Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 279 opinii

1.38 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.31
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 14 z 14
  • ~Sabion / 2015-09-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia:
    Wszystko dobrze,dopóki opłacałem kilkanaście polis i nie musiałem z nich korzystać.
    Kiedy w tym roku przyszło skorzystać:
    1. Szkoda z AC- droga przez mękę. Likwidator "schowany za infolinią" (zupełna ignorancja ) nic nigdy nie wiedzącą. Próba wyłudzenia. Wycena czterokrotnie zaniżona w porównaniu z wyceną z serwisu autoryzowanego. Samochód który pracuje stał przez ponad 2 miesiące. Mając dość strat z tym związanych poniosłem straty związane ze szkodą ale auto mogło pracować. Masakra.
    2. Kradzież auta. Nie umiem tego nazwać w cywilizowany sposób. Po miesiącu dostaje wiadomość iż brakuje jakiegoś wypełnionego dokumentu. W tym samym mailu dostaje w/w dokument. Sprawa przeciągnięta o 2 tygodnie. Po tym czasie dostaję maila z informacją, że sprawa jest "wyjątkowa" i sprawa przeciąga się do 3 miesięcy. Po tym czasie odmowa wypłaty odszkodowania, bo to auto to nie jest to które przedstawiłem do ubezpieczenia. Po tej decyzji przez 4 dni mimo kilkukrotnej próbie kontaktu z likwidatorem nie udało się nawiązać kontaktu. Sprawa trafiła na drogę postępowania sądowego.I tak po ponad 9 miesiącach jestem bez odszkodowania a Allianz gra na czasie. Jako ciekawostka w w/w sprawie, będąc posiadaczem tegoż auta miałem drobną stłuczkę i osoba która to spowodowała była ubezpieczona w Allianz i normalnie zostało wypłacone odszkodowanie. Samochód istniał i wszytko było ok. Komentarz zbyteczny.
    3. Assistance. Stawki holowania w okolicy 7 zł za km (oczywiście liczona także droga powrotna) gdzie taki stawki są za holowanie TIR-a. A to było auto dostawcze. Zero pomocy ze strony Allianz, firma holująca ignorancka, sprzęt z epoki kamienia łupanego, i dowidziałem się że z obrzeży Warszawy do miejsca w pobliżu granic łodzi jest 123 km. Tłumaczenie właściciela firmy holującej- "czas pracy kierowcy nie pozwala jednej osobie na holowanie tak daleko i musi wysłać podwójną obsadę kierowców". 250 km w 9 godzin się nie da. Allianz ma takich podwykonawców.
    Jednym słowem:
    OC fajne bo cenowo atrakcyjne, i właściciel nie musi korzystać. (współczuję pokrzywdzonym )
    Dobrowolne ubezpieczenia- masakra. Traktowanie klienta- wstrętne, ohydne, obrzydliwe. Zaniżanie wycen i wypłat, lub po prostu nie wywiązywanie się z zawieranych umów. Zupełny brak kontaktu, ignorancja. Po zakończeniu polis które już zawarłem z tą firmą nasza współpraca się zakończy

    Zaletybrak
    Wadyczytaj opinię
    bardzo długo
  • ~Obywatel / 2015-08-08 12:03
    Szczytem pazerności jest zlecanie poszkodowanemu wykonanie wszystkich czynności w związku ze szkodą. Poszkodowany ma wykonać opis, zdjęcia itp, następnie przesłać to do Allianz. Przecież jest to obowiązek Allianz. ubezpieczyciela. Jest to Wasza praca, której wcale nie musicie wykonywać.Ludzie, jeżeli wykonujecie już te czynności to obciążajcie za to kosztami
  • ~klien / 2015-07-08 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja żona miała wypadek na autostradzie - nie z jej winy. Samochód całkowicie zniszczony. ponieważ mieliśmy najdroższy pakiet Assistance z tymi wszystkimi "dodatkami" zadzwoniła do Alliazu (to że dodzwonić się do nich trudno nie muszę nikomu mówić) tam Pani powiedziała że nic się nie należy. Żona z 2 małych dzieci została pozostawiona sama sobie NA SRODKU AUTOSTRADY. Jak zaczęlismy z nimi walczyć to dostaliśmy śmieszny zwrot kosztów kontynuacji podróży równy podróży... pociągiem... Żenada, to po co w ogóle wykupować Assiatanse. NIEPOLECAM
    ZaletyŁadnie słodżą, że wszystko się należy
    WadyBrak pomocy, drogo, nie wywiązują się z umowy...
    1500
  • ~Artur1960 / 2015-05-21 21:16
    Moja szkoda jeszcze nie została zlikwidowana)))) ale właśnie dzisiaj, po 3 latach w sądzie, WYGRAŁEM!!
    Zaletybrak zalet)))
    Wadysame wady
  • ~Anett / 2015-03-03 09:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja szkoda została załatwiona pozytywnie i bardzo szybko.Bardzo miła i pomocna obsługa.Pieniądze na koncie zaraz po wydaniu decyzji.
    Polecam tego ubezpieczyciela.
    Zaletyszybkość realizacji szkody
    Wadybrak
    1 rok 100zł.
  • ~Tony / 2015-02-05 20:21
    Ocena: 5.00 / 5
    moja szkoda, po raz kolejny została zrealziowane eksprasowo, bezstresowo, polecam firme, niemiecka jakość.
    Zaletyassistance, usługi dodatkowe, przejrzyste OWU, miła obsługa przy i po szkodzie
    Wadyczasem nie najtańsza
    6 lat
  • ~Hanna / 2014-08-05 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Rok temu spowodowałam stłuczkę. Zgłosiłam szkodę przez internet, bo w końcu mamy XXI wiek... Nie polecam tej metody bo jest nie tylko czasochłonna, ale jeszcze w dodatku okazało się, że system pominął moje zgłoszenie!I to dwukrotnie. Pomimo wykupionej opcji samochodu zastępczego musiałam się o niego dośc długo wykłócać ponieważ Allianz oraz dealer u którego kupowałam samochód (Volvo) nie mogło się zdecydowac kto ma mi ten samochód zapewnić (jednak, o dziwo, Allianz). W końcu pomimo wyraźnego zapisu umownego, że auto powinno mi zostać wypożyczone na cały czas trwania naprawy i ma być w maksymalnie zbliżonym standardzie do mojego, oraz mimo deklaracji dealera ,który napisał oświadczenie,że naprawa będzie trwała 7 dni dostałam auto na całe 2. Nie wspomnę też o infolinii, która po baaardzo długim procesie weryfikacji czy Ty to napewno Ty, w żaden sposób nie jest w stanie pomóc. Reasumując, naprawianie szkody, faktycznie rozległej, ale sam serwis trwał 7 dni, zajęło ponad 6 tygodni.
    Zaletynie zauważam
    Wadykiepska jakośc obsługi na infolinii; wysoka cena ubezpieczenia
  • ~janusz chabowski/lixe / 2013-05-18 06:56
    Ocena: 2.67 / 5
    ostatnimi czasy alianz strasznie podrożał,sprawdząłem w kalkulatorze oc na http://www.polisa.jupe.pl
  • ~Warszawianka / 2012-01-17 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad rok temu mój samochód uległ szkodzie całkowitej. Sprawca był ubezpieczony w Allianz. Dostałam pismo od Allianz, że mój samochód został przez Allianz wystawiony na aukcji. Część odszkodowania otrzymam bezpośrednio od Allianz, a resztę (wartość rynkową wraku) od pośrednika, który odbierze samochód. Zgodziłam się na te warunki i usłyszałam, że się bardzo cieszą, bo większość ludzi się boi w takiej sytuacji. Teraz wiem, dlaczego….
    Allianz w swoim piśmie zapewniał, że cała transakcja jest przez nich monitorowana. Po samochód przyjechał mężczyzna, który wystawił dowód zapłaty oraz umowę pośrednictwa. Pośrednik zobowiązał się do dostarczenia umowy kupna/sprzedaży samochodu. Allianz zamknął bardzo szybko sprawę, czyli ich zdaniem wszystkich formalności zostały dopełnione. A ja do dziś nie mam umowy kupna sprzedaży. W konsekwencji jestem wciąż prawnym właścicielem pojazdu, którego nie posiadam. Z tego samego powodu mój ubezpieczyciel żąda ode mnie zapłaty za ubezpieczenie OC za okres bezpośrednio po wypadku. Na podstawie obowiązujących przepisów do rozwiązania umowy ubezpieczenia jest potrzebna umowa kupna/sprzedaży pojazdu, której nie mam…..Błędne koło.
    Telefonicznie próbowałam tę umowę wyegzekwować od osoby, która odebrała samochód. Niestety bezskutecznie. Pisałam też pisma do Allianz. Allianz twierdzi, że to nie ich problem…..Obecnie współpracuję z prawnikiem i pewnie do końca moich problemów jeszcze długa droga. I pomyśleć, że skasowano mi samochód bez mojej winy i jeszcze musze marnować czas i nerwy.. .Niech ta historia będzie przestrogą dla innych.
strona 14 z 14
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 832
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 745
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 622
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 449
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 292
Allianz
Ocena: 1.38, ilość opinii: 279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024