Pan z obsługi zwyzywał mnie i moją rodzinę. Co więcej kazał nam dopłacać za bagaż mieszczący się w normie. Tragedia nie polecam więcej nie skorzystam
ZaletyBrak
WadyOgrom
~Nikola / 2022-05-07 06:28
Ocena: 2.00 / 5
Tragiczna nieprofesjonalna obsługa. Nigdy więcej nie skorzystam z tych linii lotniczych
ZaletyŻadnych zalet
WadyTylko wady
~Nikola / 2022-05-07 06:28
Ocena: 2.00 / 5
Tragiczna nieprofesjonalna obsługa. Nigdy więcej nie skorzystam z tych linii lotniczych
ZaletyŻadnych zalet
WadyTylko wady
~julia / 2022-05-06 19:08
Ocena: 1.00 / 5
-1000000000/10 z całego serca nie polecam :)))))))
~ktośek / 2022-05-06 19:05
Ocena: 1.00 / 5
tak super ze aż wcale nie polecam z całego serca
Wadymnóstwo
~ktoś / 2022-05-06 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Kraków można go zwiedzić przez te 6 godz nie nawiedzę tej Lini lotniczej
~ktoś / 2022-05-06 19:01
Ocena: 1.00 / 5
opóźniają lot co chwilę a to o 5godz a to o 45 min a to o 5min więc nie polecam
Wadymnóstwo
~ola / 2022-05-06 18:57
Ocena: 1.00 / 5
cudownie 6godzin opóźnienia i praktycznie brak odszkowania (34zl) tam ceny są kosmiczne
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~maja / 2022-05-06 18:17
Ocena: 1.00 / 5
spóźnił się 6godz (Kraków - Paryż) minimalne odszkodowanie 34zl przy ich cenach to praktycznie nic
Wadydużo 6godz spóźnienia 34zl odszkodowania zanim te 34 zł się dostanie to brak jedzenia, brak picia nic a po 34 zł trzeba się prosić (06.05.22r)
~Tom / 2021-12-26 08:43
Ocena: 1.75 / 5
Najgorszy współczynnik jakości do ceny. Never again. Nie polecam
ZaletyDobre połączenie
WadyDrogie opłaty za bagaż
~Zbigniew / 2021-06-29 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, pazerni na każdy centymetr bagażu. Lecieliśmy we troje na Rodas. Mieliśmy wykupiony dodatkowy bagaż więc wzięliśmy tylko jeden podręczny bagaż okazał się o 5 cm za dlugi. Skasowali niby 25 euro. Przelicznik Euro/PLN 5.50 za euro. Najgorszy przewoźnik. Należy go unikać
~Kacpixx / 2018-07-28 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie miły personel na 3 przeloty 3 samoloty spóźnione o minimum 1h
ZaletyNie ma
WadyOszuści
~fral / 2017-10-13 14:12
Ocena: 5.00 / 5
Wiele razy leciałem z EasyJet i właściwie zawsze wszystko było OK. Samoloty nie sa najnowsze, miejsca oczywiście mało, ale zawsze spotykam się z miłą i przyjazna obsługą. Może mam szczęście, a może jeśli jest się dla kogoś miłym to ten ktoś odpłaca tym samym.
~arnika / 2011-05-21 13:42
Easy Jet to najgorsze linie lotnicze z jakimi się spotkałam. Od trzech tygodni staram się zarezerwować u nich bilety dla kilkunastu osób. Karty Visa Electron, z których nie biorą prowizji nie przechodzą przez system. Bardzo uprzejmi konsultanci nie potrafią w niczym pomóc. Wydałam kilkaset złotych dzwoniąc do nich i próbując wyjaśnić różne problemy, których podczas robienia rezerwacji pojawia się bez liku. Pobierają opłatę nawet za wystawienie faktury (10 funtów za sztukę). W tym momencie mam zarezerwowanych 6 biletów. Potrzebuję jeszcze 10, ale po zrobieniu ostatniej rezerwacji nie mogę ukończyć kolejnej. Po trzech tygodniach prób pomyślnego ukończenia rezerwacji mam wrażenie, że to niekończąca się droga przez mękę. Uważąm, że świadczenie usług na takim poziomie to SKANDAL!!!! Co najgorsze, nie można się skontaktować z nikim poza konsultantami za 1,29 lub drożej za minutę połączenia. Jedyne co te pożal się Bożę linie lotnicze zapewniają to maksymalny poziom frustracji i poczucie beznadziei. MASAKRA!!!
ZaletyŻadnych
WadyUsługi świadczone na skandalicznie niskim poziomie
ronin / 2010-04-19 21:47
Kupiłem bilety z Luton do Krakowa już w marcu. Z powodu chmury popiołu wulkanicznego odwołano mój lot. Wypełnienie formularza o zwrot pieniędzy okazało się wręcz nie możliwe. Jest on zkonstruowany w taki sposób aby praktycznie nie dało sie go wypełnić. Na stronie pojawiały się też różnego rodzaju błędy. Ubezpieczenie gwarantowało mi oprócz zwrotu pieniiędzy możliwość zmiany daty lotu. Niestety tylko na odwołany lot( luton-kraków) i o 30 dni od orginalnej daty lotu. NIe było możliwosci przesunięcia daty lotu powrotnego(kraków-luton) Wypadało by abym najpierw wrócił z wakacji a dopiero póżniej na nie poleciał!!!