Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Benefia opinie

Ocena na podstawie 25 opinii

1.46 / 5

  • Oferta
    1.57
  • Cena/Jakość
    1.45
  • Obsługa klienta
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Rhud / 2024-06-26 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUSTWO!!!
    Podczas porównywania cen Benefia w0ypada korzystnie cenowo ale po podaniu pozostałych danych w wyniku rzekomej informacji z funduszu gwarancyjnego składka ulega podwyższeniu o 40% pomimo tego że nie miałem nigdy szkody
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena
  • ~Andybis169 / 2024-02-19 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, naciągacze. Przysyłają wezwanie do zapłaty składki ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdu, którego nidy nie posiadałem.
    ZaletyBrak.
    WadyPróba wyłudzenia 619,00 zł.
  • ~Dariusz / 2023-02-01 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam omijajcie szerokim lukiem to gowno ,wprowadzaja ludzi w blad kazdy mowi co innego.
  • ~Wiesław / 2022-03-02 15:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Ok Polecam Wszystko załatwia się bez wychodzenia z domu.Wycena uszkodzonego samochodu szybko i sprawiedliwie
    ZaletyObeluga
  • ~ahhh / 2021-11-18 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    w porównywarce cenowej podają ceny od czapy. Byli najtansi, chcialem kupic, jak mnie przekierowali to wyliczyli 4x wyzszą cenę. Pani na infolinii swierdziła, ze to normalne bo niby nie kalklowali ceny na moje dane. Jak stwierdziłem ze to naciaganie klientów - rozlącycła się w pól slowa. Żenada. Straciłem na głupoli czas.
    Zaletybrak
    WadyChamstwo i naciągactwo.
  • ~ghjsafhfusf / 2020-07-21 13:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia Totalne dno !!! Na stronie internetowej widnieje kontakt: 8-18 od poniedziałku do piątku .Dzwoniłam w poniedziałek od godziny 16 do 17;40 i nikt nie odebrał oprócz automatycznej sekretarki powtarzającej w kółko "proszę czekać na połączenie z konsultantem". Radze firmie zwolnić wszystkich "pracujących" na tym stanowisku ponieważ nie wykonują podstawowej czynności jaką jest odbiór telefonu....Kiedy dodzwoniłam się następnego dnia Pan konsultant wręcz z oburzeniem tłumaczył mi co mam zrobić... Jeśli tak traktujecie klientów to na prawdę nie dziwię się tak niskimi opiniami. Nie wróże długiej przyszłości tej firmie z takimi pracownikami.
  • ~BAJA / 2020-07-07 13:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałam OC I AC w Benefii. Ukradli samochód po 4 miesiącach od zakupu. Zgłoszona szkoda ,rzeczoznawca przyjechał po 3 dniach ,zrobił zdjęcia dokumentów ,zabrał klucze do wysłania żeby sprawdzic i niby wszystko dobrze, Klucze jak sie okazało na policji trafiły nie do ubezpieczalni a na policje do warszawy-w jakim celu???.Dokumenty przesłane na mejla. Wszystko niby ok.
    Obecnie czekam 4 miesiące na wypłacenie AC I NIC. Wysyłane pisma ,zero odzewu od pani likwidator ,zero odebrania telefonu. Wysłane pismo od prawnika również nic zero odzewu .IDZIEMY DO SĄDU.NIE PO TO PLACE DUŻĄ KASE ZA OC I AC ŻEBY POTEM PROSIĆ SIE O SWOJE NALEŻNE PIENIADZE.ZOBACZYMY CO DALEJ
    NIE POLECAM
    ZaletyŻADNE
    WadyOMIJAC Z DALEKA
  • ~Dawid / 2019-11-06 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Po 11 miesiącach od zawarcia umowy dostaje pismo, że nie zapłaciłem za polisę. Polisę kupiłem przez aplikację santander i pieniądze zostały automatycznie pobrane w dniu zakupu. Od 2 tygodni dzwonię i ciągle "pracownik do którego dzwonisz nie może odebrać telefonu..." pisałem maile na wszystkie adresy i również brak odpowiedzi. Strach pomyśleć co w razie szkody...
    WadyBrak kontaktu, bałagan w przedsiębiorstwie
  • ~Urszula / 2019-10-30 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy Benefi bez wyrażenia zgody klienta narzucają ponoszenia kosztów ubezpeczenia OC, przysyłając pisma z wezwaniem do zapłaty jakieś polisy. Otóż na początku czerwca udałam się do Benefi celem wyliczenia składki oc, nie zawarłam żadnej umowy i więcej się tam nie pojawiłam, dziwnym trafem otrzymałam pismo wezwanie do zapłaty składki oc. czy zapytanie o wyliczenie składki OC zobowiązuje ???
  • ~Paweł / 2019-10-01 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie nie polecam. Bez uprzedzenia sami sobie przedłużyli polisę, która wygasła. Po 2 miesiącach dostałem pismo, że mam u Nich polisę i w ciągu 14 dni muszę zapłacić, albo wypowiedzieć polisę i zapłacić za okres od dnia wejścia w życie nowej polisy do dnia wypowiedzenia. Więc przez dwa miesiące miałem 2 polisy na auto bo nikomu w benefii nie chciało się prędzej zadzwonić z propozycją przedłużenia albo wypowiedzenia polisy....a konsultanci bezczelni i aroganccy....
  • ~Barnaba / 2019-07-04 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam ponad miesiąc na naprawę samochodu po wypadku nie z mojej winy. Na początku nie można się dodzwonić. Potem pomyłkowo zmiana danych w zgłoszeniu. Wycena zaniżona, chcą dopłaty bo po naprawie w ich opinii samochód będzie mieć większą wartość. Pomimo prośby o bezgotowkowe załatwienie szkody, caly czas proszą o podanie nr rachunku gdzie chcą przelać kwotę zaniżonej wyceny
    ZaletyNie ma
    WadyZaniżenie szkody, trudnosci w komunikacji, żądanie doplaty do naprawy, długi okres oczekiwania na naprawę
  • ~Alfa / 2019-02-01 11:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmar. 3 dni nie można się dodzwonić. Niekompetentna obsługa gdy już odbierze tel., Każe sobie nie przerywać, po czym rozłącza się. Walczę miesiąc z wypowiedzeniem polisy. Raz podają, że mam wysłać do compensy ,bo to to samo, w compensie potwierdzają, że jest ok po czym dalej żądają płatności, bo to nie benefia. A tam przekazują nr tel. Do innych osób bo np. Nie mają wglądu do danych. Namieszane jak nigdzie. Wygląda na to ,że polisę nie tak łatwo u nich wypowiedzieć.
    ZaletyZadnych
    WadyKompletne dno. Szkoda nerwów.
  • ~kerkas / 2018-11-22 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgloszenie moje do Benefii bylo przez internet,poniewaz polaczenie z infolinia nie mam sensu.Firma polaczyla sie juz czas jakis temu z Compensa co oznacza istny chaos!!
    Rzeczoznawca przyjechal w terminie pozniejszym niz bylo to w formularzu Compensy dwa razy zmienial termin przyjazdu.Przedstawiciel Compensy prowadzacy dalej sprawe pomylil nr.sprawy przypisujac nam numer innego klienta nie bylo to da nas problemem.Kiedy dzwoniac ponownie podalam przez pomylke mylny(pierwszy)numer sprawy pan byl juz bardzo zniecierpliwiony,bo przeciez tylko on moze popelniac bledy!!Dlasza rozmowa polegala na przeciagnieciu klienta jak szmaty,kiedy czlowiek przytacza swoje argumenty pan jest bardzo zniecierpliwiony mowi podniesionym glosem i nie da doisc do slowa.Rozmowa z klientem majacym roszczenia to cos czego jeszcze naprawde nie przezylam
    Gratuluje szkolen z Asertywnosci.NIGDY WIECEJ !!!
    Zalety...
    Wadychaos
  • ~Pitbul / 2018-10-11 17:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Benefitia powiat Wielicki nie warta zachodu po otrzymaniu pozytywnej opini na infolinii przedstawiciel ma klienta gdzies.Miala byc pozyczka na drugi dzien a po tygodniu nie ma nic i przedstawiciel nie odbiera telefonu.Zwlekaja ludzi i nikt niewie o co chodzi. Wysoki procent co nie warta pozyczki.Mialam jedna a z drugiej rezygnuje.
  • ~Kasia / 2018-09-17 06:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia jesli chodzi o ac i naprawe auta.tydzień jestem już bez auta a skladke zapłaciłam sporą.przekierowuja mnie ciągle do innego numeru gdzie nikt nic nie wie i trwa to juz prawie tydz. Mial ktos do mnie z warsztatu dzwobic 4 dni temu (wybralam ich warsztat zeby bylo szybciej) a tu nic sie nie rusza.Nie polecam
  • ~Rozczarowana / 2018-08-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca w firmie Benefitia - dawny Skarabeusz To PORAŻKA. Brak profesjonalizmu. Praca w oddziale w Łodzi to jedno wielkie nieporozumienie gdyż jest to folwark jednej Pani która zmusza swoich podwładnych kierowników do zakładania pieniędzy za klientów żeby zdobyć premie. Kłamstwo oszustwo i przekręty to dewiza oddziału Łódź nie polecam pracy no chyba że ktoś chce inwestować swoje własne pieniądze w tą firmę. Żenada. Firma nie ma pieniędzy na pożyczki na każdego 10tego zakaz sprzedaży pożyczek ref bo firma nie ma pieniędzy także na wynagrodzenia.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Thomaswim / 2018-08-22 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowite lekceważenie potencjalnych klientów. Brak kontaktu zwrotnego, co poświadczył tylko o braku profesjonalizmu i bagatelizowaniu konsumentów. Poźniejsze doświadczenia tylko to potwierdziły. NIE POLECAM!
  • ~Tomasz / 2018-07-16 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma szans na zgłoszenie szkody telefonicznie. Dzwonisz do Benefii , odbiera Compensa, która nie może przyjac szkody ale musi odebrać telefon. paranoja! Nigdy wiecej!
    Zaletyżadnych
    Wadydramat organizacyjny
  • ~Karol / 2015-05-07 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Ubezpieczyłem dwa samochody firmowe w firmie benefia S.A. OC, AC.
    Prowdzę firmę produkującą meble i nie narzekam na brak obowiązków więc staram się wybierać firmy poważne i rzetelne które do sprwa bardzo prostych podchodzę profesjonalnie i szybko. Niestety benefia nie należy do takich firm pierwszą szkodę miałem z AC na samochodzie osobowym pękła deska rozdzielcza w samochodzie koszt naprawy to 1800zł wyceniono na około 1100zł po czym odmówiono wypłaty tłumacząc się że szkoda ta nie podlega ubezpieczeniu.
    W drugim samochodzie dostawczym miałem szkodę z AC dzisiaj mija 24 dni od zgłodzenia szkody w dalszym ciągu nieotrzymłem żadnych dokumentów od ubezpieczalni jak i również rzeczoznawca jeszcze się nie zgłosił w sprawie oględzin szkody samochodu. W dniu dzisiajszym otrzymałem list z ubezpieczalni że sprawa została zamknięta i niema żadnych podstaw na wypłatę odszkodowania.
    Szkoda z samochodu dostawczego opiewa na kwotę około 9000zł
    Wady firmy:
    -wysokie składki za nieprofesjonalną obsługę AC samoch. cięż. 2550zł za rok przy max zniżkach. PZU proponuje 120zł droższą składka sprawy zakańczane są bez problemów.
    -Nieprofesjonalna obsługa brak kontaktu, zbywanie klienta
    -Zaniżanie kosztorysów szkód, lub brak odpowiedzialności.
    Więcej informacji mogę udzielić tel. 509-475-292
    Zapraszam wszystkich ubezpieczonych którzy są nie zadowoleni z usług do kontaktu
    Zaletybrak
    Wady-wysokie składki za nieprofesjonalną obsługę AC samoch. cięż. 2550zł za rok przy max zniżkach. PZU proponuje 120zł droższą składka sprawy zakańczane są bez problemów. -Nieprofesjonalna obsługa brak kontaktu, zbywanie klienta -Zaniżanie kosztorysów szkód, lub brak odpowiedzialności.
  • ~Michał / 2013-05-27 11:46
    Ocena: 4.33 / 5
    Chciałem się podzielić swoją opinią o Benefi!
    Miałem szkodę całkowitą z AC o 9:00 rano. Dość poważną cały przód. Jeszcze z miejsca kolizji zgłosiłem szkodę a wezwana laweta (także z ubezpieczenia asistance w Benefii) przyjechała dosłownie za godzinę. Odholowałem auto do warsztatu ASO i w drodze dzwonił już rzeczoznawca że czeka na mnie w ASO. Oględziny na miejscu szybko i sprawnie. Potrzebowałem samochód zastępczy wiec także z polisy asistance w Benefii. W zasadzie dwa telefony załatwiły sprawę. Auto zastępcze było już do odebrania o godz. 12:00. Procedura likwidacji szkody trwała co prawda trochę długo bo 5 tygodni ale wypłacili bez problemu. Jest to jakieś 90 % moich roszczeń. Za każdym razem jak dzwoniłem do likwidatora to rozmowa była miła i konkretna. Żadnych zastrzeżeń. Oczywiście odwołałem się i czekam na rozpatrzenie i decyzję. Nie mam podstaw żeby narzekać na Benefię.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 719
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 612
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 419
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 284
Compensa
Ocena: 1.86, ilość opinii: 202
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4363
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3851
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3486
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2884