Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

AXA opinie

Ocena na podstawie 197 opinii

1.51 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.49
  • Cena/Jakość
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2022-12-14 15:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak najdalej od tej firmy .
    Nie polecam i już nigdy nic tam nie ubezpieczę . Przestrzegam wszyskich . Miesięczny wyjazd - dobrze , że przy niskich szkodach ( za które mimo wszystko tez nie otrzyamaliśmy odszkodowania ) nic więcej się nie stało bo by były same problemy.
    Chetnie biorą kilka tysięcy za ubezpieczenie a pózniej nie zwracają nic nawet , gdy są to małe szkody ,ale mimo wszystko i … jeszcze piszą , że ubezpieczenie ( niby ) tego nie obejmowało . Az strach pomyslec to co jednak obejmowało na zasadzie co autor miał namysli np. uszkodzenie bagażu , gdy został uszkodzony tak , że nie dało się go wziąć do ręki.

    Zaletynic
    Wadymnostwo . zmyslona oferta
  • ~Karolina / 2024-11-05 06:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie polecam ubezpieczenia turystycznego z AXA, jesteśmy na wakacjach z najwyższym wariantem DODATKOWEGO ubezpieczenia max plus. Wczoraj w hotelu z kompletnie nie z mojej winy (błąd montażu, jest to potwierdzone) staranowało i poobijało mnie duże lustro, Pani na infolinii była miła jednak w niczym mi nie pomogła, powiedziała że zgodnie z polisą lustro jest wypożyczoną dla nas rzeczą więc polisa tego nie obejmuje i nara, żadnego potwierdzenia zgłoszenia, żadnego śladu, radzicie sobie sami ????‍♀️
    Darmowe, najbardziej podstawowe ubezpieczenie z biura podróży z ERGO dopiero mi pomogło, mimo że nie do końca chciałam zoorganizowali lekarza, który przyjechał po mnie do hotelu, zabrał na badania i faktycznie dzięki temu mam obdukcję gdyby hotel coś świrował.
    Inny ubezpieczyciel poświęcił mi czas, powiedział i poinstruował co zrobić w tej sytuacji, co i gdzie zgłosić, podczas gdy AXA najprościej mówiąc mnie olała bo lustro nie ich problem. Ja nie mam obowiązku znać procedur po to płacę za ubezpieczenie. Dzięki temu mam świetne porównanie jak inni ubezpieczyciele działają a jak AXA. Kompletnie nic nie zmienia wykupienie tego ubezpieczenia, pieniądze w błoto, radze wydać je gdzie indziej :))
    ZaletyNie wiem może to że odbierają tel
    WadyZero pomocy
  • ~Krystian / 2020-05-06 17:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Złodzieje i oszuści. Bardzo odradzam ubezpieczenie samochodu w AXA. Niestety, ale jest to firma jakich wiele, która chce się tylko nachapać wabiąc klienta słodkimi rozmowami telefonicznymi i namawianiem do zakupu ubezpieczenia. Po podpisaniu umowy już nie jest tak kolorowo i przy każdej możliwej okazji chcą wydoić jak najwięcej pieniędzy, nie dajcie się nabrać i rozważcie innego ubezpieczyciela. Czytając inne komentarze (oprócz tych opłaconych przez AXA) widać, że nie jest to tylko moje zdanie. Nie dawać zarobić oszustom!
  • ~maciek / 2019-05-08 16:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez 10 lat opłacane składki w Warcie, teraz w AXA! i przy wypadku, gdzie koszty leczenia liczone są w tysiącach złotych, AXA zaoferował 70zł odszkodowania, bo ich lekarz tak orzekł. Bardziej niż przykro.
    Zaletybrak
    Wadycała firma to wada systemu
  • ~MaJa / 2018-06-04 22:04
    Ocena: 1.33 / 5
    zdecydowanie NIE POLECAM usług firmy AXA:sprzedałam samochód , kupiec wypowiedział umowę OC a ja czekam na zwrot pieniędzy - nigdy więcej axa
    Zaletybrak
    Wadybardzo trudny kontakt, lekceważenie klienta
  • ~Mariusz / 2023-06-02 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Uległem urazowi na nartach (złamanie guzka większego kości ramiennej z oderwaniem przyczepu mięśnia podłopatkowego). Mówiąc prościej poważne uszkodzenie prawego barku. Składałem wnioski o odszkodowanie u trzech ubezpieczycieli (dwóch z nich opłaca mój pracodawca, trzeci to właśnie AXA, gdzie wykupiłem ubezpieczenie komercyjne w opcji sportów ekstremalnych). 2,5 miesiąca chorobowego. Tyle samo rehabilitacji. Dwie firmy uznały moje roszczenie przyznając mi 5% i 4% trwałego uszczerbku na zdrowiu. W opinii orzecznika firmy AXA nie ma podstaw do wypłaty świadczenia!!! Fakt, że ręki nie straciłem, ale mam ograniczoną ruchomość barku i zmiany kostno-mięśniowe. Nie ma podstaw ... Dodam, ze jestem praworęczny. Oczywiście odwołałem się od decyzji i ...zobaczymy. Na wypłatę świadczeń czekałem w jednej firmie 3 dni, w drugiej tydzień, natomiast AXA na swoją odmowna decyzję kazała mi czekać prawie miesiąc!!! Podsumowując: zdecydowanie odradzam. Wybierajcie innych ubezpieczycieli, bo w AXA spotkacie się z długim oczekiwaniem, rozczarowaniem, nerwami, przerzucaniem się korespondencją itd.
    Zaletypo ostatnich doświadczeniach trudno mi wskazać zalety
    Wadynastawienie "antyklienckie"
  • ~Marta / 2019-11-04 13:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam!
    Ubezpieczenie wykupione MAX, obiecywali wszystko! Po czym nasz bagaż został zagubiony. Odnalazł się już w momencie kiedy byliśmy w Polsce. Nie zwrócili nam nawet za transport bagażu z Grecji do Polski, bo uwaga uwaga - byliśmy już w Polsce i w domu mieliśmy niezbędne produkty do życia więc bagaż był nam niepotrzebny... ŻENADA!!
    ZaletyBrak
  • ~Martyna / 2023-12-19 10:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam,
    Miałam wykupione ubezpieczenie, ta 2 klasa 140 zł za 7 dni, nie dostałam odszkodowania mimo tego że nie mogliśmy zostać wpuszczeni na lot nie z naszej winy. Byliśmy stratni kilka dni w zabookowanym na bookingu hotelu przez tą sytuację, gdzie hotel nam nie oddał pieniędzy za cały pobyt. Musieliśmy na czas kupienia nowego lotu wykupić dodatkowy hotel. Byłam stratna 800/1000 zł za 2 dni. Ubezpieczenie kupowało się bezproblemowo, tą markę kojarzy się od lat więc wolałam zapłacić więcej u nich niż kupować ubezpieczenie w jakiejś firmie, której nie kojarze. Niestety przepłaciłam a nic nie zyskałam...gdzie indziej ubezpieczenia były tańsze, a czy coś by dały, tego nie wiem, przynajmniej bym taniej zaplacila za złudne poczucie bezpieczenstwa od ubezpieczyciela.... nie warto ufać axa.. szkoda że zbyt się spieszyłam żeby przed zakupem przejrzeć opinie, gdzie ludzie mają takie same wrażenie jak ja, jak i również osoba która wykupiła to samo ubezpieczenie na ten sam wyjazd i na infolinii ją totalnie olali
    ZaletyJeden pan na infolinii był miły
    WadySame wady
  • ~Mateusz / 2022-12-13 19:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo ale to bardzo nie polecam! Żałuję, że wykupiłem ubezpieczenie turystyczne AXA, ponieważ zostałem okradziony na wycieczce w Hiszpanii. Kradzież została zgłoszona na policji w Barcelonie. Przesłałem AXA nawet raport z policji i nie dostałem ani złotówki odszkodowania...
    ZaletyTanie
    WadyNie dostałem ani złotówki odszkodowania!
  • ~odstraszony przez Axe / 2010-10-11 17:38
    Ocena: 1.33 / 5
    calkowicie nie polecam!!!! pierwsze rozmowy ladnie ale jacys tam ludzie niekumaci, specjalnie manipuluja oferta aby uzysac stawke jakiej kilent oczekuje, usuwaja istotne rzeczy z polisy jak brak wklad wlasnego, czy zniesiona amortyzacja!
    w trakcie wyboru pakietu, dziwonili do mnie kilak razy jakby chcac na sile cos sprzedac, jednego dnia przedstawili mi oferte na 1900 zl a za dwa dni na 1400 zl, co za brak profesjonalizmu, i szacunku na czasu klienta.
    Zaletyniska cena
    Wadymasz to czego nie chciales
    nie kupelem na szcescie
  • ~Waldemar / 2021-09-12 23:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś potrzebwałem pomocy . Zapłaciłem AC holowanie i nic z tego zadzwoniłem ktoś się z kontaktuje. Czekałem 1.5 godz. I nic oszustwo. Działałem na własny koszt za co płace pytam się
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Zelu / 2009-03-10 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i polisa tania, ale jak przychodzi do wypłaty odszkodowania to beznadzieja. Teraz konkrety: za rozbitego Fiata Punto 2000 r. (rozbity przód samochodu, uszkodzona chłodnica, błotniki itd.) zaoferowali 3000 zł. Mechanik powiedział że za tą kwotę to zrobi co najwyżej błotniki. Sprawa znajdzie się w sądzie. Nie dość że człowiek ucierpi w skutek wypadku to jeszcze taki stres związany z wypłatą odszkodowania i brakiem środka transportu. Jeśli uderzy was ktoś kto ma polisę w AXA to już zacznijcie się martwić.
    ZaletyTania polisa.
    WadyWszystko inne.
    rok
  • ~. / 2021-06-29 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Za koszty leczenia za granica musiałam płacić sama bo zdążyłabym umrzeć niż oni by to pokryli. Złożyłam wniosek o likwidacje szkody to czekam już 45 dni a maja 30 dni na odpowiedz. Dzwonię to słyszę ze jest w trakcie wyjaśniania ale połączyć się z działem likwidacji się nie da! Na maile nie odpisują! Oszuści i nic więcej!!! Nie polecam!!!
    ZaletyBrak!
  • ~aga_salamon / 2009-05-03 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Może z innej beczki. Przyvchodząc do pracy do firmy myślałam o niej w superlatywach. Wydawało mi się, że atmosfera jest tam całkiem fajna, a Dyrekyor i Manager to ludzie poważni. Odbyłam szkolenie w pomieszczeniu górnym i zaczełam pracę. W Opolu byliśmy jeden dzień. Nie było tygodnia AXA. Pracuję (obecnie jestem na zwolnieniu) dla oddziału Opole, Filia Jelenia Góra. Na początku denerwowało mnie to, że kiedy gdzieś dzwoniłam, wiecznie przerywał telefony telefon od Dyrektora albo jego księgowej, brakowało np komputera u nas w filii, potem, że np manager nie chciał pojechać z przedstawicielem dalej w Polskę do klienta. Wytrzymywałam jednak. Pewnego dnia, a dokładnie 20. kwietnia 2009 r. odbyło się spóżnione szkolenie z Analizy Potrzeb Klienta, na drugim piętrze filii Jelenia Góra. W pewnym momencie chciałam zejść po portfel, sfikołkowałam ze schodów. Na dole pomógł mi pewien Pan, który szkoli się na przedstawiciela. Tego dnia miałam mieć spotkanie z klientem. Firma wymaga ubioru, ubrałam buty na obcasie. Przy schodach nie było poręczy, okazały się lakierowane i cyklinowane. Mojego managera w tym momencie interesowało czy odwołałam spotkania. Noga poważnie się złamała. Gdyby nie Pan Marcin nie była bym w stanie zadzw onić na pogotowie. w zeznaniu świadka mój manager pisze iż jako jeden z pierwszych mi pomagał. Zeznanie osoby, która mi pomogła temu zaprzecza. Firma olała sprawę po wypadku. Jest maj, jestem bez wózka, czy głupiego balkonika abymóc soboe pomóc. Przełożeni nie zrobili nic. Zeznaie odebrał mój tato. kiedy stwierdził, że nawet te na dole schody są niebezpieczne i ktoś może wcodzić i może mu się coś stać, manager powiedział tylko to nie musi tu wchodzić. Po dwóch tygodniach e-mailem wymusiłam na Dyrektorze Regionalnym aby do mnie zadzwonił. w pierwszym zdaniu zapytał kak widzę dalszą współpracę. Nie mowwię już, że akurat jechałam na kolejną zmianę gipsu. Na koncie 10 maja będę miała 1200 zł. Komisja ZUS za tygodni. Schodów do tej pory nie zabezpieczono. Dyrektor twierdzi, że dopomieszczenia, w którym odbywało się szkolenie nie mamy wstępu, a ja jak mogam spaść ze schodów, skoro nie wolno tam pracownikom wchodzić. Firma AXA AVANSSUR POLSKA S. A. manipuluje mną. Postanowiłam podać firmę do sądu. Przestrzegam wszystkich. Tak potraktowano pracownika. To jak można potraktować klienta? Podaję mój numer tel.: 0506780549 dla wszelkich osób chcących się ze mną skontaktować, a także dziennikarzy. PS.: Liczyłam na pomoc ze strony firmy, jak dotąd widzę, ze firmie zależy jedynie na produkcji, produkcji, jeszcze raz produkcji.
    Wady-----
  • ~Agnieszka / 2023-07-31 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalecam nie kupować ubezpieczenia, w moim przypadku od bagażu. Towarzystwo wymigało się od wypłacenia odszkodowania za uszkodzony bagaż. Chętnie pieniądze liczą za polisę, która nie daje żadnej gawrancji ubiegania się za szkody, które powstały. NIe zrobię tego już nidy więcej, a na pewno nie w tym towarzystwie ubezpieczeniowym NIE POLECAM !
    Zaletybrak
    WadyDROGO, NIEKOPETENTNIE
  • ~Alfa / 2013-08-08 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielka porażka. Żenada za to jak ludzi robią w ....
    2013-08-08 22:51 czwartek ~Alfa
    Witam Moje doświadczenie z AXA stanowią wielką nauczkę że nie należy w nic co twierdzą ich konsultanci wierzyć. Wręcz śmiem twierdzić że oszukują ludzi i naciągają jak pospolici oszuści. A dokładniej: Ubezpieczyłem u nich pojazd (samo OC) od 20 lat mam bezszkodowy przebieg ubezpieczenia. Cena spoko była więc ok. Nagle po kilku miesiącach stwierdzili że jestem szkodowym kierowcą...i zażądali dopłaty grożąc KRD itd... Okazało się że stwierdzili to na podstawie wypłaty z AC przez innego ubezpieczyciela w związku z gradobiciem... Konsultanci wiele razy zapewniali że jeśli dostarczę dokumenty od tamtego ubezpieczyciela że wypłata była wynikiem gradobicia anulują zwyżkę składki... Mimo że wiele razy przesyłałem im wszystko co miałem na ten temat od innego ubezpieczyciela, zawsze im było mało... i nic nie anulowali. Żenada jak się traktuje klienta i wymusza na nim kasę. Jak by tego było mało po sprzedaży auta o której ich powiadomiłem przez formularz na ich stronie (dołączyłem skan wypełnionego formularza jaki żądają oficjalnie) po prawie 2 tygodniach otrzymałem wznowioną polisę sprzedanego pojazdu. Oczywiście kolejny raz ich powiadomiłem o sprzedaży pojazdu (mam potwierdzenie), po pewnym czasie zażądali od mnie na piśmie opłacenia polisy listem zwykłym. Telefon do wyjątkowo nieuprzejmego konsultanta. I kolejny raz przesłałem im powiadomienie o sprzedaży pojazdu. (mam potwierdzenie)... Nie minęło kilka tygodni i kolejny raz zażądali prze mnie opłacenia polisy którą wystawili automatycznie mimo że wiedzieli że pojazd jest sprzedany.... Zastanawiam się czy ich działania nie można w tej konkretnej sytuacji podciągnąć pod oszustwo i próbę wyłudzenia...Biorąc do tego ich nękanie listami mimo że mam dowody że wiedzą że pojazd został sprzedany... ZANIM ZACZNIESZ KORZYSTAĆ Z ICH USŁUG DOBRZE SIĘ ZASTANÓW !!! Na potwierdzenie wszystkiego co napisałem posiadam dowody !!!
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta jak idiota i dojna krowa.
    ROK. Za drogo.
  • ~alfred / 2018-07-11 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykup polisy trwał 2 miesiące od wysłania listu poleconego do AXA. Na maile przychodziła automatyczna odpowiedź, że do 2 dni skontaktują się mailowo. Wysłałem 6 mail i nie uzyskałem ŻADNEJ odpowiedzi. Na infolinii żadnej kompetentnej odpowiedzi nie uzyskałem. Nie polecam.
    Zaletynie zauważyłem żadnych
    Wadybrak kontaktu, nie odpisują na maile,
  • ~Alicja / 2023-06-19 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ubezpieczenie turystyczne Axa- ubezpieczenie bagażu jest bez sensu bo nie chroni przed szkodami w trakcie transportu !!! Przecież to główny moment kiedy bagaż może być uszkodzony lub zgubiony. Bez sensu wydane pieniądze , ja już nie dam się naciągnąć i polecam innym podróżującym innych ubezpieczycieli .
  • ~AMie / 2019-03-06 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga za cenę OC/AC/NW widoczną na kalkulatorze usiłują sprzedać jedynie OC z opcją kradzieży i pożaru.
  • ~AMie / 2020-04-11 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast AC z kierownicą po lewej stronie (auto nie sprowadzone) ubezpieczyli przez pomyłkę OC z kierownicą po prawej stronie, skazując na spór sądowy... bezczelna tragedia ....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.79, ilość opinii: 850
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 765
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 632
Warta
Ocena: 1.38, ilość opinii: 478
Uniqua
Ocena: 2.09, ilość opinii: 447
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4063
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3143