiem na ścianę sąsiedniego budynku (odległość 4 m),zagrzybiona łazienka nie ma gdzie wysuszyć mokrych kostiumów kąpielowych ,wilgotnych ręczników, okno jest uchylne. Ten pokój to nora nie wiesz czy to już dzień czy może noc. Powrót z Vlory na nocleg do Rumunii od 9.30 do 5.30 dnia następnego, jedziemy wiejskimi drogami,szkoda wydawać na autostrady. Nie ważne że to impreza dla seniora,przecież zapłaciliśmy tylko 2000 zł (przypomniał nam o tym wlasciciel biura) z Rumunii wyjeżdżamy o 15.00 i docieramy do Poznania o 9.00. Proszę policzcie sobie ile godzin trwała podróż. Odnośnie opiekuna p.Krzsztofa vel "Krysa",na pewno jest przystojny i to zachwyca kobietki spragnione ale jeśli chodzi o kompetencje ??? Moim zdaniem to cwaniaczek. Nigdy więcej z Fun clubem !!!