Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Fiberlink opinie

Ocena na podstawie 107 opinii

2.70 / 5

  • Parametry
    2.78
  • Cena
    2.85
  • Obsługa klienta
    2.51
  • Niezawodność
    2.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomi / 2021-11-10 23:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Założyłem internet światłowód 11.2021 300zl montaż 65zl mies za 60mb zaraz po montażu 60mg hula. Po 3 dniach na WiFi 2mb lipa totalna dzwonię pytam o co chodzi na infolinię w tyłku mają mówią mi że po kablu ma mieć 60mb po wifi mniej ale nie 2mb, oszuści. Z internetu lte z telefonu mam 18mb.co mogę powiedzieć internet kiepski i skacze po wi fi 2mb za 3 godz 8mb mimo wszystko 65zl mies. nie warty.Dlaa mnie lipa i uoszustwo łapią klientówva jak ktoś się przypatrzy przesyłowi i wynikami z pracy neta to odpowie sobie czy warto pła ić tyle za podpięnie 300zl abonament 65zl i mieć 2mb 3 metry od rutera a radiowy 41zl 6mb i chodził lepiej czasami niż ten a różnica w cenie 24zł mies. Jak po założeniu to śmiga a potem w kulki lecą i szukają frajerów jeden się odezwie a 5 nie a za to się płaci. Nie polecam jak za te pieniądze światłowód a lte z telefonu lepiej działa! Dla nie dowiarków skriny mogę dołączyć z pomiarów niby światłowodu po kliku dniach a lte z tel. Tyle powiem. Nie dajcie się frajeżyć!
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma tego co oferują
  • ~Przemo / 2021-11-01 11:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam wszystkim firmę Fiberlink , panowie od montażu wiedzą co robią i sprawnie a co do obsługi klientów pełen profesjonalizm
    ZaletyKrótkie terminy realizacji i montaż instalacji bez problemów
    MiejscowośćZborczyce
  • ~Bartek Denkowski / 2021-10-08 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa - zgłoszone uszkodzenie zerwanego światłowodu w czwartek rano ma być ponoć naprawione w poniedziałek po 4 dniach. Bo nie ma ludzi do naprawy. A chodzi o zespawanie kabla. W czasach zdalnej pracy żenada. Łapią nowych klientów, a serwis leży.
    MiejscowośćGiebułtów
  • ~702Kamyk / 2021-08-29 21:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet koszmarny
    Przerwa w dostawie kilka razy w tygodniu bez uprzedzenia?
    Stabilność łącza na bardzo niskim poziomie.
    Oczekiwanie na światłowód 2 lata i nadal nic.
    Brak ochoty pomocy dla klienta
    MiejscowośćZawada
  • ~Fiberlink to gówno / 2021-08-17 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet koszmarny, jego jakość jest tak słaba że gorzej być nie może
    ZaletyŻadne
    WadyInternet
    Jakość
    MiejscowośćNieznana
  • ~hgf / 2021-08-03 16:50
    Ocena: 1.25 / 5
    gówno internet nie polecam REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    Zaletyżadne
    Wadyinternet
  • ~gdzie mój internet / 2021-07-19 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa i obsługa klienta jest bardzo nie uprzejma zero pomocy z ich strony kurway kurway kurway kurway
    ZaletyZero
    WadySame
    MiejscowośćCzechówka
  • ~User / 2021-07-19 10:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo słaba jakość realizowanych połączeń, co chwilę przerwy w dostawie Internetu trwające nawet kilkanaście godzin. Nie mają żadnych łączy awaryjnych - awaria w jednym punkcie odcina wiele miejscowości do czasu naprawy. Jednym słowem: DZIADOSTWO. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalna i nierzetelna firma
    MiejscowośćŁapanów
  • ~Marek / 2021-04-19 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno totalne, nie polecam, pomimo wykupionego pakietu internet jest o wiele gorszy niż w umówię.
    ZaletyBrak
    WadyWolne łącze, beznadziejna obsługa.
    MiejscowośćKonary
  • ~Chabrowa / 2021-03-27 20:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Montaż robiło dwóch młodych chłopaków (moim zdaniem plus) uwinęli sie w ok 40 minut. Posprzatali. Niczego nie zepsuli.

    Internet mam w najszybszym pakiecie (światłowód) ale nie powiem żeby byl na prawdę super. Ping wysoki IP często zderza sie z IP ... sąsiada? W każdym razie z PSa wyrzuca raz na jakis czas bo gubi pakiety przez zdublowane IP

    Jak juz się rozkręci to calkiem szybki filmy w hd idą ale 4k sie krztusi.

    Obsługa telefoniczna jednostronna. Jak cos chcą. To zadzwonią. Klient sie nie dodzwoni. Nie ma szans. Brak telefonu 24h do zgłaszania awarii. Jak cos się zepsuje to można i tydzień czekać na reakcje. Kpina. Za to jak masz 3.50 niedopłacone to zablokują bardzo sprawnie. Ksiegową mają dobrą????
    ZaletyMontaż, szybkość
    WadyFatalna obsługa i podejście do klienta.
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Wiktoria / 2021-02-17 15:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Ekipa montażowa godna polecenia! Szczególne podziękowania dla Pana Krzysztofa i Pana Damiana! Kultura osobista i profesjonalizm. Dziękuje Pani Łucji za współpracę, wszystko załatwione BŁYSKAWICZNIE!
    ZaletyProfesjonalizm, podejście do klienta
    WadyBrak
    MiejscowośćKrzywaczka
  • ~Krzysiek / 2021-01-04 15:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tak na rynku mamy kilku dostawców internetu i wydawało mi się że jeżeli jest konkurencja to firma będzie dbać o przyszłego klienta ?! A tu od 7 dni nie idzie się dodzwonić na infolinie. Brak reakcji na wysłane zapytanie to co dopiero musi być jak jest problem ?! Szkoda czasu jeżeli państwa firmie nie zależy to ja rezygnuję i idę do konkurencji ????‍♂️
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie ma z kim rozmawiać
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Darek T. / 2021-01-03 18:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam. Wszystko działa poprawnie. Internet i TV z multiroom, dodatkowo telefon.
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Bety / 2020-12-28 14:53
    Ocena: 2.50 / 5
    NIE POLECAM
    Firma Fiberlink to jedna wielka porażka, mam od kilku lat i ciągłe problemy. Zgłaszane reklamacje pozostają bez odpowiedzi. W przypadku awarii i tak nie da się dodzwonić. Trzeba jeździć do punku i zgłaszać. Jak powiedziałem że nie zapłacę ponieważ pół roku temu zgłaszałem reklamację, później kolejna i tak po kilka w ciągu kolejnych miesięcy, to zaczęli doliczać zupełnie nie wiadomo skąd noty obciążeniowe. Nie potrafią wskazać na jakiej podstawie, ponieważ nie ma tego w regulaminie, tylko sobie doliczają wymyślone kwoty, nie są to odsetki tylko zmyślona kwota, której nie potrafią wskazać w żadnym cenniku. Faktury dostałem z kilku miesięcznym opóźnieniem, ponieważ jak Pani tłumaczy tak działa ich system i przez kilka miesięcy system nie wystawiał faktur, po czym nagle wystawił trzy jednocześnie i noty obciążeniowe za nieterminowe płatności. Na reklamację z 31.07.2020r, odpisali 18.12.2020r i ja odrzucili. Po porostu śmiech na sali. Szkoda nerwów na dyskusję.
    Zaletybrak
    WadyWymaga poświęcenia dużo czasu i nerwów
    MiejscowośćWieliczka
  • ~P. / 2020-12-17 10:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Cena usług przeciętna, parametry połączenia zadowalające dla niewymagającego użytkownika, o ile połączenie akurat jest. Bolączką są bardzo częste awarie infrastruktury i długi czas reakcji serwisu na zgłaszane usterki. Zdecydowanie nie polecam usług tej firmy osobom, które potrzebują stałego dostępu do internetu.
    MiejscowośćKraków
  • ~Krystian / 2020-11-18 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jesteś zadowolony monterzy byli zgodnie z czasem o 11 zajęło im to godz super czysto chodź mieli do położenia 180 metrów światłowódu uwineli się super
    ZaletySzybko czysto miła obsluga
    WadyBrak
    MiejscowośćSosnowice
  • ~niezadowolony klinet / 2020-10-28 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług tej firmy od kilku lat.Obecnie to trudno powiedzieć ze ta frima istnieje - brak możliwosci kontaktu tlefonicznego - po 15 minutach oczekiwania na połączenie każdy chyba ma dosć.
    Mail z prosba o kontakt - odpowiedz jedna zdaniowa - " nie da się"
    Kto moze to powinien zrezygnowac z usług tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~ROBAK / 2020-09-10 20:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Usługi Internetowe są wporzadku, zawsze wszystko działa polecam!
    WadyBrak
  • ~Gregor / 2020-09-02 01:07
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam wszystkoch z okolicy Olkusza:)
    Moje doświadczenia z Fiberlinkiem są średnio-słabe..
    Prędkość internetu jest do... oznacza że jak będzie 10 a ma być 50 to jest ok' ich zdaniem. Częste awarie które ze względu na kilku godzinne przerwy nie dają klientowi prawa do reklamacji- a może by się wtedy bardziej starali...
    Obsługa klienta jest i nawet odbiera telefon:) ale uwaga bo gdy skończy ci się umowa to nie zadzwonią z ofertą tylko nagle zamiast rachunku na 59 dostaniesz na 150zł:(
    Tak że ogólnie słabo pomimo wydawałobysię sporej konkirencji.
    Pozdrawiam niezbyt zadowolony klient.
    ZaletyMożna się dodzwonić do obsługi klienta
    WadySłaby internet częste awarie
    MiejscowośćBydlin
  • ~Klapuch / 2020-06-06 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie było dnia z dobrym stałym nie przerywających internetem czasami zdazaly się dni w których internetu nie było przez pół dnia obsługa tragiczna nie idzie się nawet dodzwonić a jak już się dodzwonisz to tak ci doradzą jak ty sam sobie. NIE POLECAM!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyWad jest ze 100 wiec nie będę wymieniał
    MiejscowośćWieliczka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262