WadySami decydują kogo owa promocja obejmuje
strona 1 z 1
-
~Pawel / 2025-03-02 15:46
Witam,chciałbym zwrócić uwagę franczyzie"Big Ben" na obsługę sklepu w miejscowości Złotoryja ponieważ przychodząc na zakupy w niedzielę koło godziny 15 usłyszałem że w niedzielę promocje nie obowiązują i chcąc zakupić skrzynkę Tatry z kodem w aplikacji usłyszałem że butelek na wymianę także nie przyjmują.. Z zakupu więc zrezygnowalem -
-
~Kimi / 2018-07-25 09:59
Super sklep, duży wybór na miejscu i jeszcze większy na stronie www.bigben.pl, pomocna obsługa i przede wszystkim konkurencyjne ceny.
Informacje znalazłem na ich fanpage facebook (facebook.com/bigben.zegarki) - polecam zajrzeć!Zalety- duży asortyment
- pomocna obsługa
- konkurencyjne ceny
- możliwa negocjacja ceny przy niektórych modelach
- przejrzysty sklep internetowy www.bigben.pl
- działający fanpage facebook
- dorzucają gratisy :) -
~rysyel / 2012-08-05 10:00
Wybór zegarków spory, ceny bardzo dobre. Problemy zaczynają się w czasie reklamacji usterek. Zegarek został oddany do serwisu 29 czerwca, naprawa trwała do 3 sierpnia. Śmieszna Pani w sklepie na Górczewskiej nie chciał wystawić paragonu na naprawę. Dziecinada i totalny brak profesjonalizmu. Zaletydobre cenyWadyfatalna obsługa, całkowinty brak kontaku -
~AndrzejG / 2012-08-02 12:22
Wybrałem ten sklep, ponieważ był w nim zegarek, którego szukałem i to w dobrej cenie. Dużym plusem była też możliwość odbioru zegarka osobiście, co też uczyniłem. Zaletysklep stacjonarny, duży wybór, cenyWadynie zauważyłemkilkanaście dni -
~klient / 2010-01-29 17:31
Jeden z najgorszych sklepów w jakim kupowałem, zegarek oddawałem 4 raz do reklamacji, z powodu zepsutego wyświetlacza, po ostatnim odebraniu z reklamacji zauwazyłem że pod szybką jest wielki paproch, który zasłania jedną cyfrę,chyba ktos go naprawiał po pijanemu żenada i ręce opadają, nie polecam. -
~niezadowolony / 2009-10-31 17:27
Żenada - straciłem tylko czas. Nie polecam, odradzam - firma jest niepoważna. Zamówiłem zegarek poprzez ich stronę internetową (odbiór i płatność osobista). Wysłałem e-mail z zapytaniem, czy można już odebrać produkt i otrzymałem odpowiedź, że tak. Dodatkowo otrzymałem e-mail automatyczny, że produkt jest gotowy do odbioru. W momencie, gdy stawiłem się w siedzibie firmy (swoją drogą na lekkim zadupiu) okazało się, że produktu już nie ma. Zapomnieli go usunąć ze strony. Zalety-Wady--
strona 1 z 1