Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

domeny.pl opinie

Ocena na podstawie 15 opinii

2.64 / 5

  • Cena/Jakość
    2.71
  • Wydajność
    2.79
  • Parametry
    2.86
  • Wsparcie techniczne
    2.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Witek / 2020-12-04 14:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Domeny.pl od 2 lat. Już dwukrotnie przedłużałem domenę. I to właśnie dzięki supportowi nie zostałem bez niczego. Co prawda przyszło powiadomienie na maila, ale dostaje ich mnóstwo i łatwo przegapić. Ale obsługa jeszcze dzwoni, i to jest na plus. Polecam.
    Zaletysupport
  • ~Grzes / 2020-11-17 16:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Niemozliwosc oplacenia faktury karta ani przelewem z zagranicy, albo zly IBAN albo nie podadza prawidlowego numeru SWIFT.

    Nie informuja o wygasnieciu uslugi i naliczaja "kary" za reaktywacje domeny w wysikosci 100%.

    Do tego agresywny i cyniczny support telefoniczny.

    Jedna wielka porazka ta firma!
  • ~nina / 2020-10-08 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    wykupilam tu domeny w "cenie promocyjnej" gdzieu innych operatorow cena jest taka sama albo za darmo w przypadku wykupienia z hostingiem. teraz chce przeniesc domene do innego operatora i chcą ode mnie oplate za transfer przed odniowieniem domeny bo niby cena promocyjna. Zeby uzyskac kod authinfo musze zapalcic 99zl netto! totalny zart. Wole zagraniczne hosting przynajmniej nie robia problemow i kod do transferu jest zawsze w panelu. Jak to mozliwe ze cena za przeniesienie jest trzy razy wyzsza niz normalna cena domeny? NAciaganie klienta. poza tym regulamin odnosi sie do domena.pl a nie .com to jest oszukiwanie klienta i naciaganie
  • ~Joanna / 2020-09-04 13:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Sprawna i przyjazna obsługa. Miałam problem z rejestracją domeny, ponieważ robiłam to pierwszy raz potrzebowałam informacji i wsparcia. Przyjazny głos w słuchawce wytłumaczył cały proces :) Polecam
    ZaletyObsługa klienta, wsparcie techniczne
  • ~Zagotowany klient / 2020-09-01 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia - wsparcie techniczne a każą pisać maila bo Pani nie potrafiła odpowiedzieć na podstawowe pytania dot. certyfikatu, którego mi sprzedali! Ostrzegam przed nimi! Nie wydają kodów authinfo, korespondencja ciągnie się dniami! Omijać ich z daleka!
    Wadysame wady: brak kompetencji na infolini, długi czas oczekiwania na odpowiedź, łamią regulamin NASK. Już mieli kilka postępowań w tej sprawie
  • ~qba0404 / 2020-08-03 08:43
    Ocena: 4.50 / 5
    Łatwe w obsłudze, autointalator WordPressa. Niczego więcej nie potrzebuję. Cena też przyzwoita.
  • ~monia / 2020-05-01 17:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 5 dni moja domena nie działa, a konkretnie od chwili, gdy przestałem opłacać hosting u nich i zmieniłam delegację na innego dostawcę. Niestety, propagacja nowych DNSów się nie powiodła. Gdy zgłosiłam ten problem do działu technicznego, a oni zaczęli odbijać piłeczkę, że skoro są nowe DNSy, to problem lezy po stronie ich dostawcy. Niestety, wyszło szydło z worka i okazało się, że złośliwie włączyli mi DNSSEC, przez który propagacja jest prawie niemożliwa. Oczywiście dział techniczny pracuje tylko w dni powszednie, więc teraz mogę czekać. Pewnie kolejnych kilka dni. Generalnie, powód dla którego się wynieśliśmy od nich, to właśnie fatalny poziom obsługi klienta. Zatrudniają przemądrzałych dupków, którzy wykorzystują fakt, że klient nie ma takiej wiedzy, jak oni. Ale chyba nie musi mieć?
    ZaletyJuż z nimi nie jestem
    WadyChamstwo
  • ~Patison / 2020-03-18 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak szło bez problemów, było ok, jak się pojawił problem, to nastąpiła katastrofa.
    Arogancka obsługa klientów, myślę, że bierze się z braku umiejętności rozwiązania sprawy, rozmowa z technikiem to walenie głową w ścianę , ja swoje, on swoje. Dość denerwujące, ponieważ klient traktowany jak półgłówek.
    A konwersacja na panelu klienta, bo tylko tam trzeba zgłaszać problemy , to nieskończona historia robienia idioty z klienta.
    ZaletyBRAK
    WadyPomoc techniczna katastrofa!
  • ~Odradzam / 2020-02-26 23:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Drożyzna (domeny) i beznadziejna obsługa.Jak ktoś lubi przepłacać i tracić czas na dziesiątki maili w celu wyjaśniania sprawy to polecam.
  • ~Caro / 2019-07-31 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety wyjątkowo niekompetentna ale niespotykanie agresywna i impertynencka obsluga serwisu telefonicznego.
  • ~rbt / 2019-06-18 21:04
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie rzecz ujmując hosting jest OK, ale o antyspamie nie wiedzą nic. Działa jak filtr wiadomości śmieci w ms outlook. w porównaniu z konkurencją to dramatycznie niski poziom.
    Zaletyhosting działa dość szybko
    Wadyantyspam to niefunkcjonalna porażka
  • ~Kacper Toga / 2018-10-09 10:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko na 5+.
    Przemiła obsługa, korzystne warunki.
    Polecam
    Wadybrak
  • ~Marek / 2018-01-19 16:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Na etapie zamówienia był kontakt szybki i przyjemny. Po zapłaceniu zero kontaktu. Brak możliwości połączenia się z infolinią , brak odpowiedzi na maila po prostu żenada.
  • ~Nat / 2017-11-02 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po migracji active24 do a24.domeny.pl kluczowe rzeczy nie działają. Kolejne domeny tracą ważność (!!!) = nie da się przedłużyć, bo maile z FV/powiadomieniami/hasłami nie dochodzą i do panelu zalogować się nie da. Obsługa milczy.
    Zaletybrak
  • ~Admin / 2017-10-30 07:25
    Po wymuszonej migracji danych z active24.pl do domeny.pl (firmy połączyły się)
    nie dzialaja mi poprawnie lub wcale najważniejsze usługi od 48h.
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 2.19, ilość opinii: 86
Home.pl
Ocena: 1.60, ilość opinii: 75
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 58
Superhost.pl
Ocena: 2.97, ilość opinii: 43
cal.pl
Ocena: 3.00, ilość opinii: 38
Strefa.pl
Ocena: 1.51, ilość opinii: 36
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2271
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1022