Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Funclub opinie

Ocena na podstawie 178 opinii

2.82 / 5

  • Cena/Jakość
    2.70
  • Obsługa klienta
    2.64
  • Oferta
    3.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-05-08 20:13
    Ocena: 4.33 / 5
    Pierwszy raz korzystałam z Biura Funclub i dobrze, ze nie czytałam opinii innych przed wyjazdem bo pewnie bym zrezygnowała i niesłusznie. najlepiej wyrobić sobie własna opinię, a przecież zdarzają się różne sytuacje i nie można zrobić reguły i wrzucić wszystkiego do "jednego worka". Moja wycieczka do Szwajcarii była udana pod każdym względem, wszędzie punktualnie, kierowcy dwaj Tomasze i pilotka Pani Ania z Łodzi przesympatyczni ludzie, pomocni w każdej chwili i w każdej potrzebie, a więc i atmosfera super, hotel i śniadania bez "WOW" ale czysto, miło, na 2 noce ok. Mimo, że większość uczestników była cały czas zadowolona, w dobrych nastrojach to i tak znalazły się osoby skrzywione i negujące wszystko co następowało, pilotkę, która pozwoliła sobie na drzemkę w momencie kiedy nie miała nic do przekazania chociaż przekazała nam cały ogrom informacji , myślę, ze dużo poza program wycieczki i to w bardzo interesujący sposób, albo , że muszą chodzić po mieście a "po co ?" albo, że wodospady to przecież "taka tylko woda".Może nie wszyscy umieją się cieszyć życiem ?po co więc sprawiają sobie tyle przykrości i narażają na niezadowolenie.zawsze jest ryzyko, ze coś pójdzie nie tak, ale takie jest życie, u nas wszystko udało się bez zgrzytów i zgodnie z planem , więc nasza wycieczka była jak najbardziej udana, możliwe, że bywają mniej udane ,co by znaczyło , że mieliśmy szczęście.
    Zaletyautokar - super
    pilotka - super
    kierowcy - super
    Wadyśniadanie w hotelu
  • ~Dorka / 2018-09-17 09:03
    Ocena: 4.33 / 5
    Wycieczka objazdowa dla seniorów SKARBY ITALII 01-08.09,2018 . ITALIA PIĘKNA. PRZEWODNICZKA- PILOTKA ANIA WSPANIAŁA.
    Stawała na rzęsach żeby wszystko było dobrze. Kierowcy uprzejmi pomocni.
    Biuro fatalnie wybrało Hotele bardzo duże odległości od zwiedzanych miast. Hotel pod Rzymem katastrofa
    ,to seniorzy pokoiki maleńkie ,wejście z ciężkimi walizkami po schodach na I piętro do recepcji. Śniadanie jeden plasterek szynki i jeden plasterek sera.Wiele godzin zmarnowane na odległe dojazdy do Hoteli.
    Wycieczka piękna i ciekawa
    ZaletyWspaniała przewodniczka pełny profesjonalizm i wiedza. Piękne miejsca.Urocza Italiia
    WadyDaleko Hotele od miejscowości zwiedzanych .Fatalny koło Rzymu
  • ~ŻENIA / 2023-06-23 20:21
    Ocena: 4.33 / 5
    Wrocilam dzisiaj z wycieczki na Wybrzeże Livuryjskie i wiem, że juz NIGDY WIĘCEJ z tego biura nie wyjadę! 26 odzin w jedną stronę, 23 w powrotną autokarem, w ktorym nog nie mozna wyciąnąc.Ja jestem szczupla, ale nie wyobrażam sobie, jak jechaly osoby tęższe. A reklamują platynki i strzały! To nieporozumienie.Pilotka poprawna, ale dobrze, że byli przewodnicy miejscowi.Hotel dobry.Jedzenie znosne.
    ZaletyProgram zrealizowany, niezle hotele.
    WadyAutokar dramatyczny,brak jakiejkolwiek inwencji organizacyjnej ze strony pilotki,posilki monotonne, bez swiezych owocow.
  • ~Bożena / 2023-05-09 13:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Pierwszy raz byłam na wycieczce z Funclubem potwierdzam opinie uczestniczek szczególnie te odnoszące się do naszej pilotki p.Ani - przemiła osoba z bardzo dużą wiedzą i kulturą... wspaniali kierowcy p.p Tomek i Tomek pomocni i z dużym doświadczeniem ... z taką załogą można jechać na koniec świata :)
    Hotel ok. pokoje też... śniadania no cóż... :( za to obsługa bardzo miła. Widoki przepiękne niezapomniane oglądałam wszystko z zapartym tchem ... ogólnie fajnie było.
    Zaletyorganizacja
    punktualność
    pilotka
    kierowcy
    autokar
    Wadyśniadania w hotelu
  • ~guska / 2023-05-04 08:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Bawaria i skarby Alp. Wszystko wyglądało pięknie, jasno. Obiecywany był autokar klasy PLATINUM, a został podstawiony autokar LUX ( mniejsze odległości pomiędzy siedzeniami). Wszystko było dobrze, do momentu przyjazdu do hotelu w Augsburgu. MASAKRA. Hotel prowadzony przez ludzi narodowości tureckiej. Brud, smród z kanalizacji w pokojach . Pierwsza kolacja - ryż z białym sosem z jakimś mięsem, właścicielka każdemu nalewała sos.... Kto pojawił się jako pierwszy na śniadaniu miał co jeść a później już brakowało wszystkiego, 3 karafki soku na 56 osób. Ja rozumiem, że to nie wina przewodniczki bo ona ma nas dowieść na miejsce zarezerwowane przez biuro ale mogłaby chociaż przeprosić w imieniu biura, które reprezentuje. Przewodniczka- Pani Ania, miła ale odnosiłam wrażenie że jej przeszkadzamy...
    Kierowcy wspaniali.
    ZaletyPiękne krajobrazy, program zrealizowany.
    WadyBrak autokaru PLATINUM, hotel wraz z jedzeniem u turków,
  • ~Dana / 2021-10-22 17:22
    Ocena: 3.67 / 5
    Szwajcaria piękno w miniaturze. 10/21Dobrze zorganizowany
    ZaletyDobry czysty hotel przewodnik P Bartek na medal śniadanko ok
    WadyAutokar przydał by się wygodniejszy mało miejsca
  • ~Małgorzata / 2022-11-13 19:32
    Ocena: 3.67 / 5
    Brak odpowiedzi na reklamację
    Jeden z noclegów w hotelu we Włoszech poniżej krytyki, brud,zepsuta klimatyzacja, zepsuta winda,obiadokolacji i śniadania praktycznie nie było.
    ZaletyFajny program, wspaniali kierowcy, pilot i przewodnicy
    WadyJeden z noclegów obiadokolacja i śniadanie w tym hotelu.
    Biuro podróży nie odpowiada na reklamacje
  • ~Renka / 2023-06-24 13:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Właśnie wróciłam z wycieczki objazdowej do Hiszpanii. Autokar - masakra! Ciasno, niewygodne siedzenia, nie ma szans, żeby na fotelu siedzieć prosto. To jakiś żart - taki szmat drogi w takich warunkach. Sam pobyt w hotelu Ok, ale wybór hoteli na nocleg podczas objazdu Saragossa, Madryt, Toledo i Walencja to zupełne dno. Hotele gdzieś na obrzeżu - wieczorem jedyna opcja to bar. W Walencji hotel 200 m od morza, do którego nie można dojść, jest możliwość tylko dojazdu samochodem. Zwiedzanie Madrytu - 2 godziny, bez żadnego czasu wolnego - sam dojazd wyniósł ponad 4 godziny. W ogóle zwiedzanie dopasowane do czasu pracy kierowcy, bo na objazdówce był jeden kierowca. Gdzie tu szacunek do klienta? Jak dla mnie wycieczka na „odwal się”. Zupełna żenada. To mój ostatni wyjazd z tym biurem - pieniądze wyrzucone w błoto.
    ZaletyDobre jedzenie w hotelu w miejscu docelowym, piękne widoki.
    WadyNiewygoda, nieprzemyślany program, umiejscowienie hoteli podczas objazdu, ogólna organizacja.
  • ~Ana / 2023-06-14 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo dobry program, piękne Alpy, piękne alpejskie miasta, fantastyczne zamki Ludwika II i Monachium.
    Niestety, na tym zachwyty się kończą.
    Autokaru Platinum nie było, podobno w przeglądzie, w ofercie była zamieszczona uwaga, że mogą go zastąpić słabszym, i... zastąpili.
    Fatalny hotel na terenie Niemiec, pokoje śmierdzące kanalizacją. Posiłki w tym, chyba tureckim hotelu, poniżej wszelkiej krytyki. Pierwszy posiłek po zakwaterowaniu - brak krzeseł, stołów, sztućców, próbowali improwizować na naszych oczach, zbierali jakieś kubki, znosili krzesła, kończyli, mimo b.późnej pory przygotowywanie posiłku.
    Dalej było tylko gorzej... cała witryna przeterminowanych o równy miesiąc jogurtów w części została zjedzona przez uczestników wycieczki, a te które pozostały, przedsiębiorczy restauratorzy ( ????) wmieszali nazajutrz do sosu (?) tatarskiego. Podobnie jak pozostałe po kolacji ziemniaki..., te zostały wmieszane do...jajecznicy.
    Sympatyczna skądinąd pilotka, opowiedziała się po złej stronie mocy, twierdząc, że w swoim domu też się stara, aby nic się nie zmarnowało (sic!).
    ZaletyAlpy, Hallstatt, zamki Ludwika II, Monachium, obiadokolacja na terenie Austrii(fantastyczna), w pewnej mierze również pilotka.., bo pomijając wyżej opisane sytuację, sympatyczna i merytorycznie dobra.
    WadyFatalny turecki(?) hotel i jeszcze gorsze posiłki.
  • ~Ewa / 2018-10-15 21:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Ciekawy program wycieczki Liguria i Lazurowe wybrzeże, ale w hotelu Rivera pogryzły nas pluskwy. Biuro uznało, że to nie powód do reklamacji, bo pokój został wymieniony, ale już po fakcie.
    Biuro stwierdziło, że zdjęcia pogryzień nie są dowodem, choć pogryzienia widziała również pilotka i recepcjonista. Dezynfekcja została zrobiona w pokoju, ale już po pogryzieniu przez pluskwy. Praktycznie cały wyjazd był zmarnowany (dyskomfort psychiczny i fizyczny).
    Zaletyciekawy program
    Wadypluskwy w hotelu Rivera
  • ~Joanna / 2023-07-24 18:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga, w tym roku córka była z biurem na obozie we Włoszech...Po pierwsze zupełny brak organizacji wyjazdu, na miejsce zbiórki opiekun dotarł 40 minut po czasie zbiórki i 10 minut po planowanej godzinie wyjazdu, autokar był nie oznakowany i trudno było ustalić który gdzie jedzie, w autobusie który jechał do Włoch znalazły się 2 osoby jadące do Hiszpanii bo pomyliły autobusy. Na miejscu wypoczynku okazało się,że domki zaoferowane młodzieży były najgorsze na całym campingu. Na stronie Campingu nawet nie ma zdjęć tych domków. Uważam,że organizator powinien uprzedzać o stanie domków, nie było też w ofercie informacji,że klimatyzacja i wfi jest dodatkowo płatne. Tak naprawdę poza planowymi wycieczkami opiekunowie nie organizowali czasu młodzieży. Sam komleks był ładny a młodzież zorganizowana i samodzielna więc córka, która była z grupą znajomych była zadowolona.
    ZaletyFajny program zwiedzania i wycieczek
    WadySłaba opieka i ukryte dodatkowe koszty na klimatyzację, wfi i jedzenie w drodze
  • ~Jurek / 2024-06-28 16:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Liguria i Lazurowe Wybrzeże.{14-23.06.2024} Organizator FUNCLUB
    Wycieczka porażka.Organizator kpi z uczestników, nie wywiązuje się z warunków umowy. Zmiana hotelu na kilka minut przed zakwaterowaniem. Z hotelu Liliana w Andorze na hotel Garden w Alassio. Hotel horror. Zniszczone wyposażenie. Krzesła miały pozarywane siedziska wykonane z plecionki, zdarzały się totalnie połamane. Kelnerzy mylili zamówienia, potrawy podawane niechlujnie.
    Jedynym jasnym punktem byli panowie kierowcy. Szacun.
    Nie polecam tego biura podróży
    ZaletyBrak zalet
  • ~Krysia / 2023-08-18 14:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem mamą,której dziecko było w Lioret de Mar...pierwszy i ostatni raz z tym biurem. Niespodzianki zaczynają się od początku...76 podróżujących autokarem,ciasno,dmierdzaco i do tego 3 opienukow/że ja tego podczas podróży nie wiedzialam/. NA miejscu w Hiszpanii..robta co chceta,bo niby co ma do zaoferowania kadra rok,dwa starsza od uczestkow??? Hotel w Lioret jak najgorszej klasy schronisko młodzieżowe.zabraklo tylko metalowych łóżek piętrowych.
    ZaletyPani Dorota-pilot,przewodnik.
    WadyZa mało miejsca by wyliczać.
  • ~Krystyna / 2020-07-10 14:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Podobnie jak wielu innych klientów jestem oburzona zachowaniem firmy wobec kryzysu.Miałam jechać do Szwajcarii na początku maja, ale jak wiadomo termin był nierealny, zaproponowałam pozostawienie zaliczki na inną wycieczkę kiedy się wszystko unormuje ponieważ często wyjeżdżam i chętnie korzystam (a właściwie korzystałam ) z ofert biur podróży.Powiedziano mi,że rozmowa o innej ofercie będzie możliwa po uiszczeniu przeze mnie całkowitej opłaty za imprezę, która się nie odbędzie (!)W tej chwili sytuacja wygląda tak,że dostanę zwrot zaliczki po potrąceniu opłaty za rezygnację w terminie 180 +14 dni od czasu rezygnacji.Cóż z tego,że rezygnację złożyłam przed wejściem Spec -ustawy?Ponoć biuro już organizuje nowe wyjazdy,których czuję się sponsorem.Przykre jest to ,że biuro,które organizowało niezłe imprezy (byłam na jednej) okazało się takim nieprofesjonalizmem.Ot zwykły naciągacz. Dlatego radzę omijać to biuro, zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyFajne oferty
    WadyBrak profesjonalizmu, naciągacz
  • ~Marcin / 2023-10-05 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Pilot Janusz kantuje i kłamie ,robi przystanki bez zgody posażerów w miejscach poza programem namawiając ludzi do kupowania mając z tego profity zamiast realizować program.
  • ~Marek / 2022-07-24 18:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Wróciliśmy z wczasów i objazdówki z Funclubem. Paryż, Hiszpania i Cinque Terre we Włoszech. Uczucia mam mieszane co do organizatora jak i uczestników wczasów. Wielki grzech Funclubu to min. ten, że w moim przypadku zmieniono mi hotel nie informując mnie o tym. Pani rezydentka powiedziała mi jedynie, że,"będzie pan zadowolony".Gdybym chciał wybrać ten hotel, to pewnie bym go zaznaczył jako mój wybór, ale wybrałem inny z dwóch niemal bliźniaczych hoteli. Zwiedzanie Paryża to jeden organizacyjny chaos. Częste zmiany decyzji opiekunki grupy co do kierunku zwiedzania, doprowadzają do niepotrzebnych kłótni. W opisie oferty był wpis, że w cenie jest wjazd na wieżę Eiffla. Prawda jest taka, że wjazd kosztuje 17 euro, a zwracano nam 10 euro. Niby niewiele, ale znów kłótnie.Hotele na objazdówce marne, ale służą jedynie do noclegu. Śnadania cieniutkie, kontynentalne, bo takie nam organizator zamówił. W sali obok podawano śniadanie Bułgarom i znacznie różniło się od naszego. Czy nie lepiej dopłacić i dać ludziom konkretne jedzonko? Wyjazd z Hiszpanii do Włoch niby w opisie brzmi fajnie, ale trzeba mieć świadomość tego, że to kolejne kilkanaście godzin w autokarze. Nie wiem czy jest sens tłuc się tyle godzin tylko po to, żeby zobaczyć 3 wioski-miasteczka na skałach. Fakt są wyjątkowe w swojej urodzie, ale ten punkt programu może lepiej zostawić na wyjazd po Włoszech Północnych. Na ich zwiedzanie jest aż 9 godzin.Co robić tyle czasu? Powrót z Włoch przec Niemcy. Kolejne długie godziny w autokarze. Może zamiast Włoch lepiej by było ten dzień przeznaczyć na zwiedzanie Niemiec. Bliski nasz sąsiad, ale mało znany turystycznie. Może warto zmienić program tej oferty i zamiast Włoch zwiedzać Niemcy? Zawsze to bliżej domu w drodze powrotnej. Samo zwiedzanie odbywa się tylko z zewnątrz. Może warto by pomyśleć o wejściu do jakiegoś muzeum.np.Luwru? Autokar klasy lux. Jak w ofercie. Kierowcy naprawdę super! Szacun panowie. Klasa sama w sobie. Jedynie odwieczny problem z WC w autokarze. Kiedy jest już pełna, zamyka się ten przybytek na klucz. Wystarczy częściej ją opróżniać. Wiem, że nie można tego robić na każdym postoju. Uczestnicy wycieczki też muszą być bardziej zdyscyplinowani. Jeżeli wybieramy się na wczasy autokarowe, trzeba zdawać sobie sprawę, że dupska bolą, nogi puchną i przerwy co 4 godziny, a nie drzeć się co jakiś czas, że się jest głodnym. Trzeba pomyśleć o kanapkach na drogę. Nie może tak być, że kilka osób, czy jakaś rodzinka ustawia pod siebie cały autokar. Jak przerwa na stacji ma trwać 30 minut, to tyle ma być. Fakt, że w kolejce do toalety na stacjach zawsze tłok, zwłaszcza w damskich i te 30 minut to za mało.Tylko, że w toalecie trzeba szybko to robić, nie rozkładać się z makijażem i kąpielą. Każdy chce skorzystać. Podczas zwiedzania jedni idą za pilotem, drudzy rezygnują bo już to widzieli. Jedni w prawo, drudzy w lewo. To opiekun musi trzymać grupę w ryzach bo za nią odpowiada. Jak się pozwala ludziom rządzić, to trzeba zbierać potem cięgi od niezadowolonych. Ogólnie gdyby organizator i uczestnicy trzymali się umowy, wszystko byłoby ok.
    ZaletyPanowie kierowcy, przynajmniej ci, o których myślę.
    WadyLudzie oczekują więcej niż jest w umowie. Organizator mógłby pomyśleć o zmianach tras, hoteli na objazdówce i nie skąpić na jedzeniu. Przecież my na to się zrzucamy, a nikt z tych pieniędzy się nie rozlicza z ludźmi.
  • ~szwejk / 2023-01-09 13:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam czy ktoś był z fanclubem na Sycylii proszę o opinję z tej imprezy
  • ~uczestnik wycieczki z żona plus opinie / 2022-07-25 09:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzień dobry. Jesteśmy bardzo zawiedzeni tym biurem , brakiem rzetelności ,mijaniem się
    z prawdą - nigdy już nie skorzystamy z tego biura i odradzamy innym.
    Decydując się na wyjazd do Szwajcarii upewniałem się jaki będzie autokar .
    Uzyskana informacja ze strony Fanklubu , że stawiają na komfort i bezpieczeństwo podróżnych , że posiadają tylko najnowocześniejszych i najwygodniejszych autokary ,duże przestrzenie miedzy wygodnymi skórzanymi fotelami , ekskluzywne wnętrze - przekonała nas o podjęciu decyzji skorzystania z oferty Fan klubu - wyjazd do Szwajcarii wycieczka „ogromne piękno w miniaturze”
    Jakież było nasze i nie tylko nasze rozczarowanie , gdy ujrzeliśmy toporny autokar z PKS , który przeznaczony jest do jazdy po kraju , który nie posiada podstawowych parametrów i wyposażenia ; zagłówki ,WIFI , klimatyzacja - gdy wróciliśmy po zwiedzaniu
    do autokaru to jak do sauny , smród i temperatura wyższa niż na zewnątrz .
    Na kłamstwie nie dojedzie się za daleko - wszystkim i wszędzie będziemy przekazywali informacje , że Fanklub wprowadza celowo w błąd swoich podróżnych .
    Zaletyhotel , pilot
    WadyDzień dobry. Jesteśmy bardzo zawiedzeni tym biurem , brakiem rzetelności ,mijaniem się
    z prawdą - nigdy już nie skorzystamy z tego biura i odradzamy innym.
    Decydując się na wyjazd do Szwajcarii upewniałem się jaki będzie autokar .
    Uzyskana informacja ze strony Fanklubu , że stawiają na komfort i bezpieczeństwo podróżnych , że posiadają tylko najnowocześniejszych i najwygodniejszych autokary ,duże przestrzenie miedzy wygodnymi skórzanymi fotelami , ekskluzywne wnętrze - przekonała nas o podjęciu decyzji skorzystania z oferty Fan klubu - wyjazd do Szwajcarii wycieczka „ogromne piękno w miniaturze”
    Jakież było nasze i nie tylko nasze rozczarowanie , gdy ujrzeliśmy toporny autokar z PKS , który przeznaczony jest do jazdy po kraju , który nie posiada podstawowych parametrów i wyposażenia ; zagłówki ,WIFI , klimatyzacja - gdy wróciliśmy po zwiedzaniu
    do autokaru to jak do sauny , smród i temperatura wyższa niż na zewnątrz .
    Na kłamstwie nie dojedzie się za daleko - wszystkim i wszędzie będziemy przekazywali informacje , że Fanklub wprowadza celowo w błąd swoich podróżnych .
  • ~Balbina / 2019-04-25 22:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Zdawało by się, że wycieczka autokarowa do bliskiego Grodna na Białorusi, to bułka z masłem dla organizatora, który takich wycieczek zorganizował już sporo. No niestety wrażenia z przejazdu nie są dobre, ba nawet dostateczne. Otóż zaplanować wyjazd z Łodzi o godzinie 3,00 wiedząc, że pogranicznicy białoruscy mogą nie być zbyt entuzjastycznie nastawieni do "intruzów", to kpina. W rezultacie na miejsce dotarliśmy dopiero przed 13,00. I cały plan zwiedzania się sypnął, bo pośpiech zniweczył wiele zamierzeń.
    Mieliśmy mieszane uczucia już w trakcie przejazdu bowiem autokar zatrzymywał się na parkingach z jedną toaletą dla panów i jedną dla pań. Dla 60 osób!!! Nie trzeba tłumaczyć ile czasu postój trwał.
    W drogę powrotną wszyscy zameldowali się w autokarze już przed 20,00. Niestety zmęczeni i wkurzeni musieli jeszcze dwie godziny czekać aż pan kierowca zgodnie z przepisami i normami sobie odpocznie te 9 godzin (właśnie przez długość przejazdu).
    Wycieczka była niedroga ale pobrano dodatkowe opłaty w wysokości 20 euro od osoby, których rozliczenia nie dopatrzyliśmy się. Na co poszły nie wiadomo. I te śmieszne 20 zł za wyjazd autokaru z Łodzi skąd i tak startował.
    Jednym słowem kpina z ludzi.
    ZaletyPrzewodniczka po Grodnie spełniła oczekiwania - nie jej wina, że na wszystko nie było czasu.
    WadyBrak drugiego kierowcy, ale to 60 osób x 20 euro daje ok. 5100,00 zł - chyba starczyłoby na zmiennika.
  • ~C'mon / 2022-06-22 13:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Już drugi raz w tym roku anulowano mi wycieczkę. Kupując tu oferty trzeba uważać. W momencie kupna obsługa klienta jest super. Pani twierdziła że mam Dokwatetowanie i miejsce zapewnione więc opłaciłem wycieczkę. Po godzinie dostałem email z informacją że moja rezerwacja została anulowana. Chcąc się dodzwonić byłem 13 w kolejce.Gdy to się udało Pan obiecał mi że bez zwłoki zwrócą kasę, wystarczy że napiszę e-mail...Niestety nie otrzymałem pieniędzy i żadnej informacji.
    WadyNaciągacze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1072
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 970
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 552
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.82, ilość opinii: 178
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 66
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3166