BARDZO PROSZĘ UNIKAJCIE JAK OGNIA FIRMĘ "AXA". Robi wszystko żeby nie wypłacić szkody . Potforny bałagan w dokumentach. Po kilka razy żądają tych samych dokumentów. Żeby odzyskać środki do usunięcia szkody komunikacyjnej najlepiej iść do sądu lub sprzedać szkodę. Brak komunikacji .
ZaletyBRAK
WadyUNIKANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SWOICH KLIENTÓW
~Qba / 2019-08-26 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Zwrot składki ubezpieczeniowej trwa misiącami, AXA dubluje procedury tylko w celu odroczenia zwrotu pieniędzy. Koszmar. Odradzam.
ZaletyBrak (oprócz ceny, ale to tylko pozór)
WadyWszystkie możliwe cechy ubezpieczyciela
~Stach / 2019-08-24 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów.Wiekszych osz...ów i zł...ei nie ma w tej branży.Szkoda z OC sprawca przyznał się,napisał oświadczenie,szkoda mała-parkingowa.Likwidują już 80 dni,a teraz powołali jakiegoś detektywa który dwa razy w tygodniu by się spotykał i zadawał nowe pytania.
ZaletyMistrzowie w oszukiwaniu klientów.
WadyBrak miejsca i czasu żeby wszystkie opisać.
~er / 2019-07-29 18:54
Ocena: 1.00 / 5
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH. uchylają się od odpowiedzialności w przypadku szkody. brak kontaktu, ignorowanie pism, rażące zaniżane wyceny szkody to norma w tej firmie.
Zaletybrak zalet (nie dajcie zwieźć się ceną)
Wadyuchylanie od odpowiedzialności. lekceważenie klientów, brak kontaktu, ignorowanie pism.
~AutoLand / 2019-07-29 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Axa to tragedia - załatwić coś przez telefon to minimum 30minut do 1godziny, obsługa niekompetentna, trudne sprawy ich przerastają i się chamsko rozłączają, handluję samochodami i mam do czynienia z różnymi ubezpieczycielami, z innymi nie mam prawie żadnych problemow, a AXA to niekończąca się historia wyjaśniania niesłusznych wezwań do zapłaty, KRUK, KACZMARSKI itp. reklamacje kończą sie tylko wyjaśnieniem, że przepraszamy za błąd ludzki. NIGDY WIECEJ !!!
~Mivhal / 2019-07-29 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Z oc sprawcy nie chcą wypłacić odszkodowania mimo że policja ustaliła winę.
ZaletyBrak
WadyOkradna cie przy najblizszej okazji a potem odwraca plecami
~ursus / 2019-07-24 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna!
Likwidacja szkody zgłoszonej z AC trwa już trzy tygodnie i końca nie widać. Nikt w Axa nie odpowiada na maile, Rzeczoznawca jest z firmy zewnętrznej, i też mówi, że nie ma wpływu na wysyłanie dokumentów do dealera czy leasingu. W salonie powiedzieli mi, że to nie pierwsza szkoda likwidowana w AXA i za każdym razem wygląda to tak samo. Mówił, że z OC jest jeszcze gorzej.
Zaletybrak zalet
~www / 2019-07-20 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Po przeczytaniu opini klientow potwierdzilo to moja jak najgorsza opinie o Waszej Firmie Przy zamawianiu uslugi u Was konsultanci wciskaja jak najwiecej KITU azeby tylko zlapac klienta Pozniej juz staje sie tylko ofiara placaca wybrane ubezpieczenie Jezeli dojdzie do szkody to trzeba sie uzbroic w cierpliwosc bo -dodzwonic sie to cud,dogadac sie z jakims cwaniakiem to nastepny cud a uzyskac odszkodowanie to naprawde CUD Wszystko pozostawiaja do zalatwienia klientow ,calkowity brak zainteresowania sprawa i odwlekanie Ja miesiac czasu czekam na przelanie pieniedzy za szkode !!!! NAPEWNO NIE POLECE NIKOMU
ZaletyBRAK
WadySAME
~Maksymilian / 2019-07-10 03:11
Ocena: 1.00 / 5
Odnoszę wrażenie że pracują tam tylko idioci. Wpisali mi szkodę pojazdu którego nie byłem właścicielem . Próbuję ubezpieczyć samochód a dowiaduję się że wpisaną mam szkodę ! Zgłoszona sprawa do tych cymbałów 1.07.2019 ( rozmowę nagrałem ) twierdzą że juz zaraportowane a w UFG na dzień 8.07.2019 szkoda dalej jest na moim koncie . poszedłem do adwokata i sprawa będzie miała finał w sądzie , ale bedzie ich to już sporo kosztowało.
Sprawa również została zgłoszona do KNF oraz RPO.
Zaletybrak
Wadywiele
~mirko3218 / 2019-07-01 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia na którą można dzwonić
to jakaś fikcja. Nie mogę zrozumieć jak można pozyskiwać klientów nie mając sprawnej łączności z klientami.
WadyPodstawowy brak kontaktu po wielogodzinnych próbach dzwonienia.
~Dorota / 2019-06-27 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Składka nieproporcjonalnie wysoka w stosunku do pakietu. Kompetencje i życzliwość biura obsługi klienta pozostawię bez komentarza... DRAMAT.
~Marek / 2019-06-09 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Jestem ubezpieczony w innej firmie. Niestety zgłoszenie szkody trwa już kilka dni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przez telefon automat udziela błędnych informacji, lub takich, których zrealizowanie graniczy z cudem. Z agentem połączyć się nie da. Szybciej trafię w totka. Wszystko musisz załatwiać przez internet. Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia informują, że "Agent skontaktuje się w ciągu dwóch dni roboczych". Zrozumiałem, że wykona telefon, a nie prześle mailem link kierujący jak postępować dalej. W oczekiwaniu na kontakt Agenta straciłem dwa dni robocze (czwartek i piątek) zero kontaktu po godzinie 16, a przesłany link jest ważny 72 godziny. Co czyni, że po zajrzeniu na maila trzeciego dnia link stracił swoją aktywację. Maili do kontaktu nie znajdziesz. Jedyny dostępny kontakt, to telefon podany w mailu z linkiem. I w trym momencie życzę powodzenia aby połączyć się z konsultantem. Prawdopodobnie cała zabawa od nowa.
WadyZero kontaktu z konsultantem. Może być to spowodowane małą ilością zatrudnionych osób, albo brakiem doświadczenia konsultantów, przez co wydłużają się rozmowy telefoniczne.
~JACK4660 / 2019-06-06 07:38
Ocena: 1.67 / 5
Wpłacasz pieniądze i praktycznie zostajesz sam! Zarabia TYLKO axa a traci klient indywidualny! Nie polecam nikomu korzystania z axy!
ZaletyNie widzę zalet!
WadyDużo opłat dodatkowych ,,za ryzyko",,za zarządzanie" to są naprawdę duże opłaty, przy wpłatach rocznych ~14000 zł traciłem ~10-15% an ww opłaty!
~Wojtek / 2019-06-05 08:38
Ocena: 1.00 / 5
Andrzeju, skoro nie dotrzymala terminu odpowiedzi na reklamwcje.to wszystko czego domagales sie w reklamacji zostaje Ci uwzglednione. I czemu sie tu matwic?
ZaletyBrak kompetencji
WadySzczegolny brak kompetencji
~Andrzej / 2019-06-03 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej ja i moja rodzina nie ubezpieczymy w TUiR AXA samochodu czy nieruchomości. Jest to złodziejska firma nie wywiązująca się , ze swoich zobowiązań nie dotrzymująca terminu odpowiedzi na reklamacje . Potrafi tylko wyciągać kasę od klienta.
Zaletyżadnych
Wadybałagan organizacyjny, konsultanci nie kompetentni.
~Zizu / 2019-05-29 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zbyt długie czekanie na wypłatę. W PZU natychmiastowo.
~Jack / 2019-05-28 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed kupowaniem w AXA tzw ubezpieczenia wkladu wlasnego przy wynajmie samochodu szczegolnie gdy rezerwuje sie bilet w Ryanerze.Gdy zdarzy sie juz szkoda zaczynają wymagac tylu dokumentów,ze w koncu czegos nie jestes w stanie im dostarczyc i mozesz ich cmoknac w d... bo to jest firma z Anglii.Juz dwa razy mnie okradli.
Wady100
~nicki / 2019-05-27 21:42
Ocena: 1.00 / 5
nieźle , te k***wy i złodzieje naprawdę mają klienta w głębokim poważaniu, cała ich filozofia to płać nie pytaj.
Zaletybrak
Wadysame
~Poszkodowany / 2019-05-23 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje.... I tyle
7 dni w szpitalu i odmowa..
ZaletyBrak
WadyNaciagactwo i niedomowienia
~Karolina / 2019-05-23 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Zero profesjonalizmu, brak jakiegokolwiek podejscia do klienta! Chcialam sie dowiedziec jaka bylaby cena ubezpieczenia za dom I samochod. Na moje pytania Pan odpowiadal w sposob arogancki, wrecz przesmiewczy twierdzac, ze nie zrobi mi wyliczenia tylko dlatego, ze ja chce. Powiedzial jasno I wyraznie ze wyliczenia moze dokonac jak bede zdecydowana na zakup. Rozlaczylam sie..
ODRADZAM!!