-
~Agentpo wypadku / 2009-05-14 06:34
Historii ciąg dalszy. Fakt mają czas do 14 każdego miesiąca, nawet dokładnie nie wiedziałam, nie zmienia jednak to faktu, że w tym przypadku mogli by pomyśleć abym popłaciła wszystko na czas: ZUS, czy opłaciła księgową, po wypadku to normalka. Druga rzecz na razie pieniędzy nie ma. Podpisana przeze mnie polisa po wypadku, do czego przekonał mnie manager została trochę olana. Manager nie zna danych mojego klienta, bo wczoraj prosił mnie o jego telefon, aby wręczyć mu polisę, co oznacza, że firma bazy klientów nie robi a managera chyba mało interesują polisy przedstawicieli. Nie stać mnie już na telefony do firmy ale chyba władze są z tego zadowolone. Potem manager czuje się obrażony. Ja myślę, że napisanie e-maila to tak naprawdę niewiele, czy pomoc w podpisaniu jednej polisy w tym przypadku. Druga rzecz staje się za firmą, nie za pracownikiem?, to kwestia lojalności i zależy jaką opcję się wybierze, czy też może jest to strach przed utratą pracy. Wzięłam debet, zadłużam się dzięki firnie, innego wyjścia nie miałam. Firma nie czuje odpowiedzialności, pomimo, że schody, z których spadłam są schodami zabiegowymi, lakier i cyklinowanie tych schodów oraz brak poręczy to niebezpieczeństwo. Odszkodowanie z ZUS dostaje się po pół roku. Takie złamanie wymaga minimum półrocznego leczenia. Są to schody mieszkalne i na pewno nie nadają się na biuro pod działalność gospodarczą, jestem już w tej chwili na 100% przekonana, że da się udowodnić, iż nie spełniają norm BHP. Są inne procedury sprawdzania i udowodnienia takich rzeczy, jak i nakazania zabezpieczenia, ponieważ prowadzę działalność gospodarczą. Zbieram jednak cały czas dowody. Najbardziej interesuje mnie czy właściciel budynku wie. Firma zarzuca mnie, że mam pretensje. Jednak raz rozmawiałam z managerem na temat warunków biura chcąc przez to odejść z pracy, powiedział mi wtedy, że wcześniej było mieszkanie i nie mieli nic, przekonał mnie. Gdybym poszła na udry oskarżyła bym z góry od razu i firmę i właściciela budynku, czekałam i czekam. Może faktycznie już nie czekam, tylko staram się znaleźć dowody, a to z tego względu, iż z winy firmy sama martwię się o lekarzy, taksówki, telefony, czy sprzęt medyczny, a firma nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Prawda jest taka jaka jest. Firma ma pretensje, że opisuję tę sytuację na forum, uważam jednak, że mam w pełni rację. Jedna z listew przy drzwiach na drugim pietrze też już raz widziałam jak upadłam, to biuro to niestety fuszerka. Liczą się czyny i słowa, a ja już do tego wszystkiego słów nie mam. Prawda jest taka, że mogło by mnie być nie stać nawet na składkę zdrowotną. Nie jest moją winą nie dogadanie się z firma. Są także inne rzeczy, których z lojalności do osób z poza firmy nie chcę napisać. Dyrektor twierdzi, że oczerniam firmę, nie oczerniam jej, tylko wyznaję prawdę z powodu takiego, że tak się nie zachowuje. Pracowałam w wielu miejscach i było inaczej. Były to często firmy dużo biedniejsze niż Towarzystwo Ubezpieczeniowe ale władze tych firm zachowywały się zupełnie inaczej. Mamy jednak do czynienia z firmą, która weszła na polski rynek i chwali się sporym kapitałem, a pracownikowi, który miał wpadek nie ma zamiaru w żaden sposób pomóc. Chciałam być uczciwym agentem i ubezpieczać ludzi, przed wypadkiem kiedy udał mi się telefon dwukrotnie usłyszałam słowo łupiemy go. To w końcu łupiemy ludzi, czy ubezpieczamy ludzi. Mogłam to spokojnie napisać, bo to już i tak niczego nie zmieni. Miałam jeszcze obawy przed spotkaniem się z dziennikarzem jeleniogórskim, wstrzymywałam się, teraz jednak zamierzam zmienić zdanie i opisać tę sprawę. Myślę, że robię dobrze, nie zostawiając tej sprawy.Czasami wiele rzeczy nam się tylko wydaje, dopiero potem zdajemy sobie z nich sprawę. Czeka mnie półroczna rehabilitacja. ściągnięcie gipsu to nie wszystko, ściągnięcie aparatu ortopedycznego to pół roku. Władze firmy nie zdają sobie sprawy z tego do czego tak naprawdę doprowadziły i może to przykre, jednakże wg mnie nic sobie z tego nie robią. Szkolenia z tego co wiem dale się odbywają w tym samym pomieszczeniu, chociaż nikt już nie powinien tam wchodzić. Jestem zniesmaczona tym wszystkim. Mam tylko nadzieję, że nie zostanę jeszcze do wszystkiego oszukana i dostanę swoje należne pieniądze, chociaż pozory i zachowanie powypadkowe to w jakims sensie także oszustwo.
-
-
~agentpowypadku / 2009-05-12 06:21
Jak na razie to nie tylko po wypadku ale i z brakiem pensji. 12. 05. 2009 r. Sózniają się drugi dzień. Manager obrażony na mnie, że piszę poinstytucjach wszelkich i na forach.
-
~agentpowypadku / 2009-05-13 12:00
No i własnie co się okazuje jak to wygląda naprawdę. Jestem wściekła na to firmę.
-
~Agentpowypadku / 2009-05-16 06:47
na moim koncie nie ma. Klient dzwoni do mnie z pytaniem o telfon do biura, bo poproszono go o odbiór polisy. Przełożeni są od tego jak dupa od srania. Banda złodzieji i oszustów!!!
-
~Agentpowypadku / 2009-05-18 13:59
18. 05. 2009 r. - bez zmian. Brak wynagrodzenia.
-
~Agrntpowypadku / 2009-05-28 06:34
sąd cywilny Nie przysługuje nam za wiele spraw a firma typu AXA wcale nie poczuje się do odpowiedzialności, a nawet bym powiedziała do niczego się nie poczuje Odechciało mi się pracować jako agent Nie wiem jak jest w inncyh firmach Miałam do czynienia tylko z AXA i ING ale te dwie firmy dały mi do myslenia że to wszystko jest g... warte i lepiej żyć dalej Teoria jest piękna ale praktyka zupełnie inna Ubezpieczenia niby ważne ale nawet agenci zacynając pracę nie są ubezpieczznie To cyrk na kiju
-
~barrt / 2010-03-10 21:56
Dla chętnych na rabat OC lub AC pojazdu, proszę powoływać się na polise znajomego, czyli moją ;-) BC/1758709/00
Pozdrawiam.
50 lub 100 zł taniej
-
~bartek / 2010-03-10 21:50
RABAT NA UBEZPIECZENIA w AXA?
powołaj się na znajomego BC/1758709/00.
Dzięki i pozdrawiam.
-
-
~doris / 2017-09-23 13:21
axa to totalna porażka zero korespondencji a ponadto musiałam się prosić o przesłanie polisy którą zawarłam z nimi brak zainteresowania klientem wciskanie ubezpieczenia na siłe bardzo słaba obsługa
-
~Emil Krajewski / 2016-10-08 19:57
Moja była żona po rozwodzie wycofała moje ubezpieczenie bez mojej zgody gdyż chciała zrobić na złość. Zupełnie nie miała do tego prawa. Posiadamy jeszcze wspólny samochód którego ja użytkuję. Sam rzecznik również wyraził opinię negatywną na działania tej "firmy". Natomiast axa upiera sie przy tym że mieli do tego prawo. Totalny SYF, nawet nie przeprosili mnie w tej sprawie. Wychodzi na to , że utrodnianie życia zupełnie nie na prawie to priorytet tej firmy w dodatku nie chcąc brać za to odpowiedzialności. Bałagan straszny tam mają nic nigdy na czas. Pracownicy to niesamowita żenada i hipokryzja w super odsłonie :)). Myślę , ze psychopata przejawia większą tolerancję niż ludzi pracujący w axa :)) Ci ludzie potrafią tylko zbierać pieniądze jednak do pozbierani samych siebie to zbyt daleka droga totalne obłąkanie !
-
~komcio / 2010-02-01 19:43
chcesz miec dodatkową zniżke w axa skorzystaj z polisy AA/1437330/01 pozdrawiam
-
~Marcin / 2017-10-18 14:57
Firma zapomniała że powstała dla klientów którzy w zdarzeniach losowych tracą tracą swoje dobra materialne. Klient zawiesza firmie i daje na przechowywanie SWOJE!!!!! pieniądze wpłacając na ich konta raty, lub całość. Firma ocenia ryzyko na podstawie to której generuje wysokość składki!
Wszystko jest pięknie i cudownie kiedy klient płaci w terminie składki i nie ulega wypadkom i zdarzeniom losowym. Ale!!!
W momencie wypłaty odszkodowania zaczyna się Batalia i ciężka Walka o SWOJE WŁASNE PIENIĄDZE!!!
Panowie i Panie w callcenter wyszkoleni w zbywaniu klientów, wmawianiu im totalnych bzdur, podawaniu wycen szkody z d....y bądź z kosmosu.
Im mniej wypłacą tym większa nagroda dla każdego jednego pajaca siedzącego za słuchawką telefonu. Firma Poniżej skali krytyki.ZaletyNie dotyczy
WadyZbyt mało miejsca na wykazanie wszystkich
Łódź
-
~Rafał / 2010-03-11 15:44
Szczegóły w poście poniżej
-
~WALDI / 2009-02-25 10:19
Ja jestem zadowolony niskie składki za OC zapłaciłem 330 z zniżką z polecenia polisy znajomego mogę podać moj numer BC1211268/09
-
~zaju / 2010-05-19 18:11
Witajcie,
nazywam sie Mariusz Zając i chcialbym Panstwu polecic axa jako firme ubezpieczeniowa , szybka tania solidna i bezproblemowa w przypadkui ikwidacji szkody probowalem.
powolujac sie na kod
BC/1847122/00
zyskujesz 50 zl przy zakupie samego oc i 100zł przy zakupie oc i ac.
polecam
Mariusz
zusakmy razem
dziekujeZaletycena, jakosc , bezproblemowosc, dobry kontakt
Wadybrak
2 lata